Keresés

Részletes keresés

Ep128 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 118921

Hol van helyileg és milyen hajó volt ez...?

Előzmény: Enzo (118919)
Laminatkaa Creative Commons License 2015.10.02 0 0 118920

...és megindult a Würzburggal völgymenetben, csak még nem látni a shipfinderen, hová megy a Miskolcka; lehet megint Izmail.

Előzmény: smith (118918)
Enzo Creative Commons License 2015.10.02 0 1 118919

A LKV elérésének is vannak előnyei, még ha nem is sok, de a régészek igencsak fellelkesültek.

 

A hajó orra:

 

És a fara, kb 30 méterrel lentebb:

  

 

Tegnap óta 20 centi jött, holnapra még fél méter. Hamarosan újra eltűnik a "lelet", és ki tudja mikor bukkan elő legközelebb.

Előzmény: Mwin (118913)
smith Creative Commons License 2015.10.02 0 1 118918

képriport 2in1:

WÜRZBURG zu tal, a Skócia viszont pihenget a CLARA oldalán úgy másfél órája.

Előzmény: smith (118917)
smith Creative Commons License 2015.10.02 0 0 118917

A Dunarádió hírei szerint a WÜRZBURG valóban egy kisebb motorjavításon esett át, de már úton van délnek, momentán a Lánchíd alatt jár, hogy a Madocsa környéki shiftelésbe besegítsen.

Előzmény: Laminatkaa (118915)
Laminatkaa Creative Commons License 2015.10.02 0 0 118916

Ostobaságot mondtam, vsz. mégis gépmenetspórolás, ugyanis most látom menni a Dunán a WÜRZBURGOT.

Előzmény: Laminatkaa (118915)
Laminatkaa Creative Commons License 2015.10.02 0 0 118915

Kb. én is így tippelek, talán inkább motorhiba, mert ha nem akkor a nagyobb WÜRZBURG vitte volna a méretben kisebb MISKOLC-ot, de könnyen meglehet, hogy tévedek, ez csak egy teória a részemről. Pár hónapja hasonlót lőttem, akkor a DUNA tolta a KLOSTERNEUBURG-ot, akkor ezek az Újpesti-öbölbe mentek, a nagyhajón javítottak ezt azt, még a SAMU is mozgatta a nagy gépet ott az öbölben, ami nem kis mutatvány volt.

Előzmény: lobe97 (118908)
tehtube Creative Commons License 2015.10.02 -1 0 118914

Na valahogy ezt érzem. Hogy 133-ba fog kerülni ami 100-at ér.

Ha már a Szigligettel ismét növelték a hajótípusok számát, nem tökmindegy milyen újabb hajót állítanak forgalomba? Megvették volna a Klárát vagy befejezték volna a katamaránt. Úgy látszik nem rendelkezem elég értelemmel hogy átlássam ennek okozatait :-(

Előzmény: HG. (118912)
Mwin Creative Commons License 2015.10.02 0 1 118913
HG. Creative Commons License 2015.10.01 0 0 118912

Amennyit adtak érte, annyit ért is. (Ellentétben az előzőekkel...)

Sajnos a végösszege ennek is irreálisan sok lesz.

Előzmény: tehtube (118907)
smith Creative Commons License 2015.10.01 0 1 118911

Röviden? De! :-(

Előzmény: tehtube (118910)
tehtube Creative Commons License 2015.10.01 0 0 118910

De mennyiből lehet ilyr kihozni? Nem fog túl sokba kerülni?

Előzmény: zjakabfi (118909)
zjakabfi Creative Commons License 2015.10.01 0 1 118909

Miért?

Felújítják szépen, és jövőre már hasít majd.

A Szántód sem volt szebb, amikor érkezett, mégis milyen szép lett.

Itt legalább a forgalomba állításhoz mindent meg kell csinálni, nem elég a félmunka, mint a Szántódnál, ahol 3 évig elég rozzant állapotban járt, utána kapta csak meg a teljes felújítást.

 

Előzmény: tehtube (118907)
lobe97 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 118908

Tovább indultak. MISKOLC tolja az exBUDA önjárót. Ennek vajon mi az oka?

Motorhiba, vagy csak az üres gépmenetet kerülik el?

Előzmény: Laminatkaa (118906)
tehtube Creative Commons License 2015.10.01 0 0 118907

Érdemes volt ezért egyáltalán pénzt kiadni? 

Előzmény: TAYFUN (118904)
Laminatkaa Creative Commons License 2015.10.01 0 0 118906

MISKOLC eltűnt valahogy, ugyanis nem látom a térképen, DUNA viszont egy 3-4es fogattal tart Paks felé. Kb. Esztergom meg Szob környékén fog valahol keresztezni a TISZA-val.

