Keresés

Részletes keresés

PriceJ Creative Commons License 2007.11.22 0 0 321

"az M0 "létezésével" csak az M0 "létezése" oldódott meg, a DK-i kerületek kapcsolata az M0-val nem."

- Pontosan mely DK-i kerület kapcsolata nincs meg az M0-sal? Ahol nincs kapcsolat az csak azért van, mert nincs M0-ás arrafelé..

 

"Az átjárhatóság lehet hogy "jobb", de ez nem sokat segít, ha a szar és a szarabb között kell sorrendet felállítani."

- ezt most ugye te sem gondolod komolyan??

 

"De bekövetkezik, mert ez egy szeparált városi főút, ami az 1etlen helyen, ahol lakott területen megy keresztül alagútban halad...

Az M0-s forgalom NEM terelődhet át, mivel csak a célforgalmat engedik be a városba."

 

Szerintem kicsit idealista elképzeléseid vannak.. És talán információból sem jut el túl sok hozzád. Sem az alagút nem biztos, az pedig biztos, hogy ha előbb megépül, mint az M0-s maradék része, akkor a teherforgalmat is odairányítják. Nem árt, ha néha olvasol is: http://www.vezess.hu/hirek/kitiltjak_kamionokat_budapestrol/12210/

 

"Persze, nyilvánvalóan a zosan miatt.

ugyanis a zúgy vót, hogy kádárapánk 30 éve egyeztettett a zosannal, hogy építenek nekik ide egy jó kis utacskát.

és a gonosz hókuszpók vezette a trágyalásokat."

 

Tekintettel arra, hogy az út az Auchant köti össze a saját logisztikai központjával, illetve arra, hogy ugyanezen cég építi a 18. kerület felső szakaszát, ott lesz az egyik kapcsolódási pont, valamint, hogy tudjuk, hogy a pakura tavakat ők takarították el (köszönet érte), amelynek súlyos ára van, talán nem ördögtől való elképzelés, hogy bizony, itt alku van a háttérben..

 

"DK-i kerületek közötti közlekedést jelentős mértékben javítja."

Persze, hiszen a kerületből összesen talán 4 helyen juthatunk fel az útra. Mindemellett magam rendszeresen járok pl a 17. kerületbe, és gond nélkül jutok el oda, 2x2 sávos út nélkül is..

 

"a 17kerületiek meg a városhatárban lévő osanhó fognak menni, ne izgujjámá."

Ki a fenét érdekel, hogy ki hogyan közelíti meg az áruházat? És hogy melyiket?

 

"te a nagy demagógus és félrebeszélő vársz észérveket?"

Persze, beszélhetünk ilyen stílusban is, de én inkább ezt - leginkább idő hiányában - kihagynám. Ha te ezért vagy itt, hát csak rajta, bátran. Érveid továbbra sincsenek, csak zavaros propaganda szövegeid. Én azért vagyok itt, hogy információkat kapjak, te pedig azért, hogy pofátlanul anyázz bárkit, akinek nem veled egyezik a véleménye. Márpedig nem vagytok sokan..

 

"hol lenne 2é vágva az erdő? mutasd má meg...

a KKK a körös út mellett egy vasút nyomvonalán épül, gyárak, üzemek, cséritelepek mellett. tehát nem tesz tönkre semmit.

viszont az elvakult tiltakozisták egy egész városrész fejlesztését akarják tönkretenni."

 

Talán mielőtt ostobaságokat mondasz, menj ki a helyszínre. Én megtettem. kettévágva

A kép JoeP érdeme, köszi!

 

Az erdőt kettészeli egy használaton kívüli vasúti sínpár, de attól az erdő még egy, és - hogy egy példát mondjak a sok közül, amiben érintett vagyok - a gyermekemmel ezeken a síneken átkelve megyünk óvodába, az erdőn keresztül. És utálnám, ha a hozzád hasonló egyszerű emberek seggéhez nőtt autók miatt ennek az állapotnak vége szakadna, és egy gyorsforgalmi úton kéne valahogy átkelnem. És itt lakik a környéken párezer család, akit így vagy úgy, de hátrányosan érint ez az ügy. Akik a csend és a nyugalom, valamint a zöldövezet miatt költöztek ide. Te ezt szétbarmolnád, sőt voltaképpen bármit szétbarmolnál az utak miatt, aztán amikor a hozzád hasonló gondolkodású okosságok miatt az összes zöld elfogy, akkor majd csodálkozol, hogy hoppá, az út kevés ahhoz, hogy életben maradj.

