Helyi járatok tekintetében hogyan tudod meg, hogy egyes járatokra lebontva mennyi a bevétel, hogy ha a bérleteladások jelentik az utasoktól beszedett pénzmag jelentősebb részét, amit ugye előre váltanak meg?
Inkább a kihasználatlanság a mérvadó ilyen esetben.
Nekem nem kell busszal közlekednem,mert megoldom alternatív közlekedési módszerekkel(gyalog,biciklivel).Én olyan ember vagyok aki k9mpromisszumot tudd kötni a jó cél érdekében.A volának nem célja üzemeltettni a gazdaságtalan járatokat olyan ember meg mindig lesz akinek nem lesz jó ez a menetrendváltozás,de utánna fog nézni,hogy hogyan fog tudni utánna megoldani a közlekedését.Helyben a legkönnyeb hasznosítani az alternatív módszereket.
Belül látszik rajta, h mélyebben üvegezett, mint az ablak vonala, úgy, mint az IAB, vagy a HSR-k. Meg most már kívülről is sötétebb színűek az ajtók, bár ezt nem tudom mitől van.
És mennyire jellemző ez a kocsi ezen a járaton? Most tervezem a nyári szabadság alatti programjaimat és pont tegnap néztem hogy ezzel a járattal fogok utazni - elvileg. Öcsém nagy Setra-fan, megőrülne érte. Köszönet!
Melyik napokon van a 16 órás Bp - Zeg járaton rásegítő hosszúbusz? Írtátok az IAB-862-t tavaly, idén valaki a KKA-t említette. Ezek hétvégén járnak? Ma LRT+HDC kombináció volt, jól megkésve. Előttük másodrésszel ment a Gratis is (a Diamond és a Safari), és azok előtt ment a kanizsai páros (GWH-639+LOY-405). Estére pedig felment az ICE (is).