Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 333

"Kapnak érte annyit" ja persze.

 

OK. ne hidd.

én viszont cserébe nem hiszem el a 10m-t, beeee...

 

Előtte kössél életbiztosítást.

jó hogy szólsz, hogy arrafele ilyen hepciáskodók vannak. majd viszek vasvillát... :-)

 

A rezgés miatt repedező házfalakről még nem hallottál?

 

de. ezért is van, hogy a metróvonalak melletti házak már mind összedőltek...

 

na, speciel a kipufogógáz télleg problemma.

minél hosszabb az alagút, annál nagyobb, mivel a portáloknál koncentráltan jelenik meg.

lehet, hogy ezért is akarják nyitott árokban vezetni, mert úgy eloszlik, ész határérték alatt marad...

 

Aztán: szerinted milyen széles lesz az út, amit 20 méterben meg_tudnak_építeni?

 

2x2 sávos.

 

Vagy a négyes metró pajzsát egyenesen ide hozzák, ha ott végeztek?

 

ha mélyalagutat csinálnának, ahhoz kb. jó is lenne. de lehet, hogy ide nagyobb átmérő kell...

 

keresem-keresem, de 1xűen nem találom...

bibibíííííííí

Előzmény: redhut (332)
redhut Creative Commons License 2007.11.23 0 0 332
"van az 20m is. (menj ki és lépd le...)

ahol meg mégse, ott le kell tolni 1-2 házat. ésakkor mivan?

kapnak érte annyit, hogy 2 ugyanolyat vehetnek helyette...

a kéregalagútépítéshez meg kb. 20m kell..."

Pontosan ezt tettem, nincs messze, nem esett negezemre. Azért írtam, hogy nincs_10_méter_se. Lassan írtam, hogy megértsd. Nem 1-2 házról van szó, szerintem kb. 10-ről. Ez az "és akkor mi van" hozzáállásodat majd légyszíves a háztulajdonosoknak szemtől szembe ha közölnéd. Előtte kössél életbiztosítást.
"Kapnak érte annyit" ja persze.

"a alagútban megy, akkor mennyiben zavarja az ottlekót?"

Komolyan mondom Te gondolkozol is vagy csak "zsigerből" írsz? A rezgés miatt repedező házfalakről még nem hallottál? És a felszínre valahol kivezetett kipufogógáz?
Aztán: szerinted milyen széles lesz az út, amit 20 méterben meg_tudnak_építeni? Vagy a négyes metró pajzsát egyenesen ide hozzák, ha ott végeztek?

A demagógiát magadnál keresd. A stílusodat meg nem menti semmi, hiába próbálod áthárítani másokra.

Beee
Előzmény: Törölt nick (326)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 331

senki nem kényszerít, hogy elolvasd.

át is ugorgatod.

 

az alpárival egyetértek.

sajna a demagóg, ősprimitív hsz-ek indukálják ezt.

a primitív nyilván a tartalomra vonatkozik nem a stílusra, hisz arra már ellőtél egy jelzőt.

nos szerintem tartalmi szempontból teljesen megállja a helyét minden hsz-em.

szemben a sok hőbörgő hsz-ével.

dehogy ezekben mi a személyeskedés, azt QRVÁRRRA nem értem.

 

ettől függetlenül valóban szoktam személyeskedni. de az mindig úgy kezdődik, hogy visszaütök...

 

jó utat kazuska...

Előzmény: Kazi2 (330)
Kazi2 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 330

A kimoderálás fogalomkörébe tartoznak - gondolom én - a te személyeskedő, alpári, primitív hozzászólásaid, nemdebár:

 

"hogy a faszomba épülne meg előbb, mint az M0K, vazze???"

"...és a rohatt szíájé..."

"...gondolom téged nagyon, hisz állandóan ezen szarakodsz..."

"...ezek mán régi dolgok. minek költözél oda?"

 

Mentem, szia lacuska.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (328)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 329

neked is hasonló jókat kazi2ke!

 

jobb ha tudod: ilyen javaslatokat nem illik tenned, mert a végén kimoderálnak.

