Keresés

Részletes keresés

5047 032 Creative Commons License 2024.01.26 -1 3 484135

Mindig jövőre? Majd jövőre 2025-ben. Aztán 2025-ben azt mondják 2026-ban, 2026-ban bejelentik, hogy 2027-ben és folytathatjuk, miközben a mellékvonalak jó részén a Credo lesz a standard jármű? DB Gebrauchtfahrzeug-ok között semmi sincs? Egyéb vállalatnál? Stájerországban sem volt büdös a három dízel Talent beszerzése, amelyek korábban a BOB-nál futottak. 

Előzmény: Törölt nick (484110)
Geronimoo Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 484134
Előzmény: martinaxe7 (484117)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.26 -2 0 484133

Reméljük, hogy nem így lesz...

Egyebként ez a tartósan dög példányokra is kiterjed majd?

Előzmény: r1232 (484132)
r1232 Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 484132

Inkább további leállókra számítanék.. ha csak nem jönnek meg a felújításon lévő forgóvázak.

Előzmény: Törölt nick (484127)
r1232 Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 484131

19 üzemképes van épp. Még..

Előzmény: Törölt nick (484122)
juxx Creative Commons License 2024.01.26 -1 5 484130

Bolgárok 50-70db IC-vagont vesznek  DB-től... a hírek a közlek miniszterük teljes vállszélességű aktív közreműködését, proaktív keresését regélik. 

1047 005-2 Creative Commons License 2024.01.26 -1 1 484129

koller andor 2023.01.21     -1 2 476670

 

Szentesen egy kivételével (azt hiszem a hetes) mind meg lesz javítva. Kettőt már bevittek a motorszínbe.

 

Előzmény: Törölt nick (476666)

 

 

 

Ebből eddig semmi nem valósult meg.

Előzmény: Törölt nick (484127)
alex_86 Creative Commons License 2024.01.26 -2 4 484128

Feltalálták a spanyolviaszt...

Most van a MÁV (pályavasút), mellette a SZK és a START. Mi változik? A HÉV beolvad a "nagy" pályavasútba? Újabb szemfényvesztés....

Előzmény: martinaxe7 (484117)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.26 -2 1 484127

Igen, erről is írtam. 015-ös, 030-as Uzsgyik tavaly készültek el Szombathelyen, de arról nem tudok, hogy a szentesi dögsor csökkenésnek indult volna. Desiroknál a 012-es kapott forgóváz-felújítást, meg néhányban újrapárnázták az üléseket. Vajon vannak még olyan példányok, amik a közeljövőben talpra állhatnak?

Előzmény: 1047 005-2 (484126)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.01.26 0 5 484126

"Egy 30 körüli darabszámmal szerintem már lehetne javítani a helyzeten."

 

 

Ahhoz nem kell új típust vásárolni,elég a kb 25 Desirót és Téglát működőképessé tenni.!

Előzmény: Törölt nick (484115)
zjakabfi Creative Commons License 2024.01.26 -2 0 484125

Lehet olyan, hogy egy kettő épp nincs, de amúgy műkődik.Traxxoknal láttam ilyet.

Előzmény: Törölt nick (484122)
r1232 Creative Commons License 2024.01.26 -1 2 484124

Csak úgy, ahogy a Start is.

Előzmény: H_CS (484120)
DAttis Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 484123

"Mér" eddig már nem 1 cég (kimondva) max papiron nem...

Előzmény: martinaxe7 (484117)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.26 -2 0 484122

Desiroból jelenleg kemény 17db van bejelentkezve...

Előzmény: Törölt nick (484115)
zjakabfi Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 484121

Műxik ismét.

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (484049)
H_CS Creative Commons License 2024.01.26 -2 0 484120

A MÁV Zrt.-t akaják kettészedni. A Volán nem a MÁV Zrt. része.

Előzmény: martinaxe7 (484117)
bakter72 Creative Commons License 2024.01.26 -1 0 484119

Volànnal mi lesz? "Szárnyalni" fog mert a vasútnak annyi.

Előzmény: martinaxe7 (484117)
Fizolti Creative Commons License 2024.01.25 -1 3 484118

Feltételezve, hogy ez a Dunakeszin gyártott személykocsikra vonatkozik:

 

Azért más lehet egy új beszerzés, ahol magán a beszerzésen van a hangsúly és az új járművek beszerzési árának is más az aránya a szállításhoz, mint egy 30 évhez közeledő, az előzőnél jóval kisebb mennyiségű használt jármű, ahol a hangsúly azon van, hogy olcsóbb legyen, mint az amúgy nagy számban állományban lévő, de használhatatlan járművekkel kezdeni valamit.  

