Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.03 -1 0 19977

Erre egy vékony dróttal ráakasztok egy másik akkut és pöccre indul.

Nekem a hátsó ülés alatt van az akku, egész jó helyen. Vettem már ki egyszer, nem vészes. Bár nekem hiányzik a lefogatója.

Előzmény: Bogi86 (19976)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19976

Nekem jelezte már egy lemerüléssel, hogy kuka lesz. Illetve érdekes volt, hogy nem tudtuk bebikázni, annyit leszívott a passatból. Cellazárlat.

Ez most remélem jó lesz. Kicsit szkeptikus voltam vele (hankook márka) de végülis attól, hogy koreiai lehet még jó. Ráadásul messze ez volt a szabvány méretben a legerősebb. Egy picit így is nagyobb volt, alig bírtam berakni. Utálom, hogy a csomagtartó aljában van egy fészekben, nagyon rossz kiszedni és a lefogatót visszarakni alulra. Bár már van tapasztalatom, két perc alatt megvan. Először vagy 15 percet kinlódtam :) 

 

Előzmény: Ricsi89 (19975)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19975

Nekem sem 100-as az akkum. Be van rakva a csomiba egy 55-ös akku, meg két darab kábel, ami bikakábelnek nem nevezhető, max rásegítő kábelnek. Volt, hogy nem bírta betekerni az akku, igaz előtte ment fél órát a kályha. Sőt pár hete eljátszotta ugyanezt, kályhát próbáltam, ment egy 20 percet, meg vagy kétszer indítottam közben. Harmadik indításra meg semmi. Pedig előtte mentem többször is hosszabb távot, tehát fel volt töltve az akku. Talán kibírja még a telet, aztán úgyis cserélni kell, mert meg fog dögleni.

Érdekes, mert a csomiban lévő akkut két vékonyka kábellel rádrótozom az enyémre és egyből indul is. Előtte meg alig bírja tekerni. Meg fog dögleni, ez tuti.

Előzmény: Bogi86 (19974)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19974

Szerintetek? 

 

Lementem, és nem indult elköszönt az akku :) Mondjuk karácsonykor már egyszer lemerült, szóval jelezte, hogy kuka lesz. 

Kapott egy 100ah 850A akkut. Úgy teker mint a disznó :) 

Bogi86 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19973

Enyém két éve így indul:

 

Előzmény: Ricsi89 (19971)
Fulesman Creative Commons License 2017.01.03 0 0 19972

Jó reggelt.

Tegnap kisebb szerelés után sikeresen beindult piciny 325td-m.

Még cseppen az üza, de a fedeleknél már nem ereszt.

A nagynyomásu részt érdemes adagolósra bízni, vagy széjjelszedhetem saját magam? Az elektromos fekete dobozka alatt milyen tömítés lehet, mert már csak zöld gumigyűrűk vannak, meg rézalátétek.

Az hogy kicsi vagy nagynyakas még mindig nem tudom :)

Az biztos állíthatom hogy 6 hengeres, és a visszafolyó cső a fedél tetejébe csatlakozik függőlegessen, nem pedig a hátulsó felébe vízszintesen.

Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19971

Két nap állás után szerintem nem vészes. :) Izzítógyertyák jók, bár ki tudja mennyi idő alatt izzanak fel rendesen. Lehet már öregek. Kipróbálom már majd egyszer, hogy két izzítással hogy indul. :) Kicsit kopogósan jár hidegen, de ahogy melegszik elhagyja és csendesül.

Előzmény: Popsi (19970)
Popsi Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19970

Hát nem túl acélos..vagyis a hangja az(enyém melegen csetteg) :D De indúlhatna ez jobban is.

Előzmény: Ricsi89 (19966)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19969

Egyébként pedig nem is kellene bele, hiszen, ha egyszer le van légtelenítve a rendszer, akkor se légbuborék nem keletkezhetne, és vissza sem engedhetné a gázolajat, tehát pumpa nélkül is vígan mennie kellene. Ha légbuborék van a rendszerben, akkor valahol fellevegősödik, aminek az okát kellene megkeresni, nem plusz pumpát beépíteni.