(de én elnézem neked... ;-)

Előzmény: Kazi2 (327)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 328

- Pontosan mely DK-i kerület kapcsolata nincs meg az M0-sal? Ahol nincs kapcsolat az csak azért van, mert nincs M0-ás arrafelé..

 

sugárirányú mindegyiknek van. csakhogy ez qrvanagy kerülőt jelent.

herántirányú viszont egyiknek sincs.

 

 

- ezt most ugye te sem gondolod komolyan??

 

most viccelsz?

 

 

Sem az alagút nem biztos,

csak a halál biztos.

amúgy a teendő csak annyi, hogy ragaszkodni kell a (kéregalagúthoz)

ez a "coki"-nál lényegesen elfogadhatóbb ajánlat...

 

az pedig biztos, hogy ha előbb megépül, mint az M0-s maradék része, akkor a teherforgalmat is odairányítják. Nem árt, ha néha olvasol is:

 

hogy a faszomba épülne meg előbb, mint az M0K, vazze???

azt jövő nyáron átadják, a KKK meg az engedélyezésig sem jut el addig...

(előbb gondolkozz mielőtt hüjeségeket írsz...)

 

mellesleg: hamán linkelsz, akkor olvass is:

a linkelt cikkben épphogy a kitiltásról, ill. a behajtási engedélyek jelentős drágításáról van szó...

(ezt azért felfogtad?)

 

 

Tekintettel arra, hogy az út az Auchant köti össze a saját logisztikai központjával, illetve arra, hogy ugyanezen cég építi a 18. kerület felső szakaszát, ott lesz az egyik kapcsolódási pont, valamint, hogy tudjuk, hogy a pakura tavakat ők takarították el (köszönet érte), amelynek súlyos ára van, talán nem ördögtől való elképzelés, hogy bizony, itt alku van a háttérben..

 

persze.

és a rohatt szíájé lőtte a rakétát a pentagonba meg az ikertornyokba, hogy a busi megtámadhassa irakot...

 

kevered a zokot a zokozattal, de segítek kibogozni:

 

az osannak (mint minden kereskedelmi egységnek) nagyon előnyös, ha jó a közlekedés az áruházai környékén.

ezért oda TERVEZI az áruházait, ahova eleve utat TERVEZNEK. (és nem fordítva)

(sőt: lehet, hogy elő is van írva, hogy csak oda építhet, ahol megfelelő útkapacitás van)

 

ilyen előírás vonatkozik a maglódi osanra is:

csak akkor építhet, ha kész az M0K.

(azért ugye te sem vagy annyira agyament, hogy ebből arra következtess, hogy az M0K-t kizárólag az osannak építik.

naugye.)

 

 

 

Persze, hiszen a kerületből összesen talán 4 helyen juthatunk fel az útra.

 

és ki mondta, hogy nem lehet az üllői útnál is csp-ot építeni?

 

 

Mindemellett magam rendszeresen járok pl a 17. kerületbe, és gond nélkül jutok el oda, 2x2 sávos út nélkül is..

 

örülök, hogy örülsz, de azok, akik azon útvonal mellett laknak, ahol átszambázol nem biztos, hogy örülnek...

persze ez tége miért zavarna?

 

 

Ki a fenét érdekel, hogy ki hogyan közelíti meg az áruházat? És hogy melyiket?

 

gondolom téged nagyon, hisz állandóan ezen szarakodsz...

 

 

Érveid továbbra sincsenek...

 

valóban. olyan nincs egyse, ami a zavaros összeesküvéselméleteidet támasztja alá....

 

Én azért vagyok itt, hogy információkat kapjak

 

nem, te azért vagy itt, hogy olyanokkal társalogj, akik zsigerből ellenzik a KKK-t...

 

 

És utálnám, ha a hozzád hasonló egyszerű emberek seggéhez nőtt autók miatt ennek az állapotnak vége szakadna, és egy gyorsforgalmi úton kéne valahogy átkelnem.

