Amíg távol volt az FLX, addig a HYG-625 helyettesítette.
A HYG-625 csütörtökön már a HYG-626 helyett járt, így most ott nem tudni, hogy mi lesz a végleges felállás.
Bár hozzáteszem, tegnap volt kavarodás rendesen Szarvas környékén, az LLM-143 (ami helyett tegnap előttig egyébként a hetek óta csabai tartalék HPD-154 járkált) szarvasi fordán járt, a KKL-985 délután az FLX-729 járatain volt, a (valószínűleg lerohadt) MXU-915 helyett az LTL-978 ment Csabára este, stb...
Az IKP valóban eltűnt Gyomáról. Az LLL-955 van most helyette, és remélem így is marad.
IKP-837 napok óta Gyulán vendégeskedik,Debrecent járja
Az SBG fordáján. Az meg tartalék lett? Múlt szombaton a SAG fordáját járta, (miközben az SWR-590 ment helyette Szegedre), ma meg talán Gesztre ment a 629 helyén?
Nincsenek pontos dátumok, (vagy én nem találom őket), de elvileg 1984 és 1986 között készültek a képek, akkor viszont BY 81-60 nem lehet. Jobban megnézve ez még kisablakos, ahhoz meg illene a BV 81-60, ha Hajdú-Biharban rendszámozták át. Ködszurkálás level 1000 :)
Úristen, nem is emlékszem, mikor láttam ilyet utoljára, van annak legalább 25 éve, de lehet inkább 30... ;)
"Ugyanez vagy egy másik 260-as 5-ös táblával 266-osok társaságában Orosházán"
Ezen úgy néz ki az orosházi állomás, mintha a semmi/puszta közepén egy malom+gabonaraktár kombó mellé csak úgy odaépítettek volna egy buszállomást. Azért egész más, mint a korábbi központi váróterem.
+1: jár egy (virtuális) sör/csoki annak aki tudja, melyik 256-ös látható a fenti kép bal oldalán a háttérben (83-as, vagy azutáni, hisz az ajtón van alsó feles ablak, meg egyébként is műanyag "bajuszos" lökhárítós bár az meg már a 82-esekre is igaz)
Én sajnos sokat nem tudok róla, de majd biztos jönnek a nálam avatottabbak. Ez valami félbehagyott bulibusz, ami Mezőhegyesre került, aztán pedig némi helyben rothadás után Kisházihoz Kovácsházára. Valószínűleg még most is ott van.