Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Saughassy Creative Commons License 2019.10.06 0 0 217418
Olyan helyen kell venned, ahol fel is próbálhatod. :) Lehet, hogy megis más a felszereltség, és nagyobb a feknyereg.
Előzmény: BiagioArtiani (217417)
BiagioArtiani Creative Commons License 2019.10.06 0 0 217417

Sziasztok! Szeretnék a téli időszakra vásárolni a Giuliettámra (1.4 TB 120LE) acélfelniket. Azzal a problémával találkoztam, hogy a gumis szerint a gyárilag R17-es nyári kerékkel szerelt változatra nem lehet R16-os acélfelnit tenni (én pedig azt szeretnék)... Az autó gyári ajánlása is R17-es kereket ajánl télire. Ugyanakkor ez az autó (ugyanez a felszereltség és kivitel) kapható R16-os kerekekkel is... Van valakinek erről gyakorlati tapasztalata?   

Davk88 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 217416

Sziasztok!

 

A tanácsotokat szeretném kérni, mivel Alfa 159 vásárlásán töröm a fejem. Az általános információkat tudom, hogy Jtd motorral az igazi, viszont én mindenképpen benzinest szeretnék, egyrészt, mert benzines párti vagyok, másrészt pedig nálam semmi  sem indokolja a dízel használatát, félek is a magasabb szokásos dízeles kiadásoktól. Családi autónak gondoltam az 1.8 mpi kombit, ami elvileg sima szívó benzin (azt is tudom, hogy az Opelekkel rokon a motor). Mindenhol csak azt olvasom, hogy kevés bele, nehéz az autó, viszont konkrét tapasztalatokat nehéz találni. Beválhat ez családi autónak rizikómentesen? Tudom, hogy az alkatrészek nem Swift árban lesznek, de erősítsetek meg, hogy családi autónak napi használatra beválhat.

 

Köszi előre is!

Csubakkka Creative Commons License 2019.10.04 0 0 217415

Sziasztok, egy fiatos társfórumból ugrottam át, hátha valaki épp féktuningban gondolkodna. Van egy pár 4 dugós Fiat Coupe 20v turbo Brembo féknyergem, amit eladnék, betétekkel, stiftekkel és rugókkal. A betétek gyakorlatilag újak (ld a képeket). 28x305-ös tárcsa passzol hozzá, amiből létezik 4x98-as verzió is. A rögzítés lyukainak távolsága 130mm. Ha valakit érdekel írjon/kérdezzen bátran, mindenre szívesen válaszolok.

Saughassy Creative Commons License 2019.09.24 0 0 217414

Az en Fiat916-om meg ebben a  honapban gurul muszakizni, valoszinuleg lemosom elotte. Hala az egnek kb ennyi tennivalom van vele, hálás jószág. Mondjuk a 145 sem hagyott meg ott sehol, pedig az aztan ridegtartasban van.

Bloom III Creative Commons License 2019.09.22 0 0 217365

Az enyém éppen tegnap talált haza a szervizből. Ráadásul jubiláltunk is, éppen 5 éve volt nálam.

Előzmény: TudatLan (217363)
Adm Creative Commons License 2019.09.22 0 0 217364

Megy, jön, gurul, nincs mit írni róla, max hogy gondolkozom, mi legyen az utódja, de még van két ével eldönteni.

Előzmény: TudatLan (217363)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.22 0 0 217363

Paco + a többiek....

Mindenki arckönyvre költözött vagy csak simán, semmi sem történik a menedzsertalicskák háza táján...?!?

 

GYk. menedzsertalicska?=? Fiat159  stb...

:-)

Kéretik _nem_ besértődni.... Grazie. ;-)

Előzmény: TudatLan (217410)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.15 0 0 217410

Szia

Szivesen irnék részletesebben, de picurka telefonról pötyörészni a betűket.......nem igazán az én világom.....így is tele vannak elütésekkel a hozzászolásaim....

Gunk néven tudsz rákeresni, az egyik, általam említett adalékra. Ebből a Gunkból, az injektor tisztítót , ajánlottam volna neked..... időnként érdemes a teljes üzemanyag rendszert " átmosni "...

A spuriból, a piros színű való a dízel gépkocsikba, a kék pedig a benzinpusztítókba. Ha csak és kizárólag , 2-3 km-es utamra, használod a gépkocsit, jéghideg motorral, akkor igazából, egyik adaléknak sincs különösebb értelme...

Ne bántásként vagy kioktatásként vedd, a fentieket, nem ez a szándék... egyszerű felhasználó vagyok... tapasztalatokat osztanék meg....segítő szándék..semmi más. Ha éppen nem vagyok beteg, a fél életemet , különböző kocsikban töltöm.... kb(. a robogótól a 4tengrlyes billencsig )

 

Ha már félig meghaltak a JTS befecsik, akkor már nem tudott volna az adalék segíteni. Ott kellett / lehetett volna bevoni az injektor.hu csapatát. Szerintem .

