T SLX-350.Köszönöm!Rengeteg adatlapom van,mivel főleg az ARAL termékeit használom.Ez sem 100%,de világszínvonalú olaj.A BP receptjei,adalékolása az élvonalat képviselik.A mostani adalékolások elérik a 20-30%-ot.
A 2012-es ACEA követelmények szerint az C2-es és C3-as minősítésű olajok szulfáthamu tartalma nem haladhatja meg a 0.8 tömeg %-ot míg az ACEA A3/B3 minősítésnél a minimális szulfáthamu tartalom 0.9 tömeg %, az A3/B4 minősítésnél pedig min. 1.0 tömeg %.
Innen nézve úgy tűnik hogy a technika jelenlegi állása szerint nem létezik olyan olaj amely együtt teljesíthetné az ACEA C3 és az A3 minősítések követelményeit.
T oLayos!Nem foglalkozom ajánlással,sosem törekedtem a két topiklakó helyének az átvételére.Bármely problémád van,kérdezz tőlem!A kérdezők nagy része nem tudja,hogy forgalmazók vagytok!Nekem semmi közöm a kereskedelemhez.A tudás óceána az összetevők ismerete?Legyen az akaratod szerint!
A Mobil termékeiben nem vagyok naprakész de meglepne ha a választékuk nem tartalmazna 100 % PAO alapolajból készült olajat. A Castrol esetében biztosan állíthatom hogy vannak 100 % PAO alaplajból készült motorolajai.
Szvsz természetes dolog hogy pl. egy 15W-40-es olajban - gyártótól függetlenül - egy fél gramm PAO sincs.
A Mobil termékeiben nem vagyok naprakész de meglepne ha nem lenne 100 % PAO alapolajból készült olajuk. Azt viszont biztosan állíthatom hogy a Castrol nem egy olaja 100 % PAO alapolajból készül.
Szvsz természetes dolog hogy pl. egy 15W-40-es motorolajhoz - gyártótól függetlenül - nem használnak egy fél gramm PAO-t sem.
CAS number Chemical name of the substance Concentration Classification 72623-87-1 /276-738-4 (CAS/EC) Lubricating oils (petroleum), C20- 50, hydrotreated neutral oil-based; Baseoil - unspecified 100% CLP: - DSD-DPD: -
Amitől még pokolian fő a fejem, hogy DPF es az autóm, de nem létezik olyan olaj, ami egyaránt jó a DPF hez és teljesíti a gyári specifikációkat (wssm2C913-C) is..
Mindig a gyári előírás a biblia!
Én is futottam egy pár kört, mert az én részecskeszűrős Volvo D5 motoromba a gyári előírás semmiféle C-osztályt nem követel meg, hanem egy "sima" A5-ös olaj, és ezt én is furcsának tartottam, de aztán egyrészt itt a topikban, másrészt a Volvónál magas szinten megnyugtattak, hogy a svédek tudják, mit miért csinálnak.
Csak egy puszta kíváncsiság, ami az esetleges váltás mellé fordított.
Árban még drágább is a Gulf, szóval nem az ár az ami dönt.
Semmiképp sem szeretnék rizikót vállalni, ezért sem ismeretlen olajat szeretnék beletölteni, és pontosan ezért is keveredtem erre a fórumra, hogy tőletek kérdezősködjek, hátha van valakinek valami tapasztalata már a márkával. A Múltja meggyőző, sőt..A jelenéről viszont nem tudtam semmit!
Van egy terméked, ami bevált és ezek után gondolkodsz váltáson. De miért? 1000Ft-tal olcsóbb lesz, vagy mi visz rá téged arra, h bizonytalanba beleugorj?