Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7876

Gondolod tudok ajánlani egy lelkiismeretest,ha szükséged van rá.

Előzmény: KTiby (7872)
Antoni3L Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7875

Üdv!

A xenonhoz a lámpatestet is ki kell cserélni, vagy csak izzót?

 

A törött fülek miatti rezgés miatt ég ki hamarabb, vagy a rossz utak miatt?

Előzmény: tbcgsm (7870)
Jesu Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7874

Szemésznél voltál már?

Köd lepte az utat? ;)

 

De komolyan! Ha ennyire nem látsz este, az az első jele a szemromlásnak!

Előzmény: tbcgsm (7873)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7873

Hm.... akkor nem csak én vagyok különleges :(

 

Egyébként pont ezen okból kifolyólag (nekem nem biznisz, hogy félévente 7000-ért cserélek izzót) váltottam múlt héten vissza normál izzóra a xenont. 2 napot mentem vele, és nagyon utáltam, hogy nem látok semmit. Aztán a harmadik nap, amikor az aznapi hatszázadik kilométernél és a kilencedik autóban töltött óránál hipp-hopp előttem termett egy derékszögű kanyar, amit az ég adta egy világon semmi nem jelzett előre, és én kattogó ABS-szel csúsztam át a szemközti sávba, ahol is sikerült annyira lelassítani, hogy még épp sikerült bevenni a kanyart a szántóföld előtt, akkor úgy döntöttem, hogy biznisz-nembiznisz, újra xenon lesz... És tegnap újra xenon van, és újra látok!

 

Basszus, nem tiltani, hanem támogatni kéne a xenon beszerelést!!! Nagyságrendekkel biztonságosabb!!!

Előzmény: teki723 (7871)
KTiby Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7872

Köszi a válaszokat. Keresek egy autóvill szervízt.

 

KTiby

Előzmény: Törölt nick (7867)
teki723 Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7871

Nekem is kiég fél évente a xenon és nem a remegésmiatt :)

Ezek ilyen gagyik..

Előzmény: tbcgsm (7870)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7870

Jól gondolod :) Pont AZÉRT keresek lámpát, mert az enyém is fültörött. Xenon lámpa van benne, és fél évente kiég (valszeg a remegés miatt) - és itt cáfolnám azokat a híreket, miszerint a xenon nem érzékeny a remegésre... :(

Előzmény: Antoni3L (7869)
Antoni3L Creative Commons License 2011.11.30 0 0 7869

Üdv!

 

Nekem van kettő de fültöröttek.

 

Gondolom ép fülekkel keresel. 

 

Üdv!

Előzmény: tbcgsm (7868)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.29 0 0 7868

Hölgyek, urak!

 

Kinek van eladó 3L első lámpája? Kéne jobb oldali, de ha van mellé egy bal is, akkor annak is kiváncsi lennék az árára... (persze az állapot megjelölésével)

 

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.29 0 0 7867

A passat nálam hasonlót produkált,amikor az önindító tengelyének perselye,ami a motor öntvényben van kikopott.Ötven forintos alkatrész,aminek a cseréje sem vészes,csak utánna dörzsárral fel kell szabályozni az új perselyt,plussz egy kis kenés.Sajna én sem ondoltam rá előtte,így az öndindítót is károsította.

tbcgsm Creative Commons License 2011.11.29 0 0 7866

Nekem első hallásra annak tűnik, hogy az önindítódban nem megy vissza a bendix. Ez vagy önindítójavítással, vagy önindítócserével orvosolható. De nyugalom, egy használt önindító is "csak" 20e körüli összegbe fáj :)

 

Előzmény: KTiby (7865)
KTiby Creative Commons License 2011.11.28 0 0 7865

Hello!

A Lupo 1.4 TDI-m indítása után, ahogy visszaengedem a kulcsot, egy érdekes magas,kereplő, berregő zajt hallok, amit nem tudok mire vélni. Ez normális indításkor? Vagy valami hiba okozhatja? Ha igen, mi? Itt egy kis videó is a jelenségről:
http://www.youtube.com/watch?v=7a-65c6Bcw4
Hidegindításkor mindig jelentkezik, meleg motornál előfordul, hogy nem.

 

Előre is köszi a segítséget!

3lrajzol Creative Commons License 2011.11.27 0 0 7864

Van egy komplett légzsákszettem eladó 3l hez ha valakit érdekel szóljon.

Lupo3L Creative Commons License 2011.11.27 0 0 7863

Sziasztok!

A kocsim nem veszi az 1-est sokszor.

Voltam váltóállításon.

5-600km után megint előjött.

Mi lehet a baj?

 

Jesu Creative Commons License 2011.11.24 0 0 7862

OFF: Most szemezek a 4WD-s IGNIS-el.

Kell az öszkerék. Kár, hogy állandó. Azt mondják, hogy elég gyenge a S. 4WD felépítése. Erről van infód?

Előzmény: szutsb (7852)
vagadoga Creative Commons License 2011.11.23 0 0 7861

Helyesbítve: 4x100x57 osztókör

Előzmény: vagadoga (7860)
vagadoga Creative Commons License 2011.11.23 0 0 7860

Sziasztok!

