Keresés

Részletes keresés

:Snoopy: Creative Commons License 2010.12.19 0 0 26917

Nagy eretnekség lenne egy Bcsaba-Gyula - Debrecen Ip járat indítása 2 óránként?

Előzmény: Komlósfecskés (26911)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.12.19 0 0 26916

Az lehet, csak az emberek nagy része nem az erdőbe megy, hanem a Tőserdei üdülőterületre, ergo mindeni feleslegesen sétál 800 métert a sínek között.  Főleg ha szépségverseny van akkor aztán tömegével sétálgatnak arra.  Szerintem a megállót feljebb kéne helyezni

Előzmény: Ladás Gergő (26895)
63-41 Creative Commons License 2010.12.19 0 0 26915

Inkább megvártad a következő vonatot,hogy jó ülőhelyed legyen!:))

Előzmény: landsmann (26907)
suexID Creative Commons License 2010.12.19 0 0 26914

A szabálytalan átkelőket jól be lehet határolni, a Gáspárosokról van szó. A sok idióta hülyegyerek ott sétál (!) a síneken keresztül, futásról szó sincs, közben még néha a tornazsákot is dobálgatják. Majd amikor az első halálos áldozat meglesz, akkor megjavul hirtelen a kerítés és a képviselőtestület megszavazza az aluljáró/gyalogos híd építését is.

Előzmény: Ladás Gergő (26850)
Tom91 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26913

tranzitvonat*

Előzmény: Tom91 (26912)
Tom91 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26912

Hol tartózkodik tolatócsapat egy tranzitvonalnál, ami csak félre lett véve? Semmi baj.

 

De egyébként teljesen mindegy, százszor veszélyesebb átmajomkodni a kocsik közt, mint átbújni.

Előzmény: Vumurt89 (26910)
Komlósfecskés Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26911

Gondolom feltünt az is, hogy vasárnap óta már nemhogy közvetlen vonat nincs, hanem gyakorlatilag átszállással sem lehet végigutazni Csabától Füzesgyarmatig, nemcsak Gyula, hanem Gyoma felé sem. Mert a kétszeri átszállás, 70-100 perces várakozással, három és fél, négy órás menetidővel minden, csak nem alternatíva. Annak idején én is végigutaztam párszor a 128-ast Debrecenbe menet, (szolnoki átszállás helyett), ma már nem vállalnám. (A Volánnál viszont most már hivatalosan is van reggeli Füzesgyarmat - Gyula járat, ráadásul nem is Békés felé. Arra leszek kíváncsi, hogy a Gyula - Vésztő - Szeghalom meneteket mikor hirdetik meg, hogy az eseti utasokban is tudatosuljon, van alternatíva.)

Előzmény: landsmann (26907)
Vumurt89 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26910

Aha figyeli... Valószínű akkor is mindenki nagyon figyelt amikor egy ép kocsikon átmászó fickóval együtt indult el a tehervonat Pécelről, a srác mázlija az volt hogy szólt a rendőröknek telefonon és Isaszegen megállították a vonatot (ahol már a rendőrség várta). Hogy utána mi lett vele azt már nem tudom.

Előzmény: Tom91 (26909)
Tom91 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26909

Ezt a marhaságot! :-D Egyrészt nyilvánvaló, hogy a tolatócsapat figyel indulás előtt (és nem indulnak el, amíg látják, hogy valaki a vonat között van) más részt mi a veszélyesebb? Átbújni az ütközők, csavarkapocs stb. alatt vagy a jeges (vagy akármilyen állapotú) ütközőkön, csavarkapcson (!) lépkedni?

Előzmény: Vumurt89 (26868)
Tom91 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26908

Alul/felüljáró hiányában nincs más lehetőségük.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (26866)
landsmann Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26907

A buszt tuti nem szüntetik meg. Egyrészt az a busz Békéscsabáról jön, másodsorban az iskolások azzal járnak. Sajnos mindkét városban eléggé a városok szélére sikeredtek a vasútállomások, így azt az iskolások nem használják. Ráadásul a buszok a városokban több helyen is megállnak, nem kell kilómétereket gyalogolni. Sajnos a vonatnak Szeghalom-Füzesgyarmat viszonylatban esélye sincs a busszal szemben, a két város között nem is igazán használják. Esetleg aki olyna szerencsés, hogy mindkét városban az állomástól nem messze van dolga, akkor az azt választja. Nagyobb távolságra, de már a szomszédos Biharnagybajomba viszont csak a vonat marad, mert Szeghalom-Füzesgyarmat-Biharnagybajom között nincs közvetlen buszjárat, még közvetett sem nagyon, mert csak hatalmas kerülővel van. (Szeghalom-Berettyóújfalu, Berettyóújfalu-Biharnagybajom) Ép eszű ember nincs, aki ezt busszal tenné meg. A 23 km-ből busszal van bő 60. 

