Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KAti Creative Commons License 2017.06.06 0 0 26494

Most is megteszi az állam (OK, az önkormányzat, de az állam ad rá jogot), hogy megtiltja az autóddal a közlekedést - pedig te kifizettél minden adót, sarcot, hogy autózhass. Vannak olyan hírek, hogy külföldi, európai nagyvárosok tiltani fogják egyes területeiken bizonyos kritériumoknak meg nem felelő autóval a közlekedést.
OK, ettől messze van az a helyzet, hogy egyáltalán ne használhassa valaki a 10 éves dízel autóját, de bőven elég, ha nem oda és nem akkor autózok, ahogy épp tetszik.

Előzmény: dokeee (26493)
dokeee Creative Commons License 2017.06.06 0 1 26493

Ez marhaság, ma is futnak a Trabantok. Az más kérdés, hogy milyen új autót vehetsz a jövőben.

Előzmény: aamen (26492)
aamen Creative Commons License 2017.06.06 0 1 26492

hogy egyrészt baj van a dízel károsanyagkibocsájtási határértékekkel
rásegítés nélkül nem hogy egy 9 éves, de sok új autónál is necces ezeknek a betartása
a hosszú távra vett örökéletű dízelek kora lejárt
nem azért mert ne mennének el ezek is félmillió kilométereket gond nélkül mint ahogy elmentek az akkori dízelek is harminc évvel ezelőtt
hanem mert a határértékek
másrészt meg hogy momentán úgy működik a vizsgáztatás hogy brüsszelből jönnek az alapelvek meg a határértékek, de a vizsgáztatás rendjét technikáját ellenőrzését stb. budapesten találták ki
és ebben várható egy olyasféle változás, hogy ez megszűnik, és a drót vége nem budapesten hanem brüsszelben fog végződni
és jól hangzik hogy levizsgáztathat a bivalybasznádi szerviz egy német autót én meg elvihetem a magyar autómat vizsgáztatni brüsszeliába, hurrá
a probléma csak az, hogy a budapesten fejlesztett rendszerhez nagyjából minden magyar vizsgaállomáson ott van a rásegítéstechnika (ahova én hordom az autót két független módszer is rendelkezésre áll), a brüsszeli rendszerhez meg a fene se tudja mi lesz
lehet hogy az lesz hogy ott állsz a gariidőn éppen túllépő autóddal amit se magyarországon se európában sehol nem tudsz se használni se eladni

Előzmény: jwkllr (26491)
jwkllr Creative Commons License 2017.06.06 0 0 26491

Miket mondtak?

Előzmény: aamen (26490)
aamen Creative Commons License 2017.06.06 0 0 26490

9 éves a crdi-m, szép jó megy és szeretem, de a vizsgán olyanokat mondanak hogy lehet hogy a következő inkább egy tgdi lesz
a dízelek jövője eléggé bizonytalannak tűnik

Előzmény: jwkllr (26488)
ilias Creative Commons License 2017.06.06 0 0 26489

JD szériától van GDI.

Előzmény: andlor (26486)
jwkllr Creative Commons License 2017.06.06 0 0 26488

Vegyél crdi_t!

Előzmény: andlor (26483)
zenezsalu Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26487

Nos szégyen, de fogalmam sincs hogy milyen ez a motor, majd megérdeklődöm

Előzmény: andlor (26486)
andlor Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26486

Szia, köszi a választ, de cáfolj rám, úgy emlékszem, hogy 2011-ben még nem voltak az 1,6-ak közvetlen befecskendezéssel ellátva, hanem azok sima közvetett szívósak. Remélem nálam se lesz baj a kokszosodással, mert kb. fele-fele lesz autópálya és városi használat. Télen lesz nagyobb arányban város, melóhely 13 km van egy irányba. Az ülés állítását kipróbálom.

Előzmény: zenezsalu (26485)
zenezsalu Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26485

Nekem 2011 1,6-s benzinesem van 71e km van most benne, semmi kokszosodás. Hosszú utakon tolni kell neki, akkor minden leég (ne bejáratosan). Szerintem jó választás az 1,6. Könyöktámasz: ha magasabbra emeled az ülést akkor lehet, hogy megfelelő lesz a fix könyöktámasz is.

