Keresés

Részletes keresés

Infós Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11790
Osztán? A Bkv-s fejlesztők se foglalkozzanak más országok más városainak tömegközlekedésével, mert ők Bkv-sok? Itt még a határon túlra sem kéne tekinteni......
Előzmény: aruzsi (11778)
tono60 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11789
"Hány LED-es kezelőpult van a MÁV-nál?"

LEGALÁBB KETTŐ EGÉSZ BIZTOSAN VAN!

(Köszönhetően K. K.-nak)
Előzmény: Törölt nick (11780)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11788
Két sárgából tud már zöldet?
Nem.
Gondolom addig nem fogja tudni, amíg az osztrákok át nem állnak a mi rendszerükre az ő előjelzős cuccukról.
Előzmény: Törölt nick (11786)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11787
Kezelése miben volt másabb a D67-hez képest? Fényképed nincs róla vagy valakinek?
Nekem nincs képem.

A tolatásjelző mindkét fénye vissza volt jelentve és valami ilyen rémlik a főjelzőről is.
Vonal felé 2 gomb volt (vonat és tolató). Kijáratnál egy.
Összetett tolatót nem tudott.
Sima törléssel lehetett törölni a vágányutat, ami nem oldódott önműködően.
Egyéni lezárás nem volt. Sorompó nem volt automatizálva. Kézi csukás-nyitás, ha jól emlékszem.
Nem tudom, milyen viszonyban volt a vonat és a tolató, de szerintem nem kellett a tolató a vonathoz.
Valami a saruval is volt, de már nem emlékszem mi.
Mindenféle érdekes jellegszínű, D55-szerű egységek voltak.

Kb. ennyi maradt meg bennem ebből a verkliből. Ja és már 64-ben működött!
Előzmény: Törölt nick (11786)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11786
"Nem lehetett az. Más egységek, más kezelés, más pult. Lemaradtál róla."

Kezelése miben volt másabb a D67-hez képest? Fényképed nincs róla vagy valakinek?

"Azóta elég rendesen honosította az Alcatel. Kénytelen volt, mert max. a központi egység felelt meg az itthoni vasútnak."

Két sárgából tud már zöldet?
Előzmény: aruzsi (11785)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11785
Győri és hegyeshalmi forgalmászokkal beszéltem.
Kétlem, hogy a hegyesi bakternak kényelmesebb volt a kulcs izélgetős berendezés.

Te nevezed D64-nek? Hivatalosan mi volt a neve? D55? Mert lehetett az.
Én.
Nem tudom. Vasút se tudta, mert volt aki D55-nek és volt aki D67-nek hívta. Nem az.
Nem lehetett az. Más egységek, más kezelés, más pult. Lemaradtál róla.

Hogy lehet rá kikezelni a fehéret? Kicsit bővebb infó szükségeltetik.
Passz.
Most talán nem biztosított, de biztosítottal indítottak. Aztán gondolom, HL levette.

Hogy kiragadtuk nyugatról, és nem lett a mi igényeinkhez igazítva.
Azóta elég rendesen honosította az Alcatel. Kénytelen volt, mert max. a központi egység felelt meg az itthoni vasútnak.
Előzmény: Törölt nick (11784)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11784
"És kérdezted a komáromi, győri, monori szakaszokat?"

Győri és hegyeshalmi forgalmászokkal beszéltem.

"D64: Monor."

Te nevezed D64-nek? Hivatalosan mi volt a neve? D55? Mert lehetett az. Az eredeti svájciban benne van a tolató vágányút. Az más kérdés, hogy mi a D55-öt vonatvágányutas biztosítóberendezésnek hívjuk.

"Aha. Pilisen az új Tj2-es jelzővel."

Na aztata még nem láttam, hogy mit valósítottak meg. Hogy lehet rá kikezelni a fehéret? Kicsit bővebb infó szükségeltetik. :-)))))

"Nem tökéletes. Ismét egy olyan elem, amit külföldről kiragadtunk az ottani környezetből, technológiából."

