Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12359
Nem, egyáltalán nem jár már semmi, a sínek rozsdásak, a szolgálat nem látott vonatt jó ideje már....
Előzmény: Törölt nick (12357)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12358

Röviden még1x az elveszett hozzászólás az elveszett topicban... Felmentünk Dunapatajtól Apostagig. Solton találtunk csak szolgálatot, beszélgettünk is vele egy ideig. Nem tartottuk fel, másfél éve nem jött vonat, csak 1-1 szolgálati. Soltig volt gyomirtás még idén, lejjebb már nem, de ettől eltekintve kiválló állapotban van a vonal végig, hiányt nem tapasztaltunk. Solton kissebb PFT lerakat, bár maga a PFT már megszűnt. 34kgs sínek legtöbbször, de volt pár furcsaság is, a lenti fotón látható pl Hartán egy átmenet, a bal oldal 48kgs, a jobb oldali a 34-estől nagyobb, a 48-astól kissebb, 42kgs lenne?? Solton egymás mellett volt ez és a 34-es, jóval szélesebb a feje és magasabb is valamivel, de nagyjából ennyi az eltérés.

Solton még két hétig van szolgálat, utána leszerelnek mindent és végleg bezárják a vonalat, ennyi volt. Kb másfél hete volt lent a mérővonat, végigmértek mindent, a kitérőket is. Pályabejáró még van, vonali őrszolgálat még van. Autóval amúgy, tehát ahol tudnak ott a sínek mellett mennek, ahol nem ott néha benéznek. Változó időnként, heti több alkalommal végignézik a vonalat, esetleges pótlásokat elvégzik (táblák). Solt után tárcsák kitéve a vonalra, tehát lejjebb biztosan nem járt semmi a bezárás óta!

Amit megnéztünk még: a túloldalon Dunapentele elveszett épülete, Dunaföldvár, az ártéri kishid még megvan, valamint a Soltra bevezető szakasz földútként fungál jelenleg, továbbá lementünk Kalocsára is.

Előzmény: Törölt nick (12355)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12357
Soltra megy még teher?
Előzmény: Törölt nick (12355)
262 Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12356
Sziasztok! Egy hete tettem egy kis sétát a Burma felé. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a nagyüzemi bontás tovább folytatódott. A viszonylag friss nyomokból itélve az illegális sinfelszedés új technikával gyarapodott. Egész egyszerűen Soroksár felől ráhajtottak a töltésre (nem volt nehéz, mert itt már rég felszedték a pályát), majd a darussal letalpaltak a betonaljakra és feltépték a síneket. Az M0-ástól a 31-es szelvénykőig (az átereszig) vittek mindent, ez kb.3-4 szelvényköznyit jelent. Ahol a betonalj nem ült szilárdan, ott jött az is. Felháborító!
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12355

Nnna, előbb írtam egy disszertációt ide de a kib***szott index lenyelte. Úgyhogy képek, oszt hali.

 

aDunaegyháza. Kilométerekre a legközelebbi lakott helytől.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a Dunapataj, végpont. Szétverve az amúgy jó állapotban levő épület. 1-2 év és romokban lesz végleg. Állítólag el fogják adni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a Dunapataj, a harmadik vágány kiágazása, még egy kiágazás van, abból az egyik elmegy egy épületromig, a másik földkúpban végződik. Talán egy állásos fűtőház volt, és PFT telep?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a Harta (Hartau), 48kgs váltó, az állomás egyben van, az állomáson iparvágány kiágazás 48kgs sínekkel, betonaljakkal, új építésű, kőágyban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a Harta mégegyszer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a És megint.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a Solt. Itt találtunk csak szolgálatot.

M.T. Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12354

Aha!

 

A film dvd-formátumban van, merevlemezes dvd-íróval készült.

Gondolom, a tiéd is ilyen.

 

A logisztikáról csak annyit: Azt senki se találja ki, hogy adjam fel postán, mert ha valamit utálok, az a postán való sorban állás.

 

Pesten a IV.-XIII.-XIV. kerület környékén mozgok, általában 2-3 után már sazbad vagyok, ehhez képest kellene az átvételen gondolkodni.

