Én még nem láttam külön, de minden lehetséges.:-) Amúgy biztos hogy nem fogod sosem használni? Csak hirtelen ami eszembe juttot telefontöltő? Én is csak erre használom.:-)
Ésszerűnek tűnik a magyarázat. Megpróbálok megbarátkozni vele.
Volna egy másik kérdésem. Ez tulajdonképpen típusfüggetlen.
Úgy kaptam az autót, hogy a 12V csatlakozóban egy szivargyujtó van. Egész biztos, hogy soha nem fogja senki használni. Hol lehet szerezni hozzá egy vak dugót. Alkatrészboltokba érdeklődtem, de nem tudtak segíteni. A csomagtartóba levő rugós fedél lenne a legjobb.
Igen ez az ajtó megoldás aproság ,de nagyon hasznos.:-) Ködlámpa? Nekem ez logikusnak tünik, mért kapcsolnád fel a hátsot ha nincs köd? Ha pedig köd van akkor előbb úgyis az elsőt kel felkapcsolni. Én nagyon zokon veszem ha valaki INDUKOLATLANUL használja a hátsó ködlámpát és vakít. Lehet hogy én egy különleges eset vagyok ,de én csak adig használom a hátsót míg valaki utol nem ér, akkor lekapcsolom , világitson ő.:-)
Én is szereztem a múlt héten egy Octavia II Combit.
Az eladóval teljes mértékig elégedett vagyok, de azt én sem tudom, hogy miket nem mondott el. Nekem meglepetés volt például, hogy a hátsó ajtó csak akkor nyitható kivülről miután elindultam, ha egy utasajtó már kinyilt. Ezt rákérdezésre is cáfolta az eladó, pedig hasznos egy piros lámpás várakozás esetén.
Amit viszont nem értek, hogy a ködlámpát miért csak sorba tudom bekapcsolni. Először az első aztán a hátsó. Miért nem tudom csak a hátsót bekapcsolni.
OII csomagtartó fedél: mivel új az autó, hétvégén az első esőben találkoztam a következő kicsit bosszantó problémával. Ha vizes az autó akkor a csomagtér nyitásnál amikor a teleszkóp lendületből nyomja fel az ajtót akkor a víz egy része nem tud elfolyni és szépen becsordogál a kalaptartó szélső részére+hátsó oszlop belső szürke kárpitjára. Két megoldást találtam: 1. Lassan nyitni esőben a csomagtérajtót 2. Kitörölni nyitás után a befolyt vizet.
Mivel egyik verzió sem tetszik, mi lehet a megoldás? :)
Én talán több kérdésedre is tudok válaszolni, talán még nem késő.
Nekem egy OI 1,6i 10x lovas automata váltós autóm van. 1 hónapja múlt 3 éves. Mivel minden eddigi autóm hamar gázosként futott, ez sem kapott benzint sokáig. Kb. 1 hónap volt talán benzinnel. Én ezt a járgányt januárban vettem így a táli városi benzines fogyasztása 12 liter körül volt, ha jól emlékszem. Gázzal most 12,5 - 13 liter, de mi városban csak nagyon extrém körülmények között használjuk. 5-10 perc haladás, majd 3-4 óra parkolás. Mondjuk a hivatalos benzines fogyasztása katalógus szerint az automatával 11,5 liter benzinből.
Hosszú utakon viszont király. Valahol április vagy május környékén írtam a skoda orrmotor fórumban egy 4 vagy öt napos 2000 párszáz km-es németországi utunkról. A gázos fogyasztás 8,3 volt, pedig a német autópályákon jelentősen nyomtam a pedált. Egyébként a hétvégén mentemm egy 150 km-es részt. Pénteken este át Bp-en (25 km) majd 2 számjegyű főúton még 50 km és ugyanez vissza vasárnap este. Nem nagyon mentem 90-nél többet, de a computer szerint az átlag 7,6 gázból.
Én teljesen meg vagyok vele elégedve. Kényelmes, ha kell gyors, a csomagtartó még a pótkeréktartállyal és a pótkerékkel együtt is király. Eddig egy termosztátot cseréltem benne, de most szüksége lessz két telora is hátra. A gáz nagyon király, még akkor is ha a az 1. hengernél néha a szegényebb keverék miatt kigyullad a motor sárga jelzője.
Garanciával vállalom Octávia Golf.Bora és Seat 1.6 és 1.4 /75 pacis alapjárati motorjainak felujítását...előzetes megbeszélés esetén (no meg ha a kapacításom is bírja) cseredarabbal is szolgálhatok (kizárólag még nem bontott darabok esetében)
O II-nél milyen kényelmi funkciókat lehet még a szervizes computerrel beállítani? Indulásnál automata ajtólezárás meg riasztó késleltetése megvan, többre nem futotta a villanyász idejéből. Érdekel, hogy miket lehet rajta még módosítani.
Az az igazság hogy nincs kedvem most utána nézni, DE én úgy érzem hogy sokkal jobban megy ha nem padlózom hanem csak majdnem padlóig nyomom. Ekkor is vissza vált (ha kel) de nem annyit . Ja annak nincs kedvem most utána nézni hogy hol is adja le a max. nyomatékot. Szóval nem biztos hogy jobban egy ha vissza dobja és felpörög 3800-ra és innen gyorsit 4300-ig, mint ha nem kapcsol vissza annyit és mondjuk le esik a fod. 2500-re és innen húz 4300-ig.
Az "S"-el pedig az a próblémám hogy nagyon huzatja, lást fent. Én nem szeretem majdnem leszabájozásig forgatni. Érzésre 2000-nél indul a turbó ,és 3000 körül nekem már bőven elég.
Az pedig hogy "D"-ben nem lehet gyoran indulni, kamú. Nemtudom ,de nekem már sikerült úgy indulnom hogy szerintem dolgozot a kipörgésgátló, száraz aszfalt 205-ös 16" kumival.
Továbbra is az a véleményem (ezért is vettem) kényelmes ,szerintem kitalálja a gondolatom és az én vezetési stilusomnak maximálisan megfelel. Pedig nem vagyok egy lassan bénázó vezető. Szeretek ritmusosan haladni. Drága nejem ,na Ő aztán főleg értékeli.
Apropó: könnyebb az indulás S-ben? Azt olvastam valahol, hogy a DSG-vel néha elég nehézkes "gyorsan elindulni".
Nehézkes elindulni? :) 10 cementeszsákkal a puttonyban elképzelhető :) 2 normál méretű utassal, úgy megy mint a rakéta. Lényegesen jobban gyorsul mint pl. egy 110 Le-s P307HDi. Sima D fokozatban is gyorsul mint a barom, bár még nem taposom neki mert bejáratós a kicsike. Ja és még okosítás sincs a motorban. Apropó, mennyi Le és nyomaték van hivatalosan a 105Le-s PD TDI-ben? Mert állítólag jóval több mint 105Le, közelít a 120-hoz.