Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boli77 Creative Commons License 2017.08.12 0 0 26805

Tisztelet Kia tulajdonosok ! 

Ahogy elnézem a forum nem halott így tennék fel egy pár kérdést . Pár hónapon belül szeretnék kocsit cserélni . Néztem sokat de valahogy a Kia ceed kombi ami megfogott. Ebben kérnék véleményeket. Ami számomra vagy a válaszolásban érdekelt a következők. Évjárat az használt 4.5 fél év alatti (ár)a ??Csak benzin 1.6 szerintem ekkora kell egy kombihoz ,nem kell(ne) sok extra . Minden véleményre kíváncsi lennék . Mindenkinek előre is köszönöm ha segít . 

Tettestárs Creative Commons License 2017.08.12 0 0 26804

Szia! Az első kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni, ha eddig nem csinálta, akkor irány a szerviz! Ami a második kérdést illeti, a lemezeknek a fékdugattyúk felől, tehát belül kell lenniük. De ha te cseréled, látni fogod a régin.

Előzmény: László Kazai (26793)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.08.12 0 0 26803

Szerintetek,ha egy Start stopos kiába sima,de nem gyenge Varta akkut cserélek,akkor mi történik? Hozzáteszem,már jelenleg sem működik az a start stop,de nem is kell,h működjön.. Épp ezért akarnék sima akkut bele.. De ez nem zavarja meg a rendszert?

ceed1969 Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26802

Crdi ,2015. havi,jd,és van benne kormányfűtés!

...és nagyon jó benne a fűtés!

Előzmény: cápaFeri (26800)
dokeee Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26801

Nem tudom mi van benne, de meglepően hamar bemelegszik a motor is, igazából nincs szignifikáns különbség az off 2 literes szívóbenzines autóim, és a Ceed között.

Előzmény: ilias (26797)
cápaFeri Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26800

Kiegészítő fűtés? Ez komoly? Nem tudtam! JD-ben is van?

ilias Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26799
Megnézem azt az ED-t, amelyikben van. ;)
Előzmény: dokeee (26798)
dokeee Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26798

Van kormányfűtés is :)

Előzmény: ilias (26797)
ilias Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26797

"Hamarabb nyomja már a langyos levegőt, mint hogy érezné az ember az ülésfűtést..."

Ez nem azt jelenti, hogy langyos levegőt nyom.

A kocsi nálunk csillaggarázsban áll. Nálam a nagyobb problémát a hideg kormány okozza. Máskülönben nem szoktam fázni.

Az tény, hogy vannak olyan esetek, hogy télen a benyás E12-esünk már "üzemmeleget" mutat, míg a Ceed mutatója alig mozdul meg. Ez akkor jön elő, amikor reggel 30-as övezetben kell kullogni.

Előzmény: KAti (26796)
KAti Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26796

Pont ebben a típusban nem, de másikban éltem együtt dízellel és kiegészítő fűtéssel. Lehet, hogy a KIA ebben (is) nagyon jó, de a pár száz Wattos elektromos rásegítés elég gyengécske. Langyos, ahogy te is írod :-), ha nincs túl hideg kinn.

Előzmény: ilias (26794)
ilias Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26795
Ezért is fogom hamarosan felrakni a miénket még 1.5 év vagy 80.000 km garival.
Másképp én nem vennék modern dieselt.
Előzmény: zöldcorsa (26783)
ilias Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26794
Tasztaltad, hogy 12 km keresztül fáztál télen egy crdi-ben?
Én nem, mivel a diesel kiegészítő fűtéssel rendelkezik. ;-)
Hamarabb nyomja már a langyos levegőt, mint hogy érezné az ember az ülésfűtést...
Előzmény: KAti (26782)
László Kazai Creative Commons License 2017.08.11 0 0 26793

Sziasztok.2 dolog miatt irok:1.a klimám 2000 fordulat alatt ki ve kapcsolgat,töltve volt és akkor is.ez normális vagy valami hiba lehet?(digit klima 1.6 crdi 2008).2.első fékbetét cserénél van 2db betétén lemez azt kivülre vagy belülre kell rakni a féknyeregnél?

KAti Creative Commons License 2017.08.07 0 0 26792

Nyomás vagy hőmérséklet :-)

De nem mindegy? Gondolom van alatta egy tömítés, azt kell cserélni. Illetve akkor nem mindegy, ha maga a szenzor teste ereszt, mert akkor vagy barkácsolni kell, hogy ne folyjon, vagy ki kell cserélni.

Előzmény: skyband (26791)
skyband Creative Commons License 2017.08.07 0 0 26791

Sziasztok.

 

Meg tudnátok mondani, hogy ez milyen szenzor lehet az olajszűrő mellett?