 

Egy téli szezont használt, kiváló állapotú 4db acél lemezfelni eladó (5Jx14H2; ET 40; 4x200x57 osztókör). VW Lupo FSI-n használtam.

(VW, Skoda, Opel, Suzuki és társaira)

Ára: 32 000 Ft/4db (együtt eladó)

 

 

zender1223 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 7859
Nagyon szepen koszonom a valaszt :)
Előzmény: tbcgsm (7858)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.23 0 0 7858

Én Pesten a Bárdi autóban (ahol több ezer féle axiálcsukló van) voltam, és vásároltam axiálcsuklót. Kétszer. Mindkétszer rosszat hozott ki a számítógép. Nekem az jött be, hogy BKV-vel odamentem, fizikailag odavittem az axiálcsuklót, hogy pontosan ugyanilyet tessék keresni nekem. Most már nem emlékszem, de asszem az Audi A2-é lett jó, de alapvetően az összes akkori kisméretű skoda-vw-audi-seat között érdemes keresni, apró különbségek vannak csak... Csak cikkszám alapján, odapróbálás nélkül szerintem ne vedd meg...

Előzmény: zender1223 (7857)
zender1223 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 7857
Sziasztok!

Tudna nekem vki segiteni abban, hogy melyik masik Luponak az axial csukloja jo a 3L-re? Mert sajnos itt Skociaban nincs 3L-es es igy kellene valahogy kisakkoznom. Valaszokat elore. Is koszi!
Szotyi825 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 7856

Holnap véggre viszem a Kicsi kocsit Donihoz!!!

Már nagyon várom hogy megcsinálja!!!Remélem tud vele mit kezdeni!!!

A_NagyFüstölő Creative Commons License 2011.11.22 0 0 7855

A fokozatkapcsoló robot mágnesszelepein ki kell cserélni a 12db O gyűrűt.

Előzmény: szutsb (7838)
Dpaty Creative Commons License 2011.11.19 0 0 7854

Szia írtam emailt ha kérdésed van írj vagy hívj. köszi

Előzmény: iláj81 (7853)
iláj81 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 7853

Szia!

 

   Engem érdekelne... Tudsz írni részleteket? Mennyi van benne, mikor évjárat..? Mennyire gondoltál?:-) Mailcímem: sosistvn@yahoo.com.

 

köszi!

Előzmény: Dpaty (7847)
szutsb Creative Commons License 2011.11.18 0 0 7852

Teljesen igazad van, sajnos.

Viszont az ember nem mindig racionális okok alapján dönt még nagyobb összegű beruházás esetén sem, sőt. Nekem volt az említett S betűs márkából egy ritka darab, full-full extrás és 4wd, a "tél2" nevű 500db-os szériából egy. 2001 és 2005 között volt a tulajdonomban, de valahogy sohasem nőtt hozzám. Az csak vas volt, bár kétségtelenül megbízható és olcsó fenntartású. De a családban csak úgy hívtuk, hogy a S, nem becéztük.

Három hete vettem a most általam használt A2 1,2 TDI-t (ugye 3L motor/váltó/és futómű-fék részben). Rettenetesen drága. A szervíz/alkatrész horrror és van nyűg vele bőven. Nem lehet csak úgy vezetni, azt meg kell tanulni, hozzá kell szokni. Viszont nagyon szerethető. Nekem 3 gyermekem van, rögtön elnevezték kisdisznónak - a formája és a hidegen hallható motorhangja miatt.

Szóval a S nem szerelem, hanem gazdasági megfontolás. A 3L neve ellenére sem racionális döntés, de szerelem. És ennek megfelelően drága is, mint ahogy az egy szerelemtől elvárható.

 

 

Előzmény: Törölt nick (7843)
scorpion81 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 7851

ELADÓ!

 

Lupohoz való Hankook R14 165/65 téli gumi lemezfelnivel használtan eladó. Profilmélység 4.5-5mm. Ára 7500/db, a lemezfelnivel együtt!

Kép:


Van hozzá nagyon sportos disztárcsa is (nem tesco-s gagyi) ami teljessen új, az 1500/db.


Kép:

 

Érd.: b_anett@freemail.hu (Inkább emailben jelezzetek, a fórumot nem mindig nézem. Köszönöm!)

videsz Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7849

Az enyém 25-öt ment és kifogyott, megállt az út közepén aztán bandukolhattam a kútra.

 

Előzmény: Dpaty (7847)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7848

30 km-t mindenképpen, de egyesek bátrabbak nálam :)

Előzmény: Dpaty (7847)
Dpaty Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7847

Sziasztok! Pár hónapja vettem egy 3L -t,semmi bajom vele de banki tartozás miatt meg kell válnom tőle.

Piros, hirdetem a H.A.hu-n.Nem Doninál volt szervizelve de minden rendben vele,ha valakit érdekel szóljatok.

Egy kérdésem is lenne mennyit lehet még elmenni vele ha kigyullad a tankjelző lámpa?

tbcgsm Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7846

Ma reggel csekkoltam, és nálam is kb. 30 másodpercig teker. Szerintem normális.

Előzmény: szutsb (7838)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7845

www.vwservice.hu

Előzmény: videsz (7844)
videsz Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7844

Sziasztok!

