Tegnap toltam rendelést teilera. Lesz még, de első körben ennyi. Az lesz szép, hogy fog postázódni a két oldali esőelvezető: 51131977681, 51131977682. Mondjuk abba a lapos dobozba elfér még egy pár cucc. Pl. Kópé ajtó hangszigetelések, króm kilincsek, patentok, de majd meglássssuk. Grüss
Jók ezek a képek, tuti nem PS? érdekesen ágaskodik neki felfelé :) Drágaság ......
Pihenyuszink Márciusban volt 1 éves, és remélem még sok évet velünk lesz. tényleg sajnálom a kis drágát.
mailcímemre hagondolod dobhatsz néhány fotót a nyufkóról, mert tényleg nagyon odavagyok a kis lógósfülűért még emlékszek a videóra, amikor ugrik egy nagyot... a miénknek sajna nincs ekkora mozgástere, de a lakást már meghódította . Többször megy a konyhába kunyerálni mint én :)
ööö sztem a száraz ilyet nem csinál a kis nyuszikákkal. Fogát nem néztétek meg? ha el volt repedve, törve, vagy hiányzik egy darab az okozhat ilyet, mert úgy nem tud enni... vagy nem nőtt túl a foga? :((((
komolyan most nincs jó kedvem így.. :((( olyan ari volt... :(((((((((((((((
mármint napon volt? Hópihe elmenekül a nap elől, kék a szeme, nem tudom emiatt-e vagy más miatt, de hunyorog, és nem bírja a napsütést... a meleggel nem tudom hogy van, nem merem tesztelni... egyre többet alszik, gondolom ő is érzi a nyarat ...
kellene nekem egy bal első fékhűtőcső,mert most hétvégén,mikor rendbetettük derült ki, hogy nekem 2 jobbosom van,ezért nem is illeszkedik,meg a külső hőmérséklet jeladójának nincs meg a fura,és most csak úgy lóg...
Kb ugy kepzelj el minden BMW-t, hogy csak a tekerheto kormany es az utcara nezo ablak a szeria. A coupe E36-ban is csak muszajbol van elektromos ablakemelo. :)
Minden extra pluszpenz, kiveve bizonyos specialis, vagy limitalt szeriakat. De az ASC elotti idoszakban valoban gyakorta elofordulhat a gyari sperr.
Bocs a vérnyomásodért, de én ezt nem a vezérműszíjra gondoltam.. Vagyis korábban arra, de a leguccsó hozzászólásomat épp firkáltam, amikor bejött a meló és nem frissítettem be.. Tudod, valakinek dolgozni is kell!:) Szal nem kell besírni..
Amúgy is korábban az órán ment az aszalás, szal nyugi! Most mibe fáj, ha kicseréltetem, erre van valami infó? Ja és igen, két szemüvegtartó van, bár kicsit más a kialakításuk, szal maradjunk abban, hogy valami box.
Köszi a tippeket, de ezzel már próbálkoztam.. Kijött egy érték, ez oké, viszont úgy vettem észre, hogy nem azonos intenzitással süllyed a benyómérő azonos használat mellett, ilyet tapasztaltam más tipusoknál is.. Aztán lehet, hogy tévedek!
Köszi, röhögjetek csak!:) De olvastam a szervíkönyvben, hogy tényleg létezik olyan széria, amiben óra van.. Ezért is kérdezem a váltást!
Egy pici bömciembléma sablon nem tart semeddig megcsinálni. Lehet utángyártott, ugyanis bmw jelet is veszel utángyártottat... és abba nem bele van ütve, hanem az maga a bmw jel.. ezekután minden kínai :(
Kössz a tippet,a légszűrő okozhatta a problémát,mert nem nézett ki túl jól az előző mikor le lett cserélve,de akkor már szelelt a cső úgyhogy nem tudom hogy az lesz-e a hiba.A bakról honnan tudom hogy el van fáradva?Üresbe gázfröccsözésnél nem mozog annyit a motor.Idegesít a dolog,mert addig nem merek új csövet venni míg nem tudom miért szakadnak ki mindig...
178k km-el vettem meg, most van benne 240k. A difim 220k km-nél kezdett el búgni, de ebbe bele kell számítani a jól és szarul sikerült driftes próbálkozásokat 225ös gummákkal.
Hajtáslánc a BMW-nél zsír, inkább előbb nézd meg a segédalváz 4 rögzítési pontját, mert az onnan kiszakadhat. Beszarok minnyá komolyan. Hajtáslánc. Nem hallottam volna, hogy bármi kaka lenne az E36okban ilyen téren. Az hogy kopik a difi az tény, de mivel zsír új difit nemigen fogsz venni 300-400ezerért!
A használt meg megintcsak használt. Milyen hajtáslánc csere?
Nem hinném hogy a minőséggel lenne a gond. http://festerbt.uw.hu/ <- tőlük hoztam el,ETK alapján rendeltük meg együtt a sráccal.BMW embléma is van benne.