A Xadonak is vannak jó gyártmányai...

Seléniát én hanyagolnám a helyedben, amióta fémdobozról váltottak műanyagra......nos , nem javult a beltartslom sem. Próbálok finoman fogalmazni....

Mi mostanság , a szgk-k egy jó nagy részében, Motult használunk. Vagy Fusch-t. Vigyázn i  kell, a hamißítvánxokkal..Selenia racing 10w60, például hullámzó minőség.... félúton az átlagos és a nem ajánlott között.

FÉmdobozos HPX eddig nem okozott csalódást.

Előzmény: nikita53 (217409)
nikita53 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 217409

lehet ma megyek Szekszárdra meg nézem mit adnak és honnan származik. Mi ez a Spuri meg gunko ? Nem is merem ezeket gondolom valami adalék lehet. Sosem használtam őket félek az ilyen dolgoktól mivel olvastam több ilyen és olyan véleményt. Amikor be úszott ez az injektor probléma na akkor tettem bele injektor tisztítót hátha jön a nátha na az jött is. Cserébe viszont maradt a probléma. A spuriról hallottam,de ez a gunko nem is hallottam róla mire jó elméletileg? Erről a Xadóról olvastam,de arról is megosztó véleményeket. Valamelyik Alfás csoportban olvastam,hogy valaki ilyen motor olajjal használja az autót elájulásig dicsérte. nem tudom szerintem nem véletlenül adja meg a gyár a Seléniát nem tudom lehet leragadtam valahol ezekkel az olajokkal.

Előzmény: TudatLan (217408)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.13 0 0 217408

OMV logisztika: átlagos (=ideális?) esetben, a Duna vonalától nyugatra, a schwehati finomítóból viszik a prémium termékeket. Ha esetleg, slovnaft vagy szhbatta a forrás, akkor is gondos a minőségellenőrzés. Ergo , hs nincs valami dzrva trükközés, a Dunántúlon nyugodt szívvel tankolhatsz az OMV-nél. Ettől keletre, logisztikai és kereskedelmi okok miatt.... adalékolt,  mol v. lukoil bázisuzemanyagot találsz jó eséllyel, különböző márkanevek alatt, forgalmazva.

 Benzinhez,ha tudsz, keverj , vagy spurit vagy gunkot....2-3 teli tank után érzed majd a különbséget....

TOvábbá, vezetési stílus függő....a JTS nyűgök egy része.... illik fotgatni néha... tartós alacsony fordulatok, nem igazán használnak neki....

Előzmény: nikita53 (217406)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.13 0 0 217407

1et értek veled. Még 156 gta koromban probálkoztam, néhányszor a Mol premium benzinjével. Evo100 vagy  hasonlo volt a folyadék megnevezése.... Simán sz@r volt. Shell ugyanaz tökben. Semmit nem ért

 

OMV 100, hexántól (százhalombatta) a versenybenzin is birt jó lenni...

dE allandóan nyafogtak , ha utcai autóba tankoltad..

LEgjobbnak az Elf107 hordós tűnt, de qrva drága volt....

Előzmény: nikita53 (217406)
nikita53 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 217406

Na én pont a Mol nál nem veszek még,ha ingyen adják sem kell,pedig van 25 ft/l kedvezményem. Amikor ott tankoltam mindig dobott hibát a rendszer. Vissza tértem a Shell 100 ra azóta nincs ilyen jellegű hiba. Sajnos OMV nincs a környéken ill. Szekszárdon van,de gondolom oda a távolság miatt nem Oszrákból viszik a benyát. Túl nagy választás nincs.

GRoman Creative Commons License 2019.09.11 0 0 217405

Én is azt szoktam tankolni. De a MOL kénmentes 100-asa sem rossz talán.
Shellhez nem az üzemanyag (vélt) rossz minősége miatt nem megyek már vagy 20 éve, hanem mert mindig mindenáron rá akartak valamit sózni az emberre. Egy időben az ÖMV is elkezdte ezt, de szerencsére hamar abbahagyták.

 

De most visszaraktam a garázsba, holnaptól megint bicikli... Télen meg majd autópótló Suzuki, ha a fiam visszahozza Pestről. (Téli gumigarnitúrám már nincs is az Alfához. Illetve van, de használhatatlan. Még azzal vettem. Keményebb, mint a beton...)

Előzmény: TudatLan (217404)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.11 0 0 217404

Szia.

