Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62516
Na az kicsit hülyeség volt hogy szépen járt a motor ugyanis csak az első két henger megy az is nagyon nehezen kapja fel és csak 1 szűk gyujtástartományban NEM LEHET HOGY A NAGY KOMPRESSZIÓ VÉGETT NEM ADNAK LE SZIKRÁT AZ 1PÓLUSÚ BRISK GYERTYÁK????????????????????
gemihu Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62515
Kösz:) Hát , legalább megtudtam azt is, hogy mi lenne a menő:)

Előzmény: Lalajoss (62514)
Lalajoss Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62514
hat picit eltevedtel de ha jol emlekszme akkro igen jol ertelmezed visoznt sokkal jobban al 195/50 R15 (alufelnivel) ;)
Előzmény: gemihu (62512)
VDaNi Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62513
Érdekel bárkit Nagypapám 1. tulajos, 71.000 kilométert futott, rendszeresen szervizelt, műszakizott (2011ig) Skoda 105öse? Fehér.
1987.09 évjárat.

Először ide rakom be, aztán jön a használtauto.hu

Érdeklődni: vdani ♠kukac♠ mail.datanet.hu
gemihu Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62512
Üdv! Valaki meg tudná mondani nekem Skoda Fabia CL 1,4 gyári gumiméretét. Jól értelmezem a könyvében,hogy 185/60 R14 82T az ajánlott?

nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62511
Na reggel beindult járt szépen alapjárat nem volt de szépen reagált a gázra nem volt rajta se dob se légszűrő hangos volt felraktam a dobot azóta megint nem indul pedig már tiszta benzinnel próbálkozok!!!!!!!!!!
Már az öngyilkosság gondolata kerülget XD az ideg összeroppanás szélén
PoisonDart 86 Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62510
Én is tapasztalatból írtam. már hidegindító sprével mindennel próbálkoztunk de csak annyi volt hogy karbin lángolt :) és mint kiderült lánc volt elrakva.
Előzmény: Koyoboy (62507)
Danaskull Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62509
Nekem mikor motorcsere volt, 40 fokos utógyújtással is beindult...igaz padlógázon forgott kb 1000-et:D de beindult...aztán lett előgyújtás állítva és ment is szépen
Előzmény: daVeFR (62508)
daVeFR Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62508
Én már ezekből kikoptam, de nekem is az rémlik, hogy egészen extrém karburálás és gyújtási értékek mellett is beindul a Skoda motor. annyira el kell cseszni hogy be se induljon (egy-két henger sem), hogy annál sokkal valószínűbb a lánc/gyújtás elrakás.
Előzmény: Koyoboy (62507)
Koyoboy Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62507
El lehet rakni 180fokkal a gyújtást is!

Nekem is sikerült egyszer,akkor csinált ilyet.
Előzmény: nitrós csiga (62500)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62506
vagy probald benzinnel inditani, aztan lassan, fokozatosan higitani etanollal. ha egy darabig jo, es csak egy adott etanol koncentracio mellett nem indul, akkor fuvokazd at szepen 145-150re a benzinfuvokakat.
Előzmény: Törölt nick (62505)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62505
ja most nezem, hogy warbikarbi. ahhoz viszont keves lesz a 130as. 140, de inkabb 145os fuvokat rakj bele a benzinnek, 190est a levegohoz. bar elsore jo a 165 is ami most van.
Előzmény: Törölt nick (62504)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62504
ez esetben nincsen kompresszio valamelyik hengeredben. bar en inkabb arra szavazok, annyira megsem ellenoriztel le mindent, hanem megis a gyujtasoddal rossz valami.

teendok:
1. kompressziomeres mindegyik hengerben, ha megvan a 10-es vegnyomas mindenhol legalabb, akkor goto step2
2. stroboszkoppal mindegyik gyujtokabel ellenorzese, hogy gyujt normalisan, az egyes-negyesnel csekkold, hogy 7-10 fokon legyen az elogyuszi az etanolhoz. ha mindegyik jo, goto step3
3. gyertyak csereje.

a karbid fuvokazasa mellesleg valszeg jo.
Előzmény: nitrós csiga (62503)
nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.11 0 0 62503
Ezek mind rendben vannak már párszor ellenőriztem!!!!!
Előzmény: PoisonDart 86 (62501)
Lalajoss Creative Commons License 2010.05.10 0 0 62502
sziasztok
skacok valakinek nincs dupla kerek lampaja elado jo allapotu tukorel ha lehet....????
PoisonDart 86 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 62501
Hello! szinte 100% hogy el van rakva a gyújtás. rosszkor gyújt. ellenőrizd le hogy ha a motor 0 fokon van akkor az elosztóban a rotornak a hf felé kell nézni. ha nem úgy van 180 fokkal el van rakva. másik az lehet hogy maga a lánc lett elrakva. azt úgy tudod ellenőrizni hogy ha az 1 es henger dugója felső holtponton van akkor kell 0 fokon lenni a motornak.
Előzmény: nitrós csiga (62500)
nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.10 0 0 62500
Üdv mindenkinek!
Nagy gondban vagyok. Most próbálom életre kelteni a frissen felújított 136 os favi motorom 2 miniméter síkolva a HF-ből 290es veztengely és tiszta E85 el szeretném üzemelni de nem indul néha már a lángot köpi a kipufogó meg roffen de nem indul szelephézag rendben gyújtás rendben fúvókákkal kísérletezgetek de semmi vagy nem kap szinte semmit vagy literszámra megtelik a henger folyékony etanollal mi lehet a gond?? néha 1vagy 2 henger robban és sose ugyan az alig forgatok párat és már úszik a is az etanoltol jaj és warbi karbi van rajta 130 as fúvókák 165 ös levegő és már vissza vettem a szívatót 125 re gondolván az a baj habár szívató nélkül is próbálom ha valaki tud valami jó trükköt PLS ossza meg velem előre is KÖSZÖNÖM!!!!!!
Koyo Creative Commons License 2010.05.09 0 0 62499
Ha már lett leszedve belőle,nem pont az az első hogy szedni kell még le.
Előgyújtással még lehet játszani,lehet az a gond a csörgéssel.
Előzmény: Danaskull (62498)
Danaskull Creative Commons License 2010.05.09 0 0 62498
Sziasztok!

