Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21686

Sziasztok!

 

Megcsináltam a screenshotokat az általam fontosnak ítélt dolgokról. Hálás lennék ha ránéznétek.

Az egyikben van egy "porlasztók megismertetési ciklusa" elnevezés. Az mit jelent? A múltkor még 241 volt az érték most 243.

Köszi a segítséget.

Előzmény: majkel (21682)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21685

Elég xar ez így.

Nekem könnyebb, beépítettem egy ledet, a vaporiser (DPF fáklya) vezérli, ezért látom pontosan, mikor megy a regen.

Előzmény: mados (21684)
mados Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21684

Hallani a motorhangon is,de látható a pillanatnyi fogyasztáson is. Más visszajelzés nincs.

Előzmény: majkel (21683)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21683

Van valami visszajelzésed a regenerálásról, vagy csak a pillanatnyi fogyasztáson látod?

Előzmény: mados (21681)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21682

A DPF gyakori eldugulásának lehet pár oka.

Xar porlasztók, motorolaj fogyasztás, fizikai elhasználódás a tisztítás ellenére, xar EGR, xar DPF fáklya, stb....

 

Ebből mi az igaz?

 

Nekem 450-470Km a regenerálás átlagom.

Egy félmillió kilómétert futott autón bármelyik lehet, sajnos.

Ha feltennél egy screenshotot a diagból, többet lehetne tudni.

 

Mekkora a koromterhelése, a differenciál nyomása a regenerálási átlaga stb...

 

 

 

Előzmény: mikroferike (21680)
mados Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21681

A 2,3 Mjet nekem nagyon gyakran regenerált,mielőtt megállt volna az injektorok miatt...

Előzmény: mikroferike (21680)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21680

Kb 4000 mentem én vele még csak, friss az autó nálam. Eddig v powert tankoltam bele de már többek unszplására átálltam a maxxmotionre. A dpfre már panaszkodott, ki lett takarítattva, azóta sem igazán jó mert átlag reg ciklus 200 km alatt van. Szinte csak városban járok vele. Tudom higy nem illik de most gondolkozom a kiiktatáson mert nekem ez betegágy lesz. Az a baj a szerelő is csak tippel. Lehet egy résolajveszteséget kellene csinálnunk nekünk is talán

Előzmény: majkel (21679)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21679

Az nem kevés, ki tudja mi történt vele idáig.

Mennyit mentél vele, mióta megvetted?

Autószerős topikban egy üzemanyagokkal kapcsolatos vitában írta be Mados (itt is postol) az alábbi linken olvasható szívását.

 

injektorokkal lehet bajság erre csináltak még egy magasnyomású tesztet,az a teszt alapján jó volt,akkor mondtam,hogy akkor nézzük meg a  résolaj veszteséget,abból kiderült,hogy 3 injektor beteg,egy nagyon,kettő kevésbé.

 

Szóval sanszos az injektor ki.

A DPF regenerációd rendben van?

Mit ír a diag, az eltömődöttségre, illetve a regenerálási ciklusok közötti távolságra?

Előzmény: mikroferike (21678)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21678

A dpf nincs kiiktatva, km 490.000. Konkrétan ez a hiba, hogy gyenge lett és keményen jár hirtelen jött út közben, de mióta megvan, van egy problémája amire mindenki csak legyint. Indítás után hangosan kopogva jár a motor hidegen jobban de üzemmelegen is, majd egy pár utca után nagyon szép és finom hangja volt. Eddig.  Semmi hibakód nincs és nem is volt, eddig az erejével is meg voltam elégedve. Nem hebeg,  nem rázkódik a motor.

Előzmény: majkel (21677)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21677

Füstölni meg kormot köpni nem fog a DPF miatt.

Mondjuk más színű kipufogó gáz jöhet, de korom semmiképp, már ha épp a DPF-ed.

Ez a hiba egyszer csak jött a semmiből, vagy volt már valami előjel?

Mennyi a futott kilométer? Megbízható az adat?

Üzemanyagszűrőről mit tudni?