Előzmény: Zolas (12353)
Zolas Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12353
Én már jelentkeznék is érte.

Esetleg cserébe lenne egy videóm a dunapataji vonalról.
Van rajta az utolsó ottani szolgálatomba készült pár perc és az utolsó üzemnapról, az utolsó két vonatpárról.
Előzmény: M.T. (12352)
M.T. Creative Commons License 2008.11.23 0 0 12352
Na, János!

Lementem a pincébe, felhoztam, bedigiztem, és ELKÉSZÜLT!

Most már csak azt találd ki, hogy kerül ez le Tamásiba.

Hosszú évek után néztem én is újra meg. Egyszer mintha azt mondanám a felvételen, hogy "fogjátok még ezt a filmet kérni".

Kaptál hozzá ráadásként egy kisvasúti napot Csömödérről és egy 3 percet Mezőhídvég-Felsőnyék 1997-ből.

Azért itt szólok, hogy itt adjak engedélyt a korlátlan másolásra. Vagyis nyugodtan másold le annak, aki kéri.

A logisztikai részt ímélben intézzük.
Előzmény: tamasi 48.-49. (12344)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.11.22 0 0 12351
1e fene, nyúljanak le, csak már jönne az a Platov!
Előzmény: Rbatka (12350)
Rbatka Creative Commons License 2008.11.22 0 0 12350
Már most gondoltak arra, hogy amikor majd újjáépítik a vonalat, többet kelljen építeni, és ezáltal többet lehessen lenyúlni.
Előzmény: Törölt nick (12349)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.22 0 0 12349
Valahogy nem igazán értem, miért kellett az útátjárót feltépni. Bőven elfért volna a zaszfalt alatt, meg se repedt volna, meg volt már ülepedve rendesen. A helye meg egy év alatt megsüllyed.
Azt sem értem, miért kellett a szelvényköveket a "kerékpárút" mellől kiszaggatni.
Előzmény: nidsz (12345)
Rbatka Creative Commons License 2008.11.22 0 0 12348
Rá 20 centi zúzottkő és jöhet a Platov.
Előzmény: nidsz (12340)
nidsz Creative Commons License 2008.11.21 0 0 12347
ja a pári útátjáró?...hát az nem sok mindenben változott
nyáron így festett
Előzmény: Sínpótló (12346)
Sínpótló Creative Commons License 2008.11.21 0 0 12346


Azt hittem sikerül megelőznöm nidsz kollégát... :-)
De sebaj, most látom, hogy ez nem is az az átjáró, amire én gondoltam, én ugyanis erre gondoltam! Itt mi most a helyzet?






...és ha már itt tartunk

Előzmény: nidsz (12345)
nidsz Creative Commons License 2008.11.21 0 0 12345
igen láttam én is, pont hívni is akartalak telefonon, de lemerült...meg kipróbáltam a bringautat is, a volt szemcsei útátjáróig bicikliztem...

mi lesz ezzel a sínmezővel? de jó is lenne meghagyni emléknek!
(utolsó képen anno)




Előzmény: tamasi 48.-49. (12344)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.11.20 0 0 12344

Ma a strand mögötti útátjárónál nagy munkálatok folytak.

 

Az 1998 - ban felszedett Pári - Tamási szakasz felépítményi anyagából az ominózus útátjáróban benne hagyták a síneket ( 765 - 766 szelvényköz ) a mai napig...!

Ottjártamkor félre volt téve talpfástól a sínmező.

 

Nyugalom az aggódóknak - lefotóztam! Sőt vannak képeim is a magányos sínekről az átjáróban jelenetről korábbról.

 

Mellékelem a képeket Nidsz kollégának aki remélem felteszi őket ide a topicba...

 

Így van kolléga?

tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.11.20 0 0 12343

Jó a felvetésed, de akkor már kiigazítanám azzal hogy lenne az alap az aszfalt, abban az 1435 mm - es nyomtáv és azon belül meg a 600 mm - es nyomtáv!

Így mindenki igénye ki lenne elégítve.