Alu hengerfejekkel kapcsolatban lenne pár kérdésem, mit érdemes, mennyiért hogyan:)

Szóval úgy néz ki, kiégett a hengerfejtömítésem a favimociban, és nyílván ha már egyszer leveszem majd a hengerfejet, nem lehet így visszatenni, a minimum az h le kell síkolni,sokat leszedni már semmiképpen nem szeretnék belőle mert már így is csörög 95ös benzinnel.

A kérdésem az lenne, hogy ha már úgyis kell síkolni, mit lenne még érdemes csinálni, illetve kihez lehetne elvinni?

Esetleg nagyszelepesítésről mik a tapasztalatok?Illetve mennyire számít ha bővittetem a csatornákat?

Meg úgy pénzben gondolom határ a csillagos ég ;) , de kb egy reális árat tudnátok mondani, hogy az egyes esetekben mennyibe kerülne ez a dolog?

Előre is köszönöm!
Üdv:Dani



nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.09 0 0 62497
Hát nem mükszik :(
kis átalakítást igényel!!
Előzmény: spadatomi (62496)
spadatomi Creative Commons License 2010.05.07 0 0 62496
Na mi lett az eredmény?
Előzmény: nitrós csiga (62490)
.Bala. Creative Commons License 2010.05.05 0 0 62495
Sziasztok!

Eladó a képen látható új, gyári csehszlovák olajhűtő.
Ár: 10.000 Ft

bala@vipmail.hu


PoisonDart 86 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 62494
nekem is ugyanez a konfig csak 5 fokos gyújtással. Ez feleshez jó viszont az 1 es torkon dúsítani kellene ahhoz hogy jó legyen tiszta üzemhez. De szerintem csak akkor álljatok át teljesen ha fix a kút ellátása. Szóval 2 megoldás van. első hogy 1. torokba 190 -135 ( többletfogyasztás várható) második megoldás 1. torok 170-120 (így mérsékelten lesz nagy a fogyasztás) De ha van időd tesztelni kell, mert ugye 2 motor nem egyforma :)
Előzmény: banjani (62493)
banjani Creative Commons License 2010.05.04 0 0 62493
I. torok 120/190, II. torok 140/160, Gyújtás kb 10 fokon.
Előzmény: PoisonDart 86 (62492)
PoisonDart 86 Creative Commons License 2010.05.03 0 0 62492
hello! mennyi a benzin fúvóka most benne? gyújtás állítsátok 10 fok előgyújtásra. fúvók tiszta etanolhoz 130 körül kell az 1 es torokban. vagy csökkented a levegőt 170 re és 1 esbe 120 ast benzint raksz. sokak tapasztalata szerint karbi nem nagyon szereti a tiszta etanolt. felesben tökéletes.
Előzmény: banjani (62491)
banjani Creative Commons License 2010.05.03 0 0 62491
Üdv Skodások:)

Korábban már írt nektek lcsili az E85-el kapcsolatban.(62414 hsz).
Felesben tökéletes volt a skodri. De most tankoltunk bele tiszta etanolt és most megint rángat, ugrál, torpan meg nem is megy ugy. Hidegen nincs abszolut alapjárat és melegen is van mikor leáll. Ha tökig ráhúzom a szívatót akkor olyan mint ha sokat kapna, nem pörög fel a motor. Ha kb félig van rajta akkor pörög fel ugy mint ha teljesen rajta lenne. Menet közben szintén nem pörög ki padló gázon hanem dadog, rángat majd ezután kezd el menni de nem tökéletesen.
Mellesleg rohadt hangos a motorja. (nem volt ennyire hangos)
Növeljem vagy csökkentsem a benzinfúvókákat?
A szívatóval mit kezdjek? Lehet ki kellene takarítani?
nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.03 0 0 62490
Már késő kicseréltem a fogaskoszorút és érzem hogy jó lesz :D
Előzmény: spadatomi (62489)
spadatomi Creative Commons License 2010.05.03 0 0 62489
Igen. Sajnos tapasztalatból írtam...bele se kezdj!
Előzmény: nitrós csiga (62488)
nitrós csiga Creative Commons License 2010.05.02 0 0 62488
Próbáltad már??
Előzmény: spadatomi (62486)
Koyoboy Creative Commons License 2010.05.02 0 0 62487
120-ban a nyelestengelynél lévő aluszár,amiben a szimering van hogyan jön ki?

Szét kell szedni a váltót,vagy valahogy kilehet operálni?
Meg ugye abban van belül a megvezető csapágy,hogy egyben kijönne vele?

Már eléggé lóg az egész tengely abban,meg zörög alapjáraton,de a csapágy miatt nem mertem eddig piszkálni,nem-e rá van gyógyulva a tengelyre.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!