Az alábbi TT-s gördülőállomány keresi új terepasztalját! A mozdony START-szettes Szergej, lesúlyozva, az egyik vezetőállás szélvédője hiányzik, szépen fut 5000 Ft, a másik 3 kocsi 2800 Ft egyben.
Eladó TT-és műanyag kerékszetek. Egy szet két kereket tartalmaz./van balőle több is/Kivállóan alkalmas Zeuke és BTTB vagonok sérült kerekeinek pótlására. Egy szet ára 70ft.
Eladó TT-és műanyag kerékszetek. Egy szet négy kereket tartalmaz./van balőle több is/Kivállóan alkalmas Zeuke és BTTB vagonok sérült kerekeinek pótlására. Egy szet ára 120ft.
Eladó TT Forgózsályokot . Megvehetők postán keresztül korlátozott menyiségben 320ft/db
Szükségem lenne 6db M2x25 ös csavarra az anyjával együtt. Hol tudnék ilyent kis tételben beszerezni? Sajnos a net-en csak 500-1000 db-os rendelésekben kaphatnék. Ötletek? Esetleg ki tud segíteni valaki, persze ellentételezéssel. Köszi a válaszokat.
Üdv! Eladóak az alábbi TT -s épületek / kellékek. Érdeklődni, további képek e-mailben. Személyes átvétel Sopronban, vagy posta. Budapesti átvétel megoldható.
tt mestergerendás házikó 500Ft tt mestergerendás ház , kicsit antikolt 1500Ft tt antikolt mestergerendás épület 1500FT tt mestergerendás épület tanya 1500Ft tt benzinkút 700Ft tt vendéglő 1000Ft
tt családi ház 1100Ft H0 / tt óvárosi ház 1700Ft H0 / TT (1:100-as) városháza 1700Ft tt Rhenshagen vasútállomás 1500Ft TT máv jellegű igazából Klingenberg-Colmnitz ) állomás 3000Ft H0 / TT különböző lombos VERO fák 300Ft / csomag (1 csomag = 5 fa)
Eladóvá vált egy tt terepasztal most lett fel újitva a temora.kalapos sinböl épült elektromos váltok vannak rajta házakban világitás meg közvilágitás is van.Mérete165x80cm jól jácható megbizható.IÁ:90000-HUF De bármilyen megoldás érdekel.
Eladó a képen látható készlet sínek nélkül.Szép állapotban, fékimitáció hiba lehet a vagonokon.Ár 11200 Ft ami tartalmazza az utánvételes postaköltséget. Fz1-es trafó viseltes dobozban ár 6000 Ft.
Érd:feketejaguar@freemail.hu Vagy csere ROKAL tt-re.
Erre egy fél mondat erejéig ki is térünk abban a filmben, ami tegnap került fel - és nem meglepetésemre - te is szerepelsz benne (ismét), de itt kéretlenül kiabálsz bele a snittbe. :-))))
Alapvetően egyetértek. Azzal is, hogy a filmedben elég jól összegezted a problémákat.
Szerintem a vasútmodellezés jövője ezen okok miatt meglehetősen kérdéses. Én erre elsősorban a külföldi licitálós oldalon bekövetkezett áresésből és az egyre gyakoribb és nagyobb mértékű akciókból következtetek.
Egyre szűkülőbb rétegpiacnak készitenek modelleket a gyártók, az árképzés (az akciókkal) valamint a többféle modell de kisebb számban is erre utal.
A PIKO árainak ilyen mértékű növekedése , akárcsak a TILLIG inflációt messze meghaladó éves áremelése számomra is lehangoló. Az méginkább, ha egy 1-2 hónapja piacon levő modellt értékelnek le 30-40%-al.
Talán el kell fogadnunk, hogy egy gyártó üzletpolitikája az is lehet, hogy a meglevő vásárlókból próbál annyi profitot kihozni, amennyit lehet, addig, amíg a piacon tartózkodás profitábilis. Közgazdaságilag a piacról történő kivonulás is teljesen "normális piaci aktus", hosszú távon ezt sem lehet kizárni.
Addig a magam részéről igyekszem örülni annak, hogy legalább van választék, és meggondoltabban próbálom félretenni, majd elkölteni a hobbira szánt összegeket.
U.I.: ha nem lenne digitális központom, illetve a TILLIG gyári modellnél nekem sokkal jobban tetsző 1-2 Nohabom, elgondolkoznék az emlegetett szetten, hozzátéve, hogy én is magasnak tartom az árát - a saját alternatív árképzésem tükrében.