Légtömegmérőre lenne szükségem Lupohoz , tud valaki segIteni, hogy hol és mennyiért jutok hozzá. Üzletben elég húzós árat mondtak. Donihoz hol tudok bejelentkezni váltóállitásra? Köszönöm

szutsb Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7842

Szia!

 

Én a Doninál voltam. Így nézett ki a számla:

 

- váltó állítás 10.000,-

- váltóhoz kis mozgató rudacska 16.000,-

- munkadíj 8.000,-

 

Összesen 34.000,-

 

Előre bejelentkeztem, kb háromnegyed óra alatt meg is volt mindenestől.

 

 

Előzmény: videsz (7841)
videsz Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7841

Szia! Megirnád, hogy mennyi a váltóállitás? Már nekem is aktuális. Köszi

 

Előzmény: szutsb (7824)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7840

Nekem is jó sokáig teker. Talán nem 30 másodpercig, de több, mint 10 másodpercig. Szerintem addig ne foglalkozz vele, amíg abbahagyja emberi időn belül... A mi van a nyomástartó gömbben (nyilván nyomás :)) és hogy működik c. kérdés engem is érdekel, aki tudja, ne tartsa magában!

Előzmény: szutsb (7838)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7839

Nekem még hála a jó égnek nem volt ilyen. Jól gondolom, hogy ez azt jelenti, hogy gurulsz a dugóban, visszavált az automata, és leáll az autó? Ekkor te kiszállsz, és hidegindítóval beindítod, majd a következő visszaváltásnál megint leáll az autó?

 

Szerintem emögött két probléma állhat: visszaváltás előtt túlságosan leengedi a fordulatszámot, és lefullad a motor, és a másik az izzítógyertyáid gyengesége, nem indul újra... De nem vagyok autószerelő, nem értek hozzá.

Előzmény: Szotyi825 (7837)
szutsb Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7838

Sziasztok!

Reggelente - ilyen zimankós hidegben - azt tapasztalom, hogy vagy 30 másodperc kell ahhoz, hogy az ajtó kinyitása után a kis szervó szivattyú leálljon. Mi lehet az oka? Olaj van benne, G004 persze. Lehet, hogy a nyomástartó gömb a rossz? Hogyan lehet észrevenni, ha az szorul cserére? És egyáltalán, mi van annak a kis gömbnek a belsejében? (Tulajdonképen hogyan is működik?)
A válaszokat előre is köszönöm!

szuts

Szotyi825 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 7837

Megint segítségeteket kérem!!!

Vasárnap óta olyat csinál a Lupo hogy HIDEGEN mikor vált vissza leáll a motor és csak hidegindítóval indul el ha bemelegedett akkor már simán indul.Szerdán viszem Donihoz megnézetni!Már közel van a váltóbeállítás is! 

VOlt már valamelyikőtőknek ilyen probléma?

Nem nagyon akarom így használni a kocsit addig!!Meg most tovább melegítem reggelhátha így jó lesz!!!

Köszönöm válaszotok.

hp16 Creative Commons License 2011.11.14 0 0 7836

sziasztok

nem mükődik a szivargyujtóm.mi lehet a gond?biztosíték jó.

iláj81 Creative Commons License 2011.11.14 0 0 7835

természetesen nem eladásra ajánlanál, hanem megvételre:-))) a fáradtság...

iláj81 Creative Commons License 2011.11.14 0 0 7834

Szia Doni!

 

   Beszéltem a piroska tulajával, valószínűleg buktam az autót, nem lesz meg már januárban. Megtennél nekem annyit, hogy szólsz, ha lesz olyan Lupo eladó, aminek tisztában vagy a szervíztörténetével illetve amit Te ajánlanál eladásra? Nagyon hálás lennék érte!

 

előre is köszi!

István

tbcgsm Creative Commons License 2011.11.14 0 0 7833

Hali!

 

A mai reggeli zimankóban két problémám is adódott:

 

- 109-es relé csak percek után gondolta úgy, hogy beindítaná az autót... ki kéne már cserélnem, lassan egy éve megvettem az új relét... mennyire szopás kicserélni?

 

- a fontosabb: az izzítógyertya visszajelző villog. Előszöris úgy villog, hogy egy-egy pillanatra bekapcsol (kattan), aztán vissza, utána meg úgy, hogy amikor már a motor beindult, akkor villog másodpercenként. Kb. 10 másodpercig. A motor kb. 4-5 fordulat után simán beröffent, nem volt para.

 

Az én izzítógyertyáim is csereérettek?

Előzmény: Szotyi825 (7829)
iláj81 Creative Commons License 2011.11.13 0 0 7832

Köszönöm a segítségedet! Amint lehet felveszem a kapcsolatot az eladóval, remélem szerencsém lesz és januárig nem viszi el senki a piroskát!

Előzmény: Donibcsi (7828)
Szotyi825 Creative Commons License 2011.11.13 0 0 7831

Nagyon köszönöm a válaszod!!!!

Előzmény: Donibcsi (7830)
Donibcsi Creative Commons License 2011.11.13 0 0 7830

3db. Normális autósboltban adnak polcról.

Előzmény: Szotyi825 (7829)
Szotyi825 Creative Commons License 2011.11.13 0 0 7829

Kérem gyorsan segítségeteket!!!!

