Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2021.05.09 0 0 72094

Hali. 2005-ös Thaliát tagnap kiporszívóztam. Már elég régen volt takarítva. A pótkerék állt a vízben. Vagy 3-4 centis víz volt. Most száradás alatt áll. Hol ázhat be? A lámpákat most körbekentem vazelinnel, de a jobb lámpa alatt a test csatlakozó mellet van egy műanyag valami. Úgy látom mintha ott folyt volna le a víz. Kivülröl a lökös takarja, nem látok semmit, hogy az mi lehet.

Pinterlaca86 Creative Commons License 2021.05.01 0 0 72093

Hello Renault tulajok volna 1 nagy gondom vagy 2 az egyik hogy ezt a kocsit vettem erre nincs megoldás már , 2 gond az haza értem meg állám a kapuba miközben járt ki nyitottam nem nyitott a központi zár nem foglalkoztam vele 1 óra múlva mentem volna nem inditott akor vetem észre nem világít és nem is villog az immo tudtok valami segitséget erre 5 szerelö láta nem találja most az 5 ik szerelöse tudja mi van diag nem látja az immot valami ötlet ? Gyufán kivűl 😄.Kösz a válaszokat.

Papalac Creative Commons License 2021.04.30 0 0 72092

Alapjárati motpr vahy FHP jeladó. Mindkettő tisztítható könnyen.

Előzmény: szuszimaci (72090)
tefi Creative Commons License 2021.04.29 0 0 72091

Nekem volt hasonló,de akkor melegen csinálta ugyanezt!

Hidegen pöccre indult.

FHP csere oldotta meg!

 

Előzmény: szuszimaci (72090)
szuszimaci Creative Commons License 2021.04.28 0 0 72090

Sziasztok.

2002 1.4 16v es Tháliám hidegen második harmadik indításra indul el. Melegen nincs gond indul mindig.Csak teker az önindító.

Volt már valakinek ilyen problémája? Esetleg lehet e FHP vagy benzin szivattyú?Hogy tudnám kideríteni mi a baja?

Köszönöm.

horpis Creative Commons License 2021.04.28 0 0 72089

Köszönöm a rajzot Papalacnak . Vízhőmérséklet szenzor jele melyik csatlakozóra érkezik és a motorvezérlő lábkiosztásának azonosításához kérnék még segítséget.

Papalac Creative Commons License 2021.04.25 0 0 72088

120=motorvezérlő

321=előtétellenállás, 1,2 fokozat

262=ventilátor motor

784=1. fokozat relé

336=2. fokozat relé

 

A motorvezérlőbe megy a hőgomba jele és az alapján kapcsolja a ventit.

 

Előzmény: horpis (72087)
horpis Creative Commons License 2021.04.22 0 0 72087

Szevasztok !

2001-es 1,4 8v benzines Thalia javításához kérnék tanácsot illetve kapcsolási rajzot a hütőventilátor

vezérléséről.Régebben már voltak problémák vele nem indult magasabb víz hőmérsékletnél ,de a szenzor cserével az meg oldódott.Most a szenzor jó, relé jó (nem kap vezérlést)Relét átkötve a ventilátor megy. Ha jól tudom a szenzor csatlakozó lehúzásakor a ventilátornak el kell indulni.Régebben ez működött is igy most nem.Mivel nincs áramutas rajzom és használhatót nem találok nem tudom honnét vezérlik a relét.Ha valaki tud segíteni köszönöm.

somagabor Creative Commons License 2021.04.20 0 0 72086

Szia!

 

Emiatt a hiba miatt szerelőt cserélj ne autót.

 

Hajtókar csapágy alapjáraton is csattog ha csattog.

Befecskendezési hibára bontás nélkül 2 vizsgálat létezik a dci-ben.

Az egyik a nyomás felépülésének vizsgálata, a másik a résolaj veszteség mérés.

Ha mind a két teszten átmegy, az injektor hiba nagyjából kizárható.

 

Ha valóban annyi a méter amennyi, és az autó nem több mint 85 LE, és az olajcsere valóban megtörtént akkor amikor annak meg kellett történnie, a hajtókar csapágy kizárható.

Én 250 ezer km után vettem ki, és még mehetett volna. 110 LE dci-nél szokott előjönni gyakrabban a probléma, de ott se feltétlen 90 ezer km után.