Nekem az elektronikusokkal is ez a bajom. Hogy kiragadtuk nyugatról, és nem lett a mi igényeinkhez igazítva. Össz-vissz ennyi bajom van
Előzmény: aruzsi (11783)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11783
De azt megérthetnéd, hogy nem a tervező a hibás, hanem az, aki ezt megrendelte tőle...
Az oldalvédelem visszaforgatását nem a megrendelő kérte! Meg a VIII. lehetséges tolatást Lőrinc felé kicsesző menet után...

Meg lehet oldani másképp az Elektrában?
Ha ott nem akkor sehol! Ráadásul én azt a sorompót simán megszüntettem volna és bejáratot behoztam volna a régi helyére.

A D70V egy vonatvágányutas nyomvonalelves berendezés...
Aha. Pilisen az új Tj2-es jelzővel. Ráadásul kb. annyi szükség van Üllőn, Vecsésen a tolatóra, mint Pilisen. A D70V egy bájos tévedése volt a szakmának. Lásd milyen "sok" készült belőle (2).

Lépten nyomon forgalom részről csak azt hallom, hogy az Elektrát szidják.
Azt is tudod, miért?
És kérdezted a komáromi, győri, monori szakaszokat?

A bakterek megszokták azokat a stikliket, amiket a régi verklivel fű alatt megcsinálhattak. Na ezt most már nem. Ha ezekre szükség van (szükség van?) be kellett volna terveztetni. A forgalomnak ragaszkodni hozzá, nem utólag rácsodálkozni.

D64: Monor. Elektra likvidálta. Kb. olyan próbálkozás lehett, mint a D70V, de ő csak 1 db.-ot élt meg. Ehhez képest a D70V egy jól "elterjedt" berendezés.

Abból gond nem lehet, ha minden foglalt.
Ezzel vitatkoznék. Ahogy írtam. A 54.-nél nem fog érdekelni, hogy konkrétan mi is van az adott szakaszon. Így jöhetne fel alapban szabaddal is.
A jó megoldás az NVRAM.

Tehát kilyukadtunk oda, hogy mégsem olyan jó.
Nem tökéletes. Ismét egy olyan elem, amit külföldről kiragadtunk az ottani környezetből, technológiából.
Előzmény: Törölt nick (11782)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11782
"Ha akkor nem sz@rakodnak, akkor most milyen jól jönne Kő-Kp.-n!"

Egyet értünk. De azt megérthetnéd, hogy nem a tervező a hibás, hanem az, aki ezt megrendelte tőle...

"(Csak megjegyezném: pl. Üllőn minek az Sr3-at fedező 2 tolatásjelző kifelé?)"

Meg lehet oldani másképp az Elektrában?

"Az a bajom, hogy úgy nem látod a D70V kiheréltségét, ahogy az Elektránál a jó megoldásokat. Ez az elvakultság egyik jellemzője."

Te meg nem érted az alap funkcióját a berendezésnek. A D70V egy vonatvágányutas nyomvonalelves berendezés... Elvakultság? Lehet. Lépten nyomon forgalom részről csak azt hallom, hogy az Elektrát szidják.

"Igen. D55, D64, D67, D70, D70V. Ez mind ua. gyártó Dominó berendezése ..."

Továbbá nem tudom, hogy honnan veszed ezt a D64-et. D64 nem volt soha. Más más funkciójú berendezései. A D67 meg magyar fejlesztés. Azért meg látható a tendencia, hogy hány D55-öt telepítettek 1962-től kezdődően.

"Láttál már ilyet? Pedig volt!"

Tudok róla, éppen ezért említettem meg. De kellemetlen tud lenni 300db tengelyszámlálót adott esetben alapba rakni.

"Ami kérdés, hogy minden foglalt, vagy minden szabad. "

Az alapelve a minden foglalt. Abból gond nem lehet, ha minden foglalt.

"Ha kézzel szeded ki az összeset, nem sokkal több biztonságot ad, mint a minden szabaddal, hiszen a 38. után már rutinból nyomod a feloldást, ha volt ott valami, ha nem. Tehát nem tudom."