Reggel nem indult a Lupóm és ugy néz ki hogy az izzítógyertye halt meg,mert hidegindítóval indult!!!

Abban kérem a segítséget hogy milyen gyertya kell bele és mennyi darab?Mert hallottam hogy valamilyen dieselhez csak egy kell!!!

Előre is köszönöm a válaszotokat!!!

Donibcsi Creative Commons License 2011.11.12 0 0 7828

Az jó kis autó. A váltója meghibásodott, márkaszervizben szinte mindent kicseréltek rajta vadi újra, de nem sikerült talpraállítaniuk, így hozzám került. Azóta hozzánk jár, minden apró hibát megjavíttat a gazdi, tehát gondos gazda...és jó fej is:) Ajánlom az autót.

Előzmény: iláj81 (7827)
iláj81 Creative Commons License 2011.11.12 0 0 7827

Sziasztok!

 

   Januárban szeretnék 1.4-es Polo-t Lupo 3L-re cserélni. Donit kérdezém leginkább, hogy mi a véleménye a No-ból behozott 3L-ekről?! Láttam a használtauto.hu-n egy 2002-es évjáratú pirosat, igazából azzal szemezgetek, bár nem tudom meg lesz -e még addigra. Az elvileg Nálad volt szervízelve..., ergó nem lehet baja. Eközött a 2 megoldás között vacilálok, bár a piros a nyerő eddig (feltéve, ha nem adják el előlem). Előre is köszi a segítséget!

Luppodrom :) Creative Commons License 2011.11.10 0 0 7826
Megoldódott. A H4 izzófoglalatnál a test eloxidálódott, majd szét is égett.
Kapott egy új foglalatot...
Előzmény: Donibcsi (7753)
Luppodrom :) Creative Commons License 2011.11.09 0 0 7825

Tud valaki infót azzal kapcsolatban, hogy a műszerfalban mennyire nehéz/körülményes izzót cserélni? Nekem az átlagfogyasztásmérő/óra résznél van kiégve, ezt szeretném cserélni. Továbbá azt meg tudja valaki mondani, hogy a relék számozásáról fellelhető-e valamiféle lista?

szutsb Creative Commons License 2011.11.08 0 0 7824

Sziasztok,

Olvasom a fórumot. Voltam a Doninál, beállították a váltóm.
Ezen apropóból szeretnélek Titeket megkérdezni, ki hogyan és mikor milyen módon használja a váltót. Engem zavar fékezéskor a szögletes visszaváltogatás, valahogy furcsa még. Ha üresbe teszem és úgy gurulok a lámpához? És ha gurulás közben vált zöldre a lámpa?
A napi rutin szintű utam kb 60km, ennek az eleje kanyargós hegyi szakasz - ezt csak kézi váltós módon tudom normálisan levezetni, mert három méterenként fel-le vált. Utána autópálya - ez sima ECO. Majd araszolás-csoszogás a belváros felé - sebesség-üres állás váltogatása.
Ha valakinek van infója arról, hogyan is kéne szakszerűen használni a váltót, légyszi írjátok meg.

teki723 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 7823

3l-ben nem igazán fogod kicserélni Magadnak a kuplungot :)

Utána be kell állítani szoftveresen is.

Más fajta a kuplung benne mint a többiben, kimondottan erre gyártották az Eco mód miatt.

Előzmény: süvi-vw (7820)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7822

persze!annyira elhasználódik akkor nem de nekem mázlim volt ;)

 

 

de lupoba tényleg nagyon drága :(  100e ft + Md. pf...

rohat sokkkk

 

de meg kéne nézni a müszaki adatokat és lehet úgy van mint a 1,9 tdibe

1.9 tdi tárcs 28000ft

2,4d 21000ft

és ugyan az csak másba árulják!

 

ez van hurrrá Hungary :(

 

 

na de nem offolok tovább

 

 

agyalok inkább mivel tudok sporolni ;) (1,4 tdi)  mostanihoz képest 2 liter -   ha ugyan ugy ésszel használom mint ezt

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (7821)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7820

Ha csináltatom akkor nekem is ugy néz ki a helyzet ,hogy!?

 

tárcsa,csapágy,szerkezet    18000,8000,30000+Md.30000=86000FT

 

csináld magad !

 

Dárdi kedvezmény 45%

 

tárcsa,csapágy  együtt 15000FT szerkezet tökéletesen jó a következő elkopásig!!!! meg egy szombat ;)

 

így megusztam 15+1 nappal ;) a 86000FT helyett

 

 

Amugy neked mennyit eszik futárkodva? Itt Pesten nyomod te is?

Előzmény: teki723 (7815)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7819

Ha tényleg gyári akkor menny be márka szervizbe és elmondják ingyen ,hogy hogy kell szerviz állásba rakni azt nem kér addig mig vissza nem helyezed élesbe!

;)

 

legolcsobb megoldás :D

Előzmény: hp16 (7817)
teki723 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7818

Autóvillamossági....

Előzmény: hp16 (7817)
hp16 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7817

sziasztok

lupo gti-mben van gyári számkódos lopásgátló,ami nagyon bosszantó dolog,mert minden ajtónyitásnál kodot kér stb.

ezt ki lehet valahogy iktatni?vagy kiszerelni teljesen?

köszi

zender1223 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7816
Koszonom a valaszt! :)
Előzmény: teki723 (7813)
teki723 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7815

Nekem csak a kuplungozás több mint 100e :)

A Smart sem lesz olcsóbb...