Mint korábban már írtam én sem vagyok túl rutinos, de épp nem rég vettem egy 93-as 316-ot és ezelőtt kellően kiokosítottak. Ezeket a tanácsokat tudom megosztani veled, a többiek majd legfejjebb leüvöltik a hajam, ha hülyeségeket beszélek..
Először is a 241 relatív sok. Az enyémben 262 volt és még mindig nagyon bika, pedig csak 1.6-os. Az is számít, hogy hol veszed, mert ha vidéken volt többet használva, főképp országúton, akkor az nem rossz. Amit még hallottam vásárlás előtt, hogy érdemes a kasztnit alaposan átnézni, mert baromira sok kovácsolt vas van a piacon.. A tornyoknál érdemes figyelni a hegesztést, ha nem gyári az állítólag nem valami nyerő. Mit jelentenek amúgy z esztétikai hibák?
Érdemes amúgy hajtáslánc cserét beütni még vásárlás után, ezt hallottam én is mindenhol.
mondjuk a legegyszerűbb módszer, hogy teletankolod, lenullázod a napi számlálót, és a következő teletankoláskor elosztod a a litért/a kilóméterrel majd megszorzod 100-al.
ezt a csúfságot akarják rámerőszakolni 5500Eur-ért, elgondolkodtató, mert 6500 alatt még nem láttam ilyet... csak megint m43....
Friss Bömbi tulaj vagyok (első autó..szép az élet) ezért előre bocs, ha hülyeségeket kérdeznék..
Az iránt szeretnék érdeklődni, hogy lehet beszereltetni fordulatszám mérőt, illetve fogyasztásmérőt, ha gyárilag az órával felszerelt típusról van szó? Mondjuk gondolom igen, de köbö mennyiben van ez?
A másik kérdésem, hogy pont a fenti hiánya miatt hogyan tudok a legpontosabban fogyasztást mérni? Eddig próbáltam csak a kijelzőre hagyatkozni, de szerintem így nem valami pontosak a számítások..
Egyszer, még megboldogult egyetemista koromban flangáltam a Móricz Zsigmond Körtéren, ahol is felkeltette a figyelmemet egy eladó 1981 körüli Dzsoki-merci (W126 vagy mi a tőgy). Szép nagy dög volt, rendesen lelakva. Kíváncsiságból vigyorogva körbejártam, elém is toppant egy cigány, aki hirdette a gépet. cigány: - Na, tetszik, kell a gíp? Bálint: - Tetszik, szép nagy masina. Látom 280 S van ráírva, ez 2,800 köbcentis benzines? c: - Az vót, de mi beleráktuk a háromezres motort! B: - Aham. Aztán rendesen szervizeltétek? c: - Eeeezt? Ezt nem kell! Ez sose romlik el! Huszéves, oszt még nem vót szervizbe'! B: - Ja értem. Klíma van benne? c: - Van hát! Full extra! Elektromos ablak! Fel-le! B:- Kösz, még gondolkodom.
Viszont ma reggel miután be inditottam a vasat nem aludt ki a kipörgés gátló viszajelzője hiába kapcsolgattam ki-be semmi.. Van valakinek valami ötlete,hogy miért nem jó,lehet a kapcsoló rossz?
asx: ezt most komolyan kérdezed? siebedach: tolótető hebedach: felfele bukó tető Ausstell-siebedach: a kettő együtt
stgoofy: nagynyomású mosó, utána lefújod brigéciollal, 10 perc múlva megint nagynyomású, aztán beindít, és közben még lehet fújkálni sűrítettlevegővel.
Bucsher bácsi, talán e hét vasárnap megejthetjük végre az ajtórestaurálást. Szombaton citadellás motorosfelvonulás, akkor ott leszek, de másnap jó, remélem elég lesz egy nap.
Bucsher! Megnéztem most a B-oszlopon a matricát,az 185/65.15 vagy 205/60.15 kereket ir. A 185/65.15--225/45.17 -nél 2.09% az-az 13mm a külömbség. Tehát van eltérés,de ez még a tűrés határon belül van.
Igazából egészen eddig sok közöm nem volt a bmwhez, és ezért is lenne pár kérdéem, mert éppen BMW vásárlás elött állok.
A kiszemelt példány 318 IS 899-re tartja a kereskedő (hasznaltauto.hu-n is fent van).
a kocsi nem tökéletes esztétikailag, de amúgy egyben van első ránézésre.
Kicsit megrémített a 241ezres futásteljesítmény .... mennyit bírnak ezek a motorok? vagy ha gáz van mennyiből orvosolható? milyen cseréket érdemes megejteni a szoksásos olaj plusz szűrő cseréken kívül?
mi az amire a normál dolgokon kívül is oda kell figyelni?
nézegettem az alkatrészárakat, mert eddig ismerősök lebeszéltek róla, hogy drága.... a jelenleg hajott opelnél drágább picit az biztos :)
Sziasztok! Valaki segitsen,ha 225/45.17-es kerék van az auton érezhetem lomhábbnak a gépet? És valószinüleg a km óra is megváltozik ugye,de mennyit csal?