 

Én meg azt utálom, amikor hozzád hasonló zöldagyúak miatt nem fejlődik a város, teli van rozsdatemetővel, mert a befektetőnek normális közlekedés híján nem éri meg oda üzletet/üzemet telepíteni, inkább beépítik a város körüli zöldmezőt...

 

amikor az összes zöld elfogy, akkor majd csodálkozol, hogy hoppá, az út kevés ahhoz, hogy életben maradj.

 

figyejvazze.

ha nem akarod, hogy demagógusnak tarcsalak, akkor mié demagogizálsz?

 

NEM fogy el a zöld, hanem NÖVEKSZIK.

igen jelentős erdősítési programok vannak betervezve a DK-i területeken.

 

persze téged ez miért érdekelne, te csak hőbörögni akarsz...

 

 

Ugyanakkor érdekelne, hogy a budai övezeteket miért nem akarják ilyen vehemenciával "fejleszteni"?

 

de, akarják.

már rég kész kellene, hogy legyen az M0Ny, csak néhány zöldagyú akadékoskodik...

 

Mi megkapjuk a repülőgépeket, a szennyvíziszap-lerakót, a ferihegyi gyorsforgalmit, a Bp-Szolnok vasútvonalat, a kamionforgalom ráterhelését a Nagykőrösi útra, stb... És akkor jöjjön még egy 2x2 sávos gyorsforgalmi is. Hát nem!

 

ezek mán régi dolgok. minek költözél oda?

 

 

A magam részéről mindenütt ugyanazt javaslom, és ez szerintem korrekt: épüljön végig az M0-s, és ha megvan, akkor készítsünk hatástanulmányokat, forgalomszámlásokat, illetve bármilyen vizsgálatot, hogy valóban szükség lenne-e erre az útra.

 

felesleges, mert a kerületek belső forgalmára az M0 nem lesz nagy hatással...

de tekintve, hogy 1 éven belül kész az M0K, elfogadható...

 

Előzmény: PriceJ (321)
Kazi2 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 327

 

Nyugalom Hölgyeim/Uraim!

 

Lacikánk már szeptember óta osztja az észt, stílusa primitív, közlekedésföldrajzi felfogásán kívűl nem hajlandó semmi más tényezőt figyelembe venni...

Egyedül van, már én is javasoltam neki: talán máshol kéne szerepelnie, de ő kedvel minket!

 

Szép napot lacika! 

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 326

Melyik városrészről beszélsz? Nem Pestlőrincről az biztos.

 

de. meg a többi DK-i kerületről...

 

 

ahol majd házakat kell ledózerolni (Sallai utca-Üllői út között), mert a két kerités között talán még 10 méter sincs. Ha jól emlékszem, 40 méter szükséges az épitéshez...

 

van az 20m is.  (menj ki és lépd le...)

ahol meg mégse, ott le kell tolni 1-2 házat. ésakkor mivan?

kapnak érte annyit, hogy 2 ugyanolyat vehetnek helyette...

a kéregalagútépítéshez meg kb. 20m kell...

 

de nem lesz boldogabb az sem, akinek még éppen megmarad a telke, háza. Kicsit gondolj bele, milyen lesz egy ilyen út mellett lakni, még ha esetleg alagútban megy is, ami még egyáltalán nem tisztázott.
Itt vajon mit kell érteni kompromisszumon?

 

ha alagútban megy, akkor mennyiben zavarja az ottlekót?

 

kompromisszumon azt kell érteni, hogy nem ZSIGERBŐL ellenkezünk, (mert arra a rekontra az, hogy a lakosok kapják be és szopogassák), hanem olyan műszaki megoldásokat kérünk, ami jelentősen csökkenti, esetleg teljesen megszünteti a kedvezőtlen hatásokat.

(pl. felszíni vezetés helyett kéregalagút)

Előzmény: redhut (323)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 325

Csak (itt legalábbis) egyedül vagy ezzel a véleményeddel. Remélem a többség véleménye lesz a mérvadó.

 

ha kimegyek a birkaakolba, attól még nem kezdek el bééégetni, mert az összes birka béget....