Előzmény: süvi-vw (7814)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7814
Úr isten!
Koszi azért ;)
Én A g3 tdi vel futarkodok és 1 év alatt 100 ezret költöttem rá "csak" (kuplung,Fek generál,olaj csere) mingent magam csinálok meg rajta !
Akkor vagy 1,4tdi vagy Smart lesz ;)
Előzmény: teki723 (7812)
teki723 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7813

Úgy tudom hogy csak a G004-et szabad bele tenni....

Előzmény: zender1223 (7811)
teki723 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7812

Én pizzafutárkodok vele :)

Napi 150km-t megyek kb átlagban.

És 3 év alatt már közel 1,5 milliót költöttem rá, úgyhogy futárkodásra nagyon nem ajánlom!

Arra bőven jó egy Golf I vagy II de még a III is tökéletes!

 

zender1223 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7811
Sziasztok!

Szeretnem meg kerdezni, hogy szerintetek a G002-es hidraulika olaj jo a hidraulika tartalyba?
Tudom, hogy G004-es kellene, de a G002-est tudnek szerezni hozza.
Koszi!
Előzmény: tbcgsm (7810)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.07 0 0 7810

Nem, az Teki.

Előzmény: l3s (7808)
l3s Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7809

gyááá ez egy másik nick :) Luppodrom voltam

Előzmény: l3s (7808)
l3s Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7808

Értelek én... bármily meglepő :)

Nem szeretnék vitatkozni, nem is fogok....

 

tbcgsm! Te még Lupival futárkodsz még?Remélem jól emlékszem, hogy te nyomulsz pizzafutárként!?

Előzmény: Törölt nick (7806)
l3s Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7807

Városon kívül 3,2 ésszel taposva :)

Budapesten belül 3,5-4,2 lábtól/dugótól függően.

Általában városon belül, havi 1 vidék.

Előzmény: süvi-vw (7805)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7805

;)

 

 

te hol használod inkább és mennyit eszik neked?

Köszi

Előzmény: Luppodrom :) (7802)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7804

Ez nem adot nagy dopingott :(

ne keljen már Smartot vennem !? Biztos forrásbol 3.2 és 4 liter között megy )

Előzmény: tbcgsm (7801)
Luppodrom :) Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7803

Helló!

 

Van esetleg másik autóval is ilyen kalkulációd?

Érdekelne, hogy néz ki más autókkal összehasonlítva ...

Mi nem járunk vele ennyit,de kíváncsi lettem...

 

Köszi

Előzmény: tbcgsm (7801)
Luppodrom :) Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7802

Én nem vágom, miért mondta a "kolléga", hogy hobby autó....

Az tény, hogy megveszed, elviszed Donihoz, és egy csinos kis összeget ott hagysz, viszont akkor patent lesz a gép, nem kell aggódnod.

Ha használtautót veszel amúgy is cserélni kell pár dolgot....

Kell 1 kapcsoló, meg egy relé tarcsiba, ,mert ezek ha beb@sznak szívás, viszont 1 perc alatt ki lehet őket cserélni.

 

Sztem ezek nem eget rengető dolgok.

Cserébe lesz egy különleges kis autód, ami pörög, mint a franc, nagyon keveset eszik, méreteit meghazuttolóan nagy benne a hely...

 

Az én lelkesedésem is megingott a Doninál tett látogatásunk után, de amikor mondják az üzemanyag árakat én csak röhögök a markomba...

 

Szép napot!

 

Előzmény: süvi-vw (7799)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7801

Egyetértek az előttem szólóval, mint Lupo 3L tulajdonos. Gázolaj olcsó bele, a szervize drága. Ha pontos számokra vagy kiváncsi, nekem 13.5 Ft/km a gázolaj, és 10 Ft/km a szerviz. 62.000 km után.

 

Más: a 3-3.5 literes fogyasztást városban (és a jól értettem, városban futárkodsz) felejtsd el. 4.5-5 literrel számolj.

Előzmény: süvi-vw (7799)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7800

(lemaradt)

Ö az

Előzmény: süvi-vw (7799)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.06 0 0 7799

Hm...

 

Érdekes :( 

suzka nem lesz az tuti főleg nem 1.0-es 6-7 liert benya!

most 1.9 tdi golf 3 van 5-5.5 liert (tehát ugyan annyi a költségem kb)

 

VW pári vagyok inkább (kis szereléssel nincs gond megcsinálom de nem minden 7en!)

 

Lehet jobb lenne akkor egy D4D Jaris !? Hm..

 

:(

 

Pedig jó lett volna az a 3-3.5 literes fogyi :)

Előzmény: Törölt nick (7798)
süvi-vw Creative Commons License 2011.11.05 0 0 7797

Sziasztok!

 

Lupot tervezek vásárolni abból is a 3L-t a magas üza árak miatt :( 

Futárkodok (napi 80-100Km belváros) jó választás lenne?

 

Mire érdemes figyelni vásárláskor?(típushibák!!?)