Előzmény: HerrFriedrich (19967)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19968

Nem kell sokat tökölni vele, úgyis csak akkor megy, amikor az izzítás. Menet közben az adagoló szívja. Amúgy is a nyomó ága a pumpának egy T-elágazáson keresztül vissza van vezetve a tank aljára. Legalább is E34 esetében. Ezért rakhatsz bármilyen pumpát bele, nagy nyomásra ne számíts az adagolónál.

Előzmény: HerrFriedrich (19967)
HerrFriedrich Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19967

0,5 az nagyon kevésnek tűnik. Van nekem egy E38 730d külső Ac-m, lehet beépítem azt mert gyanítom erősebb, mert a mostani gyári gyenge, mert látszik a sok légbuborék és nem nyomja jól fel a rendszert.

Előzmény: Ricsi89 (19965)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.02 0 1 19966

Reggeli, friss. :)

Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19965

Minimális, kb 0,5bar lehet.

Előzmény: HerrFriedrich (19964)
HerrFriedrich Creative Commons License 2017.01.02 0 0 19964

Köszönöm. Egyébként hány báros nyomáson dolgozik az Ac?

Előzmény: Ricsi89 (19963)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.01 0 0 19963

E36-nál az F18-as biztosíték a pumpáé. Amire te adtál áramot, az valószínű valami gyújtásra kötött áramköré lehetett, amivel így visszatápláltad a gyújtást is.

Előzmény: HerrFriedrich (19962)
HerrFriedrich Creative Commons License 2017.01.01 0 0 19962

Nekem E36 25tds van és ha adok áramot a biztidoboz melletti pozitivról akkor van neki gyújtás meg minden, pedig kulcs a zsebemben.

Előzmény: Ricsi89 (19961)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.01 0 0 19961

Ez csak E34-re igaz. Gyújtás nem kell, csak adni áramot a biztosítéknak és megy amíg áramot kap. Ez a biztosíték csak a pumpáé, semmi másé, tehát semmi másnak nem kellene mennie.

Előzmény: HerrFriedrich (19960)
HerrFriedrich Creative Commons License 2017.01.01 0 0 19960

Én ha adok áramot a 23-as biztinek, akkor csak egy kis időre kapcsol be az ac, az izzítás, a fűtőmotor. Az ac külön nem megy.

Előzmény: Ricsi89 (19944)
No Home Creative Commons License 2016.12.31 0 0 19959

Boldog Újévet neked is és a Fórumozóknak,Zolinak,Krisznek,és Vojnó "Bácsi"-nak,Ígérem jövőre kevesebb kérdést teszek fel nektek (Ha nem baj? :) ) Bogi ha Cegléd közelében is lesz találkozó megjelenhetek? (Tudom már nincs Tds-em és benyás lettem de Bmw az Bmw nem? :) ) 

Előzmény: Bogi86 (19957)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.31 0 1 19958

Ha nem lennék ilyen messze mindentől, még benne is lennék. :)

Boldog új évet mindenkinek és hibamentes dízelezést. :)

Előzmény: Bogi86 (19957)
Bogi86 Creative Commons License 2016.12.31 0 1 19957

Boldog Új Évet minden kedves fórumozónak :)

Jövőre csinálhatnánk a tavaszi parkolóparádén ismét egy kis mini tds találkozót. 

 

Üdv mindenkinek

Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.31 0 0 19956

Ha 93-as, akkor csak ADS interfész fogja vinni a Dis programmal. Az ADS interfészről pedig itt a rajz. http://www.4shared.com/office/1KPIW5sJba/BMW_ADS_interface.html

Kipróbált, működik.

Előzmény: goofri (19955)
goofri Creative Commons License 2016.12.31 0 0 19955

Nekem is 93-as a kocsi! 

Ilyen ADS  összerakásról van valami rajzod? Van egy OBD1-OBD2 átalakítom, de ugyebár abba semmi elektronika nincs. 

