Keresés

Részletes keresés

A.R.C Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1277
Bocsánat az OFF-ért de most olvastam:

Baleset 1.

Baleset 2

Baleset 3

Baleset 4 Katonai busz is benne volt :(
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1276
És ezért nem kell meggondolatlanul saccolni....
Előzmény: Törölt nick (1275)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1275

Én nekem is az a véleményem, hogy nem lehet így pontozni, százalékolni, csak hogyha van egy skála, egy útmutató, egy értékelési rendszer, ami alapján elvégezzük az értékelést.

Ezért kell közlekedésmérnöknek menni... :P

Előzmény: dud996 (1273)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1274
Akkor egyetértünk;)
Előzmény: dud996 (1273)
dud996 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1273
Hát épp ezaz, ezen agyalok... :) Hogy ha már be akarjuk bizonyítani, hogy x%-ban romlott a színvonal, akkor nekünk kell értelmes észérvekkel megtámasztani az állítást.

Egyről beszélünk - szerintem...
Előzmény: ltnine2 (1272)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1272
Normális esetben, ha valaki állít valamit, akkor neki kell alátámasztani, hogy az állítása helyes.

Pl ha Te azt mondanád, hogy Béla bácsi anyukája évekig a sarkon állt, akkor Neked kell alátámasztani, nem pedig Béla bácsi anyukájának megcáfolni!

Csak hangosan gondolkoztam:)
Előzmény: dud996 (1270)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1271
ez jó kifejezés rá! (előző hszod vége)
Előzmény: dud996 (1270)
dud996 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1270
Mivel Te sem vagy közlekedésmérnök, Te sem tudhatod biztosan, hogy nem -e. :)

Egyébként nem vagyok benne biztos, hogy ez százalékban megadható... Ha mégis, akkor első lépésként jó volna tudni, hogy milyen jellegű elmaradásért, hiányosságért, vagy hibáért, miként és hány százalékot kell levonni. A mikéntet azért írtam, mert ha mondjuk egy hiba 0,6%-ot "ér", de tartósan fenn áll, akkor nem lenne reális érte ugyanúgy csak 0,6%-ot vonni. Vagy mittudomén... Csak filozofálok...

De a lényeget nagy vonalakban ugyanannak tartom, aminek az előbb is írtam az egyik hsz. alján. Szűkebb vonalak húzására nem vagyok alkalmas.
Előzmény: uhhuka (1269)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1269
Jó-jó ezt értem :) De azért szerintem annyira nagyon nem rossz az a tömegközelekedés a mi kis városunkban hogy előzőhöz képest a fele a szolgáltatás.. :D
Előzmény: Törölt nick (1268)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1268
Nem tudom. Nem vagyok én közlekedésmérnök (egyelőre), illetve hasnló végzettségű ember, így nem nekem a dolgom százalékosan, szakszerűen kiértékelni. Hasamra ütöttem.
Előzmény: uhhuka (1267)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1267
Nehogy azt mond hogy fele :S
Előzmény: Törölt nick (1256)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1266

Tudon, tudom beleestem a hibába. :P

Viszont én nem állítom, hanem rákérdeztem, hogy megtudja-e erősíteni vlaki közületek.

Előzmény: hajdubus (1260)
dud996 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 1265
:) Ha azt mondom, hogy (ma is) most készülök lefeküdni, szerintem elkezded kapizsgálni, hogy a hajnali késéseket számomra miért burkolja köd...

Ennek okán meghajlok a véleményed előtt... :)) Vagy inkább talán.. :/
Előzmény: LoLkA (1264)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1264
A késések, vagy a korábban indulás nem írható egyértelműen az új szolgáltató számlájára, de akadnak egyes tényezők, amik pl. elősegíthetik.

Azért a hajnali jelentős késveindulások csak a szolgáltatónak róhatóak fel. Ilyen azelőtt nem volt.
Előzmény: dud996 (1262)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1263
Azért nem 100, hanem 80 hátsó híd lett garanciás...
De ez oly' mindegy:)

Az utolsó mondatod nagyon tetszik, szépen megfogalmaztad:)
Előzmény: dud996 (1262)
dud996 Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1262
A zsúfoltság rendszeres. A nyakam tenném rá, hogy az utaslemaradások is. (Sőt, saját tapasztalat alapján a fennmaradások is... :) :/ )

A késések, vagy a korábban indulás nem írható egyértelműen az új szolgáltató számlájára, de akadnak egyes tényezők, amik pl. elősegíthetik. Már önmagában az is, hogy a zsúfoltság miatt az utascsere is lassabban történik, vagy pl. az első ajtóztatás is ezt vonhatja magával.

