"2900-as fordulatnál nem pörgött a motor, engine lámpa villóg, nem is nagyon vot erő benne!
obd-re kötöttük ott kiírt egy kodod 1402, ami az erg szelep! ki lett nullázva most semmiyen ilyen próbléma nincs viszont a fogyasztás ugyan ott van 8,3l!"
felesleges találgatni, be kell vinni valami jobb szervizbe mert ezexerint ottan valami szemlátomást elromlott ami üzemanyag-olaj stb. cserével nem fog megjavulni
"Tényleg kia betegség hogy a gyári rádió nem működik?
Az enyém tök néma,be se lehet kapcsolni!"
ha mégiscsak be tudod kapcsolni, akkor viszont ne kapcsold ki csak halkitsd le, ha nem kell én évekig így közlekedtem, aszonták a márkaszervizben jobban járok ha nem forszírozom az ügyet aztán egyszercsak már nem azt mondták, hanem hogy ismereik a hibát kiszerelték a rádiót, megmasszírozták hátul a kábeleket, összeszerelték, és azóta jó
Ezt hány megtett km után irod? Illetve hol ,milyen körülmények között kocsikáztál? Bár a 8 liter mindenképp sok,de azért nem árt tudni részleteket. Viszont még időben vagy,hogy esetleg reklamálj,rejtett hibáért.
Ahogy irták is,üritsd kia tankot,majd tankold tele,kattanásig,menj ki a legelső országútra,kb 100 km-tegyél meg 90-es átlagtempóval,,majd nézz rá a fogyasztásmérőre és,ha nem 4-5 liteur között van a fogy,akkor valószinű gond van.
produkált egy olyan jelenséget hogy 2900-as fordulatnál nem pörgött a motor, engine lámpa villóg, nem is nagyon vot erő benne!
obd-re kötöttük ott kiírt egy kodod 1402, ami az erg szelep! ki lett nullázva most semmiyen ilyen próbléma nincs viszont a fogyasztás ugyan ott van 8,3l!
Beszéltem szerelővel aki azt mondta hogy ki kell tisztitani az egr szelepet ,bár én vettem volna bele ujjat! létezhet hogy nagyon koszos az egr szelep és
fogyaszd le a tankot utána tankolj bele molnál vagy shellnél az occsóbikból nullázd a fogyasztást az első pártíz kilométeren mutatni fog ilyen csillagászati fogyasztásokat, de aztán fokozatosan megy le városban 6 környékére, vidéken 5-re mire ez a tank is elfogy, a kompjuter szerinti átlag 1-2 deci különbséggel egyezni fog azzal amit manuálisan számolsz
Üdv, kifejtenéd kicsit bővebben, azokat a lényegtelen funkciókat, amiket csak a gyári tud, mert én is vakarózom rajt, hogy le kellene cserélni a gyári fejegységet, én egy Ownice C500-as 8 magost néztem ki, neked milyen típus van, és az autód új, vagy régi ceed, kellett valamit mókolni (forraszgatni, átkötni), vagy csak ki a régit, és be az újat?
1 hete vettem egy 2007 kia ceed 1.6 crdi sw autót , sok helyen olvasom a fogyasztást hogy 4-5l eljárkál az autó viszont az enyém a komputer szerint 8,3 l fogyasztást ír ,segítsetek hogy mi lehet az oka!
Lassan 1 éves lesz a crdi-m, mindjárt 40000km lesz benne, bajom nem volt vele még eddig, ne is legyen. Talán annyi, hogy a rádiója nagyon érzéketlen, de elviselhető. Direkt navi és kamera nélküli verziót vettem, én mindkettőt tudom nélkülözni. Tolatni megtanultam, a telefont meg kiteszem ha nem tudom merre járok és ennyi. Kényelmes, dinamikus az autó. A fékek működnek rendesen, tegnap teszteltem az M1-en, amikor 1 kamionos elaludhatott és vészfékezett a szélső sávban, de besodródott elém amikor el akartam menni mellette.
Akkor én vagyok az ellenpélda arra, hogy a kínai GPS-es fejegységekre panasz van. Az enyém 1 éve hiba nélkül üzemel. Nyilván nem tudja azokat a számomra lényegtelen funkciókat mint a gyári (egyébként a KIA ebben úgy is el van maradva pl. a Wolksvagen-től). Tolató kamera van csak egyenlőre rákötve, de az is hibátlan. Androidos mivolta miatt teljesen testre szabható, bármilyen navigációs software-el használható, sőt a térképcserélő miatt több térképet is kezel. A HI-FI része pedig kenterbe veri a gyárit. Sokan csinálnak fejegységeket Kínában, ezek közül a megbízható gyártók termékeit nyugodtan meg lehet venni (pl. roadnavi). Vannak megbízható kínai telefongyártók ( nekem, a nejemnek és a fiamnak is az van). Miből gondolod, hogy pont ilyet nem tudnak jót csinálni?
