Nekem is már tűnt el pár ember a "pult alá", vagy került a vonat és a kerítés közé, de szerencsére mind túlélte. Volt egy-kettő, akivel ezután viszonylag hangosan beszéltem, de ilyenkor azért tényleg minden gyorsan történik, nem könnyű higgadtnak maradni.
A körúti viszonylatok emelt stressz szinttel hatnak az ottani járművezetőkre, ekkor ha történik egy ilyen alapból iszonyatosan indulatkiváltó cselekedet, szerintem kiszámíthatatlan, hogy ki az aki még meg tudja magát fogni, és ki az aki nem.. Talán az állandó stresszhatás szinttől függ, ami "folyamatosan hat" a vonalon, ez kinél magasabb, kinél alacsonyabb, egyénfüggő, ehhez adódik egy ilyen történet, és a kettő együtt vagy átlépi a "vörös vonalat" vagy nem.. Szerintem ezzel együtt totálisan félrevezető és hisztériakeltő azt híresztelni hogy egy terhes nőt pofozott meg, hiszen ezt valószínűleg nem tudta, de hát ugye ezzel lehet emelni az eset súlyát, persze csak annak a szemében aki nem ért hozzá.
Elnézést a hozzászólásért, igaz, hogy én csak autót vezetek, de az adott helyzetben (a villamos helyére autót behelyettesítve) nálam sem biztos, hogy nem "gurul el a pirula".
Ahogy én látom, a villamosvezető azzal, hogy fékezett megmentette egy szabálytalanul közlekedő ember - és a gyermeke - életét.
A pofonhoz: amikor én fiatal voltam, vidéken, faluban, ha a tanító/rendőr/villamosvezető/akárki adott egy pofont, mert valami rosszat tettünk (pl., szabálytalanul közlekedtünk), fülünket-farkunkat behúzva mentünk haza. Mert tudtuk, hogy ha otthon is megtudják, akkor jön a másik! (Általában a híre a "jócselekedet"-nek hamarabb hazaért, mint mi. :) )
Azt hiszem én már túl öreg vagyok ehhez a világhoz, ahol az életmentő hőst hurcolják meg.
Mi a véleményetek arról a villamosvezetőről aki felpofozta a terhes nőt?
Tehát a vezetés körüli dolgokat hogyan kezelitek le? Pl amikor megkértek két gyereket arra, hogy vegyék le a lábukat a padról. Erre annyi a reakció - Te vagy én rúgjam szájba? Nekem ez felhívás kerinfőre. És ne mondjátok, hogy nincs aki elmegy ez mellett.
Ez nem WUMM modell? Már rôgtôn látok rajta egy hibát: A "B" végén a szélvédô teteje még a régi homlokfal szerint van vágva (amikor még szellôzôkopoltyú volt a tetô homlokrészén) és asszerint van vágva az esôcsatorna is...
Találtam valakit aki csunál HÉv maketteket és kértem csináljon nekem is egyet nekem tetszik szerintem jó. De tud mást is csinálni nem csak Hévet de hévből is tbb fajtát akit érdekel hogy ki csinálta az írjon :)
Figyu, valahogy biztosan lehet írásvédetté tenni a képeket, az exif adatokba beleírni a saját adataimat, logót tenni olyan helyre, amit nehéz leszedni (mondjuk pont a kék víztukôr nem az a hely...), vízjel, stb. Sôt, lehetne egy saját webes képtáram is, a fotón fel lehet tuntetni a címet, és ha valaki kôzzéteszi úgy, hogy rajta van a nevem, logóm, webcímem, akár jó is lehet, mert talán ellátogat és megnézi a tôbbit is. Nem csak az volt a bajom, hogy leszedték (bárki leszedheti, ez tény), hanem hogy forrásmegjelôlés nélkul bukkant fel itt-ott. Logóval ellátva meg legalább ott a szerzô is.
Ha átküldöd a corel file-t akkor átalakítom neked áttetszős psd-re úgy hogy a háttér az áttetsző a logo az a felső réteg és csak ebbe a psd-be kell mindig beletenned a képet háttérnek, így max pár másodperc alatt megvan a vizjeles kép. Több idő a ps futtatása míg kész a kép :)
Alapvetően az a baj, hogy Corelben van megrajzolva a logo, és ps-ba bemásolva fehér a háttere, hiába teszem átlátszó rétegre. Nem tudom, hogy a gimppel nem-e járnék ugyanígy...
Lassan 1 éve közlekedett szinte karcmentesen az 1000-700-999- es egység, kb két hete valamilyen oknál fogva helyet cserélt a nagyegységben a 1101-751-1102-vel, és így Szentendre felé néz. Lényeg, hogy ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy megtalálják fekete vastag filctollal az ablakokat, csodásan néz ki mondhatom....Remélem letakarítják, és visszateszik előre, Batyi felé... :/
OFF: Tölts le egy Gimpet, fekete háttér előtt, egy másik rétegre rakd rá ezt, majd mentsd el a háttér törlése után .png-be. Ezek után az összes képedre ráhívhatod majd, és a Gimppel a képre mentheted.
A villamos végállomás több lépcsőben szűnt meg: először csak a hurokrész, és a töltés déli oldalán lévő vágány kétirányú lett (azon a szakaszon, ahol belógtak mindig az ágak az Ipari ablakán :) ), aztán maga a végállomás is.
Hát ja, a Lágymányosi hidat úgy (talán) 89-90 körül kezdték építeni (pontosítást kérek!), akkoriban szűnhetett meg a Közvágóhídi régi villamos-végállomás is, meg a közvetlen a vasúti töltés déli oldalán levő útátjáró is. '97-ben már bőven ment a fogalom azan az új Duna-hídon! ;-)