Én OMV 100-al járok, érzésre, ez tűnik a legkevésbé sz@rnak. Ha nincs más, mol-nál tankolok minimálisat, amíg el nem jutok, egy nyugat mo-i omv tankstellé-hez. Shell kritikán aluli, bosszantóan pocsék, amit az utóbbi 2 vésztankolás alkalmával sikerült rám sózniuk..... Majdnem azt írtam, hogy ,, otthon ''...., de hála az égnek, még nem így van....tehát: kint Aralnál szoktam nyálat vásárolni.... Aral102.  Eddig nem volt vele gond...

Előzmény: GRoman (217403)
GRoman Creative Commons License 2019.09.09 0 0 217403

Ez - ha jól emlékszem - 4000-et forog 5.-ben, amikor valamivel 140 felett megyek a pályán (még trafi-határon belül). Ott kellemesen elmormicol.

 

Fogyasztásról mostanában nincs adatom, mert amikor megyek vele, általában bicikliket is viszek - pontosabban akkor veszem elő, amikor több biciklit kell vinni, mert ehhez van keresztrudam. Olyankor szoktunk szórakozni, hogy kiteszem a pillanatyni fogyasztást a kijelzőre, és röhögünk rajta.

 

Másik oldalról viszont prémium benyával tankolom, mert ritkán járok vele, tehát ritkán is tankolok, az meg kevésbé punnyad bele.

Előzmény: TudatLan (217402)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.09 0 0 217402

Fogyasztás téma...

 

Váltóáttéteelek környékén lehet valami. Próbáltam másik JTS-t,  más volt. Ez a mostani , óra szerint, 4.ben alig forog 200 fölé, és akkor sem éri el az 5000es fordulatot.....

 

PErsze ,ilyenkor a fedélzeti hazugsággenerátor 18 literes fogyasztást jelez.

 

Nagy általánosságban...... régen volt.... a gta 8 és 18 közĺött bírt fogyasztani.   5 év átlaga valami 11 liter volt.....ha jól emléXem..... nem egy vállalhatatlan valami.

Előzmény: GRoman (217396)
GRoman Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217401

Igen, te vittél ki Szamosiékhoz a 75-ért, köszi.(Amit vétel után mindjárt ott is hagytam, hogy cseréljék ki rajta a cserélnivalókat.)

A 156-ot szinte egyáltalán nem használom városban. Van két örökölt Suzuki a kapu előtt... Fél telken lakom, a garázsból annyira macerás kiállni, hogy annyi idő alatt beérek a munkahelyre biciklivel. Hát akkor inkább eleve biciklivel megyek... Szóval a garázskirálynőt csak alaposan indokolt esetben hozom elő. Ilyen meg az utóbbi években nem nagyon volt, ezért van a 16 éves autóban 875xx km.

 

Csak az évnek ebben a szakában szoktam motoros esernyőnek használni, pontosabban motoros pollenszűrőnek. Eddig még kihúztam bringával, de tegnap már olyan szarul voltam az allerhógiától, hogy a jövő héten asszem, kénytelen leszek elővenni...

Előzmény: TudatLan (217398)
nikita53 Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217400

Erről konkrétan még nem kérdeztem őket. A hiba jelentkezésénél viszont beszéltem a főnökkel aki azt javasolta,hogy vigyem föl az autót,hagyjam ott 2 napra bevizsgálják 70 ezer huf ért. Nos,ha elvittem volna + a 70 ezer még tetézte volna az amúgy is húzós árat. Végül is egy kérdést meg ér. Hétfőn rákérdezek. 

Előzmény: bojo (217399)
bojo Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217399

Érden a BMS szervíz mér injektorokat. Ott érdeklődtél? 

Előzmény: nikita53 (217397)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217398

Szia

Tényleg,  neked is az van!  Hogy mennek az évek......én még ott tartok, hogy Alfa 75 TS ügyben mentünk 1üt valahová...... Talán a Szamosiékhoz..... ?!?

 

Lehet, hogy te városban használod, nagyrészt...?  Én , alapvetőenf őút / autópálya viszonylatában kocsikázom vele.....

Városi kocsinak gondolnám a JTS-t, illetve, alapvetően uniós sebességhatárok betartasára méretezett valaminek. Plusz sanszos, hogy vagy euro3 teteje, esetleg euro4 lehet, mert azok ilyen lomha sz@rok..... fikázás és bántó szándék nélkül irom ezeket. A Fiat156 gta-val is ez volt a gond. A Busso motorra, kellett volna egy normális gyári program. Euro 0 besorolással.....Az a kocsi, 6.fokozatban, kb. 210től húzott úgy, ahogy szerintem, kellett volna....mindenhol. 1-2-3-4-ben is..... De mind1, ez már történelem. Arra amire kitalálta a gyár, tök jó volt, úgy ahogy volt. Gran turismo..... bár alleggerita...... mihez képest?

MInd1, ez már a múlt és en nnyi....

