Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gss Creative Commons License 2015.08.06 -1 0 56346

+béreljetek egy suzukit,doki számlájára.

2 sör között tegyétek el a vezérlését 30fokkal

ha beindul arra isztok egyet,ha kikönyököl akkor arra

:-)

 

372zoli Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56345

enni, inni szeretek tanulni meg jó. a marhát állom, ha aktuális.

Előzmény: LPG Doktor (56330)
dokeee Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56344

Nahát, összefutok egy csomó ismerőssel? :))

Előzmény: Törölt nick (56342)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56343

Köszönöm a választ! Sajnos nem japán. Renault. :(

Előzmény: LPG Doktor (56339)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56342

Ha be lehet társulni, jelentkezem, gulyásra is..

Előzmény: LPG Doktor (56341)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56341

Számítunk rád is, komolyan! 

Előzmény: Csanak,p (56336)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56340

Pacsi, így lesz!  Szeptember elejére össze kellene hozni! 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (56337)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56339

Szia!  A P0402 asszem, amiről beszélünk. Elsőként ki kell zárni a katalizátor és a szonda hibáját biztosan. Ha csak gázon jön elő, akkor nem valószínű ,hogy hibásak, de láttunk már karón varjút na.. 

A legtöbb  esetben Euro 5 feletti besoroloású GM vagy Japán tipusoknál fordul ez elő.  Mondom a legtöbb esetben, tehát nem kizárólag, mielőtt még valamelyik jóindulatú topictárs bekóstolna 😀

Nos, ha az első szonda rendben van és helyesek az általa  mért értékek (nyilván azok, hiszen ellenkező esetben panaszkodna egy szegény keverék hibára), akkor ezzel  sak azt lehet tenni, hogy átal kell baxni az ecut és emulálni kell neki egy jelet a hátsó szonda helyett. 

Feltételezésem szerint a jelenség annak köszönhető, hogy a gyári softwareben meg van írva, hogy ha a hátsó szonda jele x % felett eltér az elvárttól, sikítson, mert rossz a katalizátor. Viszont gázüzemben a tokéletes égés miatt eleve több az oxigén maradék a rendszerben, ami szintén meghaladja az x % sltérést, csak éppen negatí  előjellel, ezt viszont a benzines ecu nem tudja értelmezni.  Benzinnel ugyanis ez azt jelentené, hogy a katalizátor még a gyárinál is tisztább gázt állít elő, ami ugye paradoxon. 

Remélem nem voltam olyan komolytalan, mint korábban, így erre most volt igény 😂

Előzmény: k.o.v.a.cas (56333)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56338

A jelenlegi hőmérséklet a téli hőmérséklethez képest HARMINC FOKOT késik. :-DDDDDDDDDDDDDDDD

Dobják is a júzerek a csekendzsint. :-)

Holnap megint hosszúnadrág, bakancs a szaunában.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (56337)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56337

Kizárólag akkor mennek, ha PB-gázzal főzitek a gulyást. :-DDDDDDDDD

Előzmény: LPG Doktor (56330)
Csanak,p Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56336
A gulyáshoz viszek gázrózsát meg teduktort de tán még CNG-t is.
Előzmény: LPG Doktor (56330)
Csanak,p Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56335
Szerintem is a sör élvezi a prioritást. :-)
Előzmény: dokeee (56334)
dokeee Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56334

Lófaszt, a sör meg a társaság :)

Előzmény: jocijocó (56331)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56333

Szia! Tanácsot szeretnék kérni. Hibakód jön gázon. Hátsó lambda szonda. A hiba: Katalizátor alsó határértéken. Törlés után benzinen nem, gázon visszajön. Volt hátsó lambda csere,mert fűtőszál szakadásos volt. A réginél ezt a hibát nem adta,csak a szakadást. Vigyem el megnézetni gázos műhelybe? Szegény lenne a gáz? Előre is köszi.

Előzmény: LPG Doktor (56329)
dokeee Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56332

Én benne vagyok, mondjuk full amatőr műkedvelőként :)

Előzmény: LPG Doktor (56330)
jocijocó Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56331

Egy Suzuki ilyen izgalmakat okoz, soha nem gondoltam volna.  Hiába ez a mi autónk. 