 

Nálam ez teljesen olajos, és mivel ahogy korábban írtam nagy az olajfogyasztásom (6dl / 1000km,  2008 SW 1.6-s benzines), arra gyanakoszom, hogy itt elfolyhat.

 

Köszi.

Black SW1.6GDI Creative Commons License 2017.08.02 0 0 26790

Google: Károly vagyok, és új autót akarok

Ez alapján nekem jó kedvezményt sikerült kapnom....

Előzmény: gilimbgalamb85 (26760)
cápaFeri Creative Commons License 2017.08.01 0 0 26789

Itt azzal engedtek utamra a szalonból, hogy találkozunk 24 hó vagy 30000 km múlva. Ahogy a műszerfal is mutatja. Persze igyekszem a 15000 körüli cserékhez tartani magam, csak nem voltam tisztában a garanciális feltételek ezen részével. Mindegy. Most lesz az olajban 17300 körül, aztán a 30000-es átvizsgálásnál meg kb 10000. Csak az vígasztal abban, hogy kidobom a kb 10000-et futott olajat majd tavasszal belőle, hogy az a téli üzem után lesz. Így nem zavar annyira.

Előzmény: Readme13 (26784)
KAti Creative Commons License 2017.08.01 0 0 26788

Délután kell odavinned a szervizbe, hogy reggel ők indíthassák hidegen. Ez csak így megy ....

Előzmény: zoli0726 (26787)
zoli0726 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 26787

Sajnos ebben a témában tanácstalan vagyok. És sajnos bárhova viszem, felmelegszik annyira, hogy semmit ne tudjak már érzékeltetni.  Igyekszem a lehető legtöbb infót összeszedni. A szelephézag ellenőrzését mindenképp megcsináltatom a héten. A tipikus az egészben az, hogy mire kimegyek a szervízhez tuti lecsendesedik, nem tudom ez mennyire fogja befolyásolni az szelephézag ellenőrzését, amit azonnal megcsinálnak

Előzmény: KAti (26786)
KAti Creative Commons License 2017.08.01 0 0 26786

Hidrotőke? Dugattyú szoknya repedés?

Előzmény: zoli0726 (26785)
zoli0726 Creative Commons License 2017.07.31 0 0 26785

Kedves Fórumozók.

 

Korábban írtam a 2007-es 1.4 benzin ceed hidegindítási hangjáról. (kicsit dízelesen zakatol)

 

Közben történt egy olaj+olajszűrő csere, mindkettő gyári. Bár a hangja jobb lett az autónak, a hidegindításkor jelentkező zakatolás nem lett jobb, de továbbra is teljesen megszűnik 10 perc üzem után, és utána csak a következő hidegindításkor jelentkezik. Teljesítményproblémákat nem érzékelek, és hangon kívül semmiféle negatív effektus nem jelentkezik.

Készítettem róla egy videót.

 

https://www.youtube.com/watch?v=392JHhxKJfY

 

Kérem, akinek van tapasztalata ezekkel a motorokkal, kommentálja, hogy ha esetleg valami nem stimmel.

 

Előre is köszönöm.

 

Readme13 Creative Commons License 2017.07.31 0 0 26784

Szia!

 

Szerintem mindenképp beszélj a szervizzel. Amikor én is csináltattam 5000-nél az első olajcserét(be sem írták a rublikába, csak a papír szélére jegyezték fel..) akkor azt mondták hogy 1 év a vásárlástól, vagy 30.000km erre vonatkozik +- 1 hónap és +-500km tolerancia. Szerintem ezekre mindenképp figyelj, hogy ott milyen kondíciókat mondanak, nem érdemes kockáztatni...

 

Véleményem szerint ha sokáig szeretnéd használni az autódat üzemanyagtól függetlenül 15.000km től többet ne menj egy olajjal.

 

Üdv

Előzmény: cápaFeri (26774)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.07.30 0 1 26783

Olyan dizelt vegyél,aminiek épp nemrég járt le a garanciája és a szervizkönyv is vezetett. Ott buktató,rejtett hiba nem nagyon lehet. 

 

Előzmény: tlaloc21 (26780)
KAti Creative Commons License 2017.07.28 0 1 26782

Ha ennyire ért a szerelőd a típushoz, hallgass rá, kérdezd őt.

De ha hozzá nem értő, mint pl. én :-) véleményére vagy kíváncsi, én nem vennék dízel vagy turbós benzines autót 8-9 éveset. Kivéve, ha ismerném az előéletét, a gazdáját - azt az egyet, aki volt neki. 
Még egy dolog a dízel kapcsán: Napi 50 km az gondolom, jó esetben egy 25 km-es út oda-vissza. Télen ennek a felében fázni fogsz a dízelben.

Előzmény: tlaloc21 (26780)
ceed1969 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 26781

Hello!

