Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ilias Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26625
Egy kép alatt van a szöveg.
A képen lévő szűrő a hátsó ülés alatt van. Az eltömődhet az üzemanyag miatt (hiába a 600 forintosból tankolsz, ez persze túlzás ;) ).
forum.ceedclub.hu oldalon van szó róla.
A check engine, ha egr miatt gyullad ki, akkor az csak törléssel tűnik el, újraindítástól nem.
Vészüzem nem marad hibakód nélkül, úgyhogy olyan helyen olvastasd ki, ahol van megfelelő eszköz is hozzá.
Előzmény: Pfuate (26622)
KAti Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26624

Szvsz baromi sok még a legjobbak 70-es eredménye is. B.sszus, az első 90 napról van szó, és 10-ből 7 autónál előjön hiba...

Kíváncsi lennék, mik a jellemző hibák.

 

Előzmény: KAti (26623)
KAti Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26623
Pfuate Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26622

Elolvastam többször a cikket, de én ézt a részt, amit írtál, nem találtam. 😱

Minden esetre a javaslataid alapján megnézetem az említett két alkatrészt.

Előzmény: ilias (26615)
KAti Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26621

Szerintem az egy elválasztó háló rögzítőalj

Előzmény: norbre (26619)
Pfuate Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26620

Köszi a tippet! 

Kb 1000 km-t mentem azóta mikor először megjelent a műszerfalon a hibajel. De eltűnik.

Előzmény: ilias (26614)
norbre Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26619

Sziasztok,

 

A képen látható "elem" a hátsó ajtók fölött van a kapaszkodók mellett, mindkét oldalon (kia ceed kombi 2010).

Ez gyárilag ilyen akasztó, vagy hiányzik belőle valami?

 

köszi

 

ikim2025 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 26618

Sziasztok!

Megtörtént a légrugó beszerelése a hátsó rugókhoz.

Mindig tele van a puttonyom,ezért kellett berakatnom,mert nagyon ült a segge.

Elég jó lett a rugózás,keményebb,és talán mintha az utat is jobban tartaná,stabilabb.

Eddig ,mint a rakétában, úgy ült a segge,de most fel is emelte a normál szintre a fenekét.

Aki vontat,vagy tele puttonnyal jár,annak nagyon ajánlom.

Nem egyszerű betenni,mert ki kell venni a rugókat,de 2 csavar az egész.

norbre Creative Commons License 2017.06.24 0 0 26617

megkaptam, neked is köszi

Előzmény: KAti (26611)
norbre Creative Commons License 2017.06.24 0 0 26616

váá :D köszi

Előzmény: ilias (26613)
ilias Creative Commons License 2017.06.24 0 0 26615

Ezt a részt keresd ( egy kép alatt lesz): "Üzemanyagtankból kiszerelt szívóág csészével", ne foglalkozz a többi rémisztő résszel. :-)

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/

Előzmény: Pfuate (26608)
ilias Creative Commons License 2017.06.24 0 0 26614

Sanszos a tankszűrő dugulása. Ha nem ez, akkor sanszos az EGR hiba.
Hibaüzenetnek meg kellett volna jelennie a kiolvasáskor.

Kb. mennyi kilométer telt el az első hibajelenség (vészüzem) óta?

 

Előzmény: Pfuate (26608)
ilias Creative Commons License 2017.06.24 0 0 26613
Előzmény: norbre (26610)
norbre Creative Commons License 2017.06.23 0 0 26612

norbre.hu kukac gmail.com

 

köszi ;)

 

Előzmény: KAti (26611)
KAti Creative Commons License 2017.06.23 0 0 26611

Én találtam valahol 2012-es angol könyvet, 48M, ha megadod a mélcímed, elküldöm valami megatranszferrel.

Előzmény: norbre (26610)
norbre Creative Commons License 2017.06.23 0 0 26610

Sziasztok,

 

Vettünk egy 2010-es Kia Ceed 1.6 benzines kombit, és szükségem volna a magyar vagy angol nyelvű kézikönyvére.

Tud valaki pdf-et vagy linket adni ahonnan letölthetem?

A Kia veboldalán csak az újabb tipusokhoz találtam..

 

Köszi

cznorbert Creative Commons License 2017.06.21 0 0 26609

igen, több éve volt a gyertyacsere ( 3ra emlékszem), ez nekem is eszembe jutott, de azt mondták a szervízben, inkább a megtett km mint az eltelt évek számítanak a gyertyánál

 

de olajcserénél inkább cseréltetek velük boschra, nem nagy tétel, a kezelésiben is esedékes a hónapokat elnézve

Előzmény: KAti (26607)
Pfuate Creative Commons License 2017.06.21 0 0 26608

Sziasztok! Kb egy éve van egy németből vett Ceed Sw-m. 2011.05 havi 1.6 Crdi, 116 PS. 

Az alábbi jelenségre egyenlőre nem találunk megoldást, mert a computer nem látja a hibát.

Mindenekelőtt mondanám, hogy 6-800 km vidéki autózás után, mindig megyek pályán, hogy a dpf regeneráljon. 

A jelenség a következő. Ugyanazon vezetési szokások és útvonal mellett néha elmegy a motor ereje, nem pörög 3000 fölé, olyan mintha leszabályozna. Hogy miért kell ez a fordulat, mert hegyi utakon közlekedem. Bevittem a szervizbe, de nem találtak hibát. Viszont ez megszűnik miutan pl a munkaidőn alatt áll az autó. Tegnap amikor megint elment az erő, megálltam, leállítottam a motort, kulcsot nulla állásba tettem, vártam picit, utána gyújtás, vártam 10 mp-et és indítás után megint minden rendben volt.

