Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.10.14 0 0 58

De kivaltott belőled erzeseket es emléleidben örzöd ez a lényeg.

 

 

Müszi.

Előzmény: tusi74 (56)
tusi74 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 56
Reklám-pszichológia. Ha nem veszik le a műsorról a UPC Radiátor együttesét, lehet nemsoká pszichológusra, vagy rögtön psziciáterre lesz szükségem. Gyűlölöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kheiron Creative Commons License 2006.10.14 0 0 55

1. ha ezt betartanák, 1 éven belül tönkremenne a magyarországi hálózatuk

 

Miért? Nem olyan jók a termékeik? :-)

Előzmény: gma (45)
Szorgos Creative Commons License 2006.10.13 0 0 53
"A napokban kaptam egy Davidoff Cool Water nevü parfümöt. " De ugye nem gyújtottál rá!? :DDD
Előzmény: Törölt nick (52)
Danchy bácsi Creative Commons License 2006.10.13 0 0 51
Igazából az van, hogy aki ilyen tévésoppos "egynapalatthúszmiligrammotfogytammegmittomén"- című dolgokat veszi, az azért veszi, mert a reklám azzal etet, hogy szinte semmit nem kell csinálni. Tehát az ilyen emberkék valszeg UTÁLNAK bármilyen sportot űzni. Én sem vagyok egy sportsman, de ha olyan kedvem van, jólesik egy jót gyúrni, vagy görkorizni.
Előzmény: Törölt nick (50)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.13 0 0 50
El nem tudom képzelni hogy ezeket a szerkezeteket EGYEDÜL otthon az ember jokedvel tudja hasznalni. Csoportosan azert csak konnyebb minden ilyennel való foglalkozás ...  bár meg nem probáltam pedig rendesen rámferne.
Előzmény: Danchy bácsi (49)
Danchy bácsi Creative Commons License 2006.10.13 0 0 49
Azért annyira nem...de tény, hogy a véleményem pozitív volt :-)
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.13 0 0 48
De csak azert mert egyebkent is olyan combja volt mint egy muraközinek ... ;-)
Előzmény: Danchy bácsi (47)
Danchy bácsi Creative Commons License 2006.10.13 0 0 47
Hú, az ügynököket lexívesebben felgyújtanám! Utálom őket!

A tévésoppos cuccokról meg annyit hogy a kondis dolgok puhány embernek valók. Tudniillik:
Szeretek gyúrni. Télen/hűvösebb időkben elég sokat jártam egy helyi konditerembe. Egy alkalommal dumáltam egy csajjal, aki futópadon edzett rendszeresen, és minden testtájra gyúrt, szóval nem volt kamu-sportoló/divatsportoló, hanem komolyan gondolta. Ő mesélte, hogy egyszer rendelt egy tévésoppos comberősítőt (azt amit két láb közé fogva kell összeszorítani). a 2. nap után kettétörte. No comment. Ezért való puhányoknak.
gma Creative Commons License 2006.10.13 0 0 46
Azért ez megdöbbentő.
Előzmény: flugi (44)
gma Creative Commons License 2006.10.13 0 0 45
Két dolog:

1. ha ezt betartanák, 1 éven belül tönkremenne a magyarországi hálózatuk
2. ha nem használnának egyáltalán, már így is tönkrementek volna
3. hogy ilyet kormányrendeletben rögzítenek, annak az is lehet az oka, hogy talán tényleg használ és csípi a szemét a gyógyszergyár-lobbistáknak a nagy FLP, Bionet, Ökonet, Neways, Nutrilite, Noni stb forgalom. Az meg a másik, hogy azok próbálnak ki ilyeneket, akiknek a hivatalos, gyógyszertárakban kapható cuccok nem segítettek.

Ezen is érdemes elgondolkodni.

Előzmény: Törölt nick (43)
flugi Creative Commons License 2006.10.13 0 0 44
lehet hogy ontopik: a főváros televan egy Marlboro-ruhabolt plakátjával. Ez több szempontból is érdekes.

1. Dohányterméket ugye nem könnyű reklámozni (sok tilalom miatt), ruhaboltot pedig szabad, de vajon kinek mi jut eszébe a Marlboro szóról? Ruha vagy cigi?

2. A ruhabolt szigorúan férfiaknak, roppant férfias modellel. Ennek ugye a hagyományos Marlboro cigi - férfiasság kép az oka.

3. A hagyományos Marlboro férfiasság oka az, hogy a Marlboro volt az első olyan cigi amerikában, amibe a füstszűrő bele volt építve, ezért nőiesnek tartották. Erre válaszul elkezdték ezt a kampányt, ami teljesen bevált, ma már a férfias cigimárkák talán legférfiasabbika - holott értelemszerűen az utolsó logikus értékelés szerint azoknak való, akik nem bírják az erőset.