Előzmény: redhut (322)
Pepin Creative Commons License 2007.11.22 0 0 324
Hogy jobban tudjuk, miről beszélünk. Még a nyáron kisétáltam a Flór Ferenc utcától egy szombat reggelen a Péterhalmi útig. Ezen az oldalon van néhány fénykép a közvetlenül a sín mellett futó útról. (Nyulak included.) Ez egy hangulatos erdei szakasz. A tré terep utána jön, a Péterhalmi út után az illegális szemétlerakóval, meg a szippantós autók a szennyvízleeresztő nyílásokkal.
redhut Creative Commons License 2007.11.22 0 0 323
"viszont az elvakult tiltakozisták egy egész városrész fejlesztését akarják tönkretenni."

Ezt a szöveget... Melyik városrészről beszélsz? Nem Pestlőrincről az biztos.

Valahol alább számonkérted a kompromisszumkészséget a tiltakozókon. Nem tudom, jártál-e már egyáltalán a közelében annak a területnek, ahol majd házakat kell ledózerolni (Sallai utca-Üllői út között), mert a két kerités között talán még 10 méter sincs. Ha jól emlékszem, 40 méter szükséges az épitéshez... de nem lesz boldogabb az sem, akinek még éppen megmarad a telke, háza. Kicsit gondolj bele, milyen lesz egy ilyen út mellett lakni, még ha esetleg alagútban megy is, ami még egyáltalán nem tisztázott.
Itt vajon mit kell érteni kompromisszumon?
Előzmény: Törölt nick (320)
redhut Creative Commons License 2007.11.22 0 0 322
Érthető. Csak (itt legalábbis) egyedül vagy ezzel a véleményeddel. Remélem a többség véleménye lesz a mérvadó.
Előzmény: Törölt nick (312)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.22 0 0 321

"az M0 "létezésével" csak az M0 "létezése" oldódott meg, a DK-i kerületek kapcsolata az M0-val nem."

- Pontosan mely DK-i kerület kapcsolata nincs meg az M0-sal? Ahol nincs kapcsolat az csak azért van, mert nincs M0-ás arrafelé..

 

"Az átjárhatóság lehet hogy "jobb", de ez nem sokat segít, ha a szar és a szarabb között kell sorrendet felállítani."

- ezt most ugye te sem gondolod komolyan??

 

"De bekövetkezik, mert ez egy szeparált városi főút, ami az 1etlen helyen, ahol lakott területen megy keresztül alagútban halad...

Az M0-s forgalom NEM terelődhet át, mivel csak a célforgalmat engedik be a városba."

 

Szerintem kicsit idealista elképzeléseid vannak.. És talán információból sem jut el túl sok hozzád. Sem az alagút nem biztos, az pedig biztos, hogy ha előbb megépül, mint az M0-s maradék része, akkor a teherforgalmat is odairányítják. Nem árt, ha néha olvasol is: http://www.vezess.hu/hirek/kitiltjak_kamionokat_budapestrol/12210/

 

"Persze, nyilvánvalóan a zosan miatt.

ugyanis a zúgy vót, hogy kádárapánk 30 éve egyeztettett a zosannal, hogy építenek nekik ide egy jó kis utacskát.

és a gonosz hókuszpók vezette a trágyalásokat."

 

Tekintettel arra, hogy az út az Auchant köti össze a saját logisztikai központjával, illetve arra, hogy ugyanezen cég építi a 18. kerület felső szakaszát, ott lesz az egyik kapcsolódási pont, valamint, hogy tudjuk, hogy a pakura tavakat ők takarították el (köszönet érte), amelynek súlyos ára van, talán nem ördögtől való elképzelés, hogy bizony, itt alku van a háttérben..

 

"DK-i kerületek közötti közlekedést jelentős mértékben javítja."

Persze, hiszen a kerületből összesen talán 4 helyen juthatunk fel az útra. Mindemellett magam rendszeresen járok pl a 17. kerületbe, és gond nélkül jutok el oda, 2x2 sávos út nélkül is..

 

"a 17kerületiek meg a városhatárban lévő osanhó fognak menni, ne izgujjámá."