Örülök, hogy van elégedett ember is. Én a múlt évben vásárolt autómon két hete frissíttettem a térképet a szakszervízben. Több évvel ezelőtt átadott utak hiányoznak róla. De ez lenne a legkisebb baj. Az egész fejegység szoftvere igénytelen, használhatatlan. Olyan primitív hibákkal, hogy szerintem a tervezőasztalról küldték egyenesen a sorozatgyártásba tesztelés nélkül. Ha a fejlesztők részéről valaki csak egy napot autózott volna a forgalomban, az ordító hibákat pillanatok alatt ki lehetett volna küszöbölni. Egy kínai sufniműhely nem merne piacra dobni egy ilyen szemetet.
Nem jellemző a rohadás, csak ha törött volt... Nem olyan tré mint a mazda... Az alján a tankot felfogató két pánt rohadgat el de azt cseréli a márkaszervíz visszahívásban. Nem rohadós autó, az enyém is 2009-es, igaz ebben még csak 84ekm van...:) de nyoma sincs rozsdának még alul se! A csúcsokkal se szokott baj lenni, a chip-et meg jól bírja ismerősömnek 6éve van benne átírás a computeren, jobban megy, és nem nyíródik ki tőle! Nyugodtan vegyél, mert jó kocsi...
Semmiképp ne vegyél Kia-t navigációval. Gyakorlatilag használhatatlan, valamint a "frissített" térképek is az őskorból származnak. A legrosszabb az egészben, hogy még ki sem tudod dobni az autóból, és külön költséggel egy utángyártottal helyettesíteni, mivel funkcióvesztéssel járhat. Én azt javaslom, hogy inkább egy navi nélküli felszereltséggel próbálkozz, és még a vásárlás előtt járj utána, hogy milyen utángyártott készüléket lehetne esetleg beletenni. A neten már vannak kifejezetten a Kia eredeti dizájnja ajapján gyártott androidos készülékek. Minőségükről, használhatóságukról nincs információm, de az eredetinél rosszabbak nem lehetnek.
Nehogy bevedd a prospektusban leírt mesét, hogy TomTom navigáció van beépítve az autóba. Hazugság. Az importőr szerint a navigáció saját, Kia fejlesztés. Rákérdeztem, hogy akkor miért beszélnek a prospektusban TomTom navigációról. Ma napig nem kaptam választ.
2008-as crdi-m van, 190e km, az utóbbi három évben utcán parkol (előtte garázsban volt) nincs rohadás, hogy porlasztócsúcs van-e benne azt nemtom, nem hallottam még crdi vonatkozásban ilyenről
"Milyen tapasztalataitok vannak az 1.6 crdi-vel? Milyenek a tapasztalatok a szervízekkel és a mágikus 7 év garanciával? Mit cserélnek, mit nem? Milyen szerviz költségei vannak?"
márkaszerviz évente, 40-60e között ha elromlik megcsinálják, azért vannak
"Előfordulnak e vele turbó, szivattyú, stb gondok és ezek 7 éven belül garanciások e?"
nem fordulnak elő de ha mégis akkor garanciás persze
az első szériának amilyen az enyém volt egy tipushibája, a stabpálca zörgőssé válása, ez a legtöbbeknek kijött garis időben és cserélték is gariban, én megszívtam, mert 160e körül jött ki valami tizezres tétel volt nem márkaszervizben
gariban cserélték három éves kora körül a fűtőmotort, mert az akkor beszart majdnem garis cserére ment a rádióm is, de aztán az utolsó pillanatban megúszta, kiderült hogy egy kiszerelés-kábelek megmasszírozása megoldotta a problémáját (bizonytalan ki-be kapcsolás)
Új ceed swt szeretnék vásárolni. Leginkább dízelt, kb 20e kmt megyek egy évben és szeretek nyomatékból autózni. Melyik felszereltségi szintet preferáljátok? Most Summer Edition fut akcióban, tolató kamerával, navival... 5,8körül
Milyen tapasztalataitok vannak az 1.6 crdi-vel? Milyenek a tapasztalatok a szervízekkel és a mágikus 7 év garanciával? Mit cserélnek, mit nem? Milyen szerviz költségei vannak?
Előfordulnak e vele turbó, szivattyú, stb gondok és ezek 7 éven belül garanciások e?
Fura leírni és lehet föltől elrugaszkodott, de szeretnék 7 évig relatív biztonságban lenni...
Sziasztok . Olyan kérdésem lenne ,hogy mennyire rohadnak a ceed-ek?? 2008 -2009es 1.6 crdi-t néztem ki 116 le vel. Tapasztalatokra lennék kíváncsi. Mik a tìpus hibák? Felújíthatóak a porlasztó csúcsok? Chippelést hogy viseli??