Előzmény: dokeee (56328)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56330

Na, gyertek!  Komolyan!  Monnyuk ahogy én főzök, attól nem lesz őszinte a mosolyotok, de a kollégám kurva jó gulyást tud csinálni!  Megszervezhetünk egy ilyet, ha van kedvetek, eldumálunk, eszünk iszunk.  Csak ne ebben a k... va melegben! 

Előzmény: dokeee (56328)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56329

Respect a jó humorérzékért!  😀

Előzmény: Maketheworldabetterplace (56327)
dokeee Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56328

Na jó, én is elmegyek, de csak ha főzöl valami jó pörköltet is, meg sör is lesz :))

Előzmény: LPG Doktor (56324)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56327

Viszek Lidocaint helyi érzéstelenítésre a kezedre és lábodra.

Ne fájjon, mikor keresztre feszítenek a hitetlenek. :-DDDDDDDDDD

 

Tényleg fura, ha harminc fok késéssel ment, és az is hogy nem reklamált.

Lehet, hogy más is hasonló precizitással lett összerakva abban a motorblokkban, és a leolvasott harminc valójában 10-15 fok.

 

Lényegtelen. A lényeg, hogy most jó a motorbeállítás. :-)

Előzmény: LPG Doktor (56324)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56326

arról ugye ne beszéljünk, hogy az egy dolog, hogy elfordítja a tengelyt, de van annak egy kontrolloldala is, ami ugye nyilván nem reklamál, ha az elvárt és a mért érték közt harminc foknyi különbség van.

hihető.

Előzmény: Csanak,p (56321)
Janika70 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56325

Így van. Szépen ráengedem a kuplungot és már megy is. Udvari ki,-be álláshoz (is) pont jó (sík terep). :-D

Előzmény: jocijocó (56320)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56324

Pont azért írtam le, mert érthetetlen volt számunkra is.  A tényeket tudom elmondani,  ha többre vagy kíváncsi, ugorj be, ha felénk jársz!  Ez egy nagyon fura eset volt, de mondom, nem mérési hiba, mert a szétszedés igazolta. 

Előzmény: Csanak,p (56321)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56323

Seggel nem lehetett érezni semmit. De egyáltalán. Fékpadon nem volt. 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (56315)
LPG Doktor Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56322

Gyere el, meglátod, hogy komoly dologról beszélek.  

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (56314)
Csanak,p Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56321

Komolyan  egy VVT-s szuzukinál a szivó oldali tengely  hogyan tud késni 30fokot? Meg külömben mihez késik amikor a vezérlő irányítja a motor olajnyomásával forgatja a fogaskerék közepét  egy gyárilag beégetett térkép alapján... Egyetlen fórum soha senki nem találkozott ehhez hasonló hibával, de még a tengelyállitó tárcsa sem szokott megállni még 200ezernél sem, zörgésről sem hallani mint a francia változatoknál......

Előzmény: LPG Doktor (56304)
jocijocó Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56320

Régi egyes alapjáraton el tud indulni, ezt csináld meg az újjal. Fél óra alatt talán sikerül, de a kuplung terhére.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (56319)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56319

Az 1.0 főleg 5 személlyel Kékestetőre felfelé alakít nagyot.

Megkérdezték tőlem, miért nem váltok hármasba. :-DDDD

Előzmény: jocijocó (56316)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56318

Talán veztengely-siettetéssel, jól beállított gyújtással és vízbefecskendezéssel még a gyári benzines  fogyasztás alá is tudna menni LPG üzemben.

Előzmény: LPG Doktor (56304)
jocijocó Creative Commons License 2015.08.06 0 0 56317

A szakmai vitába már nem akarok belefolyni, egy biztos CNG-vel jól kajál a Suzi, de az LPG az nagyon ízlik neki. Benzinért sem ugrik annyira, de ez relatív a Dízelek takarékosabbak, és a konkurencia egy része is megtanult takarékos autókat gyártani.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!