Ki a fenét érdekel, hogy ki hogyan közelíti meg az áruházat? És hogy melyiket?

 

"te a nagy demagógus és félrebeszélő vársz észérveket?"

Persze, beszélhetünk ilyen stílusban is, de én inkább ezt - leginkább idő hiányában - kihagynám. Ha te ezért vagy itt, hát csak rajta, bátran. Érveid továbbra sincsenek, csak zavaros propaganda szövegeid. Én azért vagyok itt, hogy információkat kapjak, te pedig azért, hogy pofátlanul anyázz bárkit, akinek nem veled egyezik a véleménye. Márpedig nem vagytok sokan..

 

"hol lenne 2é vágva az erdő? mutasd má meg...

a KKK a körös út mellett egy vasút nyomvonalán épül, gyárak, üzemek, cséritelepek mellett. tehát nem tesz tönkre semmit.

viszont az elvakult tiltakozisták egy egész városrész fejlesztését akarják tönkretenni."

 

Talán mielőtt ostobaságokat mondasz, menj ki a helyszínre. Én megtettem. kettévágva

A kép JoeP érdeme, köszi!

 

Az erdőt kettészeli egy használaton kívüli vasúti sínpár, de attól az erdő még egy, és - hogy egy példát mondjak a sok közül, amiben érintett vagyok - a gyermekemmel ezeken a síneken átkelve megyünk óvodába, az erdőn keresztül. És utálnám, ha a hozzád hasonló egyszerű emberek seggéhez nőtt autók miatt ennek az állapotnak vége szakadna, és egy gyorsforgalmi úton kéne valahogy átkelnem. És itt lakik a környéken párezer család, akit így vagy úgy, de hátrányosan érint ez az ügy. Akik a csend és a nyugalom, valamint a zöldövezet miatt költöztek ide. Te ezt szétbarmolnád, sőt voltaképpen bármit szétbarmolnál az utak miatt, aztán amikor a hozzád hasonló gondolkodású okosságok miatt az összes zöld elfogy, akkor majd csodálkozol, hogy hoppá, az út kevés ahhoz, hogy életben maradj.

Ugyanakkor érdekelne, hogy a budai övezeteket miért nem akarják ilyen vehemenciával "fejleszteni"? Talán mert ott más az érdekérvényesítő erő és képesség, talán mert ők még azt is el tudták érni, hogy a repülőgépek jól elkerüljék őket. Mi megkapjuk a repülőgépeket, a szennyvíziszap-lerakót, a ferihegyi gyorsforgalmit, a Bp-Szolnok vasútvonalat, a kamionforgalom ráterhelését a Nagykőrösi útra, stb... És akkor jöjjön még egy 2x2 sávos gyorsforgalmi is. Hát nem!

 

A magam részéről mindenütt ugyanazt javaslom, és ez szerintem korrekt: épüljön végig az M0-s, és ha megvan, akkor készítsünk hatástanulmányokat, forgalomszámlásokat, illetve bármilyen vizsgálatot, hogy valóban szükség lenne-e erre az útra.

 

Sajnálom, hogy lealacsonyodtam arra a stílusra, amit te vagy képes megejteni itt, többet ígérem nem fordul elő, mint ahogyan az sem, hogy a nyilvánvalóan provokáló megjegyzéseidre válaszoljak.

 

Előzmény: Törölt nick (320)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.22 0 0 320

- ez lényegében megoldott ügy az M0 létezésével, a belső átjárhatóság pedig lényegesen jobb, mint a belsőbb kerületeké, s valamiért mégsem oda épülne forgalomelvezető út..

az M0 "létezésével" csak az M0 "létezése" oldódott meg, a DK-i kerületek kapcsolata az M0-val nem.

Az átjárhatóság lehet hogy "jobb", de ez nem sokat segít, ha a szar és a szarabb között kell sorrendet felállítani.

 

de, oda is épül út, méghozzá körvasúti (munkás) krt néven.

amúgy nem forgalomelvezető, hanem FELTÁRÓ út.

