Valaki meg tudná mondani, a külső visszapillantó tükröt hogyan kell szétszedni, hogy a vezetékekhez illetve a mozgató motorokhoz eljuthassak? Állítólag a tükörlap felől kell megbontani a tükröt, de hogyan?
Nem rég lettem boldog tulajdonosa egy e61 530d-nek, és máris egy kis segtséget szeretnék kérni. :)
Az autóban minden kütyü működik csak a rádió nem. De a dvd, cd, navigáció rendben megy. Szervízben azt mondták, hogy valószínűleg a ccc modult kell cserélni. De ahogy a külföldi forumokon is olvasgattam, más lehetőségek is vannak (kábel, antenna, stb.).
Lehetséges, hogy csak a rádió vezérlés megy el a ccc modulból? Van ezzel kapcsolatban valamilyen ötletetek, elképzelésetek?
Adblue kipufogógáz utókezelő folyadék betöltője. Kamionoknál Euro 5 óta alap, de Euro 4-nél is előfordult már. A kipufogórendszer elején fecskendezik be, a katalizátor és a részecskeszűrő előtt, tehát nem érintkezik és nem keveredik sem gázolajjal, sem motorolajjal, ezért nem lehet adaléknak nevezni.
Ha kiürül az Adblue tartály, durván elveszi a motorvezérlő a motor teljesítményét, környezetvédelmi okokból. Személyautókhoz úgy látszik, az Euro 6-tal érkezett meg.
Karbamid a magyar neve, természetben vizeletben fordul elő, ezért urea néven is ismert.
sőt a használatiban még az is benne van hogy jót tesz a gázolaj az olajnak :)
természetesen mindenkinek más az igénye, valaki szereti hogy jobb legyen az autója valaki meg nem foglalkozik vele csak megy vele,
a löttyökről meg annyit hogy rövidesen kötelezővé teszik neked hogy belerakjad a kocsibaba , majd akkor is azt mondod hogy ez hülyeség meg minek ?
a különbség csak az hogy amit én mondok annak az autó is hasznát veszi amit meg majd belerakatnak veled az meg csak a környezet miatt van , meg az üzlet miatt,
Az EU előírja hogy legyen a gázolajban 30% bio rész aminek a fűtőértéke BTU sokkal rosszabb ,meg van egy csomó káros hatása, utána meg hozzá adat veled egy másik adalékot ami meg kompenzálja a rossz égés miatti káros anyag kibocsátást, tiszta átverés az egész , közben egy csomó embernek munkát ad ezzel , jól ki van ez találva, hidd el, nekik jó neked meg nem ,te fizetsz meg mindenért.
amit én ajánlok az minden problémára a legjobb megoldás!
Az ARCHOIL AR6200 üzemanyag módosító anyag előállításáért a BELL laboratórium Nobel díjat kapott , most lehet rajta gondolkodni hogy milyen lötty az,
AR6200 egy üzemanyag módosító összetétel, alaposan tesztelt és bejegyzett formula.
(U.S. Patent #4,585,462, Patent #4,609.379, és Patent Application #20030172583)
Ez a formula magában foglalja a legújabb fém organikus katalizátortechnológiában elért kémiai vívmányokat, szintetikus kenési technológiát és az üzemanyag stabilizálási csúcstechnológiákat. A meghatározott összetétel és formula szabadalmaztatott és az előbb említett bejegyzési adatok által levédett.
Mivel katalizáló hatású, így az égési hőmérsékletet csökkenti, (dízelnél 1200 F-ről 800 F-re), és lerövidíti az égési folyamatot, másodsorban az üzemanyag cseppecskék méretét csökkenti, mely az égéstérbe kerül. A kisebb cseppek nagyobb felületet jelentenek (mintha egy fadarabot szálkákra vágnánk), így az égési felület nagyobb lesz. A kombinált eredmény hatékonyabb robbanás és nagyobb teljesítmény illetve kevesebb üzemanyag szükséges ugyanakkora teljesítményhez. Az el nem égett üzemanyagból kevesebb korom kerül ki a környezetbe. A hatékonyabb robbanás jobb égést biztosít mely a kibocsájtást csökkenti. A diszpergáló hatás miatt az égés előtt kiszorul a víz az üzemanyagból, így kevesebb oxigén keletkezik, ami alapvető eleme a széndioxid, nátrium oxid és kéndioxid keletkezésének.
Üdv.szakikat kérdezem(pl :steeef )de bárki segithet.ugy szeretném beállitani a kulcsomat e61 2004 en ,hogy ha manuálisan bezárom rárakja a riasztot de ha kinyitom manuálisan akkor vegye is le azt,mert ez nem történik meg most és minden ajtonyitásnál elkezd riasztani.voltam vele 1 szervizben és azt mondták hogy azt csak ugy tudják ha szoftvert frissitenek!!ez tényleg igy van?mert én ugy tudom hogy belehet álitani valahogy ezt frissités nélkül,és ha lehet akkor hogyan és melyik programmal?DIS,INPA?? köszönöm a válaszokat!
Én nemrég cseréltettem mindketőt 90- 93 fok most hidegben is.
72-80 fokos volt, autópályán meg "visszahült". Nem jó. Eltömődhet a particelfilter, mert Pl. nem melegszik fel regenerálási hőmérsékletre, a sok városi hidegenjárástól.
Bár nekem csak E39-ről van saját tapasztalatom, de üzemszerűen áll a víz 90-en, mint a cövek, ráadásul a BMW-ben ezt nagyon gyorsan eléri, sokkal gyorsabban, mint a hasonló hengerszámú Audiban, és nagyon jó a motor hőtárolása is.
köszi az infót,de mint olvashattad nekem nem megy le ennyire mint a tiéd, sőt semennyire! pont ez a kérdés,hogy a pl fix 82 fok elég e?! vagy cseréljek 2 db termosztátot a kb 5-6 fokkal kevesebb miatt ??!
Vagy pl "85 fok alatt CSere!! tehát engem ez érdekelne! na de majd a szaki-k megmondják mi a hivatalos ,helyes és minimum vízhőfok ami alatt már cserélni kell ,merthogy bizonyos hőfok alatt érthető hogy "állandóan dúsít merthogy "hideg a víz a nyitott termosztát miatt.......