Továbbá megint más egy alkalmi vétel, mint a mindennapi gazdasági működés, ami az ország működéséhez is kell. 

 

 

 

Előzmény: trebront (484114)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.01.25 -2 0 484117

Ha a kormány elfogadja a javaslatot, akkor várhatóan ősztől egy holding formájában működik tovább a cég, amelynek egy szolgáltatási és egy pályaüzemeltetési része lesz” – ezt mondta Kikina Artúr, január 15-én kinevezett pályaműködtetési és beruházási vezérigazgató-helyettes egy szakmai konferencián szerdán. Az új vezető részleteket nem közölt, annyit azonban elárult, hogy a tervezés és az egyeztetés már javában zajlik.

 

Volánnal mi lesz?

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.25 -3 3 484116

Mondjuk éppen ez az, ha a meglévő járműveinket is alig bírjuk karbantartani, akkor mennyit lehetne kiadni azokból, amiket beszereznénk :D

Előzmény: Törölt nick (484115)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.25 -4 2 484115

Egy 30 körüli darabszámmal szerintem már lehetne javítani a helyzeten. Meg azzal, ha a tartósan álló Uzsgyik, Deisrok közül feltámasztanák azokat, amiket még lehetséges.

Előzmény: Komlósfecskés (484112)
trebront Creative Commons License 2024.01.25 -1 0 484114

egyiptomba nemrég vittek ki vagonokat hajóval.. gondolom visszafele is működne.

inkább a vételár és az alkatrészutánpótlás hiánya lehet a gond. (svédek vagy dánok is küzdenek ezzel).

megszokták a háborút, intel gyár sem állt le, "business as usual"

Előzmény: Fizolti (484113)
Fizolti Creative Commons License 2024.01.25 -1 0 484113

IC3-asokkal további probléma a lehetséges eladó (ország) aktuális helyzete, de még békeidőben sem tűnik egy egyszerű dolognak onnan ide járműveket hozni (mennyibe kerülhet egyáltalán egy ilyen művelet szerelvényenként?).  

 

 

Előzmény: trebront (484111)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.01.25 -3 2 484112

Alig fél éve volt a módváltás.

A GySEV másfél hónapja vett át vonatokat.

Szerinted mennyi időre oldaná meg a dolgokat 6-8-10 vagy akár 20 foskazal vásárlása?

A baj sokkal nagyobb és rendszerszintű.

Előzmény: Törölt nick (484110)
trebront Creative Commons License 2024.01.25 -3 1 484111

meg voltak a hirekben az izraeli gumiorrúak is.

biztos az a baj, h ezekért pénzt mer kérni az eladó :)

Előzmény: Törölt nick (484110)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.25 -4 1 484110

Sürgősen be kéne már szerezni használt motorvonatokat...

Állítólag a start "monitorozza a piacot", és jövőre lennének itt-ott eladósorba kerülő példányok. Kérdés, hogy milyen típusról/típusokról lenne szó.

Meg hát volt itt szó 6db Deisro megvásárlásáról is, amikre aztán a csehek csaptak le. Szóval nem tudom, ezt hogyan oldanák meg.

Előzmény: ron89 (484109)
ron89 Creative Commons License 2024.01.25 -1 1 484109

Egész héten pótlóbuszozás van Vésztő és Gyoma között is.  Onnan is kellenek a Bz-k Csabára?

Sajnos ezt a környéket is elérte a járműhiány, nagyon úgy néz ki.

Előzmény: 1047 005-2 (484108)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.01.25 -1 1 484108

https://www.mavcsoport.hu/mavinform/pentek-reggel-potlobuszok-oroshaza-tersegeben

 

 

Péntek reggel pótlóbuszok Orosháza térségében

 

 

 

Ez vajon összefügg mostanában azzal,hogy a csabai vonatokra nem jut Csörgő és Bz megy helyettük?

Prestonpans Creative Commons License 2024.01.25 -1 3 484107

Bing-videók

Ahol tud menni a vonat... ámbár a Chișinău-Bukarest távolság 400 km, a menetidő 10 óra. Hogy ez egy ország-e vagy kettő, most inkább lapozzunk... Nekem eddig ezt a video kimaradt az életemből. Nagyon profi, Ștefan cel Mare és a vámos félelmetes...

Előzmény: koller andor (484104)
nazareth Creative Commons License 2024.01.25 -1 1 484106

OFF

 

Nem tudom, mert nem ismerem egyiket sem. Kuhárt csak hallomásból ismerem, Waltert meg csak át szoktam pörgetni, mert túl sokat mutatja a saját fejét. 

Előzmény: H_CS (484105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!