Üdv Urak! A második ilyen csövet használom el 2 hónap alatt,mindig lesz rajta egy 3-4 centis szakadás.Nem tud rá valaki valami megoldást?Motortartó bakjaim elvileg jók,nem látom, hogy túl sokat mozogna a motor. http://bmwfans.info/original/E36/com/316i%201.6-M43/ECE/L/M/1997/11/mg-13/ill-13_0390/#5 (4-es alkatrész)
Ja, termeszetesen mindez kesleltetessel mukodik. A vezerloegyseg eloszor 'feltetelezi' a gyujtasterkep szerinti optimalis korulmenyeket, es ezeket allitja be. Ha kopog, elore beallitott lepcsofokokban elkezdi visszavenni az elogyujtast, egesz addig amig meg nem szunik. Mindezt persze nehez lekovetni emberi erzekszervekkel, a fordulat es a hengerek szamabol ki lehet szamolni masodpercenkent hanyszor gyujt egy henger, azaz hany 'lepcsofokot' tud megtenni az elektronika..
Gazra sokminden csoroghet. Vezerles, az injektoroknak is van egy jellegzetes csattogo hangjuk (idos korban erosebb), valaki egyszer azt mondta olyan csendes a motorja, hogy burkolat nelkul hallja ahogy a gyertyak szikraznak.. :)
Minden e36-os kasztniba szerelt motor hengerenkent figyeli a kopogast es szabalyozza az elogyujtast. Nincs anny erzekelo mint ahany henger, de a Motronic megoldja. Gyari elektronikaval akkor sem tortenhet baj, ha a 95-os benzin mondjuk csak 93-as.
Az en kocsim speciel svjaci kivitel, nincs is rajta sehol 95 ROZ matrica. Esso 98-ast tankolok amikor csak tudok, erezhetoen finomabb az alapjarat, kevesebbet fogyaszt, jobban is megy - bar lehet csak a tobb adalek miatt.
hát ahogy láttam senki nem jött a fórumosok közűl gyorsulásra.
Egy 1-2 BMW-st láttam, akit látomásból ismerek a találkozókról. E36 alig volt, a króm kerekes kombi (idős nő) volt, egy 28-as akit felismertem a használtautóról meg pár idegen.
Nekem a tanksapkán van egy ALPINA-matrica, és 98-as van ráírva. Az autókatalógusban meg 95-ös van. A kompresszió meg ugyanúgy 10.5:1, mint egy széria 325i-n, ami 95-össel is eljár. De most már rohadjak meg kipróbálom 98-assal, mi változik!!
Tavaj csak 100-ast tettem bele, mert hát a gép megérdemli, de mikor már irreálisan drága lett áttértem a 95-ösre és az volt a meglepő, hogy a 95-össel az autómata magasabb fordúlaton váltott föl és ezáltal hamarabb is beszippantotta a 95-öst. Meg egy kicsit rángatva váltogatott. Ez csak a benzin váltás elején volt, most már nem csinálja, megszokta vagy nem tudom, a mai napig nem jöttem rá.
Szerintem igen, mert amikor EVO-t tankoltam bele akkor megszűnt. Alacsony fordulaton ha hirtelen gázt adtam akkor egy picit megcsörrent. PL: kettesben 25-el lejtőn fel.
Jo stét az uraknak! Látom volt móka,kacagás. Ma arra vetemedtem hogy vettem kereket, igaz még nem alpina de szerintem az ac schnitzer sem rossz, igaz hogy nem hibátlan mert görgöztetnem kell öket,de holnapra o.k ! Ha lesz rola képem majd mutatom.
úgy látom ethanollal nem lehet felkerülni a listára :)1. Bálint - 95-ös 2. asx - 95 ROZ (ahogy a nagykönyvben meg van írva) 3. pityke őrmester 95-ös 4. lenshood 95-ös 5. .
úgy látom ethanollal nem lehet felkerülni a listára :)1. Bálint - 95-ös 2. asx - 95 ROZ (ahogy a nagykönyvben meg van írva) 3. pityke őrmester 95-ös 4. lenshood 95-ös 5. .
Skacok, kérdésem van. Elsősorban nordlead mester válaszára vagyok kíváncsi. Szégyellem, de nem tudom, hogy a kocsim motorja (M50B25, Vanos, '95/6) knock-sensor-os vagy sem?
