Már megvolt a Praktiker, és épp házhoz szállítást rendeltem a Máriássy utca felőli portán, de láttam még egy Ferencváros-Marhavásártér bádogtáblát egy, azóta lebontott épület falán, itt (fényképezőgépem viszont még nem volt):
Marhavásártér állomásnak nem volt szerintem felvételi épülete.
Vasúti szempontból nem is állomás, hanem iparvágány volt: a Budapesti Marhavágóhíd és Húsfeldolgozó Vállalat iparvágánya.
Vasúti személyzete nem volt. A kiszolgálást Bp-Fc állomás végezte a tartalékmozdonnyal és személyzettel, de csak a telep kapujáig.
Innen a kocsikat a Vállalat vontatta a kezelési helyére és intézte a ki-és /vagy berakást.
Ezeket a belső mozgásokat "Szolgálati Utasítás" szabályozta.
Azért sem lehetett "felvételi épület", amin a tábla volt, mert akkor a vágányokat onnan számozták volna. A valóságban viszont a Mester utca felől volt az I., legbelül az épületek felé pedig a III. vágány.
Mindenkinek nagyon köszönöm a válaszokat, azonban azt hiszem, tegnap késő este talán nem egzaktul tettem fel a kérdésem. :) A képeket, vágányrajzokat illetve a neten fellelhető egyéb infókat korábbról magam is ismerem, fentrol.hu-t is bújtam, a területen is jártam párszor, mivel igazából ez a hozzászólás gondolkodtatott el.
Tehát maga a felvételi épület a Máriássy utcában lett volna, ezt meg tudja valaki erősíteni?
A képek alapján módosítom az előbbieket. Ezek szerint a Mester utca és a Könyves Kálmán krt mai kereszteződése környékétől a Mester utca - Vágóhíd utca sarkáig terjedhetett.
Lényegében iparvágány Ferencvárosból a Marhavágóhídra. Kb. a Vágóhíd u - Mester u - Máriássy u által körülvett területen. (A Vágóhíd u-hoz közelebbi részen) Ferencváros Nyugati rendező felől volt megközelíthető a Külső-Mester és a Mester utcán át.
Igen leaszfaltozták,de a fénysorompó az még mindig ott villog az átjáró előtt. Gondolom azért mert az átjáró hivatalosan nem szűnt meg csak így egyszerűbb volt megoldani hogy ne legyen rossz az út.
Persze mert a Tamási - Keszőhidegkút-Gyönk vasútvonalon miután leállt a forgalom majd a vasútvonal felújítása alatt illetve utána a vonatpótlás Tamási - Pincehely között történt, ezért szerepel(t) a személyszállítási térképen.........