Kb 4000 mentem én vele még csak, friss az autó nálam. Eddig v powert tankoltam bele de már többek unszplására átálltam a maxxmotionre. A dpfre már panaszkodott, ki lett takarítattva, azóta sem igazán jó mert átlag reg ciklus 200 km alatt van. Szinte csak városban járok vele. Tudom higy nem illik de most gondolkozom a kiiktatáson mert nekem ez betegágy lesz. Az a baj a szerelő is csak tippel. Lehet egy résolajveszteséget kellene csinálnunk nekünk is talán
Autószerős topikban egy üzemanyagokkal kapcsolatos vitában írta be Mados (itt is postol) az alábbi linken olvasható szívását.
injektorokkal lehet bajság erre csináltak még egy magasnyomású tesztet,az a teszt alapján jó volt,akkor mondtam,hogy akkor nézzük meg a résolaj veszteséget,abból kiderült,hogy 3 injektor beteg,egy nagyon,kettő kevésbé.
Szóval sanszos az injektor ki.
A DPF regenerációd rendben van?
Mit ír a diag, az eltömődöttségre, illetve a regenerálási ciklusok közötti távolságra?
A dpf nincs kiiktatva, km 490.000. Konkrétan ez a hiba, hogy gyenge lett és keményen jár hirtelen jött út közben, de mióta megvan, van egy problémája amire mindenki csak legyint. Indítás után hangosan kopogva jár a motor hidegen jobban de üzemmelegen is, majd egy pár utca után nagyon szép és finom hangja volt. Eddig. Semmi hibakód nincs és nem is volt, eddig az erejével is meg voltam elégedve. Nem hebeg, nem rázkódik a motor.
Segítség kellene van egy Peugeot Boxer 2005ös 2.8HDI-m és elkezdett világítani a műszerfalon a piros motorhiba lámpa és villog vele a izzítás lámpa is mikor ráteszem a gyújtást. Kiolvastam a hibát és írja az izzítást hibának. Viszont elkezdtem keresni az izzító relét, de amit hoz pl. a bárdi hozzá azt nem találom a motortérben. Hol keressem a relét tudja valaki esetleg?
Még egy érdekesség amikor bejött a hiba azóta nem megy a kilométer óra sem.
Sziasztok. Citroen Jumper 2.2 HDI 2003 évjárat. Dobozos. Ha elfordítom a kulcsot nem áll le a motor azonnal, pár másodpercig még jár! Betesz egy hibakódott, fordulat max 2200 ,nem engedi tovább a fordulatszámot. Vajon mi lehet a baj!? Köszönöm
Tudtok ajánlani valakit 3 méter magasságú jármű 2,3-as 6 sebességes DUCATO kuplung cseréjére? Buda, Buda környéke előnyben. Illetve más irány is játszik, ha megvárható... (fogalmam sincs az idő igényéről...)
Szia! Sajna én csak felhasználói szinten ismerem a váltót,egyenlőre még nem kellett hozzányúlni. A belga eladó azt mondta,hogy mielőtt megvettem az autót,azelőtt kb 1 évvel újították fel a váltóját,ami nem túl bíztató,mivel én elvileg 173000 km-el vettem vezetett szervizkönyvvel....Azóta pont 80000 km-t ment,végig vontatott,már kezd hülyeségeket csinálni a váltó,de most épp vezérléscsere van porondon.Vezérlés vízpumpával+összes himba hidrotőkével+a hátsó kislánc szett. 200000 Ft nem takarja be+ törnek a csavarok,mint a ropi. Ha ezt kihevertem,akkor majd foglalkozunk a kuplunggal,remélem kitart odáig. ;-)
Sziasztok! Kilométer órával kapcsolatos kérdésem lenne. A mutató, amikor ráadom a gyújtást megmozdul de ha megyek nem mutat semmit. A kilométer számláló sem megy. Mi lehet az oka? Előtte rádiót meg tolatókamerát cseréltem benne. De a kilométer óra tájékán sem jártam. Lehet, hogy valami jeladó szétcsúszott, de mi és hol? Előre kösz a tippeket!