Köszönöm a dicséretet mindenkinek! Barkácsolgatok tovább, aztán majd ha megleszek mindennel, megbeszéljük, hogy hogyan juthat el a pakli azokhoz, akik szeretnének belőle. Addig is kitartás! Ja, és a zöld hátlapot komolyan gondolom :)
Ez durva jó ! Feltétlenül zöld legyen a háta és ilyen ! Nehogy el...izéld valami más mintával. Nincs ezen semmiféle jogdíj, de ha van, akkor sem magyar és kártyagyári, vagy Minervás. (Ők is lopták.)
Örülnék, ha ránéznétek, és megfogalmaznátok akár pozitív, akár negatív észrevételeiteket (előre is köszönöm!). A zöld hátlap amolyan kis vicc próbál lenni :)
"My tribute to Ronnie Peterson the "Super Swede" who died during the 1978 Italian Grand Prix at Monza in an horrible start crash. He was one of the most talented and best skilled drivers during the 70's."
A 61-esben a piros Jaguár D-Type és a kék Ferrari 246-os szerintem nem jó (bár találtam a sok zöld mellett egy piros Jaguárt is a neten).
A 65-ösben a Porke szerintem ezüst kéne legyen, az 1-es rajtszámú Cooper Climax angol versenyzöld volt.
A 69-esben a Honda fehérnek kellene legyen, nem tartom kizártnak, hogy volt a Citroen MEP X2-ből piros, de azért a francia versenykék lenne az elvárás, az Abarth meg ha nagyon akarom talán piros.
A Modern Autókban a 10-es rajtszámú Lola T naracspiros volt, a 4-es rajtszámú McLaren M7C narancssárga, a Lotus 72-es színét sem igazántalálták el, az piros-arany-fehér volt, bár a neten van ilyen lilás felső színű kép is, de azt gyanítom, hogy az nem jól siekrült kép, mert a szüponzor, a Gold Leaf cigarettagyár szinei piros-arany-fehér volt, ez volt az első F1-es autó, ami nem anemzeti versenyszínben, hanem egy szponzor szineiben indult, a kék Ferka meg óriási baklövés.
A sárga hátúban a Tyrell természtesen francia versenykékben futott, A Lotus színe ismét melléfogás.
Hát ha végigszöszmötölted, akkor engem is érdekel a pakli. A színhibákat is javítod? (Nem vagyok benen biztos, hogy a 69-esben van, de sok pakliban van, mert fekete-fehér képről csinálták a rajzokat, és csak találgattaka szineket illetően. Így lett kék ferrrari, stb...
Köszi, habár most pár napja (és még pár napig) kicsit nagyobb autón dolgozom (a Kisfiamnak készítünk éppen farsangi jelmezt, ami mi lenne más, mint egy kék autó :) ). A blogbejegyzésedet korábban már olvastam, akkor is tetszett, valakivel meg is osztottam akkoriban az én autóskártya rajzolós élményeimet. A kézi rajzzal annyi a bajom, hogy hatévesen tök jó autókat tudtam rajzolni, de most, majd' harminc évvel később is csak ugyanazt a szintet tudom hozni... a türelmem viszont végtelen, így döntöttem a '69-es szöszmötölős felújítása mellett.
Hát, ha mondjuk tele lett volna magyar '60-as - '70-es évek beli, sárga-piros-kékhátúakkal, akkor biztos sokunkat megütne a lapos guta. Így azért annyira nem fáj a szívem érte, bár biztosan volt benne 1-2 mazsola.
Az értő szemet nem lehet becsapni: igen, valóban kézi rajzos effekt, aztán vektorgrafika, majd ennek a további finomítása (így leírva milyen egyszerűnek tűnik, ehhez képest én mennyit szöszmögök vele...). A '69-es pakli választása kézenfekvőnek tűnt, mert ahogy itt többeknek is, nekem sem tetszenek az eredeti rajzok túlzottan, viszont az autóit nagyon kedvelem. Úgyhogy gondoltam egy nagyot, és a kevés szabadidőmbe beleszorítottam még a kártyagyártást is, csak úgy "lárpurlár" :)