Előzmény: mikroferike (21676)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21676

Igen Sid802 van, de sehol nem hoz a diagbox. A c4 picassonak meg a peugeot 5008nak hozta. 

A gondom, hogy mindenki azzal kezdi, hogy vegyem ki az injectorokat, mert biztos rosszak.

Nem füstöl, egyenletesen jár és nem sántít, így vonakodva állnék neki kiszedni őket, amíg nem tudom hogy biztosan rosszak.

Annyi még a jelenség hogy nagyon csípős és büdös szagú a kipuff, de akárhogy odalépek nem füstöl szemmel láthatóan.

Előzmény: majkel (21675)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21675

A másik kérdésem, hogy ennek a motornak nem lehet nézni sehol korrekciót? A diagboxban sehol sem találok.

 

Elméletileg kell tudnia.

 

Arról pont nincs mentésem, már rég volt rádugva a diag, amikor körül néztem benne.

SID 208 vezérlőd van gondolom.

 

 

Előzmény: mikroferike (21674)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21674

Sziasztook! 2014 Eur 5 2.2 hdi puma boxer hirtelen elkezdett keményen járni, és elgyengült. Kiforog, de nem akarja venni a fordulatot. iszonyat lomha. 

Hibakód nincs egyáltalán. Valakinek ötlet?

 

A másik kérdésem, hogy ennek a motornak nem lehet nézni sehol korrekciót? A diagboxban sehol sem találok.

 

Köszönöm a válaszokat.

Generator2 Creative Commons License 2021.11.12 0 0 21673

Csak a hibát tudom.

Előzmény: majkel (21671)
Kamimaci Creative Commons License 2021.11.11 0 0 21672

Sziasztok!

Segítség kellene van egy Peugeot Boxer 2005ös 2.8HDI-m és elkezdett világítani a műszerfalon a piros motorhiba lámpa és villog vele a izzítás lámpa is mikor ráteszem a gyújtást. Kiolvastam a hibát és írja az izzítást hibának. Viszont elkezdtem keresni az izzító relét, de amit hoz pl. a bárdi hozzá azt nem találom a motortérben. Hol keressem a relét tudja valaki esetleg?

Még egy érdekesség amikor bejött a hiba azóta nem megy a kilométer óra sem.

majkel Creative Commons License 2021.11.11 0 0 21671

Azt hibakódot miért nem írtad be ide?

Diag nélkül szerinted ki tudja ezt megfejteni?

Előzmény: Generator2 (21670)
Generator2 Creative Commons License 2021.11.10 0 0 21670

Sziasztok. Citroen Jumper 2.2 HDI 2003 évjárat. Dobozos. Ha elfordítom a kulcsot nem áll le a motor azonnal, pár másodpercig még jár! Betesz egy hibakódott, fordulat max 2200 ,nem engedi tovább a fordulatszámot. Vajon mi lehet a baj!? Köszönöm

majkel Creative Commons License 2021.11.10 0 0 21669

Ajánlani nem ajánlok senkit :)

Nagytarcsa, ducato pont hu

Itt vannak pár csarnokkal odébb, de fullon vannak mindíg.

Előzmény: csiburento (21668)
csiburento Creative Commons License 2021.11.10 0 0 21668

Ha már kuplung.... 

 

Tudtok ajánlani valakit 3 méter magasságú jármű 2,3-as 6 sebességes DUCATO kuplung cseréjére? Buda, Buda környéke előnyben. Illetve más irány is játszik, ha megvárható... (fogalmam sincs az idő igényéről...) 

 

Sajnos 6.-ikban egyre többször csúszik meg... 

majkel Creative Commons License 2021.11.10 0 0 21667

Ok, feldobok majd 2 screenshotot, h mire lenne szükség. Gyakorlatilag a kuplung nyitott-zárt állapotainak paramétereire.

Azt viszont nem tudom, h az univezális diagok közül látja e ezeket másik.

A Delphi nem,  a Multiecuscan használjuk ezért.

Előzmény: mados (21666)
mados Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21666

Nekem nincs diagom,ahol most cserélik a vezérlést megkérdezem,hogy a váltóval tudnak-e kommunikálni.