 

Szóval szerintem keress meg egy olyan embert aki már javított is Renault-ot és nem csak abból indul ki hogy ja ezek úgyis HK csapágyasok.

Erre én is rászaladtam anno, ezért is került ki a csapágy 250 ezer km-nél feleslegesen.

 

Ha mégis az a baj, akkor meg pont néhány óra és pár 10 ezer HUF és go tovább ahogy előttem már írták.

Az injektor felújítás többe kerül.

Előzmény: Devente (72082)
nagya2 Creative Commons License 2021.04.17 -1 1 72085

HAli!

A lyánynak, még birgya, de ez csak a full fapad 1.5dci 65Le-vel, 175000 van benne.

Az aloj 15000-ként cserélve, végig 5w-40-es(mostmár 2 évente van cserélve, mert a lyány évi 4-5000km megy)

Üdv Nagya

Előzmény: Devente (72084)
Devente Creative Commons License 2021.04.17 0 1 72084

Szia!

 

Igen, ebben talán igazad van, de úgy gondoltam lassan eljött az ideje egy fiatalabb és benzines autónak.

Előzmény: nagya2 (72083)
nagya2 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 72083

HAli!

Egy alsócsapágysor csere nem a világvége, fillérekből megvan oszt GO tovább.

Üdv Nagya

Előzmény: Devente (72082)
Devente Creative Commons License 2021.04.16 0 1 72082

Szia!

 

Köszönöm a felajánlást, de mint kiderült az alsó csapágy szólalt meg az autóban..

Eszembe nem jutott volna, hogy 95000 km-nél normális használat és olajcserék mellett ilyen előfordúlhat,

de már felvilágosítottak a szerelők, hogy ez sajnos tipikus 1,5 dci betegség.

Amennyiben valakit esetleg érdekek egy 20 éves 1,5 dci clio, fél év érvényes műszakival,

első túlajdonostól az keressen privátban nyugodtan.

Budapesten van az autó, a km-t garantálom ami benne van, be lehet indítani de közepes fordulaton már kopog a csapágy.

Előzmény: somagabor (72075)
4728ITI Creative Commons License 2021.04.09 0 0 72081

OK!

Én csak azért írtam, mert erre általában senki nem gondol. Pedig, ahogy nálam is bejött, másnál is előfordulhat. A jobbra húzást a fék is okozhatja, emeld fel a kocsit és nézd meg hogy könnyen forog-e a kerék.

Előzmény: csakovacshu (72078)
somagabor Creative Commons License 2021.04.09 0 0 72080

 

2 db jóképű Renault Thalia lemezfelnim még maradt.

 

14"

homokszórás és festés óta gumi nem volt rajt.

 

Mondhatni újszerű.

 

5000 HUF kikiáltási áron.

joco81 Creative Commons License 2021.04.09 0 0 72079

A futómű beállítás az első kátyúig tart, ami lehet a szervízből haza vezető úton is.
Minden kátyú, úthiba "pofozza" a futóművet. Én fél évente állíttatom a futóművet, minden kerékcserénél. (Napi 100Km-t ingázok és nem autópályán)

Előzmény: csakovacshu (72076)
csakovacshu Creative Commons License 2021.04.09 0 0 72078

Gyári értékre volt felfújva 2 hete, most mérve talán 0,1bar eltérés volt a jobb elsőben! Ez nem sok szerintem!

Előzmény: 4728ITI (72077)
4728ITI Creative Commons License 2021.04.09 0 0 72077

Lapos a jobb első gumi, mint ami nemrég nálam is volt. Még 1 bár se volt benne.

Előzmény: csakovacshu (72076)
csakovacshu Creative Commons License 2021.04.09 0 0 72076

Egy renault thalia benzines autónál, olyat csinál, hogy a kormány elengedése után egyből jobbra elindul az autó. Futómű beállítás kb fél éve volt. Felfüggesztésen minden jó szilentek is, két féltengely csukló cserélve volt. Futómű beállítás ezután volt, kb fél éve. De utána is kicsit mindig jobbra indult. Az első stabilizátor szilentek vannak megrepedve, de gondolom ez nem befolyásolja(ezeket most fogom cseréltetni, 2 évet bírnak csak).

