525d 2005 144e km valós, az utastérben kipuff szagot érzek néha enyhén...Gondolom kipuff leömlő repedés (nincs diagnosztizálva még de sejtem, hogy ez lehet). Azt olvasom sok helyen, hogy öntvényre (E39) kell cserélni - nyílván - az nem reped el. De itt olvastam a következőket és kérdezném, hogy van-e alapja:
Van tapasztalat a linkben írtakra?Szóval lehet öntvény vagy csak lemez? Ha öntvény akkor az új leömlő 100+ körül lenne, használtan öntvény van már 60-ért is...tudom bmw meg költeni kell rá (majom-banán) de lehet használt öntvényt is tenni rá? Mi baja lehet az öntvénynek használtan ha az nem reped el :) ? Kiég? Vagy mindenki öntvényt használ és minden oké? Állítólag a motor hangja is megváltozhat...
A 2014-es naviban vannak magyar speedcamek esetleg a POIk közt?Ha igen, hogy kell kiírni, hogy jó legyen? Köszi a linket a ccc-hez!!
hogy te több száz ezret úgy mész az a te dolgod, a hagyományos olajok egyáltalán nem tudják kompenzálni a gázolaj káros hatását , azért ajánlottam az ARCHOIL AR9100 -et minden olajcseréhez 250ml-t mert azzal sok baj megelőzhető, hiába gyárt a BMW jó motorokat ha nem tud hozzá adni neked jó üzemanyagot és jó olajat, amit a fenti cikkben is írnak az a fő probléma !, az EU előírása amivel elrontják a gázolajat , ezt kell észrevenni ,és ezt kell kiolvasni abból amiket írok , nem azt szajkózni állandóan hogy megint csak a reklám .... , az üzemanyag főleg a gázolaj 100% os átalakítására kezelésére ott van az ARCHOIL AR6200 ,már sokszor írtam ,nem létezik hatásosabb anyag a világon.
igen a tiéd is vágott de nálunk a "hűtött" tárcsa mást jelent ,és azt nem értetted , mert úgy kellett volna írnom hogy "mélyhűtött", úgy az élettartama akár a 3x osa is lehet egy tárcsának,itt olvashatsz róla:
Köszönöm a felvilágosítást. Az utolsó mondatodat sajnos nem értem, vagyis inkább azt nem tudom mit takar a vágott tárcsa, az általam vásárolt power disc en vannak ovális minták. Az nem azt jelenti? (a legjobb megoldás egy vágott "hűtött" tárcsa és a kerámia betét , legközelebb,)
sosem fog nyikorogni mert a kerámia betét a nem hallható tartományban sípol /műanyag a vason/, nyugodtan nyomjad neki majd nem lesz baja ,de azért a tárcsára vigyázz mert az elfog görbülni ha nem hűtöd vissza , ha beválik az "anyag" akkor legközelebb a legjobbat tudom adni jobb árban mint amit vettél /betét /,
ez kevlár alapú / para - aramid az alapanyaga / ma nem létezik ennél jobb betét /
a normál fékbetétben fém adalék anyagok vannak azért van a felniden fekete por mert az az elégett vaspor , a kerámia fékbetétben műanyag adalék anyagok vannak , nem lesz fekete a felni , de a gyári BMW nagyon "harapós" féked az nem lesz ezután,úgy fogod érezni mint ha nem akarna fogni viszont tudsz egymás után többször is nagy sebességről fékezni ,úgy hogy még talán a 3-dik fékezéskor is meg tudsz állni, és a betétet nem kell kidobni utána, a csíkos tárcsa mindig szépen karban tartja majd a betétet így nem lesz hepehupás mint a gyári betéttel a felület, a power disk viszont anyagában nem alkalmas igazán egy kerámia betéthez mert hamar el fog kopni ,a kerámia betét 2x gyorsabban koptat mint a hagyományos betét, lehet hangos lesz a fékezés is kicsit búgós hangja van a ker. betétnek. ha bármi kérdés van csak írj , a legjobb megoldás egy vágott "hűtött" tárcsa és a kerámia betét , legközelebb,