Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 244

most tartunk 20 évnél... (az első - M5-51 közötti - szakaszt 1988.októberben adták át)

 

...és sajnos erősen 2lem, hogy 10 év múlva M0 legyen az MC... :-(

 

a londoni gyűrű (M25), 11 (tizenegy!) év alatt készült el, pedig 188km hosszú, és elég durva 4szintes csp-ok is vannak rajta...

(http://en.wikipedia.org/wiki/M25_motorway)

Előzmény: cssz74 (242)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 243
2020. az elég gyors lesz, nem? 300 év múlva, visszatekintve úgy fog ki nézni, hogy "gyors egymásutánban" :-))
Előzmény: cssz74 (242)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 242
Tegnap megismerkedtem Megyerivel személyesen. Nekem szimpatikus, szinvonalas, viszont a végén a körforgamas kialakítás valóban fogja kissé a forgalmat még hétvégén is, de én ebben azt érzem, hogy az építetőnek, tervezőnek ezzel kis hátsó szándéka van(a néminemű sporoláson kívül), előre mozdítani a népi hozzáállást a folytatáshoz, amivel viszont egyet értek, nincs mese, RENDKÍVÜL GYORSAN ÁT KELL KÖTNI A 10-11-ES UTAK KÖZT, a többit meg majd meglátjuk, akkor itt viszont nagyjából rendeződhet a helyzet.
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 241

azzal egyetértek, hogy egy "új egyensúlyi állapot" kialakulásához idő kell, de ettől még igaz az, hogy nagyon sok autósnak az új híd nem csak időben, de km-ben is rövidebb utat biztosít... (nem kell bejönni az árpádig, hogy aztán rögtön forduljon is kifele a váczin vagy a sz.endrein...)

és ez az ami forgalomcsökkenést eredményez mind2 úton...

 

(az megint más kérdés, hogy a jobb közlekedés miatt hány pesti száll autóba, akik bmw-ztek...)

 

 

Előzmény: hotrod25 (240)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 240
Az első hét forgalmi adataiból közetkeztetést levonni, egy kissé merész. Biztos vagyok benne, hogy sokan csak nézelődni, uticéljukhoz eljutási időt mérni jártak arra, ami uticél nagyrészt a városban van. Ebben az esetben az új híd km-ben mindenképpen több lesz, csak akkor éri meg használni, ha az eljutási idő kevesebb, és ez csak akkor lehet, ha éppen be van állva a város. Ugyan nem jártam arra a kritikus reggeli, esti csúcsban, de újjongó postok jelentek meg milyen jól lehet haladni a Szentendrein, M3 bevezetőn, Vácin (akkor vajon hol jönnek be az emberek, vagy mindenki elkerüli Bp-t? :)) az átadások után. Ha ez igaz, sokan vissza fognak szokni, hiszen a régi útvonal rövidebb, és per pill. gyorsabb is, + aki eddig nem kocsival járt, az átmeneti üresedést látva szintén kocsiba pattanhat. Természetesen nem kérdőjelezem meg a híd és M0K jótékony hatását, szerintem is 10-15 évvel ezelőtt meg kellett volna csinálni, csak arról van szó, hogy amit az előbb említett jól járható bevezetőkön látunk most, az szerintem csak egy átmeneti állapot, reális kép talán 2-3 hónap múlva várható.
Előzmény: Törölt nick (239)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 239
mire feltételezed az alapozásod... alapozod a feltételezésed?
Előzmény: hotrod25 (238)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 238
Azért én várnék még 2-3 hónapot a kijelentéssel, hogy kik fogtak mellé, és kiknek lett igazuk.
Előzmény: Törölt nick (237)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.04 0 0 237

Ugyanakkor szeretném megkérdezni azt a sok károgó varjút , aki pesszimistábnál pesszimistább nyilatkozatokat tett  a pomázi, budakalászi stb feltételezett közlekedési káoszról a körzetben -  akkor most MI VAN????

 

 

a sz.endrei és váci utak forgalomnövekedését "jósolók" egyértelműen melléfogtak...

 

azzal, hogy 10ezreknek nem kell bemenni az árpád hídig, ezeken az utakon értelemszerűen csökken a forgalom...

 

(azért a Derce ügyesen élt a zsarolási lehetőséggel és 2x2esítette a külsővácit, ami semmiképp nem nevezhető feleslegesnek, télleg frankó lett... :-)

 

kalász (és üröm, NEM pomáz!) problémája abból adódik, hogy az M0 még jóideig nem ér el a 10esig, így a 10es és A HÍD között csak vacak mellékutakon mehet a forgalom, amik eddig is zsúfoltak voltak...

 

(ez ugyanolyan, mintha nem lenne meg az M0 A HÍD és az M3 között és csak mogyoród-fót-dkeszin, ill. rpalota-újpest-kmegyeren keresztül, helyi kis utacskákon lehetne eljutni A HÍDhoz...

