Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ugyörgy Creative Commons License 2011.02.27 0 0 24450

""Amúgy mindenképpen az 1.3-ast javaslom.""  erre gondoltam :) :)

Előzmény: landsmann (24449)
landsmann Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24449

Miért? Nem? :D

Előzmény: ugyörgy (24448)
ugyörgy Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24448

diplomatikus javaslat :) :) :)

Előzmény: landsmann (24446)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24447

Köszi !

 

Akkor nincs más hátra,csak találnom kell egy szupi kis ketyerét.

Aztán go to the streets :):):)

 

Köszi, sokat segítettetek.

Előzmény: landsmann (24446)
landsmann Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24446

Az ár sok mindentől függ. A kor az csak egy tényező. További tényező a futott km, az állapota és a felszereltsége is. Amúgy mindenképpen az 1.3-ast javaslom. Egyrészt 5 személyes, míg a másik 4. Másrészt a nagyobb motor nagyobb teljesítményt is tud, ami bizony nem hátrány autópályán, vagy éppen szembe szél esetén. Alkatrész árát tekintve szerintem nincs jelentős különbség a két változat között. A fogyasztás és a "súlyadó" ami a teljesítmény és a kor alapján számítódik, nyilvánvalóan több mint a 76 lóerős változat esetén.

Előzmény: Römicsek (24445)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24445

Köszi!

 

Éppen tagnap láttam azt a felvételt a szürke Wagon R bemutatásáról.

Figyu!

Fentartási költségekben  vagy üzemanyag fogyasztásban van lényeges külömbség a 76 és a 94 lóerős Wagon között?

Mert 6 éves 94 LE-s tök gyanús,hogy 795.000.- ért eladó.

Ilyen fiatal  kocsi általában drágább,nem ????

Gondolom azért annyival nem eszik többet.

Nekem mondjuk  nem versenyre kell,csak normál városi használatra,meg néha egy évben egyszer külföld.

 

Előzmény: landsmann (24443)
t.lantos Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24444

Jo kis otvaros neppertanya. Ott se vennek autot, az fix.

 

Előzmény: landsmann (24443)
landsmann Creative Commons License 2011.02.25 0 0 24443

A youtube-on vannak M3 Autópark-os autóreklámok. Ott videóval is látod hogy miylenek. Szép állapotúekat mutogatnak. Taklán érdemes náluk is szétnézni, vagy rákérdezni van-e éppen WagonR+.

Előzmény: Römicsek (24440)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24442

Okés,köszi!

 

Előzmény: kkn (24441)
kkn Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24441

Wagonból csak annyi, hogy érdemes a későbbi, praktikusabb 5 személyes verziókat vadászni. Amúgy nincs olyan különbség, ami miatt válogatni kellene, hogy az rosszabb, amaz jobb.

Előzmény: Römicsek (24440)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24440

Köszi a választ.

Remélem sikerül egy jobb állapotban lévő gépezetet kifognom.

Járom az autópiacokat,meg nézem a neten.

 

Van esetleg olyan széria,vagy olyan évjárat amelyik esetleg jobb ? Vagy mindegy?

 

Köszi,hogy segítetek!

 

 

 

Előzmény: landsmann (24439)
landsmann Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24439

Biztos hogy víz volt. A kipufogógáz tartalmaz vízpárát. Az meleg, a kipufogórendszer megt hideg, főleg télen. A meleg levegő több vízpárát tud megkötni mint a hideg. Mikor a meleg gázok a hideg kipufogóval érintkeznek, a hideg felületenazonnal kicsapódik a kondenzvíz. Mint ahogy az ablaküveg bepárásodik amikor az egyik oldalán hideg, a másikon meg meleg van. Ez a jelenség minden autónál lejátszódik és teljesen természetes jelenség. Bemelegedett kipufogón nem tapasztalható a jelenség, mert a kipufogógázt nem hűti le és nem válik túltelítetté vízgőzzel.

Előzmény: Römicsek (24438)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24438

Köszi!

 

Éppen akkor indította be a kereskedő.

Meg le is volt mosva az autó.

