Amúgy a videon főszereplő kollega aki nyilatkozik és a többi fiatal köztük egy hölgy több mint egy éve ezzel foglalkozik. A csapat technikailag, gazdaságilag, szóval minden téren ismerik a digitális biztbert. Tehát a projektes, közgazdászon felül műszaki csapat is van mögötte. Ez alapján lettek megírva Lastenheft, Leistungsbeschreibung. Elnézést, de ezeknek nem tudok jó nevet adni.
Valamely változó jelenségnek, vagy fizikai mennyiségnek diszkrét (nem folytonos), megszámlálhatóan felaprózott, s így számokkal meghatározható, felírható értékeinek halmaza.
Neked röviden: minden kapcsolat IP alapú és Eulynx csatlakozási felületes minden hozzá kapcsolt komponens. Illetve kapacitásilag többet tud mint egy elektronikus
Szó sincs ilyen elvárásról ha Ő közgazdász (bár nem ismerek a szakmai dolgait), bizonyos alap nem gazdasági dolgokat azért tud. De mégis ha közgazdász és ebben a területben dolgozik akkor is vannak/kellenek lennie alap ismerteknek.
Ha nincs akkor összeül azokkal a szakemberekkel és úgy hoz releváns döntéseket és esetleg nyilatkozik. Nyilatkozata alapján nem ma kezdte tevékenységét a közlekedési szektorban. Nálunk legalábbis az ASSET csapat a beszerzéssel és többivel együtt dolgozik.
Más területtel érvelve:
Ha pl. autó beszerzésről van szó ahol fontos a megfelelő hideg és meleg hőmérséklet előállítása akkor a megrendelést kiválasztó gazdasági szakember alapjaiban tudja mi a különbség és hagyományos és egy digitális klíma között pl.
Valószínűleg a Continental Railway Solution 119-es, vagy 152-es (bérelt) kocúrját láthattad. (Tudomásom szerint) nincs magyar pályaszámot viselő kocúr, így forgalomban magyar sorozatszáma sincs (lehet, hogy a hatóság kitalálta már, de alkalmazni még nem kellett).
A hazánkban praktizáló kocúrok cseh és szlovák pályaszámokkal futnak, a fenti kettő pedig még az 51-es országkódot hordja, azaz a lengyelt.
Köszönöm, simán lehet, ilyen volt. Mióta járnak ezek nálunk? (bocsánat a kretén kérdésért, sokáig külföldön éltem, már az mozdonysorozatok új nevei meg a Flirt-ök léte is megszokhatatlan újdonság számomra :-o )
A beszélgetés alatt többször elhangzik a digitális biztber. Biztos van ilyen a magyar vasútnál? Nincs összekeverés véletlen az elektronikussal? DB, SBB üzemelteti már, az ÖBB-nél most van pályázatbontási szakaszban
Ma délután láttam a 100-as vonalon Zuglónál egy általam ismeretlen mozdonyt, amire mintha T?44?P lett volna írva, küllemre talán a M41.2001-re emlékeztetett, piros/bordó/narancs árnyalatú volt... mi lehetett az?
És ugyan az egyes vonali L1 elkészülte után mi fog 120 felett közlekedni? Mert tudtommal a 15 Akiemtől bérelt ES64U2 kivételével nincs a start kötelékében ETCS képes vontatójármű, és a Gysevnek is összesen 4 Vectronja alkalmas itthon ETCS-ben közlekedni, 2db 471 és 2db 193.
Szerintem megvan az oka annak, hogy miért hallgatnak a januárra ígért felülvizsgálatról. Semmivel sem lett jobb a helyzet tavaly augusztus óta, sőt...
Az izraeli IC3-asok kapcsán volt arról szó, hogy előtte RS1-es motorkocsikat szemeltek ki, de természetesen azokról is sikerült lecsúszni. Lízingelés egyébként nem jöhet szóba, mint az AKIEM gépek esetében?
A német vasút tett közzé néhány napja egy álláshirdetést, amiben DOS-hoz és Windows 3.11-hez értő rendszermérnököt keresnek. Őszintén érdekelne, hogy milyen friss driver van DOS-hoz, de ha ettől a résztől eltekintünk, a Sibas (SIemens Bahn Automatisierungs System) is 1983-tól indult technika, ezek szerint még mindig használatban.
Nem igazán, már nagyon ritkán járok erre, most éppen pótolom a lemaradást. Köszönöm, hogy jelezted, jegyeztem.:-) Én meg közben már tobzódok a kedvezményekben, 65 éven felüli, 1. osztályú nyugdíjas arcképes, már csak egy maléves szabadjegyet kéne szereznem valahogy.:-D
"Engem nem a MÁV-START személyszállítási üzletszabályzata érdekel, hanem az a jogszabály ami előírja, hogy kiknek kell ingyen utazást biztosítani, és az, ami előírja hogy azt minden EU-s állampolgár számára kell biztosítani."
Ha érdekel, akkor miért nem olvasod el, ha már egyszer betettem a linkjét?