Februárban, amikor még nem kelnek ki a kocsikban a darazsak, kellene egy ilyen nap amikor végig szemléljük ezeket. Ekkor még nincs nyitva a Füsti és így az átlag látogatók sem próbálnának utánunk jönni. Ugyanezt meg kéne ejteni Istvántelken is, az ottani Cak 5321, kisgyőri kocsik, behúzott végűek is nagyon érdekelnének. Ha már nem újítják fel őket és közlekedtetik akkor legalább így jussunk hozzájuk.
"Mit akarsz fotózni helyre nem állított, összedobált állapotú kocsikon?"
Pont azt, amit ma még láthatunk a kocsiból, mert ki tudja, meddig látható még. Modelljeim készítésénél pl. nagyon hasznos volt, amikor az "elzárt területen" tudtam képeket csinálni az eredeti színű Ganz postakocsiról, vagy az egyik Bak kocsi forgóvázáról.
De ha azt kérdezném, hogy mit lehet fényképezni várromokon, akkor muzeológusként biztos magadhoz nyúlnál. (Ne aggódj, nem kell ilyet elkövetned, mert szeretem a várromokat is.)
Ha meg valami véletlen folytán felújításra kerülne valamelyik, akkor meg nagyon érdekes kordokumentum, hogy ilyen volt, ilyen lett.
Engem is érdekelne! Vagy elkérem divi fotóit... :-)
Ami azért nem működik igazán jól, mert mindenki más részleteket fotóz le, lehet hogy ő kihagyna egy engem érdeklő valamit. De azért kellenek ilyenkor a más által készített fotók is, mert van, hogy utólag látom, valamit nem fotóztam le, ami később kellhet, és más hátha... :-)
MÁV 424/328 füsterelő lemezeket a Gyulai GV műhelyében is gyártottak a MÁV részére 1960/1961-ben. Símák voltak azok, mint a tükör. A múló idő és a szolgálati évek hagyták rajta nyomaikat. Mint például a nagy lemezfelületű V43,-as mozdonyok fotói a kezdetekkor és napjainkban, mint példa.
Mit akarsz fotózni helyre nem állított, összedobált állapotú kocsikon? Amik ráadásul az elzárt területen szerelvénybe összesorozva vannak?
Mivel ezek helyett osztrák kocsikkal lehet vonatozni, nincs más választás ha közelebbről szeretnék megismerkedni a kocsikkal. Jó,igaz hogy Bam kocsiban már utaztam egyszer de az 27 éve volt, megnézném újból a belsejét. Tehát mikor, hogyan, mennyiért?
Ennek ellenére gyakran osztasz meg itt infókat az aranybánya dolgairól is, ráadásul az egész bagázsból csak te írsz ide, ne csodálkozz ha te vagy bombázva.
Egy féloff kérdés ha már más topicban nem válaszolsz: most, hogy megnyílt a 2-es, lesz megint meghirdetett gőzös menet Esztergomba?
Akkor x+1 sokadszorra: a Park és a Kft. kettévált. Végleg. Fogalmam sincs, mit tervez a Kft. Nem tudom máshol mit kérdezel, mert nem nézek csak egy-két topikot. Érdeklődj a Kft-nél. (Most már amúgy több ezzel foglalkozó cég van, lehet, hogy pl. a Vasutazz Velünk! egyszer szervez ilyen utat...)
mi módon lehet belülről megnézni és körbe fotózni a Cakmü, Bk544, Ca5851, 10-27, kisgyőri, Wr 225 stb. kocsikat?
Mit akarsz fotózni helyre nem állított, összedobált állapotú kocsikon? Amik ráadásul az elzárt területen szerelvénybe összesorozva vannak?
Egy féloff kérdés ha már más topicban nem válaszolsz: most, hogy megnyílt a 2-es, lesz megint meghirdetett gőzös menet Esztergomba?
És egy teljesen off ha már erre sem válaszoltál: mi módon lehet belülről megnézni és körbe fotózni a Cakmü, Bk544, Ca5851, 10-27, kisgyőri, Wr 225 stb. kocsikat?
Ez igen tág fogalom. Mire vagy kíváncsi, hogy hány mozdonnyal tudnak tilitolizni a Parkban, vagy hogy hány gőzmozdony közlekedhet a Parkon kívül, nyílt pályán?
1990-ben körbefényképeztem Rákosrendezőn a 005-öst, már nem volt igazán szép állapotban. Ha érdekelnének képek, küldhetek. Sajnos nincs mind beszkennelve.
Talán tudod használni a csatolt két képet. Az egyiken még "fénykorában", kiállított szobormozdonyként látható Rákosrendezőn. A másikon már lerongyolódottan sorsára vár Istvántelken. (A képek csak itt csonkolódtak.)