Tehát kilyukadtunk oda, hogy mégsem olyan jó. Ami nem teljesen igaz, mert nem rossz az. Nagysebességű 160km/h< pályán ajánlatosabb a tengelyszámláló, mint a szigetelt sín.
Előzmény: aruzsi (11781)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11781
Hát ha erre volt igény... Amúgy meg nem tudom, hogy mi a bajod a D70V-vel.
Ne legyen! Ha akkor nem sz@rakodnak, akkor most milyen jól jönne Kő-Kp.-n!
(Csak megjegyezném: pl. Üllőn minek az Sr3-at fedező 2 tolatásjelző kifelé?)
Az a bajom, hogy úgy nem látod a D70V kiheréltségét, ahogy az Elektránál a jó megoldásokat. Ez az elvakultság egyik jellemzője.

Majd megoldják.
Vannak kétségeim. A sz@r és a vár esete. Kétlem, hogy értelmesen visszaalakítanák igazi D70-né.

egy gyártó egy fajta berendezését, lásd ahogy annak idején a Dominonál letettük a voksot.
Igen. D55, D64, D67, D70, D70V. Ez mind ua. gyártó Dominó berendezése ...

Egy nagy állomáson, (pl.: Győr) mire egy áramkimaradás után reseteled az összeset, háááátt.
Láttál már ilyet? Pedig volt!
Szerintem ha elmegy a villany, elfelejt mindent, nem? Mi jegyezné meg? Van benne támasz jf? Plusz NVRAM? Vagy micsoda?
Amikor Komáromot teszteltük, akkor a kártyán kapcsolgattam ki-be a foglaltságot és rendesen elfelejtett mindent. Amikor lehetett, akkor az AKF-ről kezeltük a TSZ-t.
Szóval nekem az a sanda gyanúm, hogy alapban kéne feljönnie. Ami kérdés, hogy minden foglalt, vagy minden szabad. Ha kézzel szeded ki az összeset, nem sokkal több biztonságot ad, mint a minden szabaddal, hiszen a 38. után már rutinból nyomod a feloldást, ha volt ott valami, ha nem. Tehát nem tudom.
A lényeg: NE menjen el a villany. Azért van nem ritkán 3-4 alátámasztás.
Előzmény: Törölt nick (11780)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11780
"Hány LED-es kezelőpult van a MÁV-nál?"

MÁV-nál talán egy sem, de GYSEV-éknél van. Amúgy meg semmi akadálya nem lenne a MÁV-nál sem. Illetve egy lenne: a Pénz.

"Én ilyen D70-eket nem adtam volna ki a kezemből!"

Hát ha erre volt igény... Amúgy meg nem tudom, hogy mi a bajod a D70V-vel.

"De állítólag bővíteni fogják ... hát részvétem a tervezőnek és a kivitelezőnek!"

Majd megoldják.

"Semelyik állomás nem egyforma! Lásd ismét csak D70-ből (mert azt ismerem): KL-en a hívóban benne van a CR. SU+FC-ben már default nem, a többi Bp. közeli balpartos állomáson kiműtöttük (Szolnokon nem)."

Nem érted a mondani valómat. Alapvetően a D70-es állomások egy kaptafára mennek, a helyi specialítások persze kivételek. Én azt próbálom hangsúlyozni, hogy nem kell más-más gyártó különféle termékét venni, hanem egy gyártó egy fajta berendezését, lásd ahogy annak idején a Dominonál letettük a voksot.

"TSZ:
Nem olyan rossz. Egy hiba van vele: a hülye jelfeladás miatt kell a szigetelő heveder, amit a pft-sek szívesen látnának pályán kívül a fogadóvágányokon is."

Egy nagy állomáson, (pl.: Győr) mire egy áramkimaradás után reseteled az összeset, háááátt.
Előzmény: aruzsi (11775)
Bálint23-24 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 11779
A BKV-nál van LED-es dominó pult?
Előzmény: Infós (11777)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.20 0 0 11778
Mert a MÁV-nál dolgozom.
Előzmény: Infós (11777)
Infós Creative Commons License 2010.02.20 0 0 11777
"Hány LED-es kezelőpult van a MÁV-nál?"
Miért csak a Máv játszik? Miért nem a magyar biztberek?
Előzmény: aruzsi (11775)
Infós Creative Commons License 2010.02.20 0 0 11776
A többi nálunk nincs.
Hol?


Megjegyezhetnéd már. :) A Hévnél.
Előzmény: aruzsi (11773)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11775
Hány LED-es kezelőpult van a MÁV-nál?