Egy haver beleültette a bogarat a fülembe. Ő motorozik (is), egy BMW R1150GS-e van. Eddig sima 95-ös benzint rakott a motorba, csörgött vele rendesen a blokk, de betudta a léghűtéses boxer természetes zajának. Aztán egyszer "véletlenül" 98-as vagy 100-ast rakott ele, és az addig hallható, kis fordulatszámon-nagy terhelésen (gázállás) jelentkező csörgés megszűnt. Azóta legalább 98-ast tankol bele. Én viszont sima 95-össel használom a kocsimat, a sűrítési viszony csak 10.5:1. Nem tudom, hogy becsörög-e, csendes a kocsi, nem tűnt fel csörgő zaja. Ha kopogás-szenzoros, nem gond, nem károsodik a motor. De ha nem...? Nem akarom tönkretenni! Ti hogy vagytok ezzel a kérdéssel?
Ha ez sem elég? Rákontrázunk! BMW és Corvette találkozót tartunk, folytatódik a Carstyling Show 'n Shine, és a Fusion dB kupa, és persze ingyenes lesz a légvár! De az első 100 BMW-snek ajándék üdítőt adunk, és minden Corvette-nek ingyenes nevezést biztosítunk, és még pénzdíjat is adunk, hogy legyen miért elfüstölni a gumikat!
nem kell roszra gondolni, csak itt láttam és elég furán néz ki így. Szerintem egy felninek pont az a kényege, hogy szép fényes legyen, ne úgy tünjön messzíről hogy fekete acélfelni.
Most találtak Braziliában hatalmas olajmezőket, állítólag akkora mint a ruszkiké... Itten mi gázak keresünk és van is, szóval ahogy a papagáj mondta amikor félig volt a macska szájában: nem kell betojni :))
Én továbbra is 100-ast tankolok :))
Öreg székely felveszi a szekerére (E36-os) a stoppoló diákot valahol a hargitán, aztán elkezdi hajtani a lovakat lefelé az úton. Mellettük szakadék, és jön a kanyar, de az öreg csak csapkodja a lovakat. A diák odafordul hozzá:
- Lassítson bátyám! Jön a kanyar, nem látja?!!!
Mire az öreg nyugodtan:
- Látom fiam, de ezt mindig sikerült bevennem.
Úgy is lesz, csúszik kicsit a kocsi, de száguldanak tovább lefelé a szűk úton, az öreg mégjobban hajtja a lovakat, megint jön egy kanyar, a diák most már visít:
- Lassítson bátyám, túl gyorsan megyünk, jön a kanyar itt fogunk megdögleni!!!!
De az öreg csak azt mondja:
- Semmi baj fiam, mindig beveszem ezt a kanyart.
És tényleg, farol a kocsi mint állat, majd kétkerékre áll, de beveszik azt is. Az öreg mégjobban hajtja a lovakat és jön a következő kanyar. A diák majd beszarik, de nem mutatja most már, elvégre az öreg tudja mit csinál, hát ne mutassa hogy ő meg mennyire fél.
Beleszáguldanak a kanyarba, a kocsi kifarol, két kerékre áll, majd felborul mindketten kirepülnek. Oszlik a por, tápászkodnak, az öreg porolja a kalapját, majd földhözvágja és ugrál rajta mérgében, miközben azt üvölti:
- A kurva anyját ennek a kanyarnak, ezt még soha nem sikerült bevennem!!!
Gondolom csorgott a nyálad egy "pörköltszaft-színű" 1.5sportra mi? Vidd be hozzájuk (szuzi-szalon) az alpinát, kíváncsi lennék mennyiért számolnák be...
Minden reggel a helyi teszkó parkolóban gyülekezünk páran, és együtt indulunk munkába egy másik városba. Mit ad isten, ma reggel egy szuzukis gyülekező kellős közepébe csöppentem a parkolóban. :) valami kalandtúrára gyűlhettek össze az SX4-es meg swiftes fiúk-lányok, mert volt komoly névsorolvasás(!), "mindenki félkészült?" meg hasonlók. Nekem a szám széle reszketett, annyira kellett röhögnöm, milyen komolyan veszik magukat a srácok. Volt ott minden: stroboszkópos pótféklámpa, króm ívek-kilincsek-tanksapkák, műanyag alupedál és -szőnyeg, bluetooth-os headset, fehér térdig érő rövidgatya, bőrpapucs, napszemcsi. Meg terep színű gatya-póló. Meg torkig felhúzott fehér teniszzokni, szandállal. Gyönyörű brigád volt, és ami meglepő volt, hogy az átlagéletkor olyan 42 év lehetett. Mosolyogtam rájuk, hogy milyen szép kocsik, hadd nyomjak képet róluk. Fotóztam is telefonnal egy ízléses fekete-krómos műanyag dísztárcsát, de sajnos nem tudom letölteni a telefonról a képet.
Megnéztem, egy 1.3-as swift klímával 3,150,000 Ft, a legdurvábban felszerelt SX4 dízel pedig 5,700,000 Ft-ba kerül.
Bocs a sok sületlenségért, ígérem nem csinálok belőle rendszert.
Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra! Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva! Az immobilájzer már benne van a 'slusszba' Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.
Beletettek ezer extrát, többet is mint akart Leverheti félgázon az egész Párizs-Dakart! A sok extrából kettőt is kiemel a sajtó: Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.
Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+. Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerő Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerő.
Sík terepen is odab*sz: gyűrődik az aszfalt Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt. Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.
Ülés nincsen benne, ez már futurizmus Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus? Hely van benne bőven, pótolja a házat Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.
Két sajátossága még: az "izomerő-szervó", Meg a klímarendszer: "ablakfüggő thermo". A kesztyűtartójában van egy titkos button Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton.
Akkor a műszerfal kiírja hogy:"csocsi" Mert ebből az életben nem lesz már kocsi. Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.
A hibamentesítőt aktiválnád vele Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele? A WagonR+ -ban az a tuti üzlet Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyűzet.
Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra Hirtelen új message jön a műszerfalra: "Szeretnék neked egy jó tanácsot adni Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni".
Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal, A kockázatokkal és a mellékhatásokkal. Amióta gyártják rajta ül az átok Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok.
Gazdaságos motor meg metálfény kaszni SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni! ON
A szervizcsatlakozóban van a megoldás. Ha a gyújtást ráadjuk az autóra, akkor itt a 7-es és a 19-es lábat összekötjük minimum 3 másodpercig, akkor az olajcsere kijelzés visszaáll eredeti állapotba. Ha ugyanezt minimum 12 másodpercig összekötve hagyjuk, akkor az éves szerviz kijelzés INSPECTION eltűnik.
Moszkvai professzor elmegy csukcsföldre dvére vadászni. A falu legjobb vadásza faggatja:
- Mivel professzor vagy, gondolom okos vagy, de tudsz-e futni is?
- Az egyetemi bajnokcsapat tagja voltam és ma is mindennap lefutok 10km-t.
- Jó - mondja a vadász - és tudsz-e lőni?
- Az olimpiai csapat tagja voltam éveken át, és ma is minden héten gyakorlok.
- Rendben - mondja a vadász, és elindulnak. Mennek már vagy egy fél napja, amikor észrevesznek egy medvét. A Csukcs vadász felugrik a levegőbe párszor, üvölt, majd amikor a medve elindul feléjük odaszól a professzornak:
- Most fussunk! - azzal megindul visszafelé ahonnan jöttek. A professzor is elkezd rohanni, futnak már egy órája, a medve a nyomukban. Egyszercsak a professzor azt gondolja: nem értem, itt a medve, itt a puska, simán lelőhetjük, minek menekülünk előle? Azzal megáll, céloz, durr! a medve holtan esik össze.
A csukcs vadász a tarkójára tolja a kucsmáját, megvakarja a fejét, és azt mondja:
- Professzor, azt láttam hogy tudsz futni, azt is látom, hogy tudsz lőni. De olyan hülye vagy mint a segg. Most hogy a bánatba cipeljük el ezt a nagy dögöt a faluig?!
Egy paraszt ember elmegy a dokihoz: - Doktor Úr! Mikor elalszok, álmomban mindig megjelenik egy kismanó, aki mindig ezt mondja: "Most pisilünk, most pisilünk..." és én akkor mindig bepisilek!!! - Hát kedves János, erre csak egy módszer van: mikor megjelenik álmában az a kismanó mielőtt elkezdene beszélni mondja határozottan neki hogy NEM pisilünk,NEM pisilünk... Úgy is lett. János haza megy, és lefekszik aludni.Mikor megjelenik a kismanó, azt mondja neki mielőtt elkezdene beszélni: - Nem pisilünk,Nem pisilünk!!! Mire a kismanó: - NEM ÁM, MA KAKILUNK!
Kedves utasaink, itt az Önök kapitánya beszél! Mivel erősen zuhanunk,ezt megállítandó már kidobáltunk minden nehezéket. Sajnos ez nem volt elég, úgyhogy utasaink közül kell megválnunk néhánytól. Hogy ne lehessen kivételezéssel vádolni bennünket, ábécé sorrendben szabadulunk meg a túlsúlytól. -Jelentkezzenek tehát először az "A", mint Afro-amerikaiak! Természetesen senki sem mozdul... - Akkor jelentkezzenek a "B", mint barna bőrűek! Újból senki, csak a sorok közt egy kisgyerek mondja az apjának: - Te papa, nem kéne jelentkeznünk? Hiszen mi afro-amerikaiak is vagyunk, meg a bőrünk is barna! Mire az apja: - A pofádat befogod fiam, mi most itt NIGGEREK vagyunk, úgyhogy először a KÍNAIAK jönnek.
Mire a hátsó sorból egy hang: "Ném kínáái! Sárgá!"
95/07-es gyártás, végig vezetett szervízkönyv, minden megvan az autóhoz. 34ezer km van benne, nem fogok magyarázkodni, meg hitetlenkedő hsz-ekre válaszolni, aki nem hiszi, jöjjön el és nézze meg.