Ugyanakkor érdekelne, hogy a budai övezeteket miért nem akarják ilyen vehemenciával "fejleszteni"? Talán mert ott más az érdekérvényesítő erő és képesség, talán mert ők még azt is el tudták érni, hogy a repülőgépek jól elkerüljék őket. Mi megkapjuk a repülőgépeket, a szennyvíziszap-lerakót, a ferihegyi gyorsforgalmit, a Bp-Szolnok vasútvonalat, a kamionforgalom ráterhelését a Nagykőrösi útra, stb... És akkor jöjjön még egy 2x2 sávos gyorsforgalmi is. Hát nem!

 

A magam részéről mindenütt ugyanazt javaslom, és ez szerintem korrekt: épüljön végig az M0-s, és ha megvan, akkor készítsünk hatástanulmányokat, forgalomszámlásokat, illetve bármilyen vizsgálatot, hogy valóban szükség lenne-e erre az útra.

 

Sajnálom, hogy lealacsonyodtam arra a stílusra, amit te vagy képes megejteni itt, többet ígérem nem fordul elő, mint ahogyan az sem, hogy a nyilvánvalóan provokáló megjegyzéseidre válaszoljak.

 

Előzmény: Törölt nick (320)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.22 0 0 320

- ez lényegében megoldott ügy az M0 létezésével, a belső átjárhatóság pedig lényegesen jobb, mint a belsőbb kerületeké, s valamiért mégsem oda épülne forgalomelvezető út..

az M0 "létezésével" csak az M0 "létezése" oldódott meg, a DK-i kerületek kapcsolata az M0-val nem.

Az átjárhatóság lehet hogy "jobb", de ez nem sokat segít, ha a szar és a szarabb között kell sorrendet felállítani.

 

de, oda is épül út, méghozzá körvasúti (munkás) krt néven.

amúgy nem forgalomelvezető, hanem FELTÁRÓ út.

 


- mindezt úgy, hogy zöldövezeti lakókörnyezetbe tereljük a forgalmat...

A területi forgalomcsillapítás ettől nyilvánvalóan nem következik be, de az igen, hogy az M0-s forgalom egy része átterelődik az érintett lakókörnyezetbe.

De bekövetkezik, mert ez egy szeparált városi főút, ami az 1etlen helyen, ahol lakott területen megy keresztül alagútban halad...

Az M0-s forgalom NEM terelődhet át, mivel csak a célforgalmat engedik be a városba.

 


- ez gyakorlatilag értelmezhetetlen: a közlekedési viszonyaink ettől nem változnak, nem lesz kevesebb dugó a Méta utcában, mint ahogyan a kerületi kapcsolatrendszerek sem javulnak (vagy romolnak) ettől. Viszont jól hangzik..

De teljesen jól értelmezhető: úgy lehet majd a kerületek között közlekedni, ill. kijutni az M0-ra, hogy nem kell gyalogosokat trancsírozni...


 

Amúgy Laci, mindannyian tudjuk, hogy miért és milyen gazdasági érdekek okán kell a körút, és azt is mindannyian tudjuk, hogy nem a kerületi lakosok miatt, és nem a mi gazdasági érdekeink mentén tervezik. Nekünk ettől jobb nem lesz, a belvárost nem fogjuk tudni jobban megközelíteni, és még a 17. kerületet sem érjük el könnyebben.
Viszont a 17. kerületiek vidáman elérik az Auchant - nálunk ugyanis van már egy..

Persze, nyilvánvalóan a zosan miatt.

ugyanis a zúgy vót, hogy kádárapánk 30 éve egyeztettett a zosannal, hogy építenek nekik ide egy jó kis utacskát.

és a gonosz hókuszpók vezette a trágyalásokat.

 

tényleg: egy csomó mindenre nem lesz jó.

pl. nem tudunk könnyebben eljutni a holdra. meg a marsra sem.

de a DK-i kerületek közötti közlekedést jelentős mértékben javítja.

ami tök jó, hiszen ezért akarják építeni.