KÖKI-t eleve úgy kérték. A D70V-t meg megrendelte a cég, hogy neki nem kell tolató vágányút.
Ettől még éppen úgy el vannak cs...ve, mint ahogy te látod az Elektrákat.
Én ilyen D70-eket nem adtam volna ki a kezemből! Kő-Kp.-n kispóroltak pár m. vezetéket és itt-ott a külsőteret+a gombokat. Egységet nem. Ráadásul ott van a kispesti rész, ahová a VIII.-ról lehet tolatni, de Lőrinc felé nem. De ha már állítok tolatót a IX-XI-ről Kispest felé, akkor megjön a tolató! Ez milyen függőség???
A páros oldali ÖJÜ-t nekem kellett kiegyenesíteni, hogy Kő-Teher kijárata indítson. Oldalvédelem egy katasztrófa! Sötét jelző mellett tolatás ... pffff! Borzasztó! Sr2 SFx egységek semmivel se kompatibilisek. Soroljam még?
De állítólag bővíteni fogják ... hát részvétem a tervezőnek és a kivitelezőnek!

Nekünk magyaroknak, hogy talán a fenntartó személyzet is értsen hozzá.
Nem egyről beszélünk.

Nem azt nyomom, hanem azt, hogy csak egy fajta berendezés telepítsünk, ne 25 félét...
Semelyik állomás nem egyforma! Lásd ismét csak D70-ből (mert azt ismerem): KL-en a hívóban benne van a CR. SU+FC-ben már default nem, a többi Bp. közeli balpartos állomáson kiműtöttük (Szolnokon nem).

TSZ:
Nem olyan rossz. Egy hiba van vele: a hülye jelfeladás miatt kell a szigetelő heveder, amit a pft-sek szívesen látnának pályán kívül a fogadóvágányokon is.

Szóval az a baj, hogy úgy ragadunk ki berendezések külföldről itthonra, hogy a teljes technológiát nem vesszük át. Így pedig ezek lesznek belőle...
Előzmény: Törölt nick (11769)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11774
Ebben igazad van.
Annó én is így tanultam a D70-et. Sajnos a szakközepes könyvből alapvető részek hiányoztak, így kellett hozzájutnom egy barna könyv garnitúrához.
Aztán jött a szakközépben a tanműhelyben a mi kis D70-ünk tervezése, építése, beszerzése, aminél jobb gyakorlat nincs!
Végül pedig a BBF HBF-en Keleti funkcionális fővizsgája, majd Dunakeszi időközi fővizsgája, valamint Kő-Kp. Persze ekkor már nem az alapáramköri részleteket kellett tanulni, de még mindig elő-elő szedem az alapkapcsolást, mert minek mindent fejből tudni, ha lerajzolták?

Ja, FC kódos kezelő és alatta a D70 élesztéséről majdnem elfelejtkeztem, amit '92-ben kezdtünk.
Előzmény: Törölt nick (11772)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11773
SSU-kapcsolattartó számítógépek.
Eddig jó, de ott mellette van még valami ...
És alatta is.

A többi nálunk nincs.
Hol?

A többire várom még a tippeket.
Előzmény: Zénóka23 (11770)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11772
Az a baj, hogy az édes kevés. Ha én most elviszlek egy KA69-es üzemlátogatásra, te már rögtön tudod, hogy működik tételesen? Én az írásos irodalom híve vagyok, aztán megtekintem a gyakorlatban vagy párhuzamosan végzem a kettőt. Amúgy az üzemlátogatást támogatom, de manapság nem egyszerű ezt összeegyeztetni.
Előzmény: Zénóka23 (11771)
Zénóka23 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11771

"Megvallom ősszintén, hogy nem értek ezekhez a számítógépes csodákhoz, így max tippelni tudok."

 

Fel lett ajánlva itt a topicon belűl egy üzemlátogatás...

Előzmény: Törölt nick (11756)
Zénóka23 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11770

Tételesen? :)

 

Az első kettő kép megy.

Első:

CC1 és CC2 valamint a DGP.

