Keresés

Részletes keresés

ujfigura Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55851

Ennyire nem egyszerű a történet, még az FJX-FKU-FLR-ek között is nem gyenge a különbség, hát még a 2000-ben gyártott, amúgy is kísérleti széria kocsija között:)

Előzmény: HBweb hu (55850)
HBweb hu Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55850

Valamelyik "MHK"-s talicskából akár össze is lehetne legózni a hozzávalót. Legalább csak 24 lenne ebből a világ gyalázatából...

Előzmény: ujfigura (55849)
ujfigura Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55849

Nekem van, de nem nagy élmény. A szokottnál jobban össze van törve, még a kormányrúd is balra tolódott, úgy elment a váz. Ezen kívül a homlokfal úgy törött, hogy még a kijelző is használhatatlan, sőt még a tartókonzol is teljesen eldeformálódott. Alul ment minden, teljes homlokfal, mögötte minden elem kuka, vezetőtér ajtóig minden ripityára törve, a páramentesítő készülék darabjai szinte a felismerhetetlenség határát súrolja, komplett első ajtó kell hozzá, stb. Ritkán szokott kocsi ennyire törni, nem tudom, mi történhetett. Egyelőre parkolópályára lettünk téve, talán Lacus többet tud mondani arról, hogy mikorra várható a kocsival kapcsolatban érdemi döntés.

Előzmény: Törölt nick (55840)
bpi-211 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55848

Szerintem egyértelmű volt az utalás. Ha egy 415-ös nagyon elporlad, valszeg repül. Már a 13-30 is kétséges volt, hogy megmenekül... Sajnos, vagy nem sajnos, de inkább a 260-asok lesznek megmentve. 415-ösből is hosszú listát lehetne írni, hogy kik vannak szar állapotban, meg hogy melyik füstöl durván. :( Egyébként 10 db felújításáról volt szó, ha jól emlékszem, abból 4 darab már kilőve.

Előzmény: Törölt nick (55845)
bpi-211 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55847

Erről jut szembe május eljövetelével lesz bőségesen felszabaduló Localo is; a 8500-asok most szerintem teljesen normálisan vannak elosztva, olyan vonalakon járnak, ahol tűrhetően lehet őket használni. De a Localo, az Bp szégyene, és ott virít több nagyobb forgalmú vonalon. Az új Mercikkel szerintem a PR-en túl okosan kéne bánni, lehetőség nyílhatna a zsúfoltabb vonalakról száműzni a Localo-kat. Gondolok itt a 22, 91, 114/213, 150/250, 212-re. Inkább az ilyen 65/165, 140, 149, 170, 191, 224, stb. kaliberű vonalakra lennének valóak (na jó, oda sem, de ha már adott egy ilyen szar típus, olyan vonalakra kéne pakolni őket, ahol kevesebb bosszúságot okoznak). Szóval a Bogáncs utcába nyugodtan lehetne átvinni Localo-t is, de Csepelen is vannak nekik való vonalak, úgyhogy remélem nem Dél-budán kerülnek szétszórásra azok a csodák.

Előzmény: BX-60-72 (55844)
GNX-341 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55846

17-84 is bekékült.

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55845
Igen, tartok tőle h realitása kevés van, de elég szar a váza neki is. Ettől függetlenül 2 lábbal állok a földön, de kíváncsi leszek. Folytatódnak majd a felújítások a Mercik beállása után, vagy utána már ne számítsunk ilyenekre, max balesetes kocsik esetén?
Előzmény: Törölt nick (55841)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55844

Iyen erővel a VT Alfabusz Lokálói meg az Aaaaaberrált volvoi is futhatnának magaspadlósként (főként az előbbi, a hátsós fertályra való 7 lépcsős feljutásával).

Előzmény: attah (55842)
BPI-553 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55843
Először pedig a 217-es fagyott bele. :-/
Előzmény: Közlekedésguru (55839)
attah Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55842

Miért lenne alacsonypadlósként meghirdetve? Menetrendileg ugyanúgy (magaspadlós) 260-assal fog szerepelni, mint most a JNG.

Előzmény: T. Ádám (55691)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55841

ne nagyon reménykedjetek kérlek.

Az egy dolog, hogy forrásunk kevés van, de hogy egy 415-ösöre bő tízmilliót költsünk az hosszabbtávon, főleg a 150 operátori kocsi üzembeállítása után (ami magaspadlós 400-asban is hoz kiadáscsökkenést, úgy egyébként), na az kisesélyes.

Előzmény: Törölt nick (55840)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55840
Na ezeknek örülök, az 510-re már nagyon ráfért, mehetne rögtön utána az 520.
949-ről nincs valakinek képe jelen állapotában?
Előzmény: BP-16-63 (55837)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55839

Legalább eltűnt a "40E Móricz Zsigmond körtér" róla... előtte meg a "Budapesti Közlekedési Részvénytársaság" tisztelgett sokáig rajta. Március elején még jó volt, egy ideje a kezelőn csak kínai jelek láthatók...

 

A 99-esen vasárnapig csak 412-es van, KNORR miatt, a Van Hool-ok 182-184-esen szolgálnak a héten.

Előzmény: g86 (55838)
g86 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55838

Azaz, üres kijelzővel és táblával láttam ma reggel.

Előzmény: BPI-553 (55836)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55837

Igen IKARUS-Mátyásföld,Lanta Kft.

 

Mostmár tavaly ősz óta ilyen azonosítókat használnak,úgyhogy könnyű lesz felismerni az ott elkészült járműveket.

 

A soron következők:

 

05-10,04-34,13-30,04-48.

 

Ja és bent van az FKU-949 is abból nem tudom mikor lesz valami.(Balesetes)

Előzmény: BX 59-76 (55759)
BPI-553 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55836
Ma mintha üres kijelzőkkel láttam volna a 99-esen.
Előzmény: Közlekedésguru (55833)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55834

(BPO234-re értve)

Előzmény: rally forever (55831)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55833

Még mindig 40E van rajta, vagy már változott?

Előzmény: rally forever (55831)
BPI-553 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55832
Sajnos már két hete ilyen. :(
Előzmény: rally forever (55831)
rally forever Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55831

Tegnap esti, teljes vonalas átszerelő 2V-k:

MCA-011 (119)
BPI-562 (99)
BPO-336 (159)
BPI-550 (159)
BPO-234 (99) (Rossz a kijelzője... nem működik a vezérlő... )

 

R.

BY-75-98 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55830

F ?

Előzmény: .BPO-346. (55823)
zoli07 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55829

Némi lakatos munka  is volt.

Előzmény: .BPO-346. (55825)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55828

BPO-732@V9310/F11.

Előzmény: Törölt nick (55827)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55827
Humarci Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55826

kb

 

más

viszont a 400asok ma nem igazán képviselték megfelelő létszámba magukat reggel...

Előzmény: .BPO-346. (55825)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55825

Gondolom volt egy lökőscsere, aztán kész :)

Előzmény: Humarci (55824)
Humarci Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55824

11-91 sérülése kicsi volt szerencsére

 

Előzmény: .BPO-346. (55823)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55823

11-91 és 17-42 is javítva. Mind a 2 a helyén megtalálható, a 30- on! ;)

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55822

Nem akarom ide is hosszan beírni, ezért csak belinkelem, egy múltkori vitára egy reakcióm, ami ide is átcsapott a másik topikból :

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124747370&t=9008229

kopaszkapitany Creative Commons License 2013.04.07 0 0 55821

Egy kis videó a tegnapi Ikarus 180-assal

 

http://www.youtube.com/watch?v=zo7jDSNFnjY

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!