 

a 17kerületiek meg a városhatárban lévő osanhó fognak menni, ne izgujjámá.

 


Tehát, amikor azt kérdeztem, hogy "miért is?", akkor érvekre, nem pedig ostoba propaganda szövegre voltam kíváncsi, ugyanis észérvekkel meggyőzhető lennék, de ilyet ebben az ügyben még nem hallottam. Mellébeszélést, sületlenséget annál többet.

most viccolsz?

te a nagy demagógus és félrebeszélő vársz észérveket?


Főként arra várnék érveket, hogy mi indokolja egy erdőterület kettévágását, valamint a zöldövezeti lakóterület életterének tönkretételét. Mindkettő ritka madár ugyanis, és talán védendő érték lenne.

 

hol lenne 2é vágva az erdő? mutasd má meg...

a KKK a körös út mellett egy vasút nyomvonalán épül, gyárak, üzemek, cséritelepek mellett.

 

tehát nem tesz tönkre semmit.

viszont az elvakult tiltakozisták egy egész városrész fejlesztését akarják tönkretenni.

Előzmény: PriceJ (315)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.22 0 0 319

Átolvastam a - z -ig a megadott körgyűrűs lapot, szép is, jó is, de nem találok az aláírásgyűjtésről semmi konkrétumot, csak annyit, hogy hamarosan kezdődik. Tud erről valaki valami bővebbet? Hol lehet esetleg aláírásgyűjtő ív mintát letölteni a neten? Az idő rövidsége miatt az "add tovább... " módszer most nem jön be, így egy értelmetlen pótcselekvés az egész. Pár száz összegyűlt aláírás egy több milliárdos projekt ellenében nagyon elenyésző... (tudom, tudom, egy vélemény is sok, de sajnos nem így működik a világ, higgyétek el).

 

Tud esetleg abban segíteni valaki, hogy évekkel ezelőtt ki kezdeményezett aláírásgyűjtést (állítólag összegyűlt 10000  tiltakozó aláírása ugyanebben a témában), és mi volt a tiltakozás pontos szövege? Ez csak annyiban lenne érdekes, hogyha a mai követelésünkkel egybevág ez a korábbi, akkor az a több ezer aláírás a mai napig áll, felesleges újra és újra végigcsinálni, elegendő egy levélben erre az illetékesek figyelmét felhívni.

Előzmény: keletikorut (318)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.22 0 0 318
Ez nagyon jó, erről sem tudtam, ennek hiányérzete miatt hoztam létre az említett weblapot. Több frontot ugyanabban a témában értelmetlen nyitni, ezért az oldalamat egyszerűen átlinkelem rájuk.
Előzmény: Kazi2 (309)
Pepin Creative Commons License 2007.11.22 0 0 317
Mindkettő ritka madár ugyanis, és talán védendő érték lenne.
Én is javaslom, olvasd át a tervet. Aszerint ugyanis ez egy vacak, értéktelen terület, satnya növényzettel, említésre sem méltó állatállománnyal. Nyugodtan keresztülvágható. :-((
Előzmény: PriceJ (315)
marshal Creative Commons License 2007.11.21 0 0 316
Arra szeretnélek megkérni, hogy véleményedet írásban juttasd el a Főpolgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatára még a héten, mert írásos véleméynt oda lehet leadni nov. 25-ig, ami most vasárnap (de miért pont vasárnap, amikor csak hétfőtől péntekig dolgoznak?).
Cím: Budapest V., Bárczy istván u. 1-3.
Félfogadási idő:
H: 08:00-18:00
k-Cs: 08:00-16:30
P: 08:00-14:00

Ott egyébként meg lehet nézni a KKK terveit is (a 2. ütemét mindenképp).
Előzmény: PriceJ (315)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 315
:))))))))

"A Külső keleti körút célja az érintett kistérség magisztrális hálózatokhoz való kapcsolásának és belső átjárhatóságának javítása"

- ez lényegében megoldott ügy az M0 létezésével, a belső átjárhatóság pedig lényegesen jobb, mint a belsőbb kerületeké, s valamiért mégsem oda épülne forgalomelvezető út..