 

Előzmény: majkel (21665)
majkel Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21665

Köszi, a kérdés továbbra is az, hogy tudsz e 2db screenshotot lőni a diagból, pár kuplung paraméterről? 

Másra nincs szükségünk.

 

Előzmény: mados (21664)
mados Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21664

Szia! Sajna én csak felhasználói szinten ismerem a váltót,egyenlőre még nem kellett hozzányúlni. A belga eladó azt mondta,hogy mielőtt megvettem az autót,azelőtt kb 1 évvel újították fel a váltóját,ami nem túl bíztató,mivel én elvileg 173000 km-el vettem vezetett szervizkönyvvel....Azóta pont 80000 km-t ment,végig vontatott,már kezd hülyeségeket csinálni a váltó,de most épp vezérléscsere van porondon.Vezérlés vízpumpával+összes himba hidrotőkével+a hátsó kislánc szett. 200000 Ft nem takarja be+ törnek a csavarok,mint a ropi. Ha ezt kihevertem,akkor majd foglalkozunk a kuplunggal,remélem kitart odáig. ;-)

Előzmény: majkel (21660)
majkel Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21663

Ebben a videoban bemutatja a srác a problémát :

 

https://youtu.be/Hvt0pjEtb1k

Előzmény: majkel (21662)
majkel Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21662

Szétszedtem egy ilyen tárcsát, a Valeo A356 szettben van ilyen.

 

Előzmény: majkel (21661)
majkel Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21661

Van ezeknek egy kuplung típushibája, amelyeket Valeo szettel szereltek.

A tárcsában a kuplung agy 2db műanyag alkatrész központosítja.

Ezek elkopnak, eltörnek és ekkor nem választ szét a kuplung rendesen.

Nálunk is az a probléma, hogy nem áll le a váltó, ezért nem teszi sebességbe.

Töröltük az adaptációs értékeket, meg az alkatrész cseréket is beadtuk neki.

Most ott tart a történet, h van egy törölhetetlen hibánk a kuplung öntanulással kapcsolatban.

Infításkor amikor rögtön benyomja, érzi, h nem áll le a váltó és ezért mem tudjuk törölni a hibát.

Aktuátor szétszedva, rendben, kapott új gömböt korábban.

Szenzor hiba nincs.

Most az van, h vagy ennek is szétesett a tárcsa agy, vagy nem nyom az aktuátor eleget.

A komplett kuplunk 30e ezelött a holland szervízben, számlával igazoltan megtörtént.

Ettől még lehet szar.

Szóval még 1-2 dolgot megnéznék, mielött levennénk a váltót.

Előzmény: majkel (21660)
majkel Creative Commons License 2021.11.09 0 0 21660

Köszi :)

Szopó ágon vagyunk a haver autójával.

Elkezdte a szokásos műsort, gearbox faulty, változatos hibakódokkal.

Van neked diagod hozzá?

 

Mi Multiecuscan-nal dolgozunk rajta.

 

Igazából egy pár adatot kellene kiolvasni, ha meg tudod oldani.

Nyomólap referencia, nyomólap elmozdulás mrg ilyesmi.

u

Meg tudod oldani?

 

Előzmény: mados (21659)
mados Creative Commons License 2021.11.08 0 0 21659

Vagyok.

Előzmény: majkel (21658)
majkel Creative Commons License 2021.11.08 0 0 21658

Szia, kellene egy kis segítség MTA váltóval kapcsolatban. 

Köszi

Előzmény: mados (21536)
nenlétezik Creative Commons License 2021.10.31 0 0 21657

Sziasztok! Kilométer órával kapcsolatos kérdésem lenne. A mutató, amikor ráadom a gyújtást megmozdul de ha megyek nem mutat semmit. A kilométer számláló sem megy. Mi lehet az oka? Előtte rádiót meg tolatókamerát cseréltem benne. De a kilométer óra tájékán sem jártam. Lehet, hogy valami jeladó szétcsúszott, de mi és hol? Előre kösz a tippeket!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!