Akkor olyan nagy gond nincs.

Lehet,hogy csak víz volt.

 

Előzmény: landsmann (24436)
_Brazil_ Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24437

Szerintem az Ignis a legkisebb mértékben sem jól alkalmazható puncimágnes, talán egy picikét alkalmasabb mint a semennyire sem alkalmas Wagon, de ezzek a picikével sem igazán közelíti meg az erre a célra alkalmazható autókat. Akinek ilyen célra kell vas, biztosan mást vesz, vegy nagyon el van tévedve...

Akinek jól használható autó kell annak jó az Ignis, még jobban használhatóként meg a Wagon.

Előzmény: ugyörgy (24429)
landsmann Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24436

Jó lenne tudni, valójában mi is folyt a kipufogón. Nem hinném hogy olaj, az még a 2T autók kipufogójából sem csepegett. Inkább a kondenzvíz lehetett. Nem túl nagy távolságot megtéve a kipufogórendszer nem melegszik fel annyira, hogy a hő elpárologtassa a keletkező kondenzvizet. A kondenzvíz minden autónál előjön, nem a WagonR kiváltsága. :)

Előzmény: Römicsek (24434)
ugyörgy Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24435

igen, :)

közben olvasgattam LB16 márkatársunk örökérvényű alapművét, amiben a Wagont és az Ignácot hasonlítja össze

http://www.wagonrfanclub.hu/comment.php?comment.news.81

Előzmény: kkn (24432)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24434

Srácok!

 

Ma néztem egy Wagon r-t.

A kipufogóból álló helyzetben  csöpögött az olaj vagy víz nem tudom,de ez nem gyanús?

 

kkn Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24433

Lehet, a teljesítmény általában benzinből áll elő, kisebb részben javított hatásfokból. Annak a 7 plussz pacinak jönnie kellett valahonnan, hehehe...

Előzmény: emts (24425)
kkn Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24432

Az üléseket én is írtam, hehehe...

Előzmény: ugyörgy (24429)
emts Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24431

Nagyon koszonom!! :-)

Előzmény: ugyörgy (24430)
ugyörgy Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24430

Előzmény: emts (24424)
ugyörgy Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24429

Ha inkább csajozni kell, akkor az Ignác. Ha inkább használni akarod, és jól telepakolni (hogyan vigyük haza a fél ikeát?), akkor inkább a Wagon, mert a hátsó üléstámlákat lehajtva sík felületet kapunk, az Ignácban marad egy lépcső.

Előzmény: Römicsek (24421)
ugyörgy Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24428

a régebbi Wagon  - még 76 lóerős, 5 személyes - bizony jóval kevesebbet fogyaszt a VVT-nél saját tapasztalat alapján.

Előzmény: emts (24425)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24427

Köszi a segítséget.

Akkor nézelődöm.

ratio Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24426

Mivel a WR+ hátfala (üveg) nagyon meredek, így lehet használni öntapadó (vízzel, nem ragasztóval) látótérnövelő műanyag lencsét. Én is ilyet használok és a Homában általában van 1000-3000 HUF között 4-5 típus is. Ezzel is olyan 40 cm a távolság, amikor eltűnik a mögöttem levő rendszáma a képből. Ja, és energiatakarékos :)

 

link

Előzmény: emts (24424)
emts Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24425

Az jutott meg eszembe, hogy a regebbi motoros Wagon R (1.3) - ebbol is volt mar 5 fejtamlas - nem eszik kevesebbet mint a VVT? Sok helyen olvastam, hogy varosban, 100km-kent atlagosan 1l-rel kevesebbet ker. Nincs osszehasonlitasi alapom, csak a forumok.

Előzmény: kkn (24423)
emts Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24424

Sziasztok,

Koszonom a segitseget a tolatoradar ugyben. 2 jeloltem van, egy egyszeru 2 fejes, aminek csak hangszoroja van, a csomagtartoba szepen elferne a burkolat alatt es egyszeru lenne feltenni.