 

Köszi Zoli.

scorpion81 Creative Commons License 2011.11.04 0 0 7796

Bocs, a kép erről lemaradt. De megtaláljátok a 7781-es hozzászólásnál.

Előzmény: scorpion81 (7795)
scorpion81 Creative Commons License 2011.11.04 0 0 7795

Mivel még nem talált gazdára, továbbra is ELADÓ!

 

Lupohoz való Hankook R14 165/65 téli gumi lemezfelnivel használtan eladó. Profilmélység 4.5-5mm. Ára 7500/db, a lemezfelnivel együtt!

Kép:

Van hozzá nagyon sportos disztárcsa is (nem tesco-s gagyi) ami teljessen új, az 1500/db.


Kép:

 

Érd.: b_anett@freemail.hu (Inkább emailben jelezzetek, a fórumot nem mindig nézem. Köszönöm!)

tbcgsm Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7794

Hehe, ha 4.5 éve együtt élsz ezzel a hanggal, akkor szerintem az annyira nem lehet veszélyes :D

Előzmény: vidal (7792)
vidal Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7793

Köszönöm az ötletet, ki fogom próbálni.

Előzmény: tbcgsm (7780)
vidal Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7792

Üdv!

 

"ahogy a gázpedált nyomom vagy éppen elengedem finoman, azon a ponton ahol el kezd fogni a kuplung (ez nyilván ECO esetében van így) hallok valami érdekes hangot talán finom morajlásnak ....Ezt tapasztaltam nem ECO-ban is ott is azon a ponton ahon sem a motorfék és a hajtás közötti holtponton"

 

Ha erre tudna válaszolni valaki, akkor ez engem is nagyon érdekelne. Megvásárlás óta (4.5 év) hallom ezt a hangot és még senki nem tudta megfejteni.

 

vidal

Előzmény: Luppodrom :) (7791)
Luppodrom :) Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7791

Köszönöm a gyors választ!

Az óra ezzel megoldva.

Voltam már Doninál egy generálon + váltóbeállítás stb, és akkor elvileg nem is volt vele semmi gond, csak azért kérdeztem, hogy tudjak róla időben, ha valami szokatlant tapasztalok.

Egyébként a 7775 hozzászólásod inspirálta, hogy feltegyem a kérdést, konkrétan ez a része:

- ez az érzés egyáltalán nincs 2-ből 3-ba, 3-ból 4-be, és 4-ből 5-be váltásokkor, csak 1-ből 2-be, és fékezés esetén visszaváltáskor (2-ből 1-be)

- hideg autónál kevésbé jelentkezik, nyáron erősebben jelentkezett

Mivel én is azt tapasztalom, hogy hideg állapotában szépen vált, viszont melegen már előfordul rántás csak 1-2 között, néha 2-3 között de ott kisebbet, visszaváltásnál melegen furcsa hangot hallok ahogy vált visszafelé, mielőtt egyel lejjebb váltana kb 1-2-3s-ig "prüntyögő" hangot hallok (nem tudom jobb szóval jellemezni :) ). Illetve azt tapasztalom, hogy amennyiben jó minőségü úton haladok közel egyenletes sebességgel akkor ahogy a gázpedált nyomom vagy éppen elengedem finoman, azon a ponton ahol el kezd fogni a kuplung (ez nyilván ECO esetében van így) hallok valami érdekes hangot talán finom morajlásnak tudom jellemezni, ami minimális mértékben a pedálon is érződik. Abban az esetben amikor már rendesen nyomom a gázt azonnal megszűnik ez a hang. Ezt tapasztaltam nem ECO-ban is ott is azon a ponton ahon sem a motorfék és a hajtás közötti holtponton. Kaptam tanácsot hogy a csapágyhibát 3.-ban motorféknél lehet hallani, de én nem hallok semmi különös hangot motorféknél. 


Előzmény: tbcgsm (7790)
tbcgsm Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7790

1. a fordulatszámmérő karikájának szélén vannak fekete kis pöttyök. Na ezek közül az 5 óránál és a 7 óránál található pötty nyomógombként funkcionál (pl. tollal meg tudod nyomni). Értelemszerűen az órát és a percet állítják.

 

2. jó kérdés... Hála a jó égnek én 60e km óta nem találkoztam váltó és/vagy kuplung-gonddal, ezért nem tudok válaszolni rá, de biztos vannak előjelei. Szerintem a legjobbat azzal teszed, ha begurulsz Donihoz, és átnézeted vele, hogy mi a helyzet. Megy vele egy kört, és megmondja, hogy éppen akkor szorul-e bármi cserére/szervizre. Ezen kívül ne felejtsd el, hogy 30e km-enként váltóbeállítást kel rajta végezni.

Előzmény: Luppodrom :) (7789)
Luppodrom :) Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7789

Sziasztok!

Két kérdésem lenne...

1. (az egyszerűbb) a műszerfalon lévő órát, hogy lehet átállítani egy órával visszább?

2. Mik a jelei annak, ha a váltó és/vagy kuplung megérett a szervízre? Gondolok itt arra, hogy van-e előjele, hogy a kuplung szerkezetet, tárcsát, munkahengert stb hamarosan cserélni kell? Szeretném ha karban lenne rendesn tartva, és szeretnék időben tudni arról, ha szervízre szorul.

szutsb Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7788

Köszönöm !