Ami még a MISKOLC-ot illeti tegnap a HERZOG TASSILO és a WÜRZBURG (ex BUDA) társaságában érkezett Pestre.

Előzmény: smith (118898)
gigabursch Creative Commons License 2015.09.30 0 0 118905

Köszönöm.

Ez sok újdonságot takart számomra.

Előzmény: trizs77 (118903)
TAYFUN Creative Commons License 2015.09.28 0 0 118904

Ez meg itt áll. :-)

 

Előzmény: KZX003 (118896)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.28 0 0 118903

Arra van adat, hogy Constanzában mennyit raknak át Dunai hajókra?

 

----------------

 

 

https://hu.wikipedia.org/wiki/Konstancai_kik%C3%B6t%C5%91#Statisztik.C3.A1k

Előzmény: gigabursch (118893)
rezgaras Creative Commons License 2015.09.28 0 0 118902

Sajnos nem találtam, mert ezeket az adatokat német értékelésekben láttam. Ott alapvetően azt tárgyalják, hogy a Duna-Rajna kapcsolatban mennyi megy át, mennyi a helyi forgalom és az átmenőből mennyi marad a keleti oldalon Németországban. Tehát azzal, hogy ami keleten kimegy meddig jut el, nem foglalkoznak.

 

Előzmény: gigabursch (118893)
lobe97 Creative Commons License 2015.09.27 0 0 118901

Tegnapi SOFIA-MARGITSZIGET verseny:

Végül a kicsi győzött...

Mwin Creative Commons License 2015.09.27 0 1 118900

Bajai helyzetkép: (forrás: fb)

viking star Creative Commons License 2015.09.27 0 0 118899

Vajon ez a 288x32m elírás, vagy konkrétan felcsatolt 9 bárkát?

 

smith Creative Commons License 2015.09.26 0 0 118898

A MISKOLC viszont a kisvíz ellenére is hazafelé tart, Ordas előtt jár.

Előzmény: smith (118886)
HG. Creative Commons License 2015.09.26 -1 0 118897

Süllyed a Titanic :-)

 

 

KZX003 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 118896

Felkerültek az idei szezonban készített együttállásos fotók a bhkeptar.hu-ra!

konszt Creative Commons License 2015.09.25 0 1 118895

Ha csak a befizetett csatornadíjat nézik, akkor tényleg nem jött vissza eddig az ára. Talán sohasem fog.

De a kabinosok ennél sokkal több pénzt adnak a gazdaságnak, mint csak az átkelésért fizetett összeget.

 

Előzmény: rezgaras (118891)
viking star Creative Commons License 2015.09.25 0 1 118894

Sikerült a napokban beszereznem az SDP 1972-es menetrendjét. Módfelett érdekes olvasmány. Akkor még gyerekcipőben járt az üdülési célú hajózás, a DNEPR és a VOLGA egyszerű vonalhajóként 9 naponta járta a Passau-Jaltát (a tengeri szakaszon természetesen átszállással az OSETIJA ms-ra), a következő kikötők érintésével: Bécs, Pozsony, Budapest, Belgrád, Gyurgyevó, Rusze, Izmail. A legtöbbször éjszaka, és csak pár órára álltak meg (példa: Budapest érk. 23:00, ind. 01:00, Pozsony érk. 18:00 ind. 24:00). Bárhol lehetett be/kiszállni, egy Budapest-Belgrád út 43 Rbl/161 DM, egy Budapest-Izmail 121 Rbl/454 DM volt. Budapesten késő este lehetett beszállni, az út Belgrádig 22 óra volt, ez 1 hajón töltött éjszakát foglalt magában, mivel az esti érkezés után rögtön indult is tovább. A Budapest-Izmail szakasz 3 és fél napig tartott. A kínálat természetesen tartalmazott "kirándulást" is, ahol Budapest volt a főattrakció. Bécs-Budapest-Bécs 4 napos út, ebből 2 teljes nap Pesten - 55 rBL/207 DM.

gigabursch Creative Commons License 2015.09.25 0 0 118893

Köszi a kiegészítést.

 

Arra van adat, hogy Constanzában mennyit raknak át Dunai hajókra és ebből mennyi jut el Csepelig és mennyi megy tovább?

Előzmény: rezgaras (118892)
rezgaras Creative Commons License 2015.09.25 0 1 118892

A DMR-en 2014-ben 970 kabinos haladt át és 6 millió tonna árut szállítottak.

 

Előzmény: rezgaras (118891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!