Hát remélem a Bosch az nem "kaka technológia" lesz :-)
Nálam eléggé kiverte a biztosítékot, amikor egyszer valóban érintkezési hibás lett az egyik biztosíték, mert előtte csak mosolyogva olvastam a fórumon a biztosítékok masszírozását. Majd írd meg hogy vannak a dudáid!
Nem talált a vonóhorog :-) Közlekedési tábla volt, az ok meg lemenő nap általi elvakítás emelkedőn felfelé, kissé poros szélvédő mellett. Szerencsére a tábla csak kifordult a földből, így csak a kaszni kapott ütést, a gyújtáshoz nem ért hozzá semmi. Elég rossz érzés volt, a keletkezett eszmei kár a legszomorúbb...
Ja, ma derult meg ki, a harsona nagyon kussolt a motorhazteto alatt, amikor mukodnie kellett volna. Alamerulok majd a biztositekok tengerebe rendbe rakni az ugyet...
Ha mar igy, dragan alakult, akkor a Bosch markanevtol tobbet varok, mint egy atlagos akkutol. Legalabb 7...8 evet. Dolgozzon mar meg azert a markanevert, mert a nev kotelez...
Carwell a markaja, nem zseles, hanem hagyomanyos. Azt irja, nem igenyel apolast. Azert az elektrolit szintjet idonkent ellenoriztem. Meg az van rairva, hogy "Ca-Ca technologia". Nekem nem mond semmit.
Ezt hogy sikerult? Viszonylag olcson megusztad. Kiegyeznek vele, ha ennyi lenne a kovetkezo 10 evben a "botlasom".
Érdekes, hogy ilyen hamar tönkrement... Milyen márka volt? Egyébként a benzinkutas árakhoz képest nem volt az olyan drága. Ha a Balaton szelet 200 forint, akkor az akku csoda hogy nem kerül 30-40 ezerbe :-) Lényeg hogy megoldódott.
Nálam meg "megtört a lendület", ahogy egyik fórumtárs szokta írni.
Aztán egy kis haveri segítséggel...
...megoldódott a dolog:
Falura jó lesz :) Tulajdonképpen csak szegény hűtőzsalu szenvedett olyan károsodást, ami a funkciót rontja, azt lehet hogy ki fogom cserélni.
Hazafele jovet Bp. fele ma kora delutan egy motoros elhasalt az M7-esen a jobbkanyar elott, ami ravezet az M1-re. Moci keresztben fekudt, eppen nem zarta le a belso savot. Katasztrofaturistak ugy lefekeztek, majdnem abbol is baleset lett. Eppen felre altak masok autokkal segiteni, amikor odaertunk. A motoros atrepult (?) a belso elvalaszto mezore, belso savbol egy pillanatra lathato volt. Magat a balesetet nem lattam. Vagy elvesztette az egyensulyt, vagy valaki kivagodott ele elozni a kulso savbol, es a motoros kivedo manovere nem sikerult. Latszott, maganal volt szegeny, de a mozdulatai alapjan igen komoly fajdalmai lehettek.
Mult het szerdan voltam a telken. Oda es vissza osszesen egy szazas. Generator tolt, szabalyozott feszultseget a generatorfelujito ceg allitotta be ugy 4...5 eve.
Ha van a kéderben lemez (szokott lenni, de a Wartburgéra nem emlékszem), próbáld meg fogóval megszorongatni. Ha nincs, a tetőkárpitot jól meg lehet fogatni régi, lemezből készült tetőkárpit bolhával. Beszerezhető bontóból, pl. régi Ladából. A többi helyen nem marad más, mint a ragasztás.
Bár kérdeztem facebookon is, de nem sok sikerrel, megprobálom itt, hátha, aki nem látt(j)a, tud segiteni.
Rendeltem Csapi-tol ajtokédert. Fel is tettem két ajto(nyilás)ra, de van egy kis gond.. önmagában tök jo, de ha mondjuk beülésnél hozzáér a puloverem, már jön is lefelé, szoval nem tul erös. Mivel a tetökárpit szélét is ez tartja, igy még kellemetlenebb a dolog...
Van valami megoldás erre? Máshonnan vegyek kédert, vagy ragasszam ezt?
Hali! ha jól tudom Tatára került. Előtte voltam megnézni, de az egész autó egy sz......r volt, a papírjain felül semmi érték nem volt benne sajnos. Két évig folyt bele az ereszcsorgás vize, búcsús tuning....oldalt kivezetett kipufogó cső, a platóra szerelt mosdókagylót idéző "leszorító szárny" :-) Mohától zöld,szétrohadt ülések, kárpitok.....a hátsó lengőkarok a rozsda és a túlsúly miatt összerogyva, teleszkópok kiszakadva, a padlólemezt az üléseken túl-ig kézzel elmorzsoltam, küszöbök már nem voltak meg....:-( a plató elemei viszonylag (!)egyben, de szintén javításra szorulóak.
Szóval teljesen újra kellett volna építeni a nulláról., de hegeszteni se volt mihez. Egy komplett donor autót igényelt volna alapból, plusz a többi, egyedi alkatrész.
Jó kérdés. Direkt nézem, hogy mikor viszik vizsgázni (JSZP/Ügyfélkapu). De lassan 1 éve lejár a műszakija és nem vitték újra műszakizni. Forgalomban van biztosítással, így remélhetőleg nincs külföldön. Legalábbis a vevő nekem azt mondta magának veszi nem külföldre értékesíteni. De ugye ki tudja tényleg így lett e...
Erdemes azzal, marmint a termosztat cserejevel kezdeni a nyomozast, hogy miert forral. Szoval nem megszokott. Rosszabb eset, ha hengerfejes lett, bar akkor 20 fok alatt is forralna.