Keresés

Részletes keresés

utas002 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122871

Nem idén, tavaly volt a nagyobb áttörés.

Előzmény: Ádám Várkonyi (122870)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122870

Mikor írtam még nem láttam az ideit,ez végre jobbnak néz ki.

Előzmény: utas002 (122868)
lobe97 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122869

MISKOLCNAK csak a hangját hallgattam meg, de exHARTÁ-t  fotóztam is:

KOMSOMOLSK Budapesti áthaladása:

ZSOMBOR "csöves-menete":

Előzmény: kisszínes (122859)
utas002 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122868

A menetrenddel kapcsolatban csak annyit: kellett azért 10-15 év, hogy olyan ésszerű, apró változtatásokat végre meglépjenek, amik azt hiszem az előző cégvezetéseknek sem került volna egy többlet forintjukba se. Tehát nem jogos a felvetés, miszerint "a hajómenetrend szerkesztése az utóbbi időben sajna nem volt az erényük". 

Előzmény: Ádám Várkonyi (122865)
utas002 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122867

Vannak itt páran akik évek/évtizedek óta nagyon magasan hordják az orrukat, akiknek semmi se jó, akik mindenbe belekötnek, akik folyamatosan kritizálnak. Ők a nagy talentumok, a "megmondóemberek". Csak mert ha Bahart-os, vagy a balatoni téma jön fel, azt hiszik mindent, mindenkinél jobban tudnak. Csuklóból fikázni. Így alakult ez ki az évek során. Aki régóta figyelemmel kíséri a fórumot az észrevehette már. Csak mert a Bahart, vagy a Balaton a téma, azt hiszik, mindent, mindenkinél jobban tudnak. Élesben meg csak a nyali-fali megy, meg pörgetni őket a kompon. 

Előzmény: 424-zona (122864)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122866

A Velencei/Fertő tavi hajózási cégeknek sajnos eddig csak a honlapjáig jutottam.

Az új hajókat eddig sem szóltam le,a neveket meg hagyjuk.

Előzmény: 424-zona (122864)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122865

Ha az ellenkezője jött le,ideje hogy tisztázzam:nincs bajom a Bahart szolgáltatások színvonalával.

A hajók személyzete mindig kedves velem is,a hajók kultúrált állapotúak DE:

-a hajómenetrend szerkesztése az utóbbi időben sajna nem volt az erényük

-mint hajómániásnak,nekem sem tetszik a vízibuszok kiszórása

-az új hajó neve meg egyszerűen SZÖRNYŰ!!!

 

A menetrendben örülök neki,hogy idén lett újra összesített táblázat.

Előzmény: 424-zona (122864)
424-zona Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122864

Én úgy sajnálom azért ezt a balatoni céget! Annyi dunai tiszai Velecei-tavi Fertő-tavi cég van, szuper hajókkal, mindenkit kielégítő járatokkal, szuper áttekinthető menetrenddel, hajó formájú vizibuszokkal. Csak ez a cég ahol ócska hajókat építenek, nem hozzáértő emberek, értelmetlen menetrendeket alkotnak, és persze kidobják a vizibuszokat. Kár, hogy nem tudom őssze hasonlítani, mert egy cég menetrendjét se látom itt, se újjáépítési terveket. Miért is van baj ezzel a céggel? Az elmúlt 1000 hozzá szólás 70 százaléka a Bahartról szól?

u.i.: Az lenne a kérdésem, hogy más cégek hajóvezetői is oly kedvesek a lelkes érdeklődőkkel, mint ennél a lehordott cégnél?

KZX003 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122863

Megjelent a 2017-es balatoni hajómenetrend és programfüzet.

 

Részletes írás és menetrend-elemzés a bhkeptar.hu-n!

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122862

Legalább lett összefoglaló tábla:

gepesz Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122861

Keresek egy, két dolgot. Órák óta bújom a Külső vinyót. Mit találtam:

"

Vízibombákat rejt a Duna
Roncsok - Több ezer gyalogsági lőszer hever az elsüllyedt hajók körül

Egy 100 méter hosszú, ezertonnás uszály és egy csendőrségi hadihajó roncsai fekszenek a Szabadság híd pesti hídfőjénél a Dunában. A helyszínen járt búvárok szerint nagy mennyiségű robbanóanyag található a roncsokon és környékükön.

