Keresés

Részletes keresés

MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66502
azt írtad, hogy dolgoztála Magyar közút kht-nál.
akkor talán tudod, hogy egy alj, egy sínszál, egy kapcsolószer mennyibe kerül.
drága dolog a vasút üzem
Előzmény: hungeri (66500)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66501
rendben selejtezzük. adod a pénzt, hogy vegyük az újat?
Előzmény: hungeri (66500)
hungeri Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66500
"Szóval kidobnád őket, amikor meg kiderül, hogy a C rész nélküli ipari életképetlen hülyeség, veszel újakat, mert már nem lesznek meg. Remek ötlet."

ezt te hol olvastad?? miért lenne életképtelen?? Lássuk csak:
a 6 tengelyes kényszer ICS-zés nem két hétig tartott, hanem több hónapig, emlékeim szerint. Szintén emlékeim szerint, nem volt sok gond a típussal, sokat rohangált 37-esen, ha nem tévedek. Meg lehet cáfolni.
Szóval, írunk 2008-at. Az ICS-k legidősebb tagjai 40 év körüliek, a legfiatalabbak is 30 felett vannak. Szabhíd megnyílik mondjuk jövőre, az 2009. M4 megnyílik mondjuk 2011-re, az három év. Azaz 3 évet öregednek a cétlen ICS-k, amiket ha a legidősebbek közül jelölünk ki, akkir 43-44 évesek lesznek, ha tényleg lesz addigra M4. Az, hogy az UV megélte az 50 évet, az nem követendő példa, szóval szerinted nem érett meg egy 43-44 éves jármű a selejtezésre? C rész ide vagy oda...
Előzmény: BU 06-71 (66498)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66499
nem lesz 6 tengelyes ICS. amikor 2003 ban valaki erről beszélt az bizonyára "nagy szakértő " lehetett.
a 6 tengelyes nem lenne életképtelen. opcióban anno volt róla szó, hogy rendelnek olyat is. de nem fogják szétszedni
(a 10 tengelyes meg egyenesen őrültség)
BU 06-71 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66498
Szóval kidobnád őket, amikor meg kiderül, hogy a C rész nélküli ipari életképetlen hülyeség, veszel újakat, mert már nem lesznek meg. Remek ötlet.
Előzmény: hungeri (66495)
Humarci Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66497
azért nem kell kidobni mindet, mert baleseti sérüléskor egyszerűen lehet cserélni.
Előzmény: hungeri (66495)
hungeri Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66496
Köszönöm a lényegre törő választ, az ellenállásra nem is gondoltam, pedig a metrónál sem véletlen a harmadik sín használata ;) már ha jól értettem, hogy az ellenállás a fő oka annak, ha a sínt, mint földpotenciált használják.
Előzmény: KZsoci (66472)
hungeri Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66495
"És mit tennél azzal a sok középrésszel?"

Nos, ezek a járművek már 30 évnél idősebbek. Szóval Kelenföld meg Budafok csinál belőlük cétlen verziót. C részek meg mehetnek a kukába!!! Mit akarsz még velük csinálni? Fradinak lesz még egy rakás, amiből lehet majd eltenni az utókornak is, meg lehet használni az ott aktuális igényeknek megfelelően. Ha jól értem, néhol azért a csatolt cétlen CSMG is túl hosszú, de szerintem jóval egyszerűbb rájuk szabni valamit, mint 54 méterre. Arról nem is beszélve, hogy a hattengelyes ICS már sokkal használhatóbb járgány lenne, mint a 8, tapadási mutatója akár 75% fölé is kúszhatna. Azaz később akár máshol is tudod - szólóban - használni. 27 méteres igény esetén meg venni kell újat és kész. Ki mondta, hogy meg kell tartani 40db C részt...
Előzmény: BU 06-71 (66481)
Humarci Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66494
és hova tennéd?
Előzmény: MUV 3404 (66492)
hungeri Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66493
"ja és peronhosszabítás csak nem egy felhőkarcoló építését megkövetelő mérnöki munka, amit hosszan elő kell készíteni tervezni"