Hasonló tapasztalat? Megoldás valakinek? Köszi előre is! 

KAti Creative Commons License 2017.06.21 0 0 26607

A gyertyacsere 20 ekm-rel ezelőtt mikor történt, melyik évben? A futásteljesítményt nézve lehet, hogy 4-5 éve. Lehet, a kora miatt esedékes a csere, kicserélném. Ha meg nem ez az ok, ott lesz a fiókban az esedékes cseréig, nem kidobott pénz.

Előzmény: cznorbert (26606)
cznorbert Creative Commons License 2017.06.21 0 0 26606

Sziasztok

tanácsot szeretnék kérni a nemrég vásárolt, németektőll behozott 1,6os 92kWos, faceliftes benzines kombi motorjának alapjáratával kapcsolatban, a kocsi 2009.11.30ai forgalomba helyezésű, de csak 47e.km van benne (ezt több forrásból ellenőriztük, mert nehezen volt hihető, de valósnak tűnik)

a tünet: melegen ingadozó alapjárat, nem hullámzóan egyenetlen, hanem beáll az alapjárat, majd hirtelen leesik a fordulat, s onnan szedi össze magát a motor, közben meg eléggé táncol a motortérben, nem tűnik egészségesnek

voltam vele egy közeli bosch szervizben, alapjárati motor tisztításra gondoltak, de nem oldotta meg a dolgot (nem volt koszos), gyertya cserélve lett kb. 20.000 kmel ezelőtt, NGK gyártó nemtudom milyen típusaira, hibakódtároló üres

ötleteik vannak csak, következő olajcsere előtt egy olajtér tisztító folyadékkal is járatni kell a motor, mert a szelepvezérlésnél lerakódott "olajsár" is okozhatja, s ezt eltüntetve kisimul az alapjárat

vagy/és a szelepeken van kosz, használjak el 2-3 tank komolyabban adalékolt benzint (pl. shell v-power, ebben néztem valami dynaflex fantázianevű fokozott tisztító képességű adalék van, s ez lepucolja a szelepeket, így azok tökéletesen tudnak zárni, s kisimul az alapjárat

ez (főleg az utóbbi) elég komolytalannak hangzik, van valakinek tapasztalata, mi okozhatja a gondot? 

vagy vigyem el a pécsi pappas kia szervizbe, nézzenek rá ők is ?
bár korábban jártam náluk, mikor érdeklődtem a használt kocsi átviszgálásáról , szerintem csak egy nyűg nekik a merci mellett a kia, kellett valami a kispénzűek számára is, s ha valaki még ezt is használtan veszi meg, az a legalja, nekem ilyen érzésem volt a szervízvezetővel való párbeszéd után, nem beszélve a 25e Ftos ajánlatról, amiért ránéztek volna a kiszemelt kocsira

köszönöm a tapasztaltabbak válaszait előre is

üdv
norbi

László Kazai Creative Commons License 2017.06.20 0 0 26605

Hello.tárcsát nen tudom mert ezzel vásároltam de már van válla rendesen.a betét 2e kmt futott

Előzmény: zöldcorsa (26601)
Nick4682 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 26604

Sziasztok!

 

Van a családban egy 2007-es 5 ajtós cee'd és a csomagtérajtó rossz úton hangosan nyiszog, mintha tele lenne ásványvizes palackokkal. (Az autó nem volt törve.)

Hiába húzták meg a márkaszervízben a rögzítőcsavarokat, a helyzet változatlan. A szilikonspray sem megoldás. Már akkor is nyiszog, ha a lecsukott ajtót megnyomogatom a kezemmel. Valaki találkozott már ezzel a problémával?

spooner Creative Commons License 2017.06.18 0 0 26603

TRW, ATE...

Előzmény: zöldcorsa (26601)
ceed1969 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 26602

Azt nem írja a könyv.

Majd holnap kiderül,de azért köszi!

 

 

Előzmény: Readme13 (26600)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.06.18 0 0 26601

elvileg a japanparts nem a legjobb márka,úgy kb semmilyen alkatrész tekintetében sem..

Inkább vegyél Ferodot,BoschtTextar,Valeo,Brembo.. De azért én is szivesen olvasom,kinek mi vált be akár tárcsából,akár betétből..

 

A betét egyébként hány km-t futott? Illetve a mostani tárcsa..

Előzmény: László Kazai (26599)
Readme13 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 26600

Szia!

 

Az véletlenül nincs leírva hogy csak minden 5-10 vagy X ablakmosásnál működik a fényszóró mosó?

Egy barátom most vett nemrég egy zsír új Focust és ott így működik. 

Lehet a KIA is ilyen.

 

Üdv

Előzmény: ceed1969 (26594)
László Kazai Creative Commons License 2017.06.18 0 0 26599

Hali.kia ceed 1.6 crdi sw 2008 ki milyen első féktárcsát használ?a betét japanparts ami benn van de tárcsát szeretnék venni.japanparts tárcsa jó lehet hozzá?választ előre is köszi

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.18 0 0 26598

Nekem ugyan csak egy majd 20 éves Volvom van, de azon csak akkor megy a fényszórómosó, ha ég a lámpa.

Előzmény: ceed1969 (26597)
ceed1969 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 26597

Xenon.

Ha nincs ötlet akkor megkérdezem!

Köszönettel!

 

Előzmény: ilias (26595)
ilias Creative Commons License 2017.06.17 0 0 26596

fényszórómosóval :P

Előzmény: ilias (26595)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!