Én áprilisban voltam a Lurdynál 5 éves szervizen. 4 Lurdys és egy Wallisos pecsét van benne. Múlt héten voltam az M6-nál garanciális javításon (kuplung kapcsoló csere). Nem volt gond a kocsi "előéletével", de a munkafelvételkor mondták, hogy rákérdeznek a KMH-nál.
Szia! Teljesen igazad van az illesztésekkel kapcsolatban, nekem volt még Skodám, Citroenem, mindegyiknél volt hasonló probléma. Az a véleményem, hogy magasabb árkategóriás márkáknál tűnnek csak el ezek, fényezési hibák is gyakran előfordulnak.
Köszi! Valaki ismeri a Gödöllői, vagy a XVI. kerületi KIA szakszervízeket? Sajnos az előző autómnál voltak gondjaim a szakszervízekkel. Nem cserélték le amit kellett, sőt jártam úgy is, hogy a felszámlázott pollenszűrőt be se tették!
az ott a szabónál 2008-ban volt, most nemtom mi a helyzet, de a fő probléma már akkor is az volt hogy a város pont túlsó végén voltak, óra mire oda átvergődik a zember és ez a helyzet azóta se javult a lurdy-nál a standard szerviz (crdi-vel) 35-40 körül volt, ha bemondtad a "ceedclub" varázsszót érden meg 50 fölött, de már nem emléxem pontosan mennyi a probléma csak az, hogy a lurdy márkaszerviz mivolta azóta kétségessé vált, erről itt lentebb írtak...
A leállításkor hallható fémes csattogásra azt mondták, hogy a DSG váltó rendezkedik még akkor, annak a hangja, teljesen üzemszerű. Ám legyen, remélem igazuk van és nem valami elátkozott helyen fog szétesni valami :-)
Igazán nem volt célom a topic átfordítása az "ekézzük a Cee'd-et" irányba, csak tárgyilagosan leírtam a tapasztalataimat. Továbbra is nagyon jó autónak tartom a Cee'd-et, szerintem ár-érték arányban az egyik /ha nem a/ legjobb. Lehet, hogy az én elvárásaim magasak, kétségtelen elég precíz vagyok minden téren. De véleményem szerint ma már nem lenne szabad ilyen hibákat elkövetni egy autógyártónak, pláne annak, akinek még mindig bizonyítania kell, hogy ott a helye az élbolyban. Megkockáztatom, hogy a 10 éves Cee'd-ünk /a családban maradt/minőségibb benyomást kelt, már ami a lemezmunkát illeti. De mindegy, ezt a békát le kell nyelnem, el kell tudnom fogadni a hibáit /amik más szemében nem is biztos, hogy hibák/, mivel a terv szerint jó pár évig még együtt rójuk az utakat. Meg persze, azt is tudom, hogy tökéletes autó nincs, de azért még is csak.... :-)
én annó az ezres szervizt csináltam a szabónál mert itt ebben a topicban 2008-ban az volt az elterjedt álláspont hogy azok a legnormálisabbak az első "rendes" szervizre aztán már érdre vittem az m6-hoz, mert azok viszonylag közel voltak, és hát észleltem a szabónál hogy az olajcsere nem igényel valami borzasztó magas felkészültséget aztán legközelebb megpróbáltam a lurdy-t, aztán amíg garis volt az autó ott is maradtam azok se csinálják jobban vagy rosszabbul mint mások, talán egy hangyafasznyit rugalmasabbak, viszont jóval olcsóbbak mint az összes többi
Ja, természetesen a karosszéria esztétikai hibáira utaltam előző hozzászólásomban de az igazsághoz hozzá tartózik, hogy az autó beltere meg hibátlan összeszerelés szempontból is.
Sajnos igazat írsz. Az autó maga jó (lenne) de ahogy össze van hányva az nem üti meg a mércét nálam. Na nem mind ha egy másik kompakt autón nem lehetne hibát találni. A különbség az, hogy a Ceed-en sokkal előbb feltűnik. Nem vigasz az sem, hogy most olajcsere alkalmával megnézegettem a Sportge-t, Carens-t a szalonban. Kapásból találtam elég feltűnő hibákat, hogy most át nem venném azokból egyiket sem. Az én Ceed-emen is vannak problémák megint csak azt tudom írni ha most kellene átvennem azonnal jegyzőkönyveztetném és visszautasítanám az autót. Az érdekes, hogy a családban van egy újabb Ceed is de annál nem fedeztem fel hibát. Pedig kettő egyforma autóról van szó csak a színük más. Elképesztő a gyári szórás.
Még valami. Lehet, hogy megköveztek, de ha számít az illesztés a hézag az élek (nekem igen) akkor VW, Skoda, Seat. Maradnék a Ceed-nél várom az újat de ha az is ilyen szinten lesz összehányva akkor megy a levesbe és márkát váltok.
Lehet, hogy mások az elképzeléseink, de én a képeiden (és a saját autómon is) 3-4 mm-es illesztéseket látok, ami szerintem egész jó. A SS ráadásul kényes szín (a mienk is ilyen), minden szögből és minden fényben egy kicsit másnak tűnik.
Az én SW-mnél is bal oldalt a csomagtérajtón nagyobb a hézag. Elöl meg a két lámpa belső felénél nem egyforma a a motortető alatti krómkeretes hűtőrács illeszkedése.