Felcsigáztatok ezzel a régi felvételekkel amiről szó volt itt nemrégen.
Kedvet kaptam, hogy kicsit szétnézzek a régi arhívumomban.
Ügyetlenkedek ezzel a videó digitalizálással, ennél a videó megosztó oldalnál hirtelen nem találtam jobbat. Pedig jó lenne, mert 50 Mega/videó a korlát és csak több darabban tudok feltenni egy komolyabb anyagot.
A 24-es vonal nem veszett teljesen el: Zalabértől Zalaszentgrótig új vonalkábel épült, Zalaszentgróton új állomásköz-fedező jelzőt állítottak Az állomásköz foglaltságérzékelésére Zalaszentgróton tengelyszámlálókat telepítettek.
Még augusztusban volt Miskolcon egy Gyár fesztivál nevű rendezvény a volt vasgyárban és ott bizony voltak elveszett vágányok is. Speciel a két színpad is teherkocsiból állt ( konténerszállító kocsi asszem a neve, se teteje se oldalfala nem volt) egy vágányon állt a két kocsi közöttük egy kihalt gyárépület volt ,most extrémsport pálya van benne meg az emeleten egy stúdió. Egyébként a gyárépület volt főbejáratánál van mindez vmelyik villamos is jár arra asszem az a végállomása.
Üdv, Emberek! Ebben a csodatopikban volt nagyon régen néhány kép (vagy link?) a diósgyőri ipari pályaudvarról? Valahol láttam, és teljesen elbűvölt. Fel tudná valaki idézni nekem a helyet? Előre is nagyon szépen köszönöm.
Egy kis kiegészítés: a lenti részen is volt néhány negyvenes lassújel: a Solt állomás területe, a tetétleni és a hartai fénysorompós átjárók, mindkét irányból, a behatási pontok miatt, és Pataj előtt 1-2 km-rel, az állomással bezárólag.
Régebbi menetrendi segédkönyvem egyenlőre nincs, most viszont így néz ki:
Kunszentmiklós- Solt között 70/80 volt az engedélyezett sebesség (néhány 60 -as lassújellel), de az utóbbi években csak 60 -al jártak a Bz-k, mert mellékvonallá lett. A lenti rész 50/50, vagy 40/50 volt. A Szergej állampusztáig mehetett le.