Előzmény: Sínpótló (12341)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.11.20 0 0 12342
Köszönöm!
Előzmény: nidsz (12340)
Sínpótló Creative Commons License 2008.11.19 0 0 12341
Igazán rakhattak volna abba az aszfaltba két sínszálat egymástól 60 centire, kizárólag 500 kg alatti tengelynyomású járművek részére! ;-)
Előzmény: nidsz (12340)
nidsz Creative Commons License 2008.11.19 0 0 12340
felteszi:)

Előzmény: tamasi 48.-49. (12339)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.11.19 0 0 12339

Fejlemények kerékpárút ügyben a Tamási - Pári szakaszról!

 

A helyi újság azt írja hogy a kerékpárút földmunkálatai befejeződtek.

Jelenleg a 20 cm vastag ágyazat kialakítási munkálatok folynak még egy szakaszon - és erre kerül majd rá a 2,65 m átlag szélességben az aszfalt réteg, illetve a fél - fél méter murva padka.

A kerékpárút teljes hossza 5.807 m.

 

A vállalás szerint december 18 - án megtörténhet a műszaki átadás.

 

 

Személyes tapasztalatom az egészből...

 

Pári és a Tamási nyaralók közötti rész le van aszfaltozva teljesen, ott már a padka feltöltést végzik a szakemberek. A Tamási nyaralók és a kiindulási pont ( 65 - ös főút , Koppány - híd mellett ) közötti Kb. 1 Km - en vannak már csak vissza a munkálatokkal. Egy darabon bicajoztam a kész kerékpárúton, nekem személy szerint tetszik, de meg kell hagyni hogy vonattal szeretnék inkább utazni a két pont között - ami ugyebár csak vágyálom...!

Fura érzés fogott el hogy vasút, de mégsem vasút az amin kerekeztem.

Mindenesetre én hű látogatója leszek ha elkészül, mert én azért mégis a vasút helyét látom benne.

Nidsz kollégának küldtem pár képet a helyszínről remélem felteszi őket ide a topicba!

Rbatka Creative Commons License 2008.11.15 0 0 12338
És a többi helyen mindenhol megszűnt a szolgálat, vagy átcsoportosították őket?
(itt a március 3.-án bezárt vonalakra gondolok)
MBen Creative Commons License 2008.11.15 0 0 12337
Ott biztos, hogy van szolgálat, akár napi több tehervonat is érkezik, illetve indul az állomásról.
Előzmény: blzs (12336)
blzs Creative Commons License 2008.11.15 0 0 12336
A 62 es vonal villányi részén a Beremendi Cementmű állomáson maradhatott meg a szolgálat - talán.
Előzmény: Rbatka (12334)
blzs Creative Commons License 2008.11.15 0 0 12335
Szolgálat csak Sellyén van, ha kimegy a tolatós akkor a tolatásvezető kezeli a sorompót.
Előzmény: Rbatka (12334)
Rbatka Creative Commons License 2008.11.15 0 0 12334
A megszűnt állomásokon milyen munkarendben dolgoznak a forgalmisták?
Gondolom ahol lehet, ott megszűnt az éjjeli szolgálat, és talán 8-16(mint a legáltalánosabb munkaidő) között vannak jelen?
Előzmény: blzs (12332)
blzs Creative Commons License 2008.11.14 0 0 12333
tavaj = tavaly
Előzmény: blzs (12332)
blzs Creative Commons License 2008.11.14 0 0 12332
A közel jövőben arra fogok járni, majd körbe nézek, körbe érdeklődök!
Egyébként tavaj még járt Drávafokra és Vajszlóra is a szentlőrinci tolatós!



Előzmény: Törölt nick (12331)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.14 0 0 12331

A 62-es "megszűntetésekor" a személyforgalom leállt, a teherforgalom Sellyétől Drávafokig megmaradt.

Most mi a helyzet, ez is leállt teljesen, vagy mennek még tehervonatok Drávafokra?

M.T. Creative Commons License 2008.11.13 0 0 12330
Türelem :)

Az oroszok már a spájzban (a pincében) vannak!
Előzmény: tamasi 48.-49. (12326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!