A második világháború végén elsüllyedt hajókat tizenöt évvel ezelőtt fedezte fel Lánczy Ferenc. A búvármester az Árvíz- és Belvízvédelmi Központi Szervezet (ÁBKSZ) megbízásából végzett hídláb- és mederfenékvizsgálatot a helyszínen. – Nem tudtunk lehorgonyozni – idézi fel a történteket Lánczy Ferenc. – A vasmacska beleakadt a roncsokba. Búvárruhát öltöttem és alámerültem. A víz alatt hatalmas uszálytestet láttam, amely mellett egy kisebb hajó feküdt az oldalán.

A búvármester oxigénpalack nagyságú lövedékeket és vízibombákat is talált. Az egyik gyújtószerkezetét fel is hozta, miután a bomba szétesett a kezében. A felfedezést követően Lenti Pál, ma már nyugállományú rendőr alezredes és Forintos Gyula roncskutató egy mélytengeri mérőműszerrel átvizsgálta a környéket. A szerkezet több ezer gyalogsági lövedéket jelzett sugárirányban szétterülve. A búvárok szerint az uszály belseje is tele van lövedékkel. A roncs ráadásul a nemzetközi hajókikötő végében fekszik. Ottlétét egy sárga bója jelzi. Az uszály orrában található csörlő felett a víz mélysége alacsonyabb vízállásnál másfél méter.

Lánczyék felfedezését a honvédség is vizsgálta. Az akkori jelentés szerint a hajótestben nem robbanóanyag, hanem fagerendák találhatók. Az esetről készült jegyzőkönyvet Lánczy Ferenc nem volt hajlandó aláírni.
A búvármester szerint a leírtak nem felelnek meg a valóságnak.

Felgyülemlett szemét van a víz alatt

– Az uszály nem csak a lőszer miatt okoz gondot – mondja Lánczy Ferenc (59). – Mivel elzárja az utat, számos uszadékfa és szemét gyülemlett fel a környékén. Közelében található a Fővárosi Csatornázási Művek egyik vészkiömlője. Az összegyűlt szemét miatt a szennyvizet sem tudja a folyó elmosni.

 

Cáfolja a minisztérium a búvárok állítását

Az ügyben megkerestük a Honvédelmi Minisztériumot és az Árvíz- és Belvízvédelmi Központi Szervezetet is. A honvédségtől senki nem kívánt nyilatkozni. Az ÁBKSZ részéről Tóth Ferenc főgépész cáfolta a búvárok állítását. Elmondta, a kérdéses uszály 1946 januárjában süllyedt el, miután megsérült az ottani pontonhíd lebontásánál. Állítása szerint a hajóban építőanyag, törmelékek és fagerendák vannak. – Amennyiben bizonyítják a lövedékek ottlétét, jelezzük a tűzszerészeknek – mondta a főgépész. "

 

 

Előzmény: tehtube (122827)
kisszínes Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122860

Megvan a Poltava (ex Baja) m/s is!

Valamelyik G-02 Mohács típus pedig mögötte.

 

https://www.youtube.com/watch?v=J9Oy1OmU8KI 

kisszínes Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122859

Miskolc m/s már Csepelnél jár, Komáromba tart.

Komsomolsk (ex Harta)  m/s pont fordítva. Ő a Dunakanyarnál nyírja a kanyart.

Sajnos nem tudok fotózni, videózni, de megnézem őket. :)

Előzmény: davosbácsi (122842)
viking star Creative Commons License 2017.02.27 0 3 122858

Azt azért sajnálom, hogy a látványtervek alapján nem a verseny teljes és pontos neve lesz kiírva az oldalára. Akkor például hátulról esetleg kinézhetne így is. 

(Egyébként is azt mondják, egyre kevesebbet olvasnak az emberek.)

 

Una Vestrum Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122857

...és az utasok fele fölszáll az előtte álló SIÓFOK katamaránra. Mert csak a végére figyelt oda.