 

Előzmény: tbcgsm (7786)
normende Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7787

Sziasztok,

 

Sajnos összetört a 3L-s lupom eleje, és nagyon drágák az elemek. Rá tudom-e építeni egy benzines lupo elejét erre? Miben különbözik a kettő? Tud nekem valaki segíteni ebben? Előre is köszi.

tbcgsm Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7786

Hali!

 

1.: nekem kb. 20-30 másodpercig megy.

2.: az oldalán van egy kis kémlelőnyílás, ha hátulról megvilágítod, akkor a kémlelőnyíláson látsz egy vízszintes vonalat. De figyelj oda, mert ha kinyitod a vezető oldali ajtót, hogy kinyisd a motorháztetőt, akkor már elindul a kis szivattyú és változik az olajszint. Tehát nyisd ki az anyós oldali ajtót, és onnan nyisd fel a motorháztetőt, és lehetőleg jó sok állásidő után csekkold a folyadékszintet.

3.: Doni, www.vwservice.hu, Gubacsi út 6

4.: passz

5.: ha jól tudom úgy, hogy a lekapcsolt gyújtás mellett megnyomod a km-nullázó gombot, nyomva tartod pár másodpercig, közben ráadod a gyújtást, vársz jópár másodpercet, és csak utána engeded el a km-nullázó gombot. Ha nullázta a kilométert, akkor nem lett jó :)

Előzmény: szutsb (7785)
szutsb Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7785

Sziasztok !

Még új vagyok a topikon. Pár napja sikerült beszereznem egy Audi A2 1,2 TDI-t. Ha jól gondolom, ebben ugyan az a motor és váltó van, mint a Lupo 3L-ben.
Azóta sokat olvastam a fórumot, de pár - számomra fontos - műszaki kérdés már felmerült bennem. Ezekben kérném segítségeteket.

1, Indulás előtt az ajtó kinyitásakor bekapcsola kis hidraulika motor. Mi az az optimális időtartam, ameddig normáliskörülmények között működnie szabad ilyenkor ? Mi az, amimár kórosan soknak, hibára utalónak számít ?

2, A központi hidraulika tartályba meddig lehet (kell) utántölteni a g004 olajat (négyszögletes tartályba optimális olajszintje) ?
3, A váltót ki, hol és mennyiért állítja be, programozza fel (Dél Buda-Csepel környéke?)
4, Az alu lengőkarba gömbfej csere megoldható-e (hallott már valaki hasonlóról) - avagy teljes alsó lengőkar csere az egyetlen megoldás ?
5, Ha én cserélem le a motorolajat, a szerviz visszaszámlálás nullázását hogyan kell megoldani (Műszerfal visszajelzi: még 1000km a szervizig) ?

Válaszaitokat előre is köszönöm !

szutsb

tbcgsm Creative Commons License 2011.10.29 0 0 7784

Hali!

 

Dobtam egy mailt.

 

üdv:

Balázs

Előzmény: teki723 (7771)
hp16 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 7783

sziasztok

Lupo Gti-hez keresek középdobot,hol érdemes venni,ahol jó áron van?nem baj ha nem gyári.

illetve nem ég a hátsó spoiler-ben a pótféklámpa mi lehet a baja?hogy lehet szétszedni?

köszi

tbcgsm Creative Commons License 2011.10.25 0 0 7782

Hali!

 

Engem valszeg érdekelni fog! Ha adsz telefonszámot, este felhívlak!

 

üdv:

Balázs

Előzmény: scorpion81 (7781)
scorpion81 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 7781

ELADÓ!

 

Lupohoz való Hankook R14 165/65 téli gumi lemezfelnivel használtan eladó. Profilmélység 4.5-5mm. Ára 7500/db, a lemezfelnivel együtt!

Kép:

Van hozzá nagyon sportos disztárcsa is (nem tesco-s gagyi) ami teljessen új, az 1500/db.


Kép:

 

Érd.: b_anett@freemail.hu

tbcgsm Creative Commons License 2011.10.24 0 0 7780

Fogalmam nincs, hogy mitől, de most érezhetően jobb. Jóval kevésbé rángat, és jóval kevésbé kellemetlen. El nem tudom képzelni, hogy mi okozta a változást...

 

Két dologra tudok gondolni:

- a nedves időjárás (?)

- téligumi-csere után hogy kipróbáljam, hogy jól lett-e feltéve a kerék, nyomtam egy vészfékezést kb. 30-ról és ABS-kattogásig fékeztem.

 

Ez utóbbit szerintem kipróbálhatnád, ártani elvileg nem árt, és ha ez volt az, ami nekem használt, akkor már megérte :)

 

üdv:

Balázs

Előzmény: vidal (7777)
tbcgsm Creative Commons License 2011.10.22 0 0 7779

Senkinek nem volt még ilyen?

Előzmény: vidal (7777)
Nor3i Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7778

Gyári méretüt nem fogsz kapni.Csak gyárit tudsz venni,de vadászni kell rá :)

Előzmény: GPisti1 (7776)
vidal Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7777

Üdv!

 

Kb. pont ugyanígy viselkedik az én paripám is, úgyhogy ha valaki tudja a pontos okát, az engem is érdekelne.