 

Mi okozhat ilyen hibát?

 

somagabor Creative Commons License 2021.04.07 0 0 72075

Szia!

 

A CLIP-em megmaradt, az autó már másnak okoz örömet.

 

Ha megvannak a kódok és nem vagy messze Ajkától megcsinálom neked.

Mailben egyeztessünk, mert nem gyakran olvasom a fórumot, csak néha feltévedek nosztalgiából. :-)

 

A korrekciós kódra szüksége van az ECU-nak hogy a befecskendezés megfelelő legyen.

Felújításnál a tesztpad generálja.

Ha csak 1 csúcsot cserélsz az nem lesz örök életű arra azért figyelj oda. Általában szettben szoktak gondolkodni és a magasnyomású szivattyút is meg kell simogatni ilyenkor mert hamar ellövi az új injektorokat is ha már meg van kopva.

 

A Delphi egyébként abszolút jó common rail rendszer csak nem Magyarországra való. Én több mint 300 000 km-t mentem el egy garnitúrával és utána a felújítás után további 200 000-et. Még most is megy.

 

 

 

 

Előzmény: Devente (72070)
4728ITI Creative Commons License 2021.04.07 0 0 72074

Szia!

Hát még én hogy örülök, évek óta kínlódtam vele. Szerencsémre a gombnyomásos módszerrel mindig el tudtam indítani. Szerettem volna én is megszüntetni az immot, Neked hogyan sikerült?

Előzmény: zotya88 (72073)
zotya88 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 72073

Szia! Örülök hogy megtaláltad a hibát!   Bárcsak elöbb jöttem volna fel ide.   Bár most az enyémből végleg kibaszt..... k az immot! Így gondom nem lesz rá többet😁

Előzmény: 4728ITI (72063)
zotya88 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 72072

Csak azért mert nem volt akkor bontóban clio viszont a twingoé teljesen passzol. Az pedig akkor egy bevált szokás volt a környékünkön  hogy a chipet vagy kulcsot odafogatták a vevőhöz.  

Előzmény: ivókút (72061)
ivókút Creative Commons License 2021.04.04 0 0 72071

Akinek van Clip-je az meg tudja csinálni.

Előzmény: Devente (72070)
Devente Creative Commons License 2021.04.04 0 0 72070

Szia!

 

Értem, és köszönöm szépen a segítséget. 

Remélhetőleg találok valakit aki géppel fel tudja tanítani a csúcsot.

 

Előzmény: ivókút (72069)
ivókút Creative Commons License 2021.04.03 0 0 72069

Mert a gyárban( ahol az injektort gyártják) a gyártásból eredően van egy szórás(nem teljesen egyforma mindegyik). Ez miatt van más száma mindegyiknek, mert más a szórásképe (vagy micsoda) és a szám alapján tudja a motorvezérlő, hogy mennyit kell neki nyomni. Én valami ilyesmire emlékszem...

Előzmény: Devente (72068)
Devente Creative Commons License 2021.04.03 0 0 72068

Szia!


Persze értem, csak hát mondanak ezt is meg azt is.

Egyébként az miért van, hogy az autóban mind a négy  injektoron más és más szám van..?

 

Köszönöm a válaszodat, megpróbáljuk valahogyan rátanítani.

Előzmény: nagya2 (72065)
never.jr Creative Commons License 2021.04.03 0 0 72067

Ezzel indítottam a hibakeresésnél, de mindent rendben találtam. Marad az önindító (sajnos még nem volt időm kiszedni), csak furcsa, hogy 75ezer km van a kocsiban és haldoklik (illetve most már meg is halt).

Előzmény: gysevic (72066)
gysevic Creative Commons License 2021.04.03 0 0 72066

Érdemes lehet átnézni a motor-kaszni-akku negatív kábelkapcsolatokat is. Egy picinek tűnő lazulás,vagy korrózió is okozhat gondokat,bár az önindító hamar előhozná az ilyen problémákat.

Előzmény: never.jr (72044)
nagya2 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 72065

HAli!!

Nemhiába tesznek rá egy rakat számot az injektorra.......

Fel kell tanitani (meg kell mondani) az ecu-nak mellik az uj befecsi.

Üdv Nagya

Előzmény: Devente (72064)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!