VIN kód: EP33323
Extrák: automata váltó, faberakás, motoros tetőablak, PDC, dupla klíma, 2 légzsák, sperrdifi, hátsó fejtámlák meg a szokásos dolgok. Az autó színe Calypsorot metallic.
2005ben jött be az országba, azóta 6ezer km-t futott, garázsban állt. A tulaj halála miatt eladó. Minden papír rendben, műszaki szeptemberig érvényes. A képen még német rendszámmal látható, az állapota azóta ugyanilyen.
Az autó ára 2millió Ft. Érdeklődni nálam, 06204237639es számon elértek..
Egy kis kérdésem kérésem lenne hozzátok! Barátom kitöl megvettem a bömösét, elkeverte a szerelési útmutatót, pedig elvileg volt neki egy szép német nyelvezetü PDF- fileja...
szóval öszegezve, ki tud erröl a bizonyos szerelési utmutatórol e 36-okhoz?:) 94-es coupe M3 karosszéria, és kicsit még tudatlan vagyok. segítségeteket előre is köszi:)
Inkább adj egy mailcímet, küldök róla azért képeket, hogy lásd mekkorák a karcok és hogy érdekel-e így. Vagy ha így nem kell, megcsináltathatom én is, de sajnos krónikus időhiányban szenvedek és nem jutnék el oda.
Az árra még mindig nem tudok neked mit mondani, mert ritka felni ez és nem is olcsó, de az enyém nem is hibátlan, meg nem is vagyok vörös tengeri gyalogos ;-)
Egyet én is" -krapek elmegy az urologushoz,az megvizsgálja. Krapek haza megy. szomszéd komája kérdezi:- Na mesélj milyen volt,fájt? -Á,de hogy. A jobb kezével megfogta a bal vállamat....ööö...,nem a bal kezével a jobb vállamat......húúú...te ez fogta mind két vállamat.
Ezt a kocsit adnám el. Nincs szívem szétbontani. Tehát akinek alkatrész kellett: Gracioso, Marcsello. Várjatok még egy picit. Nem sokára jön a következő.
".............de touringgal megyünk,szal nem kell aggódni... :)............"
de azért estig csak leértek vele nem? ;-P
OFF Megy a farkas az erdőben, meglátja Piroskát a patakban. Odamegy hozzá, s megkérdi: Mit csinálsz Piroska? - Nem látod? Mosom a picsámat!! Mire a farkas: hogy megváltozott ez a mese!!!! ON
A nap vicce. Ne haragudjatok, nem bírtam kihagyni. Kész, vége.
Haldoklik az öregember. Körülötte a bánatos család. - Mi az utolsó kívánsága édesapám? - kérdezik a gyermekei. - Úgy ennék egy kis szart! - válaszol a haldokló. - Na, de édesapám... - méltatlankodnak a többiek, de hát az utolsó kívánság az szent, így kerítenek egy tál gőzölgő szart. - Jó? - kérdezi az öreg. - Nem tudjuk! - jön a válasz. - Akkor kóstoljátok meg! Az utolsó kívánságot teljesíteni kell, így a gyerekek undorodva bár, de megkóstolják a szart. - Na milyen volt? - kérdi a végén az öreg. - Rossz! - Akkor nem is kell.
Folyamatban. Tavaly ahol a többiek voltak elég jó hely volt és az uccsó pillanatban került rá sor. Remélhetőleg meg lesz most is. A létszám ma tisztázódott, 15-en leszünk.
A tavalyit sajnos ki kellett hagynom, pedig állítólag sokkal komolyabb volt mint az eddigiek. Akkor a szervezőséggel még mindíg nem sikerült konkrétumokat megbeszélned ugye? Hát meglátjuk mi lesz, remélem összefutunk aztán vagy józanul köszönünk el vagy nem! :D
Nagyon remélem, hogy Parád megmarad drift show-nak és nem lesz idén még verseny belőle, mert akkor lőttek a partynak! Szombat este az egész rendezvény átalakul egy óriási utcabállá, jó zene, jó hangulat és sok-sok pia. Vicces, hogy sokan még a versenyoverált sem vették le úgy aludtak el az árokban hajnalban. Még jó, hogy másnap nem volt szonda rajtnál! :) Tavaly iszonyatosan jól éreztük magunkat!