"belső átmenőforgalom lakókörnyezeti útvonalakról való kivonása ezáltal a területi forgalomcsillapítás feltételeinek térségen belüli megteremtése"

- mindezt úgy, hogy zöldövezeti lakókörnyezetbe tereljük a forgalmat... A területi forgalomcsillapítás ettől nyilvánvalóan nem következik be, de az igen, hogy az M0-s forgalom egy része átterelődik az érintett lakókörnyezetbe.

"A Külső keleti körút kiépítésének alapvető célja, az öt külső fővárosi kerület - X; XVI; XVII; XVIII; XXIII. - közlekedési viszonyainak, kapcsolatrendszerének javítása."

- ez gyakorlatilag értelmezhetetlen: a közlekedési viszonyaink ettől nem változnak, nem lesz kevesebb dugó a Méta utcában, mint ahogyan a kerületi kapcsolatrendszerek sem javulnak (vagy romolnak) ettől. Viszont jól hangzik..

Ha van még hasonlóan vicces idézeted, kérlek, ne fogd vissza magad, szúrd be ide!!

Amúgy Laci, mindannyian tudjuk, hogy miért és milyen gazdasági érdekek okán kell a körút, és azt is mindannyian tudjuk, hogy nem a kerületi lakosok miatt, és nem a mi gazdasági érdekeink mentén tervezik. Nekünk ettől jobb nem lesz, a belvárost nem fogjuk tudni jobban megközelíteni, és még a 17. kerületet sem érjük el könnyebben.
Viszont a 17. kerületiek vidáman elérik az Auchant - nálunk ugyanis van már egy..

Tehát, amikor azt kérdeztem, hogy "miért is?", akkor érvekre, nem pedig ostoba propaganda szövegre voltam kíváncsi, ugyanis észérvekkel meggyőzhető lennék, de ilyet ebben az ügyben még nem hallottam. Mellébeszélést, sületlenséget annál többet.

Főként arra várnék érveket, hogy mi indokolja egy erdőterület kettévágását, valamint a zöldövezeti lakóterület életterének tönkretételét. Mindkettő ritka madár ugyanis, és talán védendő érték lenne.

Előzmény: Törölt nick (314)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 314

"A Külső keleti körút célja az érintett kistérség magisztrális hálózatokhoz való kapcsolásának és belső átjárhatóságának javítása, ezáltal:


- Egyfelől a nagyregionális hálózatok által indukált fejlesztési impulzusok szabályozott térségbe vonzása,
- Másfelől a belső átmenőforgalom lakókörnyezeti útvonalakról való kivonása ezáltal a területi forgalomcsillapítás feltételeinek térségen belüli megteremtése.

A Külső keleti körút kiépítésének alapvető célja, az öt külső fővárosi kerület - X; XVI; XVII; XVIII; XXIII. - közlekedési viszonyainak, kapcsolatrendszerének javítása."

f:www.fomterv.hu

Előzmény: PriceJ (313)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 313
Nos, nem pontosan. Miért is?
Előzmény: Törölt nick (312)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 312

szerintem meg kell.

ez érthető?

Előzmény: redhut (311)
redhut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 311
Az ilyen hozzászólások nem tudom mire jók.

Sem az erdőbe, sem az emberek közé nem kell betúrni ezt az utat.

Egyszerűen nem kell. Melyik szó nem érthető?
Előzmény: Törölt nick (304)
redhut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 310
Én is aláirtam, sőt tovább is adtam a lapot. Remélem lesz foganatja.
Előzmény: PriceJ (308)
Kazi2 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 309
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 308
Amennyire tudom, arról van szó, hogy a Fővárosi Önkormányzatnál november 24-éig várják a lakossági véleményeket, és oda készül ez az aláírásgyűjtős dolog. De közelebbit én sem tudok róla, ezért kérdeztem, hiszen véleményt talán kéne adnunk.
Előzmény: keletikorut (307)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 307

Hallottam már én is a hírét, de még nem tökéletes a kommunikáció ez ügyben, elég sok egyéni fronton indult el valamilyen akció.