Pénteken meg van 3 busz is tömve diákokkal, akik Gyula, Békéscsaba, Békés felől jönnek haza. Nyomor van. Annak idején mikor suliba jártam, pénteki napokon áén vonattal jöttem haza mindig. Nem kellett nyomorognom, kényelemsen kigyakogoltam a vasútállomásra a Gyulai út végéről és még így is volt idő bőven a vonat indulásig. De jó volt, mert akkor még az az egy 16:20, majd később 16:40-kor induló járat Békéscsabától Püspökladányig ment. Nem kellett átszállnom sehol. Azért kemény járat volt ám, azt a majd 3 órát végig ülni nem kis kihívás volt. Akkor még keményebb ülései voltak a Bz-nek. Püspökladányig majdnem 4 óra volt az út. 125 km-t 4 óra alatt. Ja, és akkor még 6-os fogatban jártak a Bz-k. Gyulán már állóhely is alig volt. Eszméletlen hogy meg volt tömve a Bz.

Előzmény: Törölt nick (26894)
kojihugz Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26906

Azt elmondanád nekem hogy miért szüntessék meg a buszjáratot? Így is van elég munkanélküli minek még azoknak az embereknek is a munkáját elvenni akik tudnak mai napokba is dolgozni. Nemkell itt megszüntetni semmit, csak annyit kéne csinálni, hogy ne egyszerre menjen a busz a vonattal. Menjen pl délbe vonat, aztán meg 13:00-13:30 körül a busz, utána megint bő óra múlva vonat és így tovább. Meg ugye csökkenteni kéne a vasúton a jegyárakat, mert a vasút nemtud olyan szolgáltatást nyújtani hogy egy településen megáll 3-4 helyen, van amikor a város szélén áll meg a vonat és onnan nemfog a nyugdíjas felgyalogolni a központba hogy elmenjen a piacra, de ha olcsóbbak lennének vasúton a jegyek akkor lehet meggondolná.

Előzmény: Törölt nick (26894)
looksharp Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26905

Ebben mi a politika? Azon kívük, hogy (vasutas) sztereotípia...

Munkanap a 37454 és 37448 esetében ez egyébként alátámasztható, Gd-Oh között azokon a vonatokon már nincs utas.

A többi 3 vonat érkezőben (sajnos) már nem rosszabb, mint a 125-ös vonatai.

Előzmény: kunosvér (26904)
kunosvér Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26904

Természetesen a 0 utas szentesről szokot érkezni!de nem szeretnék politizálni!!!

Előzmény: looksharp (26902)
kunosvér Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26903

Nem tudtam megállapitani melyik lehetett,mivel laminátkát csak a dombon láttam idáig pihenni!Erre most meg lögdösi a cuccot szét!De nem adombról sajnos!Hol van már mikor,úgy zajlott az elegyrendezés,hogy tolatásvezető bemonta,rajka 2rakott 4tengelyes,szolnok 1üres,fradi 4rakott,tartalék állva marad,1000 10re bejár!!!Úgy érzem ez soha többé nem jön vissza!

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (26901)
looksharp Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26902

Elmondanád, melyik volt a 0 utassal érkező vonat?

Melyik volt a 4 B kocsi 3 utassal? A 7758/7731/7741 elképzelhető. Más esetben nem. Vagy nem 4 kocsi, vagy nem is kék szerelvény.

Előzmény: kunosvér (26896)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26901

Melyik laminátka végezte ezt a feladatot?

Biztos azért, mert a pályavasút nem rendel/hetet/t tartalékot Békéscsaba állmásra.

Előzmény: kunosvér (26900)
kunosvér Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26900

Elnézést a tudatlanságomért,de azért még egy kicsit tudatlankodnék.Amai nap miért egy Laminátka volt a tartalék Csabán?

Előzmény: Komlósfecskés (26897)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26899

Az előfogatolás meg a gépmenet spórolás kérdés ott nagyon nem ismert, mert tegnap is sikerült jól eltökölniük az állomáson a tolatásokkal, és a kardoskúti kirohanós /meg annak a fotózásának a terve/ bánta az egészet.

Előzmény: kunosvér (26896)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26898

Elnézést, hogy elveszem emká48 elől a választ, a kép mai.