 

még belegondolni is durva...)

Előzmény: blumpen (234)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 236
Én is azt hangoztattam régebben, hogy akinek nincs arra dolga, azért mert van 0-ás nem fog csakazért arra autózni. Az eddigi forgalom viszont most már nem egy, hanem 2 irány közt választ6. Akkor várható jelentősebb növekedés, ha tovább épül, vagy odatelepül valami nagy cég/cégek, amik egyrész hely hiányában (szerintem nincs olyan sok ipari terület szabad arrafelé) másrészt míg nem folytatódik nem nagyon fognak, szerintem.
Előzmény: blumpen (234)
AcidMan Creative Commons License 2008.10.04 0 0 235
:-)))
Előzmény: blumpen (234)
blumpen Creative Commons License 2008.10.04 0 0 234

Már sok éve járok Szadáról a III. kerületbe dolgozni! Eddig minden nap 1 óra oda és mégtöbb haza.

Tapasztalataim: mióta átadták a hidat a Szentendrei út csontüres reggelente, szinte zöldhullámra lehet bejutni a városba.

A menetidőm 25 percre rövidült: Szentendrei út - Szada. Pedig nem is nyomom neki.

Tegnap azaz a péntek délutáni csúcsforgalomban du 4 órakor a régi útvonalon(Árpád-híd, Róbert Károly krt, Kacsóh Pongrácz csomópont, M3 ) mentem. Nem hittem a szememnek: szinte zöldhullámra jutottam ki a Szerencs utcáig.

A híd egyértelműen megváltás!!!!!!

Ugyanakkor szeretném megkérdezni azt a sok károgó varjút , aki pesszimistábnál pesszimistább nyilatkozatokat tett  a pomázi, budakalászi stb feltételezett közlekedési káoszról a körzetben -  akkor most MI VAN????   

Müllner Creative Commons License 2008.10.03 0 0 233
Köszönöm
Előzmény: Törölt nick (232)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.03 0 0 232

péceli csp.: 52km szelvény

11es csp.:  77km szelvény

 

(vagyis: 25km :-)

 

amúgy a www.utvonalterv.hu már tervez az M0K-án, és nemsokára a hídon is...

Előzmény: Müllner (231)
Müllner Creative Commons License 2008.10.03 0 0 231
Sziasztok,

Tudja valaki mekkora a távolság a péceli csomóponttól a 11-es útig az M0-son?
Én még nem jártam erre és kiváncsi vagyok a telekre így rövidebb vagy hosszabb az út.

Előre is köszönöm
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.02 0 0 230

Persze ez csúszós, esős, ködös időben, na meg persze, ha rákapnak a többiek is erre az útra, időben sokkal hosszabb lesz.

 

ez az érdes beton esőben is jól tapad, 90-100-ig mindenképp.

a többség meg szerintem már "rákapott", úgyhogy egyelőre nagyobb forgalom nem várható...

 

majd ha megindul a fejlesztési dömping a pálya mentén, akkor biztos nőni fog...

Előzmény: Luca_41 (229)
Luca_41 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 229
Ma reggel lemértem. 2 km-rel rövidebb így az út. Időben eddig 75-80 perc alatt értem be. Ma úgy, hogy betartottam minden előírást - mérni akartam valójában - 40 perc volt.
Persze ez csúszós, esős, ködös időben, na meg persze, ha rákapnak a többiek is erre az útra, időben sokkal hosszabb lesz.
Előzmény: pista 60 (228)
pista 60 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 228
Szerintem is szép  is, jó is a híd, meg a K.-i szakasz, ma már dugó sem volt délelőtt. MONDOM: csak így tovább, de gyorsan... (Aztán nem  "lógni", hanem dolgozni!)
Előzmény: Luca_41 (227)
Luca_41 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 227
Ma hazafelé a Megyeri-hídon, majd az M0-on mentem. Hihetetlen, hogy mennyire más, mint a régi M0-s. Arról meg nem beszélve, hogy nem kellett átbumlizni az egész várost! Szerintem, a híd is szép!
alibi-man Creative Commons License 2008.10.01 0 0 226
Hír-rádió ma.

BME építész-kar, vagy mi, docens (???) csákó aszongya, nem jó döntés, hogy a kormány 2020 (!!!!) környékén akarja bezárni a kört. Na ez új, most télleg 2020??? ezeknke elment az a maradék eszük is. ebből balhé lesz, meglásssátok.
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 225
Én szemét vagyok, igen el van cseazve, de remélem ettől beijednek azok, akik eddig akadályozták a folytatást, és most igen rövid idő alatt találnak módot, nyomvonalat a folytatáshoz!!! Szerintem, amig nem folytatják, az lesz a helyzet, hogy sokan még a régi útvonalat fogják választani a bécsi-árpád-róbert.k.krt-hungária, mint ahogy látszik, még mindig van aki az m31 hiányában a hungáriát választja a 0-ás helyett. Most veri a nyálát, hogy ugyanannyi benyából hamarabb megteszi a 3-1 utat. Persze, amióta átadták, és van aki a másikat választja.
Előzmény: Krisztián75 (223)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 224

Akkor fog megindulni, ha tovább építik, belekötnek több települést, de akkor le is csökken ennek a körforgalombak a szerepe, nem mindenki ott hajt majd le.