 


- mindezt úgy, hogy zöldövezeti lakókörnyezetbe tereljük a forgalmat...

A területi forgalomcsillapítás ettől nyilvánvalóan nem következik be, de az igen, hogy az M0-s forgalom egy része átterelődik az érintett lakókörnyezetbe.

De bekövetkezik, mert ez egy szeparált városi főút, ami az 1etlen helyen, ahol lakott területen megy keresztül alagútban halad...

Az M0-s forgalom NEM terelődhet át, mivel csak a célforgalmat engedik be a városba.

 


- ez gyakorlatilag értelmezhetetlen: a közlekedési viszonyaink ettől nem változnak, nem lesz kevesebb dugó a Méta utcában, mint ahogyan a kerületi kapcsolatrendszerek sem javulnak (vagy romolnak) ettől. Viszont jól hangzik..

De teljesen jól értelmezhető: úgy lehet majd a kerületek között közlekedni, ill. kijutni az M0-ra, hogy nem kell gyalogosokat trancsírozni...


 

Amúgy Laci, mindannyian tudjuk, hogy miért és milyen gazdasági érdekek okán kell a körút, és azt is mindannyian tudjuk, hogy nem a kerületi lakosok miatt, és nem a mi gazdasági érdekeink mentén tervezik. Nekünk ettől jobb nem lesz, a belvárost nem fogjuk tudni jobban megközelíteni, és még a 17. kerületet sem érjük el könnyebben.
Viszont a 17. kerületiek vidáman elérik az Auchant - nálunk ugyanis van már egy..

Persze, nyilvánvalóan a zosan miatt.

ugyanis a zúgy vót, hogy kádárapánk 30 éve egyeztettett a zosannal, hogy építenek nekik ide egy jó kis utacskát.

és a gonosz hókuszpók vezette a trágyalásokat.

 

tényleg: egy csomó mindenre nem lesz jó.

pl. nem tudunk könnyebben eljutni a holdra. meg a marsra sem.

de a DK-i kerületek közötti közlekedést jelentős mértékben javítja.

ami tök jó, hiszen ezért akarják építeni.

 

a 17kerületiek meg a városhatárban lévő osanhó fognak menni, ne izgujjámá.

 


Tehát, amikor azt kérdeztem, hogy "miért is?", akkor érvekre, nem pedig ostoba propaganda szövegre voltam kíváncsi, ugyanis észérvekkel meggyőzhető lennék, de ilyet ebben az ügyben még nem hallottam. Mellébeszélést, sületlenséget annál többet.

most viccolsz?

te a nagy demagógus és félrebeszélő vársz észérveket?


Főként arra várnék érveket, hogy mi indokolja egy erdőterület kettévágását, valamint a zöldövezeti lakóterület életterének tönkretételét. Mindkettő ritka madár ugyanis, és talán védendő érték lenne.

 

hol lenne 2é vágva az erdő? mutasd má meg...

a KKK a körös út mellett egy vasút nyomvonalán épül, gyárak, üzemek, cséritelepek mellett.

 

tehát nem tesz tönkre semmit.

viszont az elvakult tiltakozisták egy egész városrész fejlesztését akarják tönkretenni.

Előzmény: PriceJ (315)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.22 0 0 319

Átolvastam a - z -ig a megadott körgyűrűs lapot, szép is, jó is, de nem találok az aláírásgyűjtésről semmi konkrétumot, csak annyit, hogy hamarosan kezdődik. Tud erről valaki valami bővebbet? Hol lehet esetleg aláírásgyűjtő ív mintát letölteni a neten? Az idő rövidsége miatt az "add tovább... " módszer most nem jön be, így egy értelmetlen pótcselekvés az egész. Pár száz összegyűlt aláírás egy több milliárdos projekt ellenében nagyon elenyésző... (tudom, tudom, egy vélemény is sok, de sajnos nem így működik a világ, higgyétek el).

