Szia! Az enyém ma lett kész! Kalocsán a Barabás gumiszervizben "egyengették" az ütését, utána Budapesten náluk (http://www.alufelni-javitas.hu/) tüntették el a padkázás nyomait és festették. Kérdésemre elmondták, hogy a mélyebb karcolásokat nem gittelik, hanem egy "titkos" technológiával tüntetik el. Szemre, kiváló munkát végeztek - remélem, tartós is lesz. Most olyan mint a gyári! Nagyon elégedett vagyok.
A MINI-men van 17-es felni, ahhoz nem kicsi,de egy e60-hoz szerintem az. Én 19-essel járok nyáron és 18-assal télen és nem járkálok gumishoz meg a vesémet se verte még le,pedig vannak szar utak Budapesten...
Nézd meg,hogy azok a számok,amiket átugrott tényleg mp3 kiterjesztésben vannak e. Nekem is csinált ilyet, aztán rajottem,h nem mp3 kiterjesztes volt. Az itunes simán lejátszotta, de a kocsi nem.
Szeretném megkérdezni a hozzáértőktől,hogy pl a szívósor vagy lökhárító vagy fényszóró stb stb leszerelésének menete lépésről lépésre szöveg - képekkel...... hol található illetve honnan lehetne letölteni ilyen dolgokat ???
Styling 122 es felnieim vannak 17" ha valakit érdekel. Gumik cseréssek( szar pirelli p7 cinturato gumikkal 1 szezont bírtak, de nagyon sétálós. pirellit ne vegyetek!!!)
Sziasztok! Előre is elnézést, tudom nem jó topicba írok (7er -ben nem kaptam választ), de egy kis segítségre lenne szükségem. E65 (231 LE) valós 155 ezret futott Bmw-m váltója furcsa dolgokat produkál . Az autó kb 5000 km ezelőtt volt először váltó olaj cserén . Nem sokra rá egy intenzívebb gyorsításkor a váltó rántott egyet , elment az ereje, valamint felvillant a műszerfalon a váltó piktogramja. Leállítást, majd újra indítást követően nem jelzett hibát, és megfelelően is működött. Irány a szerviz, ott mágnes szelep hibakódot olvastak ki , és csináltak is valamit vele ( nem tudom pontosan hogy mit mert nem én vettem el az autót, talán "adaptálták" a váltót, de minimális összeget is kellett fizetnem érte). De ezt követően újabb hibák jöttek elő. Megállást követően 10-ből 1x ránt egyet a váltó. Valamit tempomat használata mellett mintha picit rángatna az autó. Pluszban újból előjött az intenzív gyorsítás mellett hogy rántott egyet a váltó, és elment az ereje egy pillanatra , de most nem villant fel semmi a műszerfalon és le sem kellett állítani .
Mi okozhatja a problémát ? Ha jól tudom ennél a típusnál nem lehet mágnes szelepet cserélni csak komplett "vezérlő tömböt" ( ismerős mondta ). Ha valóban az a hibája, milyen árban van ennek a cseréje / javíttatása ? Valamint ennél a motornál kell e láncot cserélni , ha igen akkor mikor ?(mindenhonnan mást hallok )
Lehet van egy eladó gyári BBS RD192 szett, elől 8" széles hátul 9" 18"-os felnigarnitúra, szépen rendberakva, antracit metál friss szinterezéssel, elől 245/40 hátul 275/35 gumikkal... első kettő kopottabb, hátsók jók.
Én itt, csak téligumival látok 17" felniket. Mindenki azt a szar 18 as m5 gagyit rakja(replika, mert gyáriban 19")meg gyári 19-20" . egy gumistól kérdeztem , hogy most mi is a gáz? Azt mondta semmi. Ha a futómű rendben van akkor nem eszi, és nem is húzza jobbra balra!!
B@SSZA meg !!! Írtam 1 regényt, és a elküld gombra nyomva el szállt az egész!
DVD navi: kiírtam ,működik, de mégsem...Ausztria-Mo.. külön lemezen van, oszták-ba beteszem a Mo.-i lemezt (2.) mert oda szeretnék menni. Pontos címet tudok adni, tervez, de most a semmiben kocsikázom a BMW térkép alapján, és fogalma sincs a kütyünek Kb 100km.-ig hogy hogy is kellene nekem erről az ótról abba az irányba keverednem!
Ha Osztrák lemezt teszek be akkor meg nem tudok pontos magyar címet adni neki!
Eddig én az IGO-hoz voltam szokva, Hát ez szerintem elég sovány tehnika a BMW-től ( Vagy csak én vagyok a béna? )
Állítsam le, várjak 5 percet, majd indítsam újra......
mert a másik lemezt adtam be neki?
Mi vaaaannnnnn?????? Mire várjak? minek ? hova ?mit állítsak le?????? ( ez hülyyye ) :D 5 percmúlva már másik faluban leszek 15km-rel arrébb"""""""
DVD-re írtam ki Mp3-at. Be tolom a meg felelő helyre, el is kezdi játszani. Amikor viszont én kiválasztok 1 másik mappát, azon belül 1 konkrét számot, akkor nem azt kezdi játszani, hanem tovább lép 5-6 track-et és azt kezdi. Vissza lépek , rá nyomok, és NEM! amiket ő maga ki hagyott, azokat hiába szeretném indítani, nem játssza, folyamatosan tovább lép, Sőt van hogy egy egész mappát is át "sétál"
Amit viszont játszik, ott simán válogathatok...
Ezt csinálja DVD R-en, és DVD RW-n is
DVD RW-t jászik pontosan? +ost vagy -ost, mindegy neki, vagy inkább a+ost szereti?
Véletlen szerű lejátszást ilyesmiket nem lehet neki állítani? Audió szempontból ilyen "prűd" a BMW?