Persze mindamellett a dohányosok egyszer már bebukták ezt a kört, amikor rászoktak a cigire, egy férfiasabb/mokányabb/komolyabb/felnőttesebb önkép vágya miatt. Nyilvánvalóan senki nem cigizne, ha racionálisan mérné fel az élvezet/teher arányt. Miután egyszer rosszul mérte fel, a kognitív disszonancia (a reklámpszichológia egyik alappillére!) arra ösztönzi, hogy magát és környezetét meggyőzze, hogy jól döntött, aminek a legkézenfekvőbb módja az, hogy elkezdi látványosan viselni a fenti felnőttesebb/férfiasabb önképet, amivel a még nem dohányzókban erősíti a dohánytermék imidzsét.
gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 42
Az enyém azért tiszta, mert maximális tájékoztatást adok minden esetben. Tehát "nem derül ki utólag" semmi.
Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.12 0 0 41
Önmaga dönt alá is irja el is viheti ertelmeztetésre. Ha a Te lelkiismereted tiszta a többi ne zavarjon ...
Előzmény: gma (39)
greenwood Creative Commons License 2006.10.12 0 0 40

lehet, hogy már volt: Szalon sört nem veszek, mert undorító a reklámja, és hát "ehhez férfi kell"

van még sok hasonló, gondolkozom...

gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 39
Tudom, de ez még nem jelenti azt, hogy legitim így átverni az egyszeri hülye szegényembert a tv előtt.
Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.12 0 0 38
Majd megfizetik a többiek. Azert 30-40 thm a fogyaszasi hitel.
Előzmény: gma (10)
gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 37
Azt kell mondani, adjanak egy névjegykártyát, majd hívod "ha ellenállhatatlan késztetést fogsz érezni". Tutti nem keres többet :D
Előzmény: Törölt nick (36)
Wormie Creative Commons License 2006.10.12 0 0 35
Én se bespejzolásra gondoltam. :-)  1 évre előre minek spejzoljon az ember? Főleg ha a másik helyen két hónap múlva még akciósabb lesz az ára. :-)))
Előzmény: Törölt nick (34)
Wormie Creative Commons License 2006.10.12 0 0 32
Én csak akkor térek el a listától, ha a szokásos termék mondjuk 20-30%-kal olcsóbb. Azt akkor is veszek, ha éppen van még otthon belőle egy fél csomag. Tehát ilyen akcióknak bedőlök :-), de totál ismeretlen terméket soha nem veszek, csak azért mert akciós. Azoknak a normál árát sem ismerem, tehát el sem lehet dönteni,  mihez képest akciós az ár. 
Előzmény: gma (27)
gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 30
Mégyegy pozitív történés: párom (tv néző :) tvshopban meglát egy haspadot. 30k HUF+posta, mondom megnézem neten. Vateráról 19k HUF kiszállítással együtt tökugyanaz, újonnan. :)
Mai napig megelégedettséggel használjuk és tényleg hatásos, csak csinálni kell.
Wormie Creative Commons License 2006.10.12 0 0 29

ezért nem komálom a tv shoppot

 

... meg a többi olyan módszert, ahol azt akarják bebizonyítani, hogy nekem mennyire szükségem van arra a bizonyos termékre.  Méltatlanul hanyagolt topikomat hadd ajánlgassam, hátha újra életre kél. Nekem sajnos nincs időm gondozgatni.

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9120884

 

Általában listával járok vásárolni, és csak nagyon kivételes esetben dőlök be az "akciónak".

Előzmény: Törölt nick (26)
gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 27
Megoldás: bevásárló lista. Szigorúan betartva.
Előzmény: Törölt nick (26)
gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 25
Ja épp emiatt utáltam meg az újpesti tecsót. Menjenek a francba, nincs ilyenekre időm.
Előzmény: Törölt nick (24)
Wormie Creative Commons License 2006.10.12 0 0 23
Ezt is lehet reklámpszichológiának nevezni, de akár ámításnak is. Amit látsz a kiflin, az nem sajt. Sajnos most nem találom azt a cikket, pedig lementettem magamnak. Valami műizé, némi sajtaromával dúsítva. :-(
Előzmény: Szorgos (22)
Szorgos Creative Commons License 2006.10.12 0 0 22
De milyen klassz mikor kihozzák a még meleg sajtos stanglit! Sose tudok ellenállni neki. :)
Előzmény: gma (19)
Wormie Creative Commons License 2006.10.12 0 0 21
ezen kívül a zene is nagyon fontos tényező a boltokban. EGyrészt a jó hangulat miatt jobb kedvünk van költekezni, de az sem elhanyagolható, hogy állítólag a zene pont arra az agyrészre van hatással, ahol a döntés történik. Tehát ha elvonja a figyelmünket, leterheli azt az agyféltekét, könnyebben pakolunk a kosárba. Nincs agykapacitás arra, hogy felmérjük, vajon tényleg szükségünk van-e arrra a bizonyos árucikkre.
Wormie Creative Commons License 2006.10.12 0 0 20
Nem tudom, mennyire UL, de állítólag a McD-ból sem véletlenül szűrődik ki "némi" illat, hanem nagyon tudatosan pumpálják ki a megfelelő szagokat (és még csak véletlenül sem az égett olaj szagát).
Előzmény: Caidhan (18)
gma Creative Commons License 2006.10.12 0 0 19
Pfff ez nem semmi.... Egyből eszembe jutott az Auchan, ahol mindig friss kenyérillat van, mégsem látok ott sürgés-forgást.

Canned Smell – Most Supermarkets bake their bread early in the morning, however to entice more custom some have resorted to pumping out the smell of fresh baking bread to add to the illusion that it is constantly baked through the day. Go into Niketown on Oxford Street and smell the deodorant like pong they pump into the air!

Előzmény: Caidhan (18)
Caidhan Creative Commons License 2006.10.12 0 0 18
Itt egy kis írás arról, hogy hogyan próbálják vásárlásra bírni az embereket az üzletek berendezésével:
http://www.spacehijackers.org/html/ideas/archipsy/tricks.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!