 

Tud esetleg abban segíteni valaki, hogy évekkel ezelőtt ki kezdeményezett aláírásgyűjtést (állítólag összegyűlt 10000  tiltakozó aláírása ugyanebben a témában), és mi volt a tiltakozás pontos szövege? Ez csak annyiban lenne érdekes, hogyha a mai követelésünkkel egybevág ez a korábbi, akkor az a több ezer aláírás a mai napig áll, felesleges újra és újra végigcsinálni, elegendő egy levélben erre az illetékesek figyelmét felhívni.

Előzmény: keletikorut (318)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.22 0 0 318
Ez nagyon jó, erről sem tudtam, ennek hiányérzete miatt hoztam létre az említett weblapot. Több frontot ugyanabban a témában értelmetlen nyitni, ezért az oldalamat egyszerűen átlinkelem rájuk.
Előzmény: Kazi2 (309)
Pepin Creative Commons License 2007.11.22 0 0 317
Mindkettő ritka madár ugyanis, és talán védendő érték lenne.
Én is javaslom, olvasd át a tervet. Aszerint ugyanis ez egy vacak, értéktelen terület, satnya növényzettel, említésre sem méltó állatállománnyal. Nyugodtan keresztülvágható. :-((
Előzmény: PriceJ (315)
marshal Creative Commons License 2007.11.21 0 0 316
Arra szeretnélek megkérni, hogy véleményedet írásban juttasd el a Főpolgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatára még a héten, mert írásos véleméynt oda lehet leadni nov. 25-ig, ami most vasárnap (de miért pont vasárnap, amikor csak hétfőtől péntekig dolgoznak?).
Cím: Budapest V., Bárczy istván u. 1-3.
Félfogadási idő:
H: 08:00-18:00
k-Cs: 08:00-16:30
P: 08:00-14:00

Ott egyébként meg lehet nézni a KKK terveit is (a 2. ütemét mindenképp).
Előzmény: PriceJ (315)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 315
:))))))))

"A Külső keleti körút célja az érintett kistérség magisztrális hálózatokhoz való kapcsolásának és belső átjárhatóságának javítása"

- ez lényegében megoldott ügy az M0 létezésével, a belső átjárhatóság pedig lényegesen jobb, mint a belsőbb kerületeké, s valamiért mégsem oda épülne forgalomelvezető út..

"belső átmenőforgalom lakókörnyezeti útvonalakról való kivonása ezáltal a területi forgalomcsillapítás feltételeinek térségen belüli megteremtése"

- mindezt úgy, hogy zöldövezeti lakókörnyezetbe tereljük a forgalmat... A területi forgalomcsillapítás ettől nyilvánvalóan nem következik be, de az igen, hogy az M0-s forgalom egy része átterelődik az érintett lakókörnyezetbe.

"A Külső keleti körút kiépítésének alapvető célja, az öt külső fővárosi kerület - X; XVI; XVII; XVIII; XXIII. - közlekedési viszonyainak, kapcsolatrendszerének javítása."

- ez gyakorlatilag értelmezhetetlen: a közlekedési viszonyaink ettől nem változnak, nem lesz kevesebb dugó a Méta utcában, mint ahogyan a kerületi kapcsolatrendszerek sem javulnak (vagy romolnak) ettől. Viszont jól hangzik..

Ha van még hasonlóan vicces idézeted, kérlek, ne fogd vissza magad, szúrd be ide!!

Amúgy Laci, mindannyian tudjuk, hogy miért és milyen gazdasági érdekek okán kell a körút, és azt is mindannyian tudjuk, hogy nem a kerületi lakosok miatt, és nem a mi gazdasági érdekeink mentén tervezik. Nekünk ettől jobb nem lesz, a belvárost nem fogjuk tudni jobban megközelíteni, és még a 17. kerületet sem érjük el könnyebben.
Viszont a 17. kerületiek vidáman elérik az Auchant - nálunk ugyanis van már egy..

Tehát, amikor azt kérdeztem, hogy "miért is?", akkor érvekre, nem pedig ostoba propaganda szövegre voltam kíváncsi, ugyanis észérvekkel meggyőzhető lennék, de ilyet ebben az ügyben még nem hallottam. Mellébeszélést, sületlenséget annál többet.