Előzmény: GRoman (217396)
nikita53 Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217397

Köszönöm az érdeklődést a probléma meg oldódott immár 2 hete. Azóta,hogy lekopogjam rendben minden. Most még van egy olaj és egy vezérlés csere. Eléggé zsebbe nyúló volt a mutatvány. A 4 db. injektor csere megoldotta a problémát. Azért nem csak adott hengernél mert nehogy már legközelebb másik miatt kelljen bontani. Nagyon nem egyszerű a kiszerelés. 85 papír darabonként + tömítés + munka díj. Nekem sajnos nincs műhelyem így szerelőre vagyok utalva. Egy másik oldalon eladásra kínáltam az autót nyomott áron erre jelentkezett egy sorstárs és meg súgta a hiba okát. Azt mondta nehogy elherdáljam az autót ilyen kis pénzért. Ő közel 1 évig szívott ezzel a problémával és senki sem tudta meg mondani a hiba okát. Elkezdték cserélgetni az alkatrészeket így jutottak el a hiba okához. Azóta már segített más embereknek is akik ilyen jelenséggel szívtak. Nem csak a JTS ilyen gyorsulásnál volt 1.8 TS em is  az is ilyen volt alacsony fordulati tartományban viszont 100 fölött meg jön a nyomatéka. 100 nál nem kell vissza kapcsolni meg jön a nyomaték meg ezeket pörgetni kell akkor mennek ez az én tapasztalatom. Nekem nem érte volna meg egy új autó ebben sincs sok mert alig használom. Ami viszont nem egészséges  neki rossz időben többet megyek városban mint országúton. Nálam még autópályát sem látott. Azt hiszem ezzel a hagyománnyal szakítok és havonta elmegyek egyet pályázni. Ártani nem árt neki az biztos. Sajnos mindenhol lepattintottak,hogy nem tudják bemérni az injektorokat mert magas nyomáron dolgoznak volt a válasz Pedig most is szívem szerint beméretném a régieket. Több helyen is azt mondták,hogy ezek az injektorok 100000 nél már kezdenek kehesek lenni nem tudok vitatkozni ezen mert nem értek hozzá. Viszont a tapasztalat őket igazolja. Másoknál is 100000 + X km után jelentkezett a hiba. Mindegy lényeg,hogy megoldódott a probléma és a szerelő azt mondta,hogy sem szívó torok sem a szelepszárak nincsenek el kokszosodva. Legalább ezt tudom.

Előzmény: TudatLan (217395)
GRoman Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217396

Tudatlan:

 

Hát, nem tudom, én nem így tapasztaltam... Mondjuk az enyém nem is ennyit fogyaszt, 10 körül szoktam kijönni (ami a fedcomp szerint 8,5).

Bár neked volt GTA-d, ahhoz képest lehet, hogy igen...

Előzmény: TudatLan (217395)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217395

nikita53

 

hogy áll a JTS projekt? 

sok minden más mellett, kérdem ezt azért is, mert pár hete, magam is egy hasonló típus boldog (el)használója vagyok.... Fiat156 JTS .... furi egy állatfajta, az biztos. Az együtt megtett, kb. 2500 km alapján , amondó volnék , hogy ez egy benzines dízel. Benzint kell beletölteni és kb. egy szívódízel teljesítményeit hozza. Tény , hogy nem fogyaszt különösebben sokat ....átlag 8 liter/100km.... de hogy mekkora siralom völgy.....egy benzinüzemű Alfa Romeohoz méltatlan.....szerintem, amit produkál. Nem szeret forogni, fent nem is érzi jól magát  ., utazósebessége egy nyugdíjas csigáéval vethető össze, előzésbez pedig kötél idegek és jó adag türelem....apátia......szükséges....

Saughassy Creative Commons License 2019.09.06 0 0 217394

Olyasmit talaltam en is. Vegul is nem mergezo a cucc, majd lemosom 'sztkész.

Előzmény: TtK (217391)
bojo Creative Commons License 2019.09.05 0 0 217393

Szeletelt kenyeret veszek. :))

Előzmény: TtK (217391)
Paco155 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 217392

Már akinek van, nekem csak szakácskéseim vannak amelyek élesek is.

Előzmény: TtK (217391)
TtK Creative Commons License 2019.09.05 0 0 217391

A méret és a fogazás alapján a kenyérvágó kés a konyhából a megfelelő szerszám :))

 

Előzmény: Paco155 (217383)
Paco155 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 217390

Szerintem a második eset a valószínűbb.....

Előzmény: Adm (217389)
Adm Creative Commons License 2019.09.04 0 0 217389

Persze, miután vagy megátkoztad, vagy csak egyszerűen túl közel kerültél az autómhoz.

Előzmény: Saughassy (217387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!