BMW f11 520d "B" első lampan egy két hétig a tompított izzó színe elvörösödött, majd kiégett (?), Rá pár napra a helyzetjelző kiégett, erre pár napra a nappali fény is elaludt tegnap este.
Kérdezném tisztelettel hogy foglalkozol e még a típus lámpával És mi a tipped mi lehet a hiba oka?
Szerintem meg lesz repedve a plexi hőre kitágul és onnan párásodik összeillesztés mellett szokott megrepedni a plexi része és csak úgy látni ha kivan szerelve a lámpa.
Párásodik az első fényszóró.Nyomás próbázták is semmi hiba.Vagyis állítólag a zárókupak tömítés volt a hiba de semmi változás.Valakinek tipp mit kezdjek vele?
főleg a törökök meg egyéb bevándorlók veszik a bmw-t (mivel bajor és a "echte" németek nem szeretk őket) és igen megéri mert az eladáskor 1-2millióval magasabb árat jelenthet.
Az a német, aki megvesz újan egy bmw-t 15-20millióért, pont azzal szórakozik, hogy minden szerviz előtt tekergeti a km órát, azért hogy amikor majd pár év múlva lecseréli kicsit többet adjanak érte. Nem beszélve a lebukás veszélyről, hiszen ha ez olyan egyszerű lenne, akkor bármelyik autónál ki lehetne játszani így a gyári km korlátos garanciát. Ez aztán igen életszerű...
Sziasztok!Bmw F11 szeretnék utólagosan Ambilightot szereltetni.Van is már négy ajtópanelem,az összes Led modulal és fényvezető csővel,kilincsboritással(egy db hiányzik csak).Hogy lehetne ezt áttenni az én autómba?Német fórumokon olvastam hogy az ablakemelőkböl lehet levenni az áramot,a vezetőoldalon pedig a csomagtérnyitó gombjából,de én tudás ás tapasztalat hiányában nem állnék neki.Van aki már csinált ilyet?Vagy ötlet hogy ki tudná ezt bekötni,egy autóvillamosági szerelő aki elválalná?Köszi
Ez azért nagyon ritka. Egyrészt nem olcsó a visszatekerés. Nekem anno amikor a Peugeot 206-on óracsere volt és vissza akartam tekertetni az eredeti állásra 15.000 HUF-ot mondtak. Szerintem egy BMW esetén ez sokkal drágább. Másrészt ha jól tudom több alkatrész is tárolja a km óra állást, szóval mindent mindig vissza kellene tekertetni (ha egyáltalán ez lehetséges).
Láttam itt többen írtak ott hogy így meg úgy tekergetik a német importok óráját, az óra egy dolog, de bármelyik bmw szervizben lekérdezheted alvázszám alapján a szervizeket és ugye legalább 5 éves koráig, aki újan megvette szerintem mindenki márkaszervizbe hordja (főleg a németek), azt hogy oldják meg? Vagy van olyan hülye, aki úgy veszi meg hogy le sem kérdezi?
Befecskendező hibás az autód,diagnosztikával ki lehet olvasni az injektor zárás idő adaptációs értékeket (ezek alapján jól minősithetőek) és szükség szerint cserélni kell,de lehetséges hogy mindegyik a határértéken kivül van. (becsöpögés)
Sziasztok! Adott egy 520d 2011.07. gyártású gépkocsi 130ezer, mely hidegen ráz-rángat-csörög. Olyan mintha nem jutna kellő üzemanyag az égéstérbe. Tavaly volt olyan, hogy kézzel kellett váltani, hogy egyáltalán fel tudjon gyorsulni adott sebességre. Természetesen mikor felmelegszik, akkor kutyabaja. Mi lehet a gond? Esetleg valakit tudnátok ajánlani, aki ért hozzá és nem kellene mindent kicserélni mielőtt megtalálja a hibát? Köszönöm!