1-esből 2-esbe váltásnál végiggondolja az élet értelmét, aztán kicsit megugrik és megy rendesen, 2-esből 1-esbe váltásnál pedig nagyon rámotorfékez, majd az utolsó pillanatban, amikor dugóban araszolásnál az előttem lévő kocsi fara mögött vagyok kb. fél méterrel, akkor hirtelen elveszi a motorféket, úgyhogy hirtelen rá kell taposni a fékre, ha nem akarok belecsúszni az előttem állóba.

 

Üdv.

vidal

Előzmény: tbcgsm (7775)
GPisti1 Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7776

Sziasztok,

 

Lupo 3L-hez keresek felnit. Kepzeljetek, nem gyartjak... 14 colos, 4x100x57-est ami a gyari lenne egyszeruen nem tud szerezni egy gumis se akivel beszeltem.

 

Ajanlottak meg hogy vegyek 13 colost, es a gyari 155/65/R14 -es gumi helyett hasznaljak 155/70/R13-ast. Ezzel 4.5 mm-el ugyan kisebb lenne az atmero, igy alacsonyabb a hasmagassag, de az nem sok.

 

Azert en megis jobban orulnek gyari meretu kerekeknek...

 

Udv,

 

-GPisti

tbcgsm Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7775

Sziasztok!

 

Arra gyanakszom, hogy a kuplungmunkahengerem lassan csereérett. A következő tüneteket tapasztalom:

 

- amikor dugóban araszolok,  kb. 1500-as fordulaton megyek 1-esben, és a gázról leveszem a lábam, akkor bólint egyet az autó (olyan érzés, mintha valami nagyobb súly a motorban előrelendülne, azaz picit előrebólint az autó). 1-2 másodperccel később, amikor a fordulatszám még 1500 körül van, és amikor megnyomom a gázt, akkor az autó újra ránt egyet (mintha az előbbi súly most hátramozdulna, azaz az autó egy picit felágaskodik, ).

 

- van az a gázpedálállás, ahol egy millimétert lenyomva és egy millimétert felengedve többször elő tudom idézni ezt az érzést (kb. olyan, mint amikor a kézi váltós autóval a lefulladás előtti pillanatokban jellemző rángatást csinálja, de annyira nem durva)

 

- arra gondolok, hogy a kuplungot ebben a gázpedálállásban ráengedi, majd szétkapcsolja, majd ráengedi, szétkapcsolja, és ez ránt mindig egyet, ettől van a bólintás és a rántás.

 

- amikor a féket nyomom, és az automata magától váltogat vissza, akkor is ezt csinálja

 

- amikor kb. 30 km/h-ról egy erősebb fékkel lassulok, és megállok, akkor az utolsó pillanatban, amikor már szinte áll az autó, akkor még mintha csúszna valami egy pár cm-t. (a féktárcsát megnézve ilyenkor az látszik, hogy a fékpofa nyoma kb. 2 cm-rel az aktuális helye előtt már kirajzolódik) Arra gondolok, hogy a fékezés közbeni kikényszerített visszaváltások során van egy rövid időszak, amikor kettőből egy pillanatra kikuplungol, majd egybe vált az autó, és szerintem az lehet, hogy ilyenkor engedi rá elég vadul a kuplungtárcsát, és ezért van a rántás

 

- ez az érzés egyáltalán nincs 2-ből 3-ba, 3-ból 4-be, és 4-ből 5-be váltásokkor, csak 1-ből 2-be, és fékezés esetén visszaváltáskor (2-ből 1-be)

 

- hideg autónál kevésbé jelentkezik, nyáron erősebben jelentkezett

 

Kinek ismerős a fenti jelenség? Jól gondolom, hogy kuplung munkahenger elhasználódás okoz ilyet? Biztosan több, mint 70e km óta nem volt cserélve a kuplung munakhenger, és elvileg kb. 70e km-rel ezelőtt volt cserélve a kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy, váltóolaj.

 

Ha igen, meddig lehet még feszíteni a húrt? Mi látja kárát, ha most még egy picit halogatom a munkahenger-cserét?

 

6E Creative Commons License 2011.10.18 0 0 7774

Aki tud esetleg eladó lupo 3l-ről az dobjon egy mailt lupo@terfigyelo.hu .

Köszi:)

Jackie Chan2 Creative Commons License 2011.10.15 0 0 7773

Üdv!

Az volna a kérdésem, hogy mekkora szívás kiszerelni az önindítót egy ilyen autóból?

Valaki csinált már ilyet? Spéci szerszám kell hozzá?

Köszönöm

 

tbcgsm Creative Commons License 2011.10.15 0 0 7772

Sajnos ezekben a napokban (is) kb. napi 10 órát dolgozom észak-pesten, irodában, ezért a dél-pesten található egyik kormányműveshez sem tudom eldobni, hogy megnézzék. De erre írtam annó, hogy 20e-ért odaadom, és garanciát vállalok arra, hogy ha a kormányműves nem tudja felújítani, akkor visszavásárlom ugyanennyiért. Ha adsz egy számot, rádcsörgök, és ha gondolod megadom a két, általam ismert kormányműves elérhetőségét is.

Előzmény: teki723 (7771)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!