Asszem vannak még jópáran rajtunk kívül! És az a szar, hogy még régen kiskoromban elég volt pár sör vagy egy boroskóla de mostmár rohadt sokat kell a részegségre költeni. Nálam egy literes finlandia egy hétnél tovább ritkán tart még ilyen kitérőkkel is! :)
Rokonlelkek vagyunk, ez múlt hét csütörtök este. A félreértések elkerülése végett a képen nem én vagyok hanem a barátom, én a fényképezőgéppel a kezemben egyensúlyoztam a soroskorsót viszkikólával a fejemen. :):)
Remek ötlet! Anyámnál akkora bokorban terem a menta, hogy tegnap hoztam belőle két marékkal és csináltam otthon söröskorsóban mojitot 2dcl bacardival. Jól aludtam! :)
Tehát ha valakinek van elfekvöben difi 92.02 évj 320-hoz az szoljon,mert vennék! Vagy javithatók ezek ? Ismer valaki olyan emberkét,aki tud javitani illyet? - Vagy az is lehet hogy olcsóbb a csere mint a javitás-
Sziasztok,jó reggelit! Minggyá megőőrülök. Hozattam difit németből a vashoz,gondoltam ma ugy is megyek a szervizbe,hát elviszem tegyék bele. Na keresem,nincs sehol, hivom a feleségem hogy mit tud rola. Na most figyu: hát apa a hétvégén lomtalanitás volt,azt hittem már ki van cserelve,mert ez nem volt szép uj fémszinű,csúnya rozsdabarna volt,hát ki tettem. A többit nem részletezem,mert még elég gyenge az idegállapotom. Na jo mi!? Lehet mulatni! Mire kell figyelni mostantol: Ne menj pecázni napokra lomtalanitáskor,mert ami nem fényes az repül!
2008.06.06-07-08. Soltvadkerti BMW találkozó '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' pityke_323i Verschnitzer InterHOOD zsolty-jj (lehet jön, de csak vasárnap, mert vendégei lesznek hétvégén ;-P )
lószart! kettő ilyet, kettő olyat és akkor balról ilyen felnik vannak rajta jobbról meg olyanok... ha megunja őket akkor megcseréli, vagy fordítva parkol... ;-)
Emlékszem arra a Hamann felnire, nagyon brutálisan mutatott az e30on. Mind a négyet görgőzni kellett, kétszer? Ez nem egészséges, még akkor se, ha drifteltél vele. Biztos, hogy eredeti volt? :)
2005 óta 25e km-t mentem vele, ebből 20e-t Budapesten. :(
Tavaly cseréltem rajta első gumit és gyönyörűen futott a centír gépen. A tavalyi versenyautómon eredeti Hamann felnik voltak. A minőségük kritikán aluli volt (bele volt írva, hogy made in italy!!!), kétszer görgőztettem a szezon alatt, végül az új ár haramdáért adtam el egy BMW társnak, kb annyi a reális ára.
Nem rossz, na, még a végén rábeszélsz :-) Eredetileg én is BBS RX 202-t akartam, aztán Alpina köllött vóna, végül ez lett polírral.
Tényleg, nem kell valakinek echte BMW felni tisztító gél? Sajna nem olvastam el a cimkét amikor rámtukmálták a szörvízben, pedig ott van alul hogy lakk nélküli felnikre nem javallott. Egy sonkászsömléért viheti aki akarja (vaj zöldpaprika legyen ám benne!)
Mennyit mentél vele, mióta megvetted? Egyáltalán nem ráz? Elég sokat utazok hosszú távon, és fontos szempont, hogy 1-2-3 év múlva is fel tudjak venni egy kényelmes 150 körüli tempót anélkül, hogy masszázsfotelben érezném magam. Egyébként sötét autóhoz nagyon megy a KT4, és ha mégis maradna az e30, lehet, akkor is KT4et választanék. Nem akarod elcserélni az AZEVemre? :))
Seepherd: pedig sötét autón mutat csak igazán szépen :)
Üdv mindenki! Segítsetek légyszi. Hol lehet állítani az első fényszórókon, hogy ne vakítson este annyira? Nekem nem motoros van. Ezért magán a lámpatesten kell állítanom.
Na igen az alap hogy ne rogyjon össze különös tekintettel a kibökött úthálózatunkra, azt hiszem ez is az egyik oka annak hogy eredeti M3 felnit kerestem, aztán meg szeretem az autentikus dolgokat (no ezt tudnám mit jelent!).
Aztán meg a fekete E36-on nagyon feltűnő lenne az a felni, eltolná a harmóniát :))
Az általad linkelt kocsin viszont jól mutat, tény :)
Nekem KT4 van az E30-on 8as és 9es méretben, nekem tetszik, nem görbűl és a pereme is szépen tartja a fényét. Én 2005ben vettem, ráadásul amennyire figyeltem azóta az ára is alacsonyabb lett. :( A gumik elől 215/40, hátul 235/40, így valamennyire azért "németes".
Hehe, félreértettél :) A véleményt nem a külsejére értettem, hanem a szilárdságára, tartósságára. Gondolok itt arra, hogy pl egy Alessio már egy kátyútól tojás lesz, egy Schmidtnek meg egy 10 centis padka se kottyan meg.És hogy a Rial ill Keskin olyan tartósnak számít-e, mint ahogy az ára mutatja. Ja és egyébként a Rial Daytona és a Rial Daytona Race két különböző felni, én a RACE-re gondoltam. Ez tényleg csicsás??