 

Ajánlom mindenki figyelmébe a http://keletikorut.fw.hu helyet. Ez a KKK érintettjeit lesz hivatott összefogni, illetve az egyéni  kezdeményezéseket koordinálni (szórólap terjesztés, aláírásgyűjtés, stb.). Félreértések elkerülése végett ez egy olyan website, mely az azonos érdekűek csoportjának szól, konkrétan a KKK megépülése ELLEN tiltakozóknak. Az ezzel ellentétes értelmű, provokatív, vagy kifejezetten a lakossági ellenállást letörni próbáló írások itt nem fognak megjelenni. Ugyanez igaz az oldalon megtalálható levelező listára is. Aki tudja, segítse az oldal fejlesztését hasznos linkekkel. Előre is köszönet érte.

 

Emlékeztetőül: tájékoztató lesz a Cséry-telepi szennyvíziszap-komposztáló üzem beruházásáról. Időpontja: 2007. november 23. péntek 18 óra. Helyszín: Etalonsport Általános- és Sportiskola; Budapest, XVIII. Tövishát u. 8.

Előzmény: PriceJ (306)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 306

Állítólag zajlik valami aláírásgyűjtés az ügyben, erről tudtok valamit? És hogy mi pontosan a tartalma, meg hogy hol lehet aláírni?

 

Köszi!

Előzmény: keletikorut (303)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 305

Az embereknek erre az útra speciel nincs szükségük. A nagyáruháznak viszont igen.  Az erdőkre viszont szükségünk van, már ha szeretnénk tartósan fennmaradni, mint élőlények..

 

 

Előzmény: Törölt nick (304)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 304

egyetértek.

 

szerintem is a házak közé kéne betúrni az utat.

az erdő fontos. az embereket meg ki nem szarja le?

Előzmény: keletikorut (303)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 303

Kedves Érintettek!

 

Nagyon "apró" adalék a korábban már felmerült Halmi erdő kérdéséhez:

 

1. Pilisi Parkerdő Gazdaság: a mai napig nem kaptak olyan tájékoztatást, hogy egy 2*2 sávos úttal készülnének kettényesni a gondozásukban lévő erdőt. Hogy egész precízen fejezzem ki magam, igen elcsodálkoztak a hír hallatán.

 

2. Állami  Erdészeti Szolgálat: ők azok, akik az ilyen és hasonló ügyekben az engedélyeket kiadják. Nos, ebben az esetben nem akarták kiadni. Azután mégis "ki kellett"... Szó szerint ez hangzott el. És az is, hogy melyik áruházlánc áll a háttérben. Nem lepődtem meg. Azon sem, hogy minden erdészeti szakmai szemponttal ellentétes ennek az útnak a keresztülvitele az erdőn.

 

No comment.

marshal Creative Commons License 2007.11.17 0 0 302
Kérlek, arról azért ne feledkezz meg, hogy nem minden számot kapunk meg. Mindemellett sokszor előfordul, hogy az újságra írt megjelenési dátum után pár nappal kapjuk meg. Pl. mi nem 12-én hétfőn kaptuk meg az újságot, hanem szerdán vagy csütörtökön.
Előzmény: Törölt nick (298)
marshal Creative Commons License 2007.11.17 0 0 301
Hát ez az!
Előzmény: Törölt nick (299)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.16 0 0 300
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.16 0 0 299

vajon miért ír újságot az, akinek veleszületett adottságként a fogalmazódása  gátolt?

 

a képviselõ-testület (név szerinti szavazással 28 igen, 2 tartózkodás mellett) nem

támogatta.

 

igen szavazással hogy lehet "nem támogatni"?

 

A kettõ között és a Csévézõ utcától, tehát a Flór Ferenc utcától a XVII. kerületi Keresztúri útig tervezték a második ütemet.

 

mostakkor honnan is a mettőlmeddig?

Előzmény: marshal (297)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.16 0 0 298

tényleg jól eltitkolta az önkormányzat a KKK-val kapcsolatos információkat.

főleg a helyi újságban van jó sok helyen, évek óta eltitkolva...

 

lehet, hogy csak olvasni kéne?

Előzmény: marshal (297)
marshal Creative Commons License 2007.11.16 0 0 297
Közzétették a tervet!

A fővárosi önkorményzat oktber 24-én meghirdette a Flór Ferenc u. - Pesti út közötti szakasz (Külső keleti körút II. üteme) közzétételét a Magyar Nemzetben és a Népszabadságban. Ezzel egyidejűleg a Főpolgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodáján a lakosság megtekinheti és november 25-éig írásos véleményt adhat a tervről.


