Régen még a Csepelnél sem volt ilyen. Nem pont ugyanez, de hasonló: agyváltós bringáimon az eredeti hajtóműveken (úgy az ékes Csepel, mint a négyszög Thun) sosem mozdultak el a lánctányérok a hajtókartól. A cserék után viszont mindegyik hajtóművet (Prowheel ill. noname) hegeszteni kellett pár száz km után. De azóta rendben mennek.
Hát lassan már a márkás dolgok sem olyanok mint régen,én pl most vettem shimano lánctányért igaz nem a rohadt drágát hanem a belépő szintűt,de ok működik a bicikli de valahogy még sem vagyok teljesen elégedett vele,bezzeg amit le cseréltem az még nagyon jó volt de az sem a drága kategória volt a shimanónál csak még régen másképp gyártották a cuccokat.
3 nap múlva már okosabb leszek mert csere lesz. A bolt állítja ezek ilyenek így kell elfogadni de én mondtam hogy fussunk vele egy kört még. Akkor lesz csak baj ha az új rész is ilyen lesz. akkor el kell fogadni hogy egy 20-30 ezres hajtómű a shimanónál így néz ki.
Nekem is volt ilyen a biciklimen,de nekem a lánctányérnál,mert most,hogy új került rá tökéletesen egyenesen fut,de a réginél felülről nézve látszott,hogy kicsit kóvályog és itt ott bele ért a váltóba nekem is bár a megszokott fokozatban nem volt probléma,sokáig használtan így.Bár nekem párszor régen el borult a bicikli,biztos az is hozzá járult évek alatt.
hát leesni biztos nem fog mert nem növekszik a kóválygás .csak nem ezt várnám egy 250 ezerért ami ráadásul akciósan ennyi amúgy 307 lenne . gepida alboin 700
sziasztok szerintetek lehetséges az hogy egy 250 ezres vadi új trekingen nyolcas van a középhajtóműben ? szerintem 1.5 mm is van benne . akkor látszik igazán ha felteszem az első legnagyobb lánctányérra a láncot és a váltó belső falához tudom nézni. ez miatt nem tudom beállítani a váltót szerintem mert ha úgy állítom be hogy a legnagyobb fokozaton ahol a legnehezebb tekerni ne súróljon a lánc bele a váltóba akkor meg középre váltásnál ér bele (nincs keresztbe váltás). és ez a 8 as akkor is látszik ha nincs terhelés leszállok leguggolok és hátrafelé tekerem a hajtókart. Most vigyem vissza és majd az eladó elhajt azzal hogy ezek ilyenek így kell elfogadni ? görbe a tengely vagy a lánctányérok állnak így ?
Külső gumi vásárlással kapcsolatban kérném a segítségeteket!
Őszi/téli csapadékosabb időszakra szeretnék venni külsőt, legfőbb prioritás a jó vízkiszorító tulajdonság, lehetőségekhez mérten ne hordja fel a sarat az aszfaltról.
Használati felület: 99% aszfalt.
Bicikli típusa: cross (patkáról le-föl, bukkanókat nem feltétlen kerülöm)
Felni méret:622x19
Árkategória: 5.000 Ft
Fontos: sarat ne hordja fel, jó tapadási tulajdonságok
Kevésbé fontos: übermega defektállóság, megjelenés
Ha valakinek van ezzel hasznos tapasztalata, tuti tippje... légyszi osszátok meg! :)
Én általában úgy használom a biciklit,hogy az első legnagyobb fogaskeréken van a lánc,hátul meg a legnagyobbtól lefelé a harmadik fogaskeréken,ritkán szoktam váltogatni.
Valaki ismeri,ezt a két shimano cuccot vagy van vele tapasztalata?
első fogaskerékrész:Shimano FC M171 Ezen azt vettem észre,ha a legnagyobb fogaskerekén megy a lánc akkor olyan kerregő hangot ad,mintha a rá fogatott műanyag külső védő rezonálna,mert ha lejebb rakom a láncot a másik két fogaskerékre akkor nem igazán van olyan hangja.Ezt ki lehet küszöbölni valahogy?
Hátsó fogas kerék:Shimano MF TZ21
nem nagyon vagyok otthon ebben a fogaskerék témában de ez normális,hogy a két alsó kis fogaskeréken így állnak a fogak?
Első hátsó fogaskerék részek ki lettek cserélve meg a lánc is csak a váltóhoz tartozó két kis fogaskerekes rész nem lett kicserélve a szerelő azt mondta ezek még jó állapotúak,pedig nem mai gyerek. Ez kopottnak számít?
Egyébként a hajtásban nem észlelek problémát csak elől van az a kerregés meg hátul is kicsit furcsa hangja van a hajtásnak,és én meg érzékeny vagyok erre mert a régebbi cuccokkal csendben tette a dolgát,csak azok meg már sokat használt öreg lánckerekek voltak.
Éjszaka csőtörés lehetett a 2-es úton, a Megyeri hídtól Dél felé. 1 - 2 centis iszap terítette be olyan 50 m-en a bringautat. Odébb már csak murva sodródott rá.
Reméltem, délutánra feltakarítják. Az úttesten ez meg is történt, nekünk otthagytak mindent. Gondolhatták: majd megszárad és a szél elhordja, vagy a kerekek lekotorják.