 

tartok tőle, hogy nem:

 

a 11es egy napi 40e-es forgalmú út (autópályáink nagyobb részén - hosszban számolva - nincs ekkora forgalom), ide egy lóhere ap. csp. kellett volna, kiemelt Híd-szentendrei u. iránnyal (ugyanaz, mint az M4xM0, M5xM0, M7xM0, M1xM0 csp-ok)

Előzmény: cssz74 (222)
Krisztián75 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 223
Oké, én örülök annak, hogy van egy új út.
De....
Az örömbe egy kis üröm vegyült, mikor megláttam, hogy a végét elkúrták. Ez így, ahogy most van nagyon béna.
És igen, a kíváncsiskodók elfogynak hamar, lesz helyettük SZÁZSZOR annyi autós (és kamionos!!!) aki nem kívácsiskodik, hanem arra van dolga.
Az is lehet, hogy majd tovább építik és nem mindenki ott hajt majd le. Persze, de mit is mondtak, kb. tíz év múlva lesz folytatva? Köszi, és addig? Addig mindenki ott hajt le...
Előzmény: cssz74 (222)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 222
Nézd, inkább örülni kéne, hogy van megint egy utunk, amin mehetünk. Ez így kényszermegoldás volt, biztos meg lehetett volna csinálni jobban is, de legalább van. Folytatni kéne, de mihamarább, ez mindeki érdeke, még azoké a településeké is, akik most ezt nem így látják, és biztos, hogy ők nem látják jól. Melyik délpesti részen panaszkodnak, ahol már egy ideje átadták? Fellendült az üzlet mindenhol. A másik, hogy a kíváncsiskodók elfogynak hamar, attól kezdve csak azok fogják használni, akiknek arra van dolguk. Ebből kifolyólag nem lesz olyan, hogy "megindul a nagy forgalom". Akkor fog megindulni, ha tovább építik, belekötnek több települést, de akkor le is csökken ennek a körforgalombak a szerepe, nem mindenki ott hajt majd le.
Előzmény: Krisztián75 (221)
Krisztián75 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 221
Teljesen jó?

Hmmm... Tegnap, a megnyitás után két órával Pestről Budára menet már dugó volt!!!
Pedig akkor még csak a kíváncsiskodók jöttek.
Az van ugyanis, hogy a hídról lejössz és Békásmegyer felé csak egy sáv megy.
De az is egy körforgalomba visz! Megláttalm a dugót, végén ezt a szar körforgalmat és már fogalazódott is meg bennem egy üzenet a tervezőmérnöknek: "lógni fogsz!" :-)
Na jó, csak viccelek, ne lógjon, de soha többé ne kerüljön forgalomtervezés közelébe.
Mi lesz itt, ha megindul a nagy forgalom? Dunakeszinél lesz a kocsisor vége?
Előzmény: pista 60 (220)
pista 60 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 220

Kipróbáltam az M 0-ás hidat. Teljesen jó. Értelmes útmutató táblák oda-vissza. Erősen közepes a forgalom, eléggé sok a teherautó, de jól lehet haladni.  Végre ezt is megértük. Nem lehet együtt említeni az M 0 Balaton felé vezető először épült keskeny szakaszával a most átadott K-i szakaszt és a hidat. Csak így tovább... (szó szerint)

cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 219
Na látod ezért baj, hogy bezárták a pszihiátiát a hegyen...
Előzmény: Törölt nick (218)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 218

már volt úgy, hogy lakossági fórumon meg akarták verni... :-)

 

de erre is aszonta: "Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek."

Előzmény: cssz74 (217)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 217
Nem is úgy gondoltam a beszélgetést... :D, úgy, ahogy az a paraszt (itt ezt átvitt értelemben kell érteni, nem a szorgos földet művelő, minket etető emberekre!) is megérti, amikor a törött kezével törli a véres orrát. :)
Előzmény: bomtom (212)
bomtom Creative Commons License 2008.09.30 0 0 216
Köszi. És az előző hsz linkjét is.
Előzmény: Törölt nick (215)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 215

Itt egy tervrajz. Tényleg ez még északi szakasz, vagy már észak-nyugati szakasz?

 

csak főégtáji szakaszok vannak hivatalosan (D/K/É/Ny)

 

persze ha variálni akarsz, akkor az É-i szakasz nyugati része és a Ny-i szakasz északi része együttesen alkothatja az ÉNy-i szakaszt...

 

(amúgy a 11-10 közötti szakasz még az északihoz tartozik...)

Előzmény: bomtom (213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!