Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Valszeg nem karbi gond lesz ott. Igaz így megmondani nem lehet. Másik 2t robogóval ne versenyez mert minden 4t motort agyonver. Szóval megnéznem én azt a motort.
Ha nem megy úgy mind ment nem csak a karbi tudja csinalni. Szóval van ott meg jo pár dolog ami miatt nem megy pl variator vagy légrendszer és meg sorolhatnám.
Egy xciting 250es egyenlőre boldog tulajdonosa vagyok. Budapesten tudtok ajánlani olyan szerelőt,aki ért a típushoz? Egyenlőre a karburátort kéne beállítani,mert a tisztítás után nem sikerült jól. Tavaly,mikor használtam utoljára simán fel tudtam gyorsulni 120-130ra,most max 90!
Egyébbként sztem nagyon kényelmes robogó városi használatra.
Szép volt jó volt de most véget ért egy fejezet, sajnos.
Sosem bántam meg egy pillanatra sem ,hogy ezt vettem meg annak ellenére sem , hogy sok ember szívott ezzel a tipussal , ha tehetném még egyszer megvenném mert nekem csak örömet okozott.
Mindenkinek köszönöm a sok jó tanácsot , jó volt itt lenni embereket és véleményeiket megismerni.
Hmm. Vasárnap turáztam a kis super9-el... Ahhoz hogy hervadt külalakkal bír, talán üzembiztos lesz... Viszont 30pár km után rájöttem, hogy ezzel balatoni túra nem lesz... (ha gombostűbe ültem volna, nem biztos, hogy megérzem):-)))
Egy előnye szokott lenni, a 100-as prémiumokból rendszerint vagy teljesen kihagyják a bikomponenst, vagy nem simán etanolt hanem etbe-t tesznek bele. Nem rohad bele a karbiba olyan hamar.
Mert nem árra van optimalizálva a motor. Azért mert jobb attól nem lesz jobb. Mivel jobb benzinek a jo tulajdonságai nem érvényesüknek egy karbis motoron. Mivel sem a kompresszió nem nő sem pedig a gyújtást nem tudja hozza igazítani. Mind egy korszerű benzinesnél. Egyébként mert nem ég optimálisan a motorodban a benzin. Röviden ennyi. De ha beírod a googleba h 95 vagy 100 benzint tankoljak lesz ott rá tudományosabb magyarázat. Mert erről regényt lehet írni.
Akkor ne tankold azzal ennyi. Egyébként sem való abba 100as benzin. Nem arra tervezték és értelme se sincsen hacsak nem akarod az olajtarsasagot gazdagítani.
Pár hónapja vettem egy 2008-as xc-300-at. Most azt csinálja, hogy indulás után (hidegen) ha erősebb gázt húzok, csikorog / ciripel. Pár perc után "elmúlik", gondolom bemelegszik valami. Mi lehet ez? foglalkozzak vele, vagy hagyjam? Gondolom így jobban kopik benne valami.
Sziasztok! Motorvàsàrlàs előtt àllok, 2 tipus között vacilàlok vagy downtown 300m3 vagy xciting 300. Feltudna valaki vilàgosìtani, h melyik nagyobb, erősebb, ill melyik milyen közlekedèsre ajànlott (vàrosi v tùra)? Előre is köszi!