Nekem egy 2008 sw crdi volt, 2 évig.

Átlagos fogyasztás:6,4L/km.

Semmi baja nem volt,ilyet választottam újra.

Most 2 éves és semmi gond!

Ha szereted a nyomatékot és a "STRESZ" mentes autózást a diesel választ.

Szerintem mindegy ,hogy külföldi-e vagy magyar,lényeg ,hogy tudd követni a szervízeket!

 

 

 

Előzmény: tlaloc21 (26780)
tlaloc21 Creative Commons License 2017.07.28 0 0 26780

Sziasztok!

 

Szeretnék segítséget, tanácsot kérni tőletek!

 

Szeretnék CEED-et vásárolni, mert nagyon megtetszett az SW. Sajnos a limitem 1,8-2 M, ebbe csak 2008-2009 körüliek férnek bele. Benzines párti vagyok, de meggyőzhető.

 

Eddig egy 1.4-es benzinest próbáltam ki, nem tűnt rossznak élményre, nem vagyok versenyző Azt leszámítva nem volt rossz, hogy a szerelőm azonnal lebeszélt a németből behozott összetákolt, vezérléscsere érett hulladékdombról.

 

Általában 50-50 % pálya-város fogom használni napi max. 50-60km és kb 4-5 évig nem tervezném cserélni.

 

Szeretnék hallgatni az okosabbakra ezért minden építő jellegű tanács jól jön: honnan (magyar v. külföldről), mennyi km-el érdemes még megvenni, milyen felszereltségűt, milyen motorral (szervízigények és típushibák is jól jöhetnek) illetve tanácsok, hogy a vásárlás előtt mire érdemes odafigyelni.

 

Előre köszönöm mindenkinek, aki szán rám  pár percet!!!

 

Üdv:

 

tlaloc21

cápaFeri Creative Commons License 2017.07.26 0 0 26779

Köszönöm a megerősítést, eként fogok cselekedni. Üdv!

Előzmény: Tettestárs (26777)
cápaFeri Creative Commons License 2017.07.26 0 0 26778

Ráálltam már az elejétől, de egyrészt az első csere 2700-nál bezavart, másrészt meg úgy adódnak a következő hónap dolgai, hogy megszalad a km kicsit. De ha jól értem a "sugalmadat", akkor legyen meg most 20000-nél ahogy terveztem, aztán ne menjek túl a 30000-en, hanem kb tavasszal amikor másfél éves lesz és elérem ezt akkor vigyem szervízbe olajcserére és átvizsgálásra. Csak gondoltam ha kicsit elnézőek akkor nem dobnék ki belőle egy 10000 km-t hajtott olajat hanem két éves koráig benne hagyom amikor már viszont 4-5000-el túlfutok rajta. Logisztikailag is egyszerúbb lett volna ha egybe tudom fogni az évet és az olajcserét, mert ugye gazdaságosabb Magyarországon csináltatni. Azért köszi a tanácsot! Üdv!

Előzmény: aamen (26776)
Tettestárs Creative Commons License 2017.07.26 0 0 26777

Hát nem egyszerű történet az biztos, sajna a szervizek sem képviselnek egyforma álláspontot. Én is cseréltettem 3000 km-nél, /07.20/ és a szerviz szerint nem ehhez kell viszonyítanom az 1 éves olajcserét, hanem a garancia füzetbe beírt dátumhoz, ami 05.19. Nem sok logikát látok benne...... Ami a Te problémádat illeti, szerintem válaszd az 1-es pontot, mert probléma esetén hivatkozhatnak arra, hogy nem jelentél meg a 30000-es szervizre! Mert ugye a gari füzetben is benne van, hogy "amelyik hamarabb bekövetkezik". Ha 10 hónap alatt megy bele a 30000 nincs mese, menni kell! Kicsit talán lehet "trükközni" mert a szervizek által elfogadott a +- 1 hónap, ill. 1000 km, én is élni fogok vele :-)

 

Előzmény: cápaFeri (26774)
aamen Creative Commons License 2017.07.26 0 1 26776

állj rá a 15 ezres szervizciklusra
tehát most egy olajcsere, 30-nál komplett szerviz, 45-nél majd megint olajcsere (csak ekkor majd ne csússz le róla mint mint most), 60-nál megint "hivatalos" szerviz, stb.
a komplett szerviz olajostul mindenestül azért fontos mert ha jelentősebb garis ügyed lenne akkor a fába is bele kötnek, nemhogy a kötelező szerviz teljeskörűségébe
a köztes szervizek bejegyzése a szervizkönyvbe kizárólag a jövendőbeli vevőd lelkének megnyugtatására szolgál, én annó ezeket nem is márkaszervizben csináltattam mert minek

Előzmény: cápaFeri (26774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!