Előzmény: andlor (26481)
SeLe909 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26484

Szia !

 

A kokszosodás megelőzhető lenne (vagy csökkenthető) pl. ilyennel: http://www.csstuning.hu/?q=termekek/632

Sajnos a garancia idő alatt a gyártó semmilyen átalakítást nem engedélyez az autón így ez kilőve.

Pedig éppen új autóknál lenne igazán jelentősége.

Amennyiben valaki mégis bekötteti az garanciavesztéssel jár!

 

Üdv.

Előzmény: andlor (26483)
andlor Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26483

Szia köszi a válaszokat, de egy két észrevétel azokkal kapcsolatban,

Úgy tudom, hogy csak a közvetlen befecskendezésűek (GDI) kokszosodnak. A sima közvetettek nem, mivel ott már a szívócsőben kialakul a keverék, ami adott esetben le tudja takarítani a szennyeződéseke, míg a közvetlennél magában a hengerben alakul ki a keverék ami nem minden esetben kedvező, mert a gyulladás már hamarabb bekövetkezik mielőtt még a szelepek lezárnának, ezért tud kialakulni ott szennyeződés. Ezért később ez teljesítmény csökkenést eredményez mivel vagy nem lesz megfelelő a levegő benzin aránya vagy nem fognak jól zárni a szelepek.

A tolatóradar  tudtommal azt jelenti, hogy körbe (elől-hátul) érzékelők vannak az autón ami észleli a tárgyak közelségét,nem tudom hogy ez a felszereltségnél is így van-e? Amire te gondolsz az a tolatóradar ami persze csak hátra fele kell.

A könyöktámasz sajnos ebben a limitáltban fix-en van, rögzítve ezt megnéztem azért tudom, de mivel csak 174cm vagyok így használhatatlan ezért jobb lenne csúsztatható.

Előzmény: zöldcorsa (26482)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26482

A benzinesek általában akkor kokszosodnak,ha nincsenek jól kihúzatva..  Ez már néhány tizezer km után jelentkezhet.. Tehát ne járj vele felesleges alacsony fordulaton.. De ezért túlpörgetni se kell.. 

Szerintem a könyöktámasz,ha gyári,akkor csúsztatható..

Ha előrefele is szoktál tolatni,akkor igényelhetsz oda is tolatóradart,csak ne csodálkozz,ha a szervizesek a földön fetrengnek..

Bejáratáskor még ne pörgesd túl a motort,egyszerre hosszú távot ne tegyél,pl többszáz km-t egyszerre..

Ezt kb 2000 km-ig tartsd be..

 

Előzmény: andlor (26481)
andlor Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26481

Sziasztok Kia Cee'd SW 1.6 GDI summer edition felszereltségű új autó vásárlás előtt állók. Az alábbi kérdések merültek fel bennem:

-          mennyire kokszosodik és mikortól a motor?

-          milyen megoldással lehet elkerülni a kokszosodást, illetve mivel orvosolható?

-          ebben fisz könyöktámasz van középen, ez cserélhető csúsztathatóra?

-          hátul van benne tolatóradar, de ez elől is van?

-          mire kell odafigyelni a bejáratáskor?

A válaszokat előre is köszönöm!

GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26480

Nem 2 év és 30eKm a csereperiódus?? Nálam annyi, július végén lesz 1 éves, 3 hete lehettem a 30e-es szervizen.

Előzmény: BAncsii (26477)
igazi hős Creative Commons License 2017.06.05 0 0 26479

Szerintem a magyar utakra a 16-os is túl peres. Én eleve 15-tel akartam, de a felszereltséghez "kötelező" a 16-os kerék. (Az eladó nem tudta megmondani, hogy miért, aztán nagy nehezen kiderült, hogy a 15-ös kerék és a villamos kézifék nem megy együtt.) Nekem kicsit pattogós ezzel a kerékkel. Igaz, hogy jól kanyarodik, de ez nem egy kanyarvadész kisautó, hanem egy családi kombi.