Előzmény: smith (122855)
Ep128 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 122856

Köszönöm! Ha ez így van és megnyerte a pert, (és ezáltal övé az Inota) akkor az tulajdonképpen jó hír! (Jobb, mint ha a NAV -é lenne. :-P )

Előzmény: Mwin (122848)
smith Creative Commons License 2017.02.26 0 1 122855

Ezzel kapcsolatosan helyesbítenem kell magamat.

A hangosbemondó helyesen ezt fogja mondani:

"Menetrendi hajójárat indul 15 órakor Tihany felé a 4-es beszállóról, az induló hajó a Nemzeti Regatta 2016 Siófok motoros lesz"

LOL!

Előzmény: Ádám Várkonyi (122852)
saros5727 Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122854

JEK!

 

Mint illetékes olvtárs, válasz kényszert érzek!

A jármű: helyiszolgálati feladatokat lát el a jegesedés megszűnte utáni csúcsforgalomban....

És nem mellesleg közben mais-t"" rakodik....

És nem oly hatalmas titok, hogy még akad nékije feladat... A1-ban... talán ez még nem v"" titok.....

Az erő és a logistika velünk van............

 

Üdv "saros"!

 

Előzmény: Laminatkaa (122820)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122853

*tüntetőleg

Előzmény: Ádám Várkonyi (122852)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122852

http://hajozas.hu/magazin/balaton/siofok-balatoni-hajozasi-zrt-nemzeti-regatta-hajo-epites-felujitas-utasszallito-hajo/

A nevének különös tulajdonsága,hogy bármikor fel tudnak húzni  vele:-)

Ezért tütetőleg a jövőbe is Beának fogom nevezni.

zjakabfi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122851

Nem fotóztam.

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (122850)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122850

Képed véletlenül nincs róla?

Előzmény: zjakabfi (122846)
napocza Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122849

TISZA az Újpesti-öbölben, face-ről

Mwin Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122848

Semmi biztosat nem lehet tudni, lévén az illetékes - úgy tűnik - kivonult a netről. Ami hallani lehet, az az, hogy talán visszaperelte a Nav- tól az INOTA - t, de hogy a másik kettővel mi van, arról hallomásból sem tudni semmit.

Előzmény: Ep128 (122843)
zjakabfi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122847

Nagyon jó lenne, ha egy vízibusz megmaradna, és egy tetőteres 301-es.

 

És jó lenne, ha a Kelénben is maradna egy SKL motor.

 

Ezzel tehetnének az utókornak, és a hajózásnak.

 

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (122844)
zjakabfi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122846

Tegnap a sólyán állt.

Csak a test, semmi felépítmény.

Aki nem érdeklődik a hajózás iránt, az nem ismeri fel így.

 

Szerintem csak a főszezonra lesz kész.

 

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (122845)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122845

A Kossuth hogy áll?Csak főszezonra fog menni?

Előzmény: HG. (122840)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122844

A Facebookon kapott infók tényleg ritkán jönnek be.

Annak én is örülök hogy nem lesz idén gépcsere.

Arra hogy esetleg csak felújítsák a Sakált+orrsugár,szerintem nincs sok esély.

1.Orrsugárral a gyönyörű manővereknek annyi,de hátránynak meg ott a reverezálás.

2.A vízibuszokkal kapcsolatos gondolkodásból lehet tudni,mennyire érdeklik őket a tradíciók.

Ettől még remélem hogy így lesz,de kellemesen meglepődnék.

 

Előzmény: HG. (122840)
Ep128 Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122843

Még mindig zűrzavar van a tulajdonviszonyuk körül...? (Így sosem lesz új tulajdonosuk... Ha lesz egyáltalán...)

Előzmény: Mwin (122826)
davosbácsi Creative Commons License 2017.02.26 0 0 122842

https://www.youtube.com/watch?v=Wx5G2sJttiI&t=21s

Sokunk kedvence ma elcsattogott Bajánál- igaz, sajnos sötétben. Na de a Sakálok duetteztek gyönyörűen! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!