Keresés

Részletes keresés

bujukcekmece Creative Commons License 2012.09.10 0 0 74708
Ha van lehetőséged próbáld ki! Az, hogy ki milyet csinált az egy dolog! A haverom főzött kajsziból, jellegtelen lett...., akkor az már nem is alkalmas?:) Ennyit erről. A metiltől ne tarts, duma, mese, nagyon túlzó. A borban is van, és ott nem választod ki az elején a nagyját, mint a pálinkánál. Én Delavári szőlőpálinkát csináltam tavaly, jellegzetes labruskás, kellemes, nosztalgikus illatokat, ízeket varázsol a pohárba. Próbáld ki, használj pektinbintót, hűtve erjesztsed, hidegtűrő élesztővel!
Előzmény: porgolo (74702)
Cipurró Creative Commons License 2012.09.10 0 0 74707

Nálam előfordult már,hogy enyhén opálos lett az ilyen bor.

Előzmény: sabrinho (74698)
deszegregator Creative Commons License 2012.09.10 0 0 74706

Lelkes amatőr vagyok az ide kapcsolódó dolgokban, a hivatásomhoz értek, de az egy egészen más dolog....Örülök ha segíthettem!

Előzmény: Wassernyolcas (74692)
CefreTársaság Creative Commons License 2012.09.10 0 0 74705

A barátom készített, jellegtelen, nem ízlik szesz lett. Idén újjászületett, mint bodza(virág) geist, újrapárolva.

 

Egy próbát megér, ha csak úgy van.

 

CT

Előzmény: porgolo (74702)
CefreTársaság Creative Commons License 2012.09.10 0 0 74704

 Szia!

 

Ha ez a téma érdekel, érdemes egy látogatást tenni Pannonhalmán és/vagy Tihanyba a bencésekhez. Nagyon korrekt a technika s van néhány év gyakorlat.

 

 

 

 A lepĂĄrlĂł ĂŠs a biomassza fĹątőmĹą -  A lepárló és a biomassza fűtőmű  - olajleválasztó

 

 - hűtő, gyakorlatilag egy HMV tartály  - a folyamat

 

  - az üst, ideális lenne törkölyhöz is.

 

Üdv,

 

CT

Előzmény: pálinkás-doszi (74699)
kupeci Creative Commons License 2012.09.10 0 0 74703

Minél több a kör egy bizonyos hossz mellett, annál nagyobb a cső belső ellenálása ami fékezi az áramlást.Kovetkezés képpen annál nehezebben jut át a benne utazó anyag.

Előzmény: pálinkás-doszi (74699)