 

Második:

SSU-kapcsolattartó számítógépek. :)

 

A többi nálunk nincs. :)

Előzmény: aruzsi (11753)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11769
"És melyiket könnyebb üzemeltetni, karbantartani, módosítani? Már a pultizzóhoz is igazgatói levél kell, megigazolva, hogy a forgalom lebonyolításához közvetlenül szükséges!"

Nos nézzünk egy LEDes panoráma táblát. Egyszeri beruházás és sokáig jó. Amúgy meg a céget minősíti, ha csak így lehet kapni izzót... A módosítást meg nem havonta csinálják. A Domino kockák is lehetnének olcsók, ha lenne rá igény...

"Viszont elcseszett D70 is van abból a párból, ami készült. Kő-Kp., Szabadbattyán, Pilis."

KÖKI-t eleve úgy kérték. A D70V-t meg megrendelte a cég, hogy neki nem kell tolató vágányút. Ellenben a nyomvonal elv igen.

"Saját magának? :-O"

Nekünk magyaroknak, hogy talán a fenntartó személyzet is értsen hozzá.

"Most pont az Alcatel lemezét nyomod, hogy minden ugyan olyan legyen."

Nem azt nyomom, hanem azt, hogy csak egy fajta berendezés telepítsünk, ne 25 félét... Tengelyszámláló hát...
Előzmény: aruzsi (11768)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11768
Ott Domino berendezés volt?
Nem. Ahogy Hegyesben sem és Komáromban sem.

Véleményem szerint a Domino pultok és a hozzájuk tartozó vágány táblák sokkal ergonómolisabb és szemkímélőbbek...
És melyiket könnyebb üzemeltetni, karbantartani, módosítani? Már a pultizzóhoz is igazgatói levél kell, megigazolva, hogy a forgalom lebonyolításához közvetlenül szükséges!

Hanem az előtt kellett volna megtervezni, még mielőtt építettünk volna...
Ja, ahhoz érteni kellett volna hozzá már '96 táján.
Viszont elcseszett D70 is van abból a párból, ami készült. Kő-Kp., Szabadbattyán, Pilis.

Mert bizalmatlanok vele.
Nem csodálom! Amilyen szoftverekkel és azok ellenőrzésével szoktam találkozni ...

Helyette inkább az, hogy az Alcatel nem adja ki a "tudományt/titkát".
Saját magának? :-O

Mert nem mindenhol tengelyszámlálós a foglaltság ellenőrzés. AZ ETCS meg még nem annyira hódított teret. Na majd az Elektra 3-ba már...
Ne már!
Tök mindegy, hogy hol milyen a foglaltság érzékelés. Most pont az Alcatel lemezét nyomod, hogy minden ugyan olyan legyen. Nem kell mindennek ugyan olyannak lennie. A TSZ az egy alrendszer. Kommunikáljunk vele és ne újabb kártyákon olvassuk be érintkezőnként.
Előzmény: Törölt nick (11767)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11767
"Kezd pl. a lőrinci FM-es bakterral. Vagy ÜM állomásaival."

Ott Domino berendezés volt? Mert szerintem nem. Véleményem szerint a Domino pultok és a hozzájuk tartozó vágány táblák sokkal ergonómolisabb és szemkímélőbbek, mint egy vagy Xdb monitor. KÖFInél is a vágánytábla sokkal jobb, mint a monitor vagy a projektor.

"Nem, de szépen alakul."

Ennek nem most kéne alakulnia. Hanem az előtt kellett volna megtervezni, még mielőtt építettünk volna...

"Ha itthon senki se mer elektronikus biztbert csinálni ..."

Mert bizalmatlanok vele.

"Én nem ezt mondanám. Helyette: lustaság, félelem, hozzá-nem-értés, hozzá-nem-nyúlás."

Helyette inkább az, hogy az Alcatel nem adja ki a "tudományt/titkát". Nem hiszem el, hogy nem tudnánk a saját igényeinkhez igazítani.

"Ne felejtsd el, ezek mind, mind Alcatel szerkezetek (némi kivétellel)."

Nem jelent semmit. A Dominok meg mind Integrák...

"Miért nem integrálták bele a tengelyszámlálót és az ETCS-t?"

