Amitől még pokolian fő a fejem, hogy DPF es az autóm, de nem létezik olyan olaj, ami egyaránt jó a DPF hez és teljesíti a gyári specifikációkat (wssm2C913-C) is..
Mindig a gyári előírás a biblia!
Én is futottam egy pár kört, mert az én részecskeszűrős Volvo D5 motoromba a gyári előírás semmiféle C-osztályt nem követel meg, hanem egy "sima" A5-ös olaj, és ezt én is furcsának tartottam, de aztán egyrészt itt a topikban, másrészt a Volvónál magas szinten megnyugtattak, hogy a svédek tudják, mit miért csinálnak.
Csak egy puszta kíváncsiság, ami az esetleges váltás mellé fordított.
Árban még drágább is a Gulf, szóval nem az ár az ami dönt.
Semmiképp sem szeretnék rizikót vállalni, ezért sem ismeretlen olajat szeretnék beletölteni, és pontosan ezért is keveredtem erre a fórumra, hogy tőletek kérdezősködjek, hátha van valakinek valami tapasztalata már a márkával. A Múltja meggyőző, sőt..A jelenéről viszont nem tudtam semmit!
Van egy terméked, ami bevált és ezek után gondolkodsz váltáson. De miért? 1000Ft-tal olcsóbb lesz, vagy mi visz rá téged arra, h bizonytalanba beleugorj?
Jobban jársz,mint a vargáné és társai által csomagolt világmárkával!Én nagyrészt Németországban veszem az ARAL(Castrol) olajakat,amikkel nincs gond.Az itthoni hollógramosból viszont láttam csodát!
Eddig Ford Formula F et kapott, amit 7100/5l es áron vettem a Cromaxnál, na az tényleg gyanúsan olcsó volt :D
Kiválóan teljesített, ami talán nem is csoda, mert a flakon hátoldalán fel van tüntetve, hogy a Castrol gyártja. Ami viszont érdekes, hogy a Castrol palettáján, saját márkajelzéssel ez az olaj nem kapható. A Magnatec A5 az amit "Ford" olajnak neveznek, de az fél szintetikus, míg a Formula F full.
Amitől még pokolian fő a fejem, hogy DPF es az autóm, de nem létezik olyan olaj, ami egyaránt jó a DPF hez és teljesíti a gyári specifikációkat (wssm2C913-C) is..
A Gulf Formula FS 5w30 elvileg már teljesíti a Ford által tavaly év vége felé bevezetett WSS M2C 913-D szabványt is.
Én berendeltem egy olajcserényi mennyiséget. Ha nem jön be, akkor így jártam.
Választék jónak tűnik, korrekt összeszedett oldal, laikusok számára érthető leírások. Láttam én is az indiai tulajdonost, de egy ekkora név több mint 100éves múlttal, és a versenysportban szerzett tapasztalattal remélem nem ad le könnyen a minőségből.
Mondjuk az árak meg majdnem csak gyanúsan olcsók... szóval nem tudom, majd kiderül. :)
Szerintetek akkor érdemes megpróbálni, vagy sem? :)
Bökné a csőröm, ha egy ilyen nagy múltú gyártó leadna a minőségből!
TDCI motorba lesz, szóval mindenképp kell a minőségi olaj, meg amúgy sem vagyok híve a névtelen trutymákoknak. Viszonylag jártas vagyok az olajok terén, csak nehezemre esik eldönteni, hogy a Gulfot hová sorolhatnám be manapság. köszönöm az eddigi válaszaitokat.