A kéttengelyes kocsikban a Kunszentmártonra feladott szén van, itt aludt egy napot a 4 kocsi a szergejjel együtt. Ne kérdezd meg, hogy miért nem tudták már tegnap este lekapcsolni azt a 4 vagont a rendeltetési állomásán, és utaztatták feleslegesen Kunszentmárton és Szentes között. Egy gyanúm van: szerintem lejárhatott a mozdonyvezető szolgálati ideje, és nem fért volna már bele, hogy Kunszenten lekapcsolják és az ötödik vágányra beállítsák a kocsikat. Ezért lehozták a Szentesre utalt üres Eas kocsikkal együtt, majd másnap 13:10 körüli indulással visszavitték Kunszentre /a 19. répavonattal együtt/, ahol már elvégezték a tolatást.

Előzmény: Törölt nick (26893)
Komlósfecskés Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26897

Tudod ma már korszerű vasút van, a Start például már egyáltalán nem érdekelt abban, hogy pl. a Cargonak (izé RCHUNnak) gépmenetet spóroljon.

Előzmény: kunosvér (26896)
kunosvér Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26896

Érdekes?Akkor látnád mi zajlik Orosháza kőrnyékén!Érkező személy:0 utas!Naponta többször is!!!Csőrgős személy:4 By-Bhv kocsival:3utas!Gépmenetekröl ne is beszéljünk!Itt miért nem ismerik az előfogatolást spórolás céljából?

Előzmény: landsmann (26892)
Ladás Gergő Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26895

:) Nem. Mondjuk jó helyen van az ott, ahol van, mert festői, negyedórás sétával elérhető a Holt-Tisza,csak elsőre kicsit félrevezető lehet a környéket nem ismerőknek, mert a Tősfürdő  Árpádszálláshoz van közel.

Előzmény: :Snoopy: (26890)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26894

Ha van párhuzamos (ugyanolyan útvonalú, 10 perc eltéréssel közlekedő) buszjárat, akkor azt kéne megszüntetni, nem a vonatot.

Előzmény: landsmann (26892)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26893

Mikori konkrétan a felvétel? Mert kéttengelyes nyitott kocsik már jóideje nem szaladgálnak arrafelé.

Előzmény: emká48 (26888)
landsmann Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26892

Az új menetrendben van egy számomra nem logikus változás. Az hagyján, hogy a 37720 és 37759/37739 keresztet Biharnagybajomból áttolták Füzesgyarmatra, hisz a többi kereszt is itt van, (egy kivétel volt az előző menetrendi időszakban) de annak mi értelme, hogy a 37759/37739 megérkezik 6:04-kor, Szeghalomról a 6:07-kor a 37720 ami elhúz 6:08-kor, de a 37759/37739 még 12 percet dekkol tovább, mielőtt elindul a Szeghalom/Dévaványa végállomásra? Dévaványán van 5 perc a megfordulásra, Szeghalmon is áll 5 percet. Miért nem lehet akár 6:10-kor tovább küldeni, aztán ráér Szeghalmon várni. Amikor csak odáig közlekedik, úgyis mindegy. Ha Ványáig, akkor megintcsak mindegy, mert a keresztezés miatt 6:40-nél hamarabb nem lehetne tovább engedni Szeghalomról.

A 37746/37743 létjogosultságát továbbra sem értem. Nyári szezonban még talán lehetne is értelme, mint fürdő járat. De más időszakban... Nem hinném, hogy olyan sokan utaznak a Gyoma-Füzesgyarmat-Gyoma szakaszon ebben az időpontban, főleg úgy, hogy durván 10 perc eltéréssel busz is van Szeghalom-Füzesgyarmat-Szeghalom viszonylatban. Esetleg a Kuka Robotocs dolgozói mennek haza ezzel a járattal?  Akkor mivel jönnek át? A reggel 6 órai munkakezdéshez a 4:26-os érkezés korán van, a 6:07-es meg már későn. Szóval ez a lehetőség is kilőve. Hm, érdekes.

GA0425 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26891

Szerintem ne foglalkozz velük. Ha ezt a nevet megváltoztatod, majd keresnek maguknak más okot, hogy beszóljanak, mert akinek ilyen a természete, az úgyse fog megváltozni...

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (26882)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26890

tőserdőt közelebb rakták már végre a faluhoz, vagy most is a sínen sétálgatnak a strandolók?

Előzmény: Ladás Gergő (26863)
M41 2333 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26889

Tanácsokat oszt? Kinek/Kiknek?

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (26880)
emká48 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 26888

 Szentes, nemrégen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!