Főként arra várnék érveket, hogy mi indokolja egy erdőterület kettévágását, valamint a zöldövezeti lakóterület életterének tönkretételét. Mindkettő ritka madár ugyanis, és talán védendő érték lenne.

Előzmény: Törölt nick (314)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 314

"A Külső keleti körút célja az érintett kistérség magisztrális hálózatokhoz való kapcsolásának és belső átjárhatóságának javítása, ezáltal:


- Egyfelől a nagyregionális hálózatok által indukált fejlesztési impulzusok szabályozott térségbe vonzása,
- Másfelől a belső átmenőforgalom lakókörnyezeti útvonalakról való kivonása ezáltal a területi forgalomcsillapítás feltételeinek térségen belüli megteremtése.

A Külső keleti körút kiépítésének alapvető célja, az öt külső fővárosi kerület - X; XVI; XVII; XVIII; XXIII. - közlekedési viszonyainak, kapcsolatrendszerének javítása."

f:www.fomterv.hu

Előzmény: PriceJ (313)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 313
Nos, nem pontosan. Miért is?
Előzmény: Törölt nick (312)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 312

szerintem meg kell.

ez érthető?

Előzmény: redhut (311)
redhut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 311
Az ilyen hozzászólások nem tudom mire jók.

Sem az erdőbe, sem az emberek közé nem kell betúrni ezt az utat.

Egyszerűen nem kell. Melyik szó nem érthető?
Előzmény: Törölt nick (304)
redhut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 310
Én is aláirtam, sőt tovább is adtam a lapot. Remélem lesz foganatja.
Előzmény: PriceJ (308)
Kazi2 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 309
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 308
Amennyire tudom, arról van szó, hogy a Fővárosi Önkormányzatnál november 24-éig várják a lakossági véleményeket, és oda készül ez az aláírásgyűjtős dolog. De közelebbit én sem tudok róla, ezért kérdeztem, hiszen véleményt talán kéne adnunk.
Előzmény: keletikorut (307)
keletikorut Creative Commons License 2007.11.21 0 0 307

Hallottam már én is a hírét, de még nem tökéletes a kommunikáció ez ügyben, elég sok egyéni fronton indult el valamilyen akció.

 

Ajánlom mindenki figyelmébe a http://keletikorut.fw.hu helyet. Ez a KKK érintettjeit lesz hivatott összefogni, illetve az egyéni  kezdeményezéseket koordinálni (szórólap terjesztés, aláírásgyűjtés, stb.). Félreértések elkerülése végett ez egy olyan website, mely az azonos érdekűek csoportjának szól, konkrétan a KKK megépülése ELLEN tiltakozóknak. Az ezzel ellentétes értelmű, provokatív, vagy kifejezetten a lakossági ellenállást letörni próbáló írások itt nem fognak megjelenni. Ugyanez igaz az oldalon megtalálható levelező listára is. Aki tudja, segítse az oldal fejlesztését hasznos linkekkel. Előre is köszönet érte.

 

Emlékeztetőül: tájékoztató lesz a Cséry-telepi szennyvíziszap-komposztáló üzem beruházásáról. Időpontja: 2007. november 23. péntek 18 óra. Helyszín: Etalonsport Általános- és Sportiskola; Budapest, XVIII. Tövishát u. 8.

Előzmény: PriceJ (306)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 306

Állítólag zajlik valami aláírásgyűjtés az ügyben, erről tudtok valamit? És hogy mi pontosan a tartalma, meg hogy hol lehet aláírni?

 

Köszi!

Előzmény: keletikorut (303)
PriceJ Creative Commons License 2007.11.21 0 0 305

Az embereknek erre az útra speciel nincs szükségük. A nagyáruháznak viszont igen.  Az erdőkre viszont szükségünk van, már ha szeretnénk tartósan fennmaradni, mint élőlények..

 

 

Előzmény: Törölt nick (304)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 304

egyetértek.

 

szerintem is a házak közé kéne betúrni az utat.

az erdő fontos. az embereket meg ki nem szarja le?

Előzmény: keletikorut (303)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!