Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55820

Bakker, 23:27-es bentről, 23:52 kintről, igazad van.

Előzmény: Sven Bomwollen (55818)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55819

A 8-asról csak hétvégén jön át kocsi ha jól sejtem, hétköznap kocsicsere van.

Előzmény: FJX-232 (55803)
Sven Bomwollen Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55818

Félreértések tisztázása végett, 23:52-kor indul befelé csonkában a MAN.

Előzmény: Törölt nick (55816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55817

Nem, csuklós Volvo be, kisvolvo ki.

Előzmény: ymuh (55788)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55816

Félreértések tisztázása végett, az esti 172E-re írtam hogy nincs MAN, tudtommal ott 260 és kisvolvo szokott lenni. A 272-n már többször is volt (bal)szerencsém MAN-hoz.

Előzmény: Sven Bomwollen (55812)
kristoof Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55815
Természetesen nem. Csak nemrég volt egy olyan kérésük, hogy ott lévő BKV buszról ne kerüljön ki fotó! Te tudod legjobban, hogy én általában ezeket a dolgokat leszarom. Sőt! Nekem az olyan kép, amin busz van nem számít fotónak, semmibe sem nézem az ilyen képeket, de ha ez a kérésük akkor illene tiszteletben tartani! Szerintem! :-(
Előzmény: Irisbus (55802)
Humarci Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55814

rikának küldöm:

hogy emlékezzünk meg a 15-20 éve nincs fényes busz témára a képet

nemeza Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55813

Néztem egyik márciusi havas napon Szent Imre kórháznál, hogy csúszkálnak a buszok megálláskor. Jól látszott az ABS működése a Volvokon. Illetve az ASR beavatkozása induláskor sejthető volt szintén.

Nem egészen értettem, miért is kell a hókásás megállóba is satufékkel érkezni, és miért kell padlóval indulni.. Vagy elkerülhetetlen, hogy a megállás ~fél méter csúszással érjen véget a megállóban?

Előzmény: g86 (55729)
Sven Bomwollen Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55812

Van. 250/49, HSJ-478.

Előzmény: Törölt nick (55786)
nemeza Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55811

Remélem ~1év alatt lesz rá keret, hogy az összes VH megújuljon!

A tetőbeázások felszámolása örvendetes! Remélem utána elvárás lesz a kisebb nagyobb felújításoknál minden típus esetében..

 

A használt Volvok miért nem kapták meg a kék csuklósokból ismerős paravánfalat? Nem kompatibilis egy-az-egyben?

Előzmény: Törölt nick (55706)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55810

1. És erre többször leírtam már, hogy nem menetrendileg beosztva, hanem tartalékosként. Én is dolgoztam vele a 136E-n kieső Volvo-t pótolva, 3-4 kör erejéig, de nem a JNG van meghirdetve alacsonypadlósként. Ez az egyetlen kocsi, ami tartalékosként el tud vinni mozgáskorlátozottat is, nem kellene ezen lovagolni teljesen feleslegesen.

 

2. Szerinted egész napra a szólót rakják be? Nem tűnik fel a -7 méteres hossza?

Előzmény: Törölt nick (55808)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55809

Ez marha jó kérdés, mert most már a két fél helyett négy van... :D

Előzmény: Peti817172M (55804)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55808

1. Többször volt már rá példa, hogy a 200E-n meghírdetett ap-s indulást a JNG teljesítette.

Előzmény: Közlekedésguru (55791)
alexander93 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55807

Valamint az életútjuk érdekelne, hogy mikor melyik telephelyre lett átcsoportosítva az adott busz ha volt átcsoportosítva bármikor bárhova.

Előzmény: alexander93 (55792)
Humarci Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55806

lementél megnézni? :)

Előzmény: FJX-232 (55803)
Humarci Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55805

majd figyelj :)

Előzmény: 280p7 (55799)
Peti817172M Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55804

Én már csak arra vagyok kíváncsi, hogy akkor májustól kinek fizetem a környéki viteldíjat? A Volánbusznak, vagy a BKK-nak?

Előzmény: padorjan (55695)
FJX-232 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55803

Üdv!
A szóló volvo a 8-asról, a MAN a 150-esről, az IK260-as 240/240Eről szerel át, a csere kb. 21 órakor van.

Előzmény: ymuh (55777)
zoli07 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55801

Mert van róla biztos infója.De hogy megerősítsem, szerintem se!!

Előzmény: 280p7 (55799)
FKU-911 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55800

Gyönyörű:)

Előzmény: BP-16-63 (55757)
280p7 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55799

Ezt mégis miből gondolod?...

Előzmény: Humarci (55780)
ymuh Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55798

Egy harmónikába hajtott rámpa, amit ha kerekesszékes érkezik a jvez. kihajtogat, és beilleszti az ajtóhoz.

Előzmény: torqmatic (55795)
cooldogg1992 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55797

A MAN-okban majdnem ugyan ilyen van.
http://liftimport.hu/0mobilrampa/mobil_rampa_elemei/04.bmp

 

Tartójából kiveszed, kihajtogatod, ajtóhoz rakod, mozgássérült fel/le megy rajta, összehajtogatod, visszarakod a helyére és mehetsz tovább.

Előzmény: torqmatic (55795)
Humarci Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55796

valszeg, májustól tuti

Előzmény: Törölt nick (55794)
torqmatic Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55795

Mi az a mobilrámpa?

Előzmény: cooldogg1992 (55793)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55794

Leveszik a törzsvonaláról (122)?

Előzmény: Humarci (55780)
cooldogg1992 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55793

Mint ahogy a MAN troliknak is csak mobilrámpájuk van.

Előzmény: Közlekedésguru (55791)
alexander93 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55792

Hello! Hol találok olyan járműállományt ahol az átrendszámozás elött selejtezett buszok is benne vannak napra pontosan az állományba vétel és napra pontosan a selejtezési dátum. Előre is köszönöm az esetleges segítségeket.

Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55791

1. Eddig se hirdették AP-s kocsinak a JNG-t sem.

2. Ezek alapján a Van Hool A300-as és néhány AG318-ast se kellene alacsonypadlósként meghirdetni, csak mert mobilrámpájuk van...

Előzmény: Humarci (55683)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55790

Egyetértek. Jelenleg a használt kocsikkal a csekély alacsonypadlós kiadás növelése mellett csak nagyobb, nem finanszírozott költségeket okoztak. Nem lenne baj, ha az adott típusokból kaptak volna újakat is a garázsok, egyfelől így alkatrészbeszerzésben és tárolásban már jobban jönnének ki, másrészt vegyesen a szinte azonos típusú régebbi és új kocsikkal megbízhatóbban tudnák teljesíteni a kiadást ezen típusokból, de ehelyett ugye a januári jegyár és felnőtt bérlet ár növelése egy az egyben a VT új flottájának finanszírozására kell, aztán majd megint kell emelni az Alstom metrószerelvények nagyobb üzemeltetési költsége miatt...

 

Az megint más kérdés, hogy a 412-esek vázjavítása feleslegesen kidobott pénz. Nem, nem a típussal van bajom, mert kényelmes vezetni és utasként se annyira borzalmasak, igaz nem is belvárosba valók, de ezekre az utakra felesleges. Az is ökörség lenne, hogy mindet rögtön selejtezni, mert vannak köztük jó kocsik, de azért a 95-ösön teljesítő kocsikat (Sírkert út) például évente küldhetnék el Szfv-ra...!

Előzmény: BX-60-72 (55688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!