Sziasztok,épp egy kb 2010 és 1.4 -1.6 benzines kombitra esne az egyik választásom szeretném külföldről behozni ,ha itthon nem.kapok olyat ahol nem vágnak át.ez ügyben szeretnék tanácsot kérni hogy mit,mire kellene oda figyelni,vagy mennyit van ezzekel gond és mennyire drága hozzá bármi illetve mennyire szeretik szerelni.(a másik egy Skoda Octavia 2007-2009 fsi benzin 1.4 -1.6 )
Én megrendeltem hozzá a gyári levehetőt drága mint a dög, 150e ft volt, de én időnként húzgálok egy 1300 kilós lakókocsit, szóval nem akartam utángyártottat. Egyébként nagyon kulturált, semmi nem látszik belőle, ha nincs fenn.
asszem nekem 70-ért tették rá a fixet, meg 20 volt utána az újravizsgáztatás meg kellett menni az okmányirodába is, az nem emléxem mennyibe került a tipust nemtom, arra emléxem hogy a szerelő berendelt több fajtát amit alkalmasnak mondtak, aztán amikor ott volt az autó akkor erősen elgondolkodott majd az egyiket felrakta
Szia! Nekem az előzőben /szintén 2007, 1,4-es/ ENEOS Premium Hyper Multi 5W-30 volt, szerintem jó. Mobil 1 ESP formuláról váltottam, nem igazán tapasztaltam hátrányos különbséget.
SeLe909 nagyjából jól írta, de inkább 1,5-2 hónap mire át tudod veni. Bár a kereskedések előszeretettel riogatnak 3 hónapos szállítási idővel. Véleményem szerint ezzel csak a készleten lévő autók felé próbálnak terelni, annak is fogynia kell. A mi gépünk 04.21.-én lett gyártva, és kb egy hónap múlva volt a kereskedésben. Teszem hozzá, hogy a mi sztorink kicsit összetettre sikeredett, rendeléskor már le volt gyártva, csak még nem volt elindítva sehova. De a kereskedésnek ezt meg kell tudnia mondani, valóban nem mindegy, hogy gyártás, vagy készlet. Nem tájékoztattak?
Tudja valaki, melyik biztosíték felelős az első szélvédő mosásáért? Megnéztem, a szivattyú elé kötött ellenőrző lámpa csak a hátsót használva világít, ezért gondolom, hogy biztosíték probléma lehet.
Ezen a fórumon még új vagyok, de egy éve már egy GT-Line Cee'd-et használok.
"Tud nekem segíteni valaki indítókulcs ablak le és felhúzásra való programozásra"
Én is hasonlót szerettem volna, hogy a kulcs fel illetve le is mozgassa az ablakot. Pappas válasza erre, hogy bruttó 75 ezer forintért beraknak egy komfort modult amitől ez a funkció meglesz (nyilván nem kértem). Nem tudom igaz-e, hogy szoftveresen ezt nem lehet megoldani.
"Érdekelne a visszapillantó behajtása kulccsal is"
Ezt az enyém pl magától tudja. A tükörállító melletti kapcsoló megfelelő állásba billentésével (nyit - automata - zár).
Ami a navigációt illeti. Tényleg kapa szar (elnézést a kifejezésért). Rákérdeztem szintén a Pappas-nál. A válasz idézem: "A magyar nyelvre történõ navigáció a megjelölt gépkocsira nem lehetséges!" Komolyan mondom ez egy vicc. Gondolnám laikusként, hogy SD kártya ki új térképek rá majd a kocsiba vissza. Ennyi. Az külön hab a tortán, hogy magyarul soha nem is fog tudni. Ellenben az új modelleket orrba - szájba magyar navival hirdetik.
A fejegységet legszívesebben én is kihajítanám a kocsiból, és még legalább egyszer át is tolatnék rajta, de ha navi kell ott a WAZE vagy másik normális navi program. Engem a vételkor első sorban a tolatókamera mozgatott, így most ezzel kell együtt élni.
Pappas gariba kipucolta a letapadt EGR szelepemet, majd újra is programozta.
Kokszosodásra nem kérdeztem rá, majd személyesen.
Munkafelvételen mondták a tankszűrő eltömődésének lehetőségét, ami pucolással (fizetős) járna, de cserélni nem kell.
Állítólag megszűnt a rángatás, szépen jár. Majd megyek érte.
Nem veszik el a garancia. Rádióra amúgy is csak 3 jár (bár érdekes felvetés, hogy a Navi ilyenkor hová tartozik, mivel egyben van).
Remélhetőleg nyilatkozik pár navis cartárs, pld. az M0 kérdéskörében.
Ezt tudomásul kell vennünk. Én már rájöttem, hogy a KIA folyamatosan nyomja a propaganda szöveget, ami mögött semmi tartalom nincs. Lásd a navigáció évenkénti ingyenes frissítése. Az egyszerű halandó ezt simán benyalja, mert azt gondolja, hogy a KIA egy korrekt cég. Akkor szembesülünk a valósággal, amikor a frissítés után rájövünk, hogy a több évvel ezelőtt átadott autópályá(ka)t sem mutatja. Semmivel sem kerülne nekik többe, hogy a valóságos helyzetet mutató térképekkel frissítsék a navigációt, de nem érdekli őket. Az autó ára már ki van fizetve. Minden reklámjuk, sőt a hivatalos prospektusukban leírt dolgok egy része is szándékos átverés. Az a taktikájuk, hogy az általuk állított/reklámozott funkciókat tartalmazza ugyan az autó, csak olyan formában, hogy az a legigénytelenebb elvárásoknak sem felel meg, azaz használhatatlan. Lásd térképfrissítés. Valóban frissítenek (tehát igazat mondtak), de azt már elhallgatták, hogy több éve "lejárt szavatosságú" térképekkel. Ha jogilag úgy értelmezzük, hogy az igazság elhallgatása hazugság, akkor viszont hazudtak. Órákon át tudnék mesélni ezekről a piszkos trükkökről.
Engem nagyon sok dologgal átvertek ily módon. A navigációval kapcsolatos az volt az ígéretük, hogy a magyar nyelv megjelenését követően térítésmentesen ráfrissítik a múltban vásárolt autókra. Most, hogy megjelent a magyar nyelv, már hallani sem akarnak erről az ígéretről.
Én a te helyedben írásban rákérdeznék az importőrnél, hogy a navigáció cseréje milyen garanciavesztéssel jár. Logikus, hogy csak a navigációra vesztenéd el a garanciát. Azt meg úgyis kidobod. De azért kérd írásban. Csak nagyon figyelj arra, hogy milyen eredeti funkciókat vesztenél el a cserével. Ezt, és a már meglévő gyári kamerád illeszthetőségét viszont ne az importőrrel, hanem egy hozzáértő, gyakorlott és korrekt szakemberrel beszéld meg.
Szerintem olyan utólagosan beszerelhető navigációt már nem is gyártanak, ami nem képes kezelni a tolatókamerát. Tehát ez nem lehet probléma.
2013-as SW-ben az M0-ás új szakasza sincs benne. Azért ez nem kicsit vérgáz. Sosem használom a navigációt. Ha tudnám, hogymegmarad a gari és a tolatókamerát is kezeli bármely andoidos multimédia amit millió helyen reklámoznak, azonnal kicserélném.