Előzmény: xml141 (26475)
LP241 Creative Commons License 2017.06.04 0 0 26478

17"

Előzmény: xml141 (26475)
BAncsii Creative Commons License 2017.06.04 0 1 26477

Szia, végül nem történt semmi. Egy éves lett a kocsi, jött a levél wallisitól, hogy vigyem el a szervízbe, mert garit vesztek ha nem. Elvittem, majd olajat, olajszűrőt akartak cserélni. Mondtam, hogy az most volt nemrég, februárban 5000 km-nél, azóta úgy 1700 km-t mentem. Végül nem csináltak semmit a kocsival, februárban kell visszamennem. A navi frissítésről nem tudtak infót adni, azt ígérték visszahívnak.....ez volt szerda reggel......azóta is hívnak.

Előzmény: attilaka81 (26476)
attilaka81 Creative Commons License 2017.06.04 0 0 26476

Ezt a térkép frissítés elég furi dolog: Gyors, megvárós olajcserére vittem a kocsit és közölték, hogy a térkép frissítése legalább 4 óra alatt megy végbe. Ennyi időm nem volt, így majd az 1 napra leadós szervízkor fogom kérni. 

BAncsii! Neked készen lett a frissítés? Ha igen, akkor tapasztalat?

Előzmény: BAncsii (26470)
xml141 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 26475

Sziasztok! 

2014 évjáratú kia ceed kombi (sw) tulaj vagyok. Eddig gyári 15" acélfelnivel használtam a kocsit 195/65 ös gumikkal, azonban az utóbbi időben nagyon kacsingatok valami jobb minőségű alufelni után. Kérdésem az lenne, hogy mik a tapasztalaitok ilyen téren, mekkora méretig szabad elmenni? 17" felni 225/45 gumival már nagyon peres lesz ? 16" os arany középút?! Kinek mi vállt be? 
Személyes tapasztalatok érdeklenek, a műszaki hátterével tisztában vagyok a dolognak :)

Köszi a válaszokat!! 

ilias Creative Commons License 2017.05.29 0 0 26474
P0404 lesz a nyerőszám. EGR hiba.
Újraindítás után még letilt?
Előzmény: Mendoza (26473)
Mendoza Creative Commons License 2017.05.29 0 0 26473

ok, idokozben lett check engine es 3000-nel letilt.

a szerelo csak szerddan tudja kiolvasni.

Esetleg nincs valaki itt Sopron kornyeken, aki tud hibakodot olvasni?

Mendoza Creative Commons License 2017.05.28 0 0 26472

Ezaz, hogy nem dob ki hibat...

Előzmény: ilias (26467)
Mendoza Creative Commons License 2017.05.28 0 0 26471

Dizel ;-)

Előzmény: zöldcorsa (26465)
BAncsii Creative Commons License 2017.05.28 0 0 26470

Köszönöm! Szerdán viszem 1 éves szervízre, kiváncsi vagyok nekem mit mondanak....

Előzmény: attilaka81 (26456)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.05.25 0 0 26469

köszi,megnézem majd..

Előzmény: csipot1896 (26468)
csipot1896 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 26468

Szia, egy próbát megér,

catcar.info

Előzmény: zöldcorsa (26466)
ilias Creative Commons License 2017.05.24 0 1 26467

Rá kéne tolni egy hibakód olvasót, hátha kidob valamit. 

Előzmény: Mendoza (26463)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.05.24 0 0 26466

Nem tudjátok,ha rendelni akarok egy alkatrészt,pl gyári kormányt stbb,akkor saját kocsimhoz való cikszámot honnan tudhatom meg?  Elvileg az alvázszámból meg lehet tudni,de hogyan?

zöldcorsa Creative Commons License 2017.05.24 0 0 26465

lehet trafó hiba is,vagy légtömegmérő..

Előzmény: Mendoza (26463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!