Az új buszok sem annyira megnyugtatóan újak, mint ahogy azt előttem is vázolták. A szólók belső berendezései külön életet élnek, csörögnek-csattognak, néha hullanak, az összeszerelés minősége, a hátsó hidak cseréje mind a 100 szóló alatt (igaz ezt a ZF garanciában csinálja), a kezdetekkor előjött tankszivárgás mind-mind keseríti az összképet...

Ha engem kérdezel, nem javult egyértelműen a színvonal, inkább csak másabb lett.
Előzmény: Kisfiatal (1261)
Kisfiatal Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1261
Tehát akkor mondhatni, hogy az új buszokon kívül mindenben esett a színvonal? Járatkimaradások? Késések-sietések? Zsúfoltság?
Előzmény: Törölt nick (1256)
hajdubus Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1260
Beelőztél bakker... :)
Előzmény: dud996 (1257)
hajdubus Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1259
Éppen te szoktad a "hallottam..." című mondatokat ellenezni a hozzászólásokban. Valószínűleg ez is egy ilyen tartalmú...
Előzmény: Törölt nick (1254)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1258
Tudom, azért kérdeztem rá.
Előzmény: dud996 (1257)
dud996 Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1257
"azt mondták", "hallottam"... Eej-ej.... :))

Több, mint valószínű, hogy ez is csak egy olyan jól eső túlzással spékelt pletyka. A forrásról meg ne is...
Előzmény: Törölt nick (1254)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1256

Százalékban nehezen lehet megmondani, mivel mindenkinek van egy magánvéleménye. De akik objektíven látják a dolgot, azok szerintem olyan 30-50% között mondanák.

Előzmény: Kisfiatal (1255)
Kisfiatal Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1255
Hát ezek a KV-k már csak ilyenek :)
Tehát akkor összességében elmondható, hogy aHV-s időkhöz képest esett a színvonal.
MEnnyire? Meg tudja adni ezt valaki mondjuk %-ban? :)
Előzmény: LoLkA (1253)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1254
Mellesleg HLF' topictárstól hallottam egy olyat, hogy nem végeztek idővel az alfa gyárban, ezért a végén a takarító nőtől kezdve a portásig mindenki a buszokat szerelte. Hallott más is erről?
Előzmény: LoLkA (1253)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1253
40 darab Volvo7700A (Parasztvakító néven Volvo-Alfa Civis18) és 100 darab összeszerelési hibás Volvo-Alfa Civis 12.

Egyébként azt hallottam, xarabb lett a dolog: kevesebb busz, kevesebb járat(vagy vonal?), áremelés, utasszám csökkenés..

Sajnos ez is valóság.
Előzmény: Kisfiatal (1252)
Kisfiatal Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1252
MErt most nem csak az új ALfa-Volvok vannak?
Egyébként azt hallottam, xarabb lett a dolog: kevesebb busz, kevesebb járat(vagy vonal?), áremelés, utasszám csökkenés..
Előzmény: Törölt nick (1251)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1251

egyéb pozitív momentum

 

Max. a csuklósok pozitívumok. No meg a rizsa az Euro5-ről, 0 átlagéletkorról, stb. Lényegében nem változtat azon semmit, hogy 100 szólóból kb 10 jó, 60-70 elmegy, 30-ra meg vázcserés felújítás :)

Előzmény: LoLkA (1250)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1250
Lényegében szinte semmivel.

Lecserélték az összes buszt újra, de egyéb pozitív momentum nem igazán történt.
Előzmény: Kisfiatal (1249)
Kisfiatal Creative Commons License 2009.12.25 0 0 1249
Üdv!

Valaki össze tudná nekem foglalni röviden, tömören, miben változott Debrecen tk-e a szolgáltatóváltással? :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.24 0 0 1248
Szép képek. Ha nem állítva tartod őket, hanem fekve, akkor még a jármű egésze is benne lehetne.
Előzmény: A.R.C (1247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!