Hihi, dolgoztál már a Magyar Közút Kht-nál? Mert én már igen ;)
Előzmény: DAttis (66477)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66492
mondjuk ott szerintem már jobban át lehet helyezni a peront mint Lágymányosin(Bocskai út)
Előzmény: Humarci (66491)
Humarci Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66491
savoya jenő tér:
Ugye budafok felé a megálló végénél és elejénél is útkereszteződés van. Ez lekorlátozza a villamoshoszt.
Előzmény: MUV 3404 (66490)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66490
az más. ott mi akadályozza a peronhosszabbítást? (most nem vágom, asszem egy éve voltam arra utoljára)
más
az Albertfalva kitérőnél a Kihúzót be kéne kötni a Budafok irányú vágányba egy kitérővel és akkor meg lenne olda a probléma. forgalmi zavar idején a Szerelvényekre Budafok irányában a Budafok irányú megállóból lehetne felszállni, de a villamos a Belváros irányú megállóban állna meg.
Belváros irányában a megszokott módon működne a dolog
Előzmény: Humarci (66489)
Humarci Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66489
nem savoya park, savoya jenő térre gondoltam hiszen a 47 -esre szánnánk őket
Előzmény: MUV 3404 (66488)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66488
Savoya parkba nem kell beférnie. forgalmi zavar esetén a szerelvények a Budafok Forgalmi Telep előtt vissza tudnak fogni.
Előzmény: Humarci (66487)
Humarci Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66487
Hát akkor necces a bocskaiba/savoya beférés még így is.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (66476)
További magyar hang Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66486
Nagy előrelépés lenne a mostani "kutyaól" hangulatú helyett.És autentikus. :-D :-D
Előzmény: MUV 3404 (66485)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66485
bérletet lehetne belőle árulni...:-)
Előzmény: toto92 (66483)
BU 06-71 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66484
Akkor már négytengelyes ipari a 42/52-re inkább :D
Előzmény: toto92 (66483)
toto92 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66483
Kettőt összehegesztenek, végükre homlokfal, oszt mehet pótnak az ICS-k után (közé) :)
Előzmény: BU 06-71 (66481)
DAttis Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66482
na ez jutott nekem is eszembe a kiszedett középrésszel, forgóvázzal mit tesznek, lekonzerválják? Sztem inkább hagynák szétrohadni :(
Előzmény: BU 06-71 (66481)
BU 06-71 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66481
És mit tennél azzal a sok középrésszel?
Előzmény: Törölt nick (66479)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66480

Cool képek, kár, hogy így szkennelted be őket. :-(

A bontós képek hol készültek, szintén Szemerén, az Akna utcában?

 

P.s

Előzmény: Ivoa (66442)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66479

 

Szerintem ne tákolás, egyszerűen egy középrész kivétele. Minden bizonnyal olcsóbb a peronhosszabbításoknál, az új járművekről már nem is beszélve.

Előzmény: DAttis (66477)
TubolyAttila Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66478
:D:D
Előzmény: FVV-1100 (66473)
DAttis Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66477

Kérdés, ha már itt felmerült a tákolás (C részt kivenni Ipariból stb) egy kicsit nem túlzás 2008ban ilyet tenni egy közel 40 éves járgánnyal, inkább akkor venni vmi új cuccot (persze ez az a kérdés ami mindig csak feltételes, ha lenne pénz...)

Vagy ha nem megy akkor az infrastruktúrát (járdaszigeteket) hozzáalakítani a csatolt ICS-hez, ez talán nem olyan költséges mint ha kiszednék azt a C rész és esetleg nem működik és majd döglenek a tákolmányok, ja és peronhosszabítás csak nem egy felhőkarcoló építését megkövetelő mérnöki munka, amit hosszan elő kell készíteni tervezni

Előzmény: hungeri (66459)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66476
Pontosan 6 m-el rövidebb, tehát 20 m. Ütközőkkel 20,9 m, két ilyen csatolva ütközőkkel 41,8 m.
Előzmény: Törölt nick (66475)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66475

 

Nem hiszem, hogy törvényi akadálya lenne. Valószínűleg egy új típusigazolványt kéne igényelni a hatóságoktól.

 

Meg tudja valaki mondani, hány méter hosszú egy kétrészes ICS?

Előzmény: MUV 3404 (66471)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66474

 

Sőt az első protó is 6 tengelyes volt!

Előzmény: hungeri (66469)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 66473
"...a villamos kényszerpályáján mindig "ugyanarra" megy..."

-El kell,hogy keserítselek,láttam már csodákat...!
Előzmény: KZsoci (66472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!