Van egy masik, ami 4 fejes, meg kijelzoje is van... nem vagyok biztos benne, hogy szukseg van 4 fejre a Wagon R+-hoz. Valszleg a 2 fejest veszem meg es veszek belole 2 csomagot, hogy legyen tartalek alkatresz, ha meghibasodik valami (mondjuk max a fej tud meghibasodni).

Nem tudnatok egy kepet linkelni, hogy hova van teve a fej? Most nezegettem az uj Wagon R utanzatokat (kinn vagyok kulfoldon) es ott a rendszemtablahoz eleg kozel van a fej gyarilag (meglepoen kozel, majd lefenykepezem). Nalatok mi valt be?

Ja, itt egy link a 4 fejesre:

http://www.concorde.hu/index.php?v=n&fk=tolato&csz=02-05-5522

Itt be lehet csak 2 fejet kotni?  Koszonom meg 1x

kkn Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24423

Bocsi, úthibán pattognak kissé a kanyarban, a Swifthez képest feltűnő lesz. nekem Swiftem volt, és vezettem após Wagonját, majd Ignisét is, én ezt tapasztaltam.

 

Nagyon vacillált, hogy a 4 személyes, újonnan vett Wagon után újként 5 személyes Wagont, vagy Ignist vegyen. Azután, mivel az volt az újabb modell, az Ignis mellett döntött, de a Wagonnal is meg volt elégedve.

Előzmény: kkn (24422)
kkn Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24422

Mivel műszakilag egyik a másikon alapszik, technikailag azonos dolgok. Tehát mindkettőben az elektromos kapcsolók a GM-től.

Mindkettő kissé pattog kanyarban a merev hátsó híd miatt. Az Ignisnél szeret az első toronycsapágy nyekeregni,m azt zsírozni, vagy cserélni kell.

A korábbi Wagon még 4 személyes, sima vezérműtengelyes, szíjas. A későbbi, ötszemélyes az Ignissel azonos motorú, örökéletű láncos, VVT-s, praktikusabb. A Wagonból érdemes az utóbbi fajtát választani.

 

Azután már tényleg a saját ízlés dönt. A Wagon magasabb, praktikusabb, öregeknek könnyű beszállni a magasabb ülés miatt, de ezért sokan hokedliszerűnek találják a pozíciót. A síkba dönthető ülésekkel bőséges raktér alakítható ki benne, és a tetőcsomagtartósok is praktikusak. Após kisszekrényekkel a tetején a földúton dülöngélve is elcsorgott vele. Azért vigyázni kell az oldalszélre vele, meg a hirteklen kormánymozdulatokra, néha sikerül egyeseknek fejre állítani. De, ha nyugisan közlekedik vele valaki, príma városi autó, és jó, hogy nagyobb cuccoknál sem kell utánfutó, ha valamit vesz az ember. Egy sütő lazán befért úgy, hogy még egynek maradt hely. Azért kellően dinamikus.

 

Bár az Ignis alacsonyabb, de nagyobb a hasmagassága. Igaz, a Wagon sem fog fennakadni a földút buckáin. Eme hasmagasság miatt még az Ignisbe sem kell alacsonyra ülni. Viszont a csomagtartó csak lépcsősre bővíthető, csak a háttámla hajlik, nem csuklik előre az egész ülés. De jobban fekszi az utat a Wagonnál. Aki ódzkodik a mags kasztnitól, szeret dinamikusabban vezetni, és nem érdekli annyira a praktikum, annak az Ignis jobb. Nagyon jó rossz mellékutakon, sajnos sok faluban vannak ilyek, meg, ha valaki szeret horgászni, kirándulni a természetbe, a földutakon a régi, merev híd előny. Ahol a függetlenek csak dülöngélnek, ott ezek a merev hidas autók sokkal simábban mennek.

Előzmény: Römicsek (24421)
Römicsek Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24421

Sziasztok!

 

Én most akarom lecserélni a Swift-et egy nagyobbra.

Vagy Wagon R+ vagy Ignis .

Nem tudom melyiknek mi a gyengéje vagy erőssége.

Írnak mindkettőről ilyet is meg olyat is.

Mit tanácsoltok?

 

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!