Mert nem mindenhol tengelyszámlálós a foglaltság ellenőrzés. AZ ETCS meg még nem annyira hódított teret. Na majd az Elektra 3-ba már...
Előzmény: aruzsi (11764)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11766
Ragyogó. Nem véletlen hajtogatom, hogy nem a mi igényeinkhez van igazítva.
Én nem ezt mondanám. Helyette: lustaság, félelem, hozzá-nem-értés, hozzá-nem-nyúlás.
Ne felejtsd el, ezek mind, mind Alcatel szerkezetek (némi kivétellel).
Miért nem integrálták bele a tengelyszámlálót és az ETCS-t?
A RIC-ek más kérdés, mert azok alapban a szomszéd állomáson lennének (és vannak is, lásd: Nagyigmánd, Komárnó), csak a térközi rendszerünk ezt "összezavarja".
Előzmény: Törölt nick (11763)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11765
ÜM=VÜ-vel.
Előzmény: aruzsi (11764)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11764
Ha szerinted ez jó... Én azért megkérdezném a forgalmászokat, hogy mit jobb nézni egy álló nap a monitort vagy egy panoráma táblát/pultot.
Kezd pl. a lőrinci FM-es bakterral. Vagy ÜM állomásaival.

Ez kétségtelen jó dolog, de a távdiagnosztikát ugyanúgy bele lehet rakni egy felülvezérelt rendszerbe is.
A biztberről semmit se fog tudni.

Ragyogó. Nem véletlen hajtogatom, hogy nem a mi igényeinkhez van igazítva.
Nem, de szépen alakul.

Ha itthon senki se mer elektronikus biztbert csinálni ...
Előzmény: Törölt nick (11763)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11763
"Vannak benne jó ötletek. Lásd: SF egységben a szelektív áramkör, pedig ez még analógia!"

Miután az az egység magyar találmány bele, így nem az Elektra érdeme.

"Ezen kívül a monitoros kezelő felület"

Ha szerinted ez jó... Én azért megkérdezném a forgalmászokat, hogy mit jobb nézni egy álló nap a monitort vagy egy panoráma táblát/pultot.

"a LAN-os kommunikáció az funkcionális egységek között (Elektra-2), távdiagnosztika."

Ez kétségtelen jó dolog, de a távdiagnosztikát ugyanúgy bele lehet rakni egy felülvezérelt rendszerbe is.

"És vannak benne fakabát megoldások:
- X.25-ös csatlakozási felület a külső rendszerek felé
- külső rendszer a szomszéd szekrényben lévő ETCS vezérlő gép is!
- tengelyszámlálóval nem direktben kommunikál, hanem külön foglaltsági szakaszok beolvasása történik (kvázi mint a D70-ben a 400Hz-es és 75Hz-es egyérintős vevők és az ismétlőik az egységekben)."

Ragyogó. Nem véletlen hajtogatom, hogy nem a mi igényeinkhez van igazítva.
Előzmény: aruzsi (11762)
aruzsi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11762
Beaprítanám az egészet. Nálam az elv a jelfogós bizt.ber számítógéppel felülvezérelve.
Először meg kell ismerni, aztán kritizálni.
Vannak benne jó ötletek. Lásd: SF egységben a szelektív áramkör, pedig ez még analógia!
Ezen kívül a monitoros kezelő felület, a LAN-os kommunikáció az funkcionális egységek között (Elektra-2), távdiagnosztika.
És vannak benne fakabát megoldások:
- X.25-ös csatlakozási felület a külső rendszerek felé
- külső rendszer a szomszéd szekrényben lévő ETCS vezérlő gép is!
- tengelyszámlálóval nem direktben kommunikál, hanem külön foglaltsági szakaszok beolvasása történik (kvázi mint a D70-ben a 400Hz-es és 75Hz-es egyérintős vevők és az ismétlőik az egységekben).
Előzmény: Törölt nick (11761)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 11761
"Vágod itt: szapul."

Hát igen. :-)) Beaprítanám az egészet. Nálam az elv a jelfogós bizt.ber számítógéppel felülvezérelve.

"Nekem Elektra-1-ből is van ilyen marketing rizsás cucc."

Lehet, hogy még nekem is, csak az a baj, hogy a marketing az nem szakmai oldalról közelíti a dolgokat, nem beszélve arról, hogy jó marketinggel a szart is el lehet adni.
Előzmény: aruzsi (11760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!