Nem tudod, hogyan foglalj ingyen a Ryanairnél? A Wizzairnél? Nem akarsz kártyadíj-sarcot fizetni a légitársaságoknak? Gondod van a fizetéssel? Nem jött meg a megrendelt Wizz-bankkártyád?
Itt mindenre választ kapsz. Csak olyan gondban kérdezz vagy írj, ami a légitársaságok jegyeinek vagy más szolgáltatásainak kifizetésével kapcsolatos.
Forint számla van, de kártyával forintban még nem lehet feltölteni. (Remélhetőbb mihamarabb meglesz, ígérik, így lenne az igazi.) Amíg ez nincs addig nagyobb összegnél érdemes Transferwise-al utalni a saját angol EUR/USD/GBP számlára. (Ill. itt is ha az előbbi promó linken regisztrálsz akkor az első utalás ingyenes, ez jó lehet a kártyához szükséges pénzhez.)
Kártya igényléshez 10€-t kell feltölteni, 6€ a kártyadíj, de van/volt olyan, hogy ha promó linken regisztrálsz akkor az első kártya ingyenes. (Fizikait kérj előbb, ne lődd el a virtuálisra!) Ez elvileg az én ajánló linkem, hogy ezzel még ingyenes-e azt nem tudom.
De, enged. Csak nagyjából nézi a location-t. Ha hotel wifin voltál utoljára és onnan 5 km-re a boltban vásárolsz, akkor még engedi
De pl mikor Argentínában lemasoltak a kártyám és Svájcban próbáltak volna vele fizetni egyből tiltotta. Vagy mikor Hawaii-n a parkolós nem egyből terhelte, hanem mindig nap végén, és utolsó nap nem tudta mert közben elrepultunk egy másik szigetre..
És tölthető pár mp alatt. Én sorban állás közben szoktam. Persze csak ha van internet.
Tudok rá neten is tölteni azonnal fizetés előtt. Úgy értem, hogy mondjuk a világ másik felén hirtelen ki akarok vele fizetni valamit és azonnal tudok rá pénzt rakni?
A location based security -el ország szintre le lehet szűkíteni a hozzáférést?
Én is az MNB -re gondoltam, csak mondom hátha van még valami a kettő közt. Nem az összeg miatt, hanem amiatt, hogy a rettentő biztonságos agyon protektált rendszerben egy ilyen evidens visszaélést nem tudnak rendbe rakni.
Csatlakozom az előttem szólóhoz, tegyél panaszt az MNB-nél.
De gyakran az is elég, ha belengeted a banknál, hogy mész az MNB-hez. Elvileg a határozatban, amit az elutasításkor adtak, benne kell lennie, hogy kihez fordulhatsz, ha nem értesz egyet a kivizsgálás eredményével.
Külföldi benzinkúton tankoltunk. Fizetnénk kártyával, bedugja a kártyát a kutas a mobil POS terminálba, beírja az összeget és semmi, mutatja, hogy nem megy mert nincs térerő (nagyvárosban volt), a térerő jelző piktogram tényleg "üres" volt. Adott egy bizonylatot a terminál, hogy elutasítva. Megpróbálta még egyszer, ugyanaz. Átmentünk egy másik terminálhoz ott is ugyanaz. Ok, mondom próbáljuk meg egy másik bankkártyával. Azzal ment a dolog, flottul kifizettük, le is vonták a helyes összeget.
Pár nap múlva látok a számlatörténeten egy tranzakciót attól kúttól 12 ezer forint értékben (tehát lehúztak).
Bemegyek a bankba, bejelentem az illetéktelen kártyahasználatot, amihez csatoltam a sikertelen vásárlásokról kapott bizonylatokat illetve a bankszámla kivonatot a másik kártyáról amiről sikeresen kifizettük a tankolást.
A kivizsgálás lezárultakor hoztak egy döntést minek értelmében elutasítják a panaszt mert a fizetőhely megfelelően igazolta a vásárlás valódiságát. Az igazolás egy bizonylat amin van egy nem tőlem származó aláírás. Az aláíráson azonnal látszik, hogy nem tőlem származik (banki aláírás mintámmal összehasonlítva Makó - Jeruzsálem). Ha jobban megnézzük az aláírást akkor nevem kezdőbetűi tisztán kivehetőek viszont azok fordítva vannak (keresztnév elöl családnév hátul), ezt ugye a kutas nem tudhatta, hogy Magyarországon fordítva írják a neveket.
Kérdeztem a bankban, hogy tehetek e panaszt vagy legalább egy észrevételt az aláírással kapcsolatban a bank felé. Azt a választ kaptam, hogy nem mert a banknak nem tartozik a hatáskörébe az aláírást vizsgálni, tegyek rendőrségi feljelentést (megtettem).
A bak a Raiffeisen, a kártya Mastercard credit.
Vajon a bank jogosan utasította el a panaszomat?
Ha igen akkor viszont semmi értelme a kivizsgálásnak mert az elfogadóhelynek minden esetben lesz bizonylata a tranzakcióról.
Ez így nem igaz! Még csak My Profile sincs az oladlon, nemhogy Bill me in the currency listed on the seller's invoice!! Nem tudom mit változtattak a PayPal-nál, de ez egy szégyen, ahogy most kinéz! 10 éve használom, de ilyen sz@r felülete még sosem volt. 20 perce keresem a beállítást, ahol az átváltást tudnám belőni, de NINCS!!! Sajnos amit leírtál az egy nem létező elérési útvonal. Lehet, hogy valamikor az volt, de nagyon nem friss az infó.
Szóval ha valaki tudja, írja le legyen szíves, hol található ez a menü, meg égen-földön nincs!!!