Ezt próbálta már esetleg valaki?

http://www.ebay.de/itm/Diagnose-Gerat-Obd2-BMW-E28-E30-E34-E36-E38-E39-E46-Z3-Kompatibel-zu-carsoft6-5-/112205029865?hash=item1a1ff0e1e9:g:ULIAAOSwFnFWAlOs

Ez is ugyanazt tudhatja mint amit tegnap linkeltem?

Előzmény: Ricsi89 (19954)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 19954

Azt a kutya mindenit. Nem olcsó cucc. Egy ADS kábelt egy ezresből össze lehet dobni. Viszont a program, na az a nem mindegy. Inpa 95-től viszi az autót jobb esetben, régebbinél nem valószínű. Nekem 93-as az autó és nem megy vele. Csak a motorvezérlőt tudom, de azt is úgy, hogy 95-ös autóból lett beletéve. A DIS lenne az, ami visz elvileg mindent, de még nem találtam olyan verziót, amit be is tudnék állítani, hogy működjön. :) Légzsák hibát kellene törölnöm, de még nem bírtam szóra a programot.

Úgyhogy nem egyszerű a dolog.

Ha esetleg valaki tud működő programot és hozzá fullos telepítési leírást, akkor azt szívesen fogadom. :)

Előzmény: goofri (19953)
goofri Creative Commons License 2016.12.30 0 0 19953

Sziasztok! 

 

Volt már itt szó többször is a diagnosztikáról TDS-hez. Szeretnék én is egyet a saját szórakoztatásomra, hibakód, élőadat olvasásra, stb. Valaki tudna segíteni benne, aki járatos, hogy mivel érdemes elindulni? 

Egy ilyen kábellel már lehet próbálkozni? 

http://www.ebay.com/itm/Tiny-ADS-Interface-with-diagnostic-connector-for-BMW-INPA-DIS-EDIABAS-/261951836011

 

Milyen programot ajánlotok? 

Privátba is jöhet segítség!

E34 TDS lenne az áldozat!

 

Köszi! 

Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 19952

A porlasztóknál nem kell légteleníteni, csak az adagolót kell az AC-val felnyomatni. Persze ha működik az AC-d. Aztán ha nincs nagyon elől a fedél, akkor be kell indulnia.

Előzmény: Fulesman (19951)
Fulesman Creative Commons License 2016.12.30 0 0 19951

Szia.

Cca 3*szedtem le a fedelet hogy a gyűrűbe belemenjen, de szerintem benne van. Önindítóval, a porlasztóknál fellazítva légtelenítettem le. Remélem holnap sikerül megcsinálni :) 

Bízom benne a 41.-ik szülinapomkor nem hagy cserben a szerencsém :) .

Ha készen leszek, tájékoztatok itt mindenkit.

Előzmény: Ricsi89 (19950)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 19950

Összerakva már csak úgy, hogy elindul. :) Ugye óvatosan kell rátenni, irányba álltani a gyűrűt is, hogy a lyuk felül legyen, a fedelet meg hozzá igazítani. Nekem még nem volt olyan, hogy ne ment volna bele. Pedig én még a szívósort sem vettem le legutóbb fedél javításkor.

Ac pumpával felnyomattad egyébként összerakás után az adagolót?

Előzmény: Fulesman (19949)
Fulesman Creative Commons License 2016.12.30 0 0 19949

Szia.

Lassan neki is állok a beállít!snak.

Hogy tudnám esetleg leellenőrizni hogy a gyűrűbe a helyére ment e a kis bütyök?

Köszi.

Előzmény: Ricsi89 (19944)
Bogi86 Creative Commons License 2016.12.29 0 0 19948

Egyébként a 11-es adagolóval már én is kacérkodtam. Mik a tapasztalataid vele? Írtad, hogy füstöl. Mondjuk az lehet csak beállítás kérdése is. Fogyi, menetteljesítmény? 

Előzmény: karika1986 (19945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!