Forrás:
Városkép XVI. évf. 19. szám 11. oldal
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.09 0 0 296

A fénymásoláson elgondolkodtam, de sok az anyag és a tervek sem szabványos méretűek - végül nem kérdeztem meg.

simán le kell fényképezni... 

(persze nem mobillal, hanem valami korrekt felbontású fényképezővel :-)

 

ez pénzbe sem kerül, meg jóval gyorsabb, ráadásul eleve elektronikus formában készül, így nem kell szkennelni sem utólag...

Előzmény: Pepin (294)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.09 0 0 295

igazából nem is értem, hogy mi az értelme ennek a nyitott árkos vezetésnek?

 

 

csak a zajvédelem miatt ugyanis kicsit nagyon drága, akkor már sokkal gazdaságosabb a felszíni vezetés, zajvédőfallal.

 

csakhogy a felszíni vezetéssel az az alapvető gond (ha jól tudom), hogy a felszínen vezetett 2x2 mellé már nem fér be a kétoldali szervíz út. (fiume, körös és vág utcák)

 

tehát azért kell elsősorban lesüllyeszteni, hogy be lehessen fedni, és így már nemcsak a szervízutak férnek el kényelmesen, de még parkosítani is lehet középen...

Előzmény: Pepin (294)
Pepin Creative Commons License 2007.11.09 0 0 294
- biztos, hogy "mélyvezetésről" írtak?
Én írtam, ahogy ott volt, nem volt túl sok időm mélyebben végiggondolni. De most hogy mondod, nem lehetett a doksi sem túl konzekvens: pár oldallal korábban még azt részletezte, hol lesznek áthajtások az út felett - márpedig mélyvezetésnél ez ugye értelmetlen.

A fénymásoláson elgondolkodtam, de sok az anyag és a tervek sem szabványos méretűek - végül nem kérdeztem meg.

véletlenül nem a teljes nyomvonalra vonatkozott?
Csak a II. fázis terveit kértem ki. Ettől persze vonatkozhatott a teljes nyomvonalra, de szvsz. ha a nyomvonalon vannak ilyen kritikus szakaszok, akkor úgy vélem, nem lehet még általánosságokban sem ilyesmiket leírni.

Ez már értelmezés kérdése, de nálam a 'meghatározó' azt jelenti, hogy az a valami határozottan ott van. A zajvédő fal meg a zaj ellen véd, az ugyanolyannak titulált levegőszennyezésre viszont semmi megoldási javaslatot nem láttam a lakossági fórumon. (A terveket sem volt időm tegnap teljesen átnézni, de valószínűsítem, hogy ugyanazt a szelvényt láttam volna, mint amilyet a gyűlésen bemutattak: nyitott, zajvédő fallal ellátott árok.)

A tiltakozás mellé meg érdemes lenne egy tételes listát mellékelni a kért változtatásokról.
Pontosan. Anélkül csak hőbörgésről beszélünk.
Előzmény: Törölt nick (293)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.09 0 0 293

- biztos, hogy "mélyvezetésről" írtak?

(mert a lakosságin - elmondásod szerint - még nyitott kéregvezetésről beszéltek...)

 

- ezt az anyagot nem tudják feltenni a netre?

(vagy hamán ehhez hüjék, akkor nem lehet lemásolni/lefényképezni?  ... és feltenni?)

 

- az a 2 ominózus, "harciszellemfelpiszkáló" mondat a véletlenül nem a teljes nyomvonalra vonatkozott?

 

A "meghatározó" meg nem azt jelenti, hogy a határérték többszöröse, és ott minden, ami él pusztulni fog...

inkább azt, hogy elég nagy ahhoz, hogy beépített szakaszokon foglalkozni kelljen vele, és szükség esetén ellenitézkedéseket foganatositani (pl. zajvédő fal), hogy a határérték alatt maradjon...

 

(A tiltakozás mellé meg érdemes lenne egy tételes listát mellékelni a kért változtatásokról.)

Előzmény: Pepin (292)
Pepin Creative Commons License 2007.11.08 0 0 292

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!