Sziasztok! Most látom micsoda kerekek vannak itt. Még mindig nem találtam magamnak valót,de a 75338,illetve a 75324/2.-ból vennék ha valaki tud eladót!
Borgasz:úgy néz ki igen, bár biztosat nem tudok mondani..bevallási időszak van nálunk és ez egyenlő az őrültek házával. Minden esetre jövő héten tutti megyek, mert Alphával és oooo-val találkoznom kell.
Cabrio:ez már legalább 6 henger, ráadásul azt raksz bele utólag amit nem szégyelsz:)
Hát most jelen állás szerint -amint látod- egyrészt lehet, el is viszik az e30at, másrészt amúgy is van valami a motorral, szóval tuti nem próbálkozom meg az OB2-vel. De nem tervezek búcsút inteni magának az e30-nak, mindenképp szeretnék indulni az OB2-n, de majd később, egy másik autóval. De lehet addigra Te már a D1-ben leszel, és szarsz majd az amatőr magyarokra :D Egyébként köszönöm a megtisztelő felajánlást.
hát elől piros H&R, hátul kék. Elvileg 60/40, de én inkább 40/40-nek nézem. Ennyi szerintem egészséges, főleg ha val valami nagykötényed, vagy M40es moci esetén (olajteknő). Egy gyári optikás M20 esetén talán a 60/40 bevállalható. Én már nem egyszer vertem le az iS lippét.
Nekem most 255/40R17 van hátul, ez váltómérete a gyári 225/45R17-nek.Lévén a 10J-s felnin baromi bután mutatna a 225-ös gumi és oldaltartása sem lenne.
Tolhatnál át mailben képeket erreől a 28i-ről, a rendszám "ismerős", de valahogy nincs előttem az autó..
Lehet, hogy jól néz ki de, hogy oldaltartása nincs annak a guminak semmi, az is biztos. Ráadásul a méret sem helyes, mert 225/40 vagy akkor 235/40 kéne 18"-ban. 15.5mm-el kisebb a 235/35 átmérője.
Anno, 2006-ban jött a gyermekünk, ezért le kellett cserélnünk kis Mazda sport(os) kocsinkat. Gyermekkori álmom volt egy hathengeres E36, és meg is néztem egyet:
A gép természetesen teljesen elvette az eszem, de az akkori lehetőségeim korlátozottak voltak, és "kicsúszott" a kezeim közül.
Jó, jó, tudom, hogy automata és a legkisebb, de - és most ne kövezettek meg - nekem teljesen megfelelt. Úgy éreztem, hazaértem:-)
A feketeleves: az autó most ismét szerepel a hirdetések közt, egyre nyomottabb áron. Nekem pedig egyre inkább fáj a szívem, és kell valami, ami segítséget nyújt a döntésben. Ezek lennének a javaslataitok.
Tudtok róla valami elrettentőt, ami indokolja, hogy egy - akkori próba alapján - pöpec autó "eladósorban porosodjon"?
Vagy van valami tendencia (átok?), ami az automatákat sújtja?
Esetleg bármi más ok, indok, stb.?
Előre is köszönöm, ha reagáltok egy "kívülálló" vívódásaira!:-)
Sponge: Drakulának is ilyen kombó van, és eléggé tetszik :) Ádám: köszi, de úgy vagyok vele, hogy vagy M3GT, vagy semmi :( Viszont vezetéstechnikai különórát szívesen vennék Tőled :)
Tudom:), csak azt nem tudtam, hogy e36 esetében mi számit kis ET-nek. Az e30 helyett venném. Nem akarom elkiabálni. Van egy srác, aki jó áron megvenné, meg itt van ez a gyönyörű 28i. Nagyon sokat kéne szopni az e30cal. Sok pénz, sok idő, sok szopás, és nem biztos, hogy megéri. Egyelőre úgy gondolom, hogy nem.
Ezek a felnik eladó sorba kerülnek úgy néz ki a hét végétől ha megjönnek a kerekeim elöl 7,5 x17 225/45 hátul 8,5x17 245/40 yokohama avs sport gumikkal amik 80%-osak ha érdekel valakit.
A Gt szárny kb 200 euro és az ebay-en érdemes nézelődni.
Ú az nagyon sok. Tegyen az Isten akárhova, nekem az e36M3 felni jobban bejön, mint az e46M3. De hátra 10x18 lenne az igazi :D Ja, az M3 GT duplaszárny mennyire ritkaság? Az ára hogy mozog kb?
Egyáltalán nincs megültetve az autó, a felniken kívül minden gyári. De mondta, hogy van valami ültetőrugója, ami egy picit ültet rajta, szóval én azt úgyis beraknám. De nekem az ET szám elég nagy. Nem tudom, hogy az e